Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door Jones »

Leko is een zware gok ja en benieuwd wie kandidaten 2 en 3 waren. Anderzijds : wat had Vukomanovic bewezen voor hij even T1 was van Standard ? We en ik ook riepen op hem.
Lijkt me eerder dat ze de eisen van een Vreven of Matthijssen niet konden inwilgen.
Erger vind ik nog : er komt geen TD. Straf. Niks mag geld kosten.
Wel Belgen inhalen maar jonge broekjes die nog alles moeten bewijzen.

STVV en Leko zijn ten dode opgeschreven ? En daar