Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Haseveleon
Berichten: 107
Lid geworden op: 26 apr 2015, 19:06

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Haseveleon »

STVV gaat na de play-offs niet verder met Chris O'Loughlin. De zoektocht naar een nieuwe trainer lijkt goed te verlopen. Mogelijk weten we binnenkort wie de Noord-Ier zal vervangen.

Marc Grosjean is één van de kandidaten om O'Loughlin op te volgen. De 58-jarige Luikenaar heeft veel ervaring als trainer in de lagere reeksen. Momenteel is hij hoofdtrainer bij tweedeklasser Union St-Gilloise, de nummer zes in de Proximus League.

Dat Stijn Vreven ook op het lijstje van kandidaat-trainers staat is al langer bekend en is dan ook geen verrassing. Manager Philippe Bormans reageert op beide geruchten.

"We zijn bezig met enkele concrete dossiers. Grosjean is een goeie trainer. Hij staat op onze lijst maar is geen topkandidaat", kondigt Bormans aan in Het Belang van Limburg. "Vreven? Die beantwoordt natuurlijk aan ons profiel. Limburgs, jong, gedreven. Ook hij komt voor op onze lijst. Maar we gaan voor de nieuwe coach onze tijd nemen."



Die Grosjean ken ik niet goed genoeg om daar iets over te vertellen.. Maar ik zou zeggen weer iemand zonder ervaring.. YF had ook weinig ervaring maar had toen wel al Chalalalala gecoacht.. Kan iemand iets meer vertellen over Grosjean ?
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Jack »

Heeft veel ervaring hoor. Maar nooit echt doorgebroken. Is niet echt jong te noemen echter.
Heeft in het zand gespeeld met Preud'homme.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Jacques »

Union doet het wel goed in 2de, dus is interesse voor hun trainer misschien niet helemaal uitzonderlijk. Toch zijn er ook deze opmerkelijke nieuwsberichten van een jaar terug:
http://sportmagazine.knack.be/sport/voe ... 69607.html
http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/638 ... sprek.html

Nieuw konijn uit de hoed van Roland?
Zou me niet verbazen als er de komende maanden wat transferbewegingen over en weer plaatsvinden.
Overdrijven is een kunst
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Caravaggio »

the soap continuous........... het enige wat STVV op termijn kan hopen is de d**d van Duchâtelet .... en je mag niemand d**d wensen, zeker niet (ik ook niet) maar het is gewoon een feit. Dat 'm nog lang en gelukkig leeft, maar mij zie je niet meer op Stayen.
Die kerel beslist gewoon ALLES nog, de feiten zijn hier al 500x zijn geschreven .
Marc Grosjean... zal t wel worden. (goedkoopste oplossing) Ik ga die man niet afschieten, ken zijn capaciteiten niet...maar dat 't iemand uit het netwerk van Duchâtelet is, is wel weer heel duidelijk.

Vreven zal niet naar de pijpen dansen van Dhr Duchâtelet, en zal t jammer genoeg niet worden.

*Na edit; mooi showke van Bormans op TVL; "het is zeer spijtig dat deze beslissing gevallen is" sukkelaar....ge moet m misschien nog een kans geven met deze adelbrieven?

*schitterende reactie van Enrique... "VELM wordt beter bestuurd dan STVV" :grappig: :grappig:
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 510
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door KNRI »

Iets anders... hier en daar haalt men aan dat de huidige malaise deels voorkomen had kunnen worden indien men een technisch directeur in de club zou hebben rondlopen.Ik meen me echter te herinneren dat nog niet zo lang geleden een zekere Jan-Pieter Martens deze functie bekleedde.
Een vreemde passage gezien zijn korte verblijf.... de club besloot dat deze functie overbodig geworden was?
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door enrique »

Steukers van Alken, Dutoit mag het ook gaan uitleggen
Lijkt me logisch, zou Johan Cruyff gezegd hebben
Een TD moet de kleedkamer niet proper houden
Dat is werk voor de coach
En die heeft geen autoriteit
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door STVV-fan »

Caravaggio schreef:the soap continuous........... het enige wat STVV op termijn kan hopen is de d**d van Duchâtelet .... en je mag niemand d**d wensen, zeker niet (ik ook niet) maar het is gewoon een feit. Dat 'm nog lang en gelukkig leeft, maar mij zie je niet meer op Stayen.
Die kerel beslist gewoon ALLES nog, de feiten zijn hier al 500x zijn geschreven .
Marc Grosjean... zal t wel worden. (goedkoopste oplossing) Ik ga die man niet afschieten, ken zijn capaciteiten niet...maar dat 't iemand uit het netwerk van Duchâtelet is, is wel weer heel duidelijk.

Vreven zal niet naar de pijpen dansen van Dhr Duchâtelet, en zal t jammer genoeg niet worden.

*Na edit; mooi showke van Bormans op TVL; "het is zeer spijtig dat deze beslissing gevallen is" sukkelaar....ge moet m misschien nog een kans geven met deze adelbrieven?

*schitterende reactie van Enrique... "VELM wordt beter bestuurd dan STVV" :grappig: :grappig:
Even voor de grap ervan, waar ligt die "overduidelijke" link?
Een artikel van een jaar terug?
Hoeveel spelers spelen er bij Union? Haddadou en die kerel speelt nog eens niet.
Union heeft begod nooit op Stayen gespeeld.

Dat die link "overduidelijk" is, zou ik niet willen beweren, dat ze er is, tot daar nog aan toe.

on topic: Grosjean heeft mooie dingen laten zien in Union.
Hij mag van mij direct Rasjel en Zitte meenemen
Jebus4life
Berichten: 1273
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Jebus4life »

Den Benni vliegt mee op straat blijkbaar.

Ik vermoed dat de nieuwe T1 dus z'n eigen T2 wilt meebrengen, of dat ze gewoon schoon schip willen maken. Zonde eigenlijk want qua persoonlijkheid en palmares bracht hij wel wat mee voor STVV (maar dat staat los van z'n kwaliteiten (die ik niet ken) uiteraard)
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Mikman »

Jebus4life schreef:Den Benni vliegt mee op straat blijkbaar.

Ik vermoed dat de nieuwe T1 dus z'n eigen T2 wilt meebrengen, of dat ze gewoon schoon schip willen maken. Zonde eigenlijk want qua persoonlijkheid en palmares bracht hij wel wat mee voor STVV (maar dat staat los van z'n kwaliteiten (die ik niet ken) uiteraard)
Tja, het is niet omdat je een steengoede voetballer was dat je ook een goeie trainer bent. Gaf mij de indruk een joviale maar niet bijster intelligente kerel te zijn. En onze spitsen, als we er als volwaardige hadden, scoorden niet... ( wat ook wel aan de rest van het elftal lag natuurlijk, enz, enz... ).
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door stvv'er »

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... /1.2621143

McCarthy dus ook weg.
't Is blijkbaar de week dat alle dwazen op Stayen buiten vliegen.
Er zijn dan voor de rest nog kandidaten genoeg...
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Louis XIV »

stvv'er schreef:http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... /1.2621143

McCarthy dus ook weg.
't Is blijkbaar de week dat alle dwazen op Stayen buiten vliegen.
Er zijn dan voor de rest nog kandidaten genoeg...
Dan gaan er dan nog veel vliegen
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Since '54 »

Allez vooruit Benny McCarthy gaat ook weg, samen met COL, ze zijn daar aan de Tiensesteenweg goed aan 't luisteren naar mij ;)
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door darion »

Hola! Ze gaan ook voor een technische directeur!

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=106612
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door the fan »

De grootste verantwoordelijken voor deze malaise blijven zitten hoor...
Als jullie nu al tevreden zijn...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Brusselmans »

Amai !!!!!

enne ..... euh .... spelers ? :?
ik bedoel eersteklasse-waardig ? :shock:
anders gaat den trainer nie veel kunnen verrichten denk ik .... :end:

't was maar een kleine bedenking van mijn kant hoor, kan zijn da ik er niks van ken, dat het daar zonder ook wel gaat !
Plaats reactie