Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Louis XIV »

STVV-fan schreef:
Louis XIV schreef:
Branson schreef:Dirk degraen?
Kan STVV niet aan, men zoekt vooral iemand die in het gareel dient te lopen vergeet dus die optie; Mij lijkt het zeer onwaarschijnlijk dat DD hier zelf de goesting voor heeft gezien de huidige malaise ...
Wat nieuwe T1 , voor dezelfde reden als hierboven vergeet Stijn Vreven ...t' zal wel onze Waal "Dikke Jean" worden...zoals ik poste bij nieuwe aanwinst, jongen van Sprimont toevallig thuisbasis van...
Wait and see,
In elk geval zal er een serieuse (financiële) inspanning geleverd dienen worden op zeer korte termijn, zoniet OVER & OUT maw aangezien :
-zelfde snullen aan beleid, gene cent of toch bijna gene gespendeerd kan/mag worden, ...vrees ik voor deze laatste optie :rood:
Eerlijk? Ik weet niet van wie het de thuisbasis is.
Zeg eens?
Met uw "tussen de lijnen lezen", probeer eens, door dezelfde connecties te zoeken (en eventueel ook te vinden), De TD en de keeperstrainer te profeteren?
1,2,3,4,5,6,7,8,9,TIEN
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Louis XIV »

Louis XIV schreef:
STVV-fan schreef:
Louis XIV schreef:
Branson schreef:Dirk degraen?
Kan STVV niet aan, men zoekt vooral iemand die in het gareel dient te lopen vergeet dus die optie; Mij lijkt het zeer onwaarschijnlijk dat DD hier zelf de goesting voor heeft gezien de huidige malaise ...
Wat nieuwe T1 , voor dezelfde reden als hierboven vergeet Stijn Vreven ...t' zal wel onze Waal "Dikke Jean" worden...zoals ik poste bij nieuwe aanwinst, jongen van Sprimont toevallig thuisbasis van...
Wait and see,
In elk geval zal er een serieuse (financiële) inspanning geleverd dienen worden op zeer korte termijn, zoniet OVER & OUT maw aangezien :
-zelfde snullen aan beleid, gene cent of toch bijna gene gespendeerd kan/mag worden, ...vrees ik voor deze laatste optie :rood:
Eerlijk? Ik weet niet van wie het de thuisbasis is.
Zeg eens?
Met uw "tussen de lijnen lezen", probeer eens, door dezelfde connecties te zoeken (en eventueel ook te vinden), De TD en de keeperstrainer te profeteren?
1,2,3,4,5,6,7,8,9,TIEN
Wie niet weg is is gezien
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door STVV-fan »

Louis XIV schreef:
Louis XIV schreef:
STVV-fan schreef:
Louis XIV schreef:
Branson schreef:Dirk degraen?
Kan STVV niet aan, men zoekt vooral iemand die in het gareel dient te lopen vergeet dus die optie; Mij lijkt het zeer onwaarschijnlijk dat DD hier zelf de goesting voor heeft gezien de huidige malaise ...
Wat nieuwe T1 , voor dezelfde reden als hierboven vergeet Stijn Vreven ...t' zal wel onze Waal "Dikke Jean" worden...zoals ik poste bij nieuwe aanwinst, jongen van Sprimont toevallig thuisbasis van...
Wait and see,
In elk geval zal er een serieuse (financiële) inspanning geleverd dienen worden op zeer korte termijn, zoniet OVER & OUT maw aangezien :
-zelfde snullen aan beleid, gene cent of toch bijna gene gespendeerd kan/mag worden, ...vrees ik voor deze laatste optie :rood:
Eerlijk? Ik weet niet van wie het de thuisbasis is.
Zeg eens?
Met uw "tussen de lijnen lezen", probeer eens, door dezelfde connecties te zoeken (en eventueel ook te vinden), De TD en de keeperstrainer te profeteren?
1,2,3,4,5,6,7,8,9,TIEN
Wie niet weg is is gezien
Kust mijn 2 Truiense kloten
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Louis XIV »

STVV-fan schreef:
Louis XIV schreef:
Louis XIV schreef:
STVV-fan schreef:
Louis XIV schreef:

Kust mijn 2 Truiense kloten
Gij zijt den eerste, maar wie is dan den tweede die ik moet kussen ?
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Jones »

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/1.2621610
Deze is ook vrij.
Keeperstrainer Nijs is ook weg. Guy Martens staat te trappelen om bij een ploeg uit eerste aan de slag te gaan. Is waarschijnlijk zelfs beter.
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door darion »

Jones schreef:http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/1.2621610
Deze is ook vrij.
Keeperstrainer Nijs is ook weg. Guy Martens staat te trappelen om bij een ploeg uit eerste aan de slag te gaan. Is waarschijnlijk zelfs beter.
Martens is een topper. Heeft Courtois en Casteels opgeleid. Zeker halen!
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Jones »

Wil je dicipline in de kleedkamer ?
Vandereyken TD, Gerets trainer, Vreven T2, Martens keeperstrainer :lol:
Onmogelijk bij STVV maar met veel geld en een gezonde Gerets zou het kunnen.
Het zullen wel nobele onbekenden worden.
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door STVV-fan »

darion schreef:
Jones schreef:http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/1.2621610
Deze is ook vrij.
Keeperstrainer Nijs is ook weg. Guy Martens staat te trappelen om bij een ploeg uit eerste aan de slag te gaan. Is waarschijnlijk zelfs beter.
Martens is een topper. Heeft Courtois en Casteels opgeleid. Zeker halen!
Martens is zeker beter!
Zou ik ook voor zijn
Chimedza4ever13
Berichten: 225
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:52

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Chimedza4ever13 »

Jones schreef:Wil je dicipline in de kleedkamer ?
Vandereyken TD, Gerets trainer, Vreven T2, Martens keeperstrainer :lol:
Onmogelijk bij STVV maar met veel geld en een gezonde Gerets zou het kunnen.
Het zullen wel nobele onbekenden worden.
Willy Reynders > not amused toen de bandenman Peeters, buiten zijn weten om, plots aan de kant schoof voor mac the knife. => dus mss haalbaar als TD. Eventueel nog Bobke los weken, en dan kan dat ook een mooie tandem vormen.

Ergens blijft het ook wel jammer dat niet op een of andere manier gebruikt gemaakt wordt van de jarenlange ervaring aan de top van Danny Boffin.
Laatst gewijzigd door Chimedza4ever13 op 06 apr 2016, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Jones »

Jacques schreef:Ik denk niet dat iemand rouwig kan zijn om de vertrekkers. De vraag is natuurlijk wat er in de plaats komt. Je zou denken dat het niet slechter meer kan (al is dat zeker niet enkel de fout van COL en Benni), maar als ze met Mathijssen ofzo afkomen, moet je dat toch nog altijd maar even afwachten.

Ook niks tegen de komst van een TD, met het vertrek van COL en Benni is Delorge nog de enige die ooit op een deftig niveau op een veld gestaan heeft en gepokt en gemazeld is in de voetballerij. Sportieve stabiliteit, indien die nagestreefd zou worden, gaat gepaard met sportieve knowhow. Van Flippo, Lammens en de huisbaas gaat die echt niet komen.

Spelers halen? Zeker, maar 1st de mensen aantrekken die de spelers moeten halen en ermee moeten werken. Eerst 10 man onder contract leggen en vervolgens een trainer halen die slechts met 3 van die 10 iets kan/wil doen of 5 vreemde vogels waar je 9 keer op 10 nooit wat van zal horen onder contract leggen voor de beloften, is pas weggegooid geld.
Zal er nog geld over zijn na de trainer en TD? Ach, dat weet je hier toch nooit. De ene week hebben ze gene nagel om aan hun gat te kretsen, de week erop is de concurrentie jaloers wegens 4 miljoen transferinkomsten en de week daarna mag het weer allemaal niks kosten. Uit de windhaan-communicatiestrategie van ons bestuur kan je niks opmaken.
Feit is dat we een heel smalle sportieve structuur hebben: 1 T1, 1 T2, 1 teammanager, 1 keeperstrainer, 1 physical coach, 1 video-analist, een halftijdse kine. Dat is zowat de minimale samenstelling. Geen scouts, geen voltijds medisch kabinet. Het zal heus niet daar zijn dat het geld opgemaakt wordt. Ze moeten maar zien dat er geld is voor spelers, punt.
Luister eens naar dit verslag. Ze geven hun revalidatie in handen van St-Trudo. Luister eens naar Dr. Sam Hendrix
http://www.tvl.be/nieuws/nasa-ontwikkel ... huis-27060
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door STimVV »

Waarschijnlijk is een goede sportief directeur wel belangrijker voor onze toekomst op lange termijn dan een trainer dat is. Door regelmatig persoonlijke gesprekken te hebben met je spelers kan je hen op die manier ook gelukkig en gemotiveerd houden. Jonge kerels hebben dat nu eenmaal nodig. COL kon dat niet. Een trainer moet dat doen, maar een sportief directeur kan hem daarin aanvullen. Bormans is daar te jong voor.
Vandaag staat in voetbalmagazine een klein artikeltje. Een studie vd afgelopen 5j heeft duidelijk gemaakt dat een trainer gemiddeld 10,7 maanden bij z'n club blijft. Minder dan een jaar... Een trainer is dus vaak een nog grotere passant dan een speler. Dan is het niet gezond dat je op hem rekent om ALLES te doen. Zoals bij Ferrera het geval was. Want daarna valt heel het huisje in elkaar, zoals nu het geval is.

Het zou me niet verwonderen moest Johan Walem zn kandidatuur ook stellen als T1. Meertalig, werkte al veel met jeugd (beloften anderlecht, beloften udinese, rode duivels -21). Past in het plaatje dat ze zoeken. Maar, past volgens mij helemaal niet bij ons... niet welkom wat mij betreft maar zou me niet verwonderen dat hij ook op de lijst staat.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door stvvilvoorde »

Op internet circuleert een open brief die door enkele supporters onderschreven is, om Danny Boffin als T1 aan te stellen naar volgend seizoen toe.

Ben niet echt pro, het is een gok en als je die verkeerd berekent zit je op het einde van het seizoen in 1B en verlies je een echte clubman in hart en nieren.
T2, scout of zelfs technisch directeur zie ik beter voor Danny weggelegd.
Beste STVV familie, Beste Bestuur,
We hebben er een eigenaardig seizoen opzitten. Na de titel in 2e klasse en de geweldige start in 1e klasse, hebben we er een heel zware en moeilijke periode opzitten. Ei zo na vertoefden we bijna weer in 2e klasse. Wij als supporters hoogst ontevreden met de genomen beslissingen en sportieve inzet van meerdere gehuurde spelers. Dan spreken we nog niet of al de gedane communicatie die op ons, de supporters, een indruk lieten dat ons dat onze club niet professioneel geleid werd. Er was bij gegeven momenten meer aandacht voor alles wat er rond het plein gebeurde, dan wat op het plein gebeurde.
Dit heeft ervoor gezorgd dat de STVV familie volledig werd verscheurd. Bestuur en supporters niet meer op 1 lijn, supporters onderling in discussie en ongetwijfeld ook bestuur en staf onderling in discussie.
Maar het feit is nu dat we wel nog in 1e klasse zitten en dat het tijd is deze wonden te helen, tijd om bruggen te bouwen en terug de familie banden aan te halen. We hebben nu enorm veel tijd voor ons liggen, tijd die goed besteed dient te worden om weer op 1 lijn te staan.
Dit begint al bij het aanstellen van de nieuwe trainer. Deze trainer heeft nog een extra functie buiten T1 zijn. Hij heeft ook de functie de brug terug op te bouwen tussen bestuur en supporters, om supporters terug bij elkaar te verzoenen en weer dichter te brengen bij de club. Naar onze mening kan dit enkel door een persoon met een geel blauw hart. Iemand die thuis hoort in deze geel blauw familie en er zelfs een ware bloedband mee heeft. Deze persoon zal de ploeg weer moeten laten spelen zoals de supporters het gewoon zijn, met het vuur dat altijd heeft gebrand hier op Staaien. Iemand die in het verleden zowel het succes als de bitterheid van de club geproefd heeft. En weet wat het is om tussen zowel de supporters als het bestuur in te staan. Neem nu als voorbeeld Stijn Vreven, hij kan misschien wel een stukje coachen, maar vergeet ook niet de wrevel die hij in het verleden bij Lommel opgewekt heeft door zijn uitspraken. Wrevel die vele supporters nog niet vergeten zijn en die het moeilijker gaan maken die familie band terug te helen, laat staan misschien nog erger maken.
Nee, wij denken dat het iemand moet zijn die de club in het verleden al naar hoogten heeft getild. Iemand die veel connecties heeft in België, maar ook internationaal al iets bewezen heeft. En tevens al bewezen heeft dat de lucht die hij ademt geel blauw is! Hier opgegroeid en groot geworden in de jeugd, in 1987 mee ervoor gezorgd heeft dat de club weer uit het vagevuur van 2e klasse naar eerste kon. Vervolgens een mooie carrière heeft opgebouwd nationaal en internationaal. Dit met 3 landstitels in België, 3 bekerfinales (waarvan 1 bij STVV), vice kampioen in Frankrijk, 53 caps bij de nationale ploeg. Hij is zo hard gerespecteerd dat hij zelfs een straat heeft gehad die naar hem genoemd is geweest. Ondanks deze man in de laatste periode van zijn carrière ongetwijfeld ergens nog meer geld kon gaan verdienen besliste hij toch om in 2001 terug te komen naar de club die hem op de kaart had gezet. Om zelfs dan nog heel de kern, zowel jong als oud en alle supporters erbij te verenigen en ons in een fantastisch seizoen 2002/2003 naar een fantastische plaats te hijsen in de regulaire competitie en niet te vergeten naar een bekerfinale. Het ging zelfs verder dan de gewone STVV supporter, iedereen wou toen bij de STVV familie horen. Hiervoor werd hij zelfs topkandidaat voor de gouden schoen, jawel allemaal bij deze kleine club!
U weet ongetwijfeld al lang dat ik het heb over onze kleine wervelwind, onze Danny Boffin. Een persoon die binnen de club ook al bewezen heeft dat hij heel goed kan werken met de jeugd en een groep kan smeden van verschillende spelers. Iemand die zijn motivatie nooit wegstopt en altijd tot het uiterste wil gaan, net datgene wat STVV altijd heeft uitgestraald. Hij kan niet anders want dit zit in zijn geel blauwe genen! Net zoals bij heel de STVV familie. Dankzij zijn opleiding bij Guido Brepoels (die ook van onschatbare waarde is geweest voor onze club) heeft hij heel veel kneepjes van het vak bijgeleerd en zodoende zijn licentie als trainer met succes voltooid.
Wel nu lieve mensen het is tijd. Het is tijd om terug op te staan na de slagen die we geïncasseerd hebben. En zeg nu zelf wie beter dan deze man om ons terug naar een succesvolle periode te lijden?!
Laten we samen het hart van STVV terug laten kloppen. Laten we dat laatste beetje eigenheid en grinta terug naar onze club brengen naar de club die door onze aderen stroomt.
De club dient gered te worden en laten we samen met Danny stoppen met dat onstabiel geploeter en weer een eenheid vormen met geel en blauw bloed. Hij nam ons reeds 2 maal op sleeptouw en wil dat nu graag nog een 3e keer doen.
Allemaal samen voor eenheid, waardigheid en vechtlust oftewel Voetbal, Volk en Vuur! Heren van het bestuur, wees niet doof en blind voor wat de supporters al maanden schreeuwen maar geef voor 1 keer gehoor aan uw achterban en u zult zien dat deze eenheid meer betekend dan wat dan ook en de basis is voor eender welke vorm van succes.
United we stand!!
ps: in tegenstelling tot het merendeel hier heb ik geen probleem met de tandem Jacky/Wouter, onze kleedkamer heeft na drie makke jaren, terug een autoritair figuur als trainer nodig.
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door updatedb »

Het is niet omdat Danny Boffin een uitstekende speler was, dat hij ook een goede trainer zal zijn. Ik heb de hoogste twijfel bij Danny's capaciteiten op dat vlak.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Halenaar »

updatedb schreef:Het is niet omdat Danny Boffin een uitstekende speler was, dat hij ook een goede trainer zal zijn. Ik heb de hoogste twijfel bij Danny's capaciteiten op dat vlak.
Dit. Laat helden helden blijven.

Iemand die het objectief bekijkt ziet dat Boffin geen ideale T1 is.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Jack »

Vraag me ook af of hij daarvoor de capaciteiten heeft. Met alle respect overigens.
Plaats reactie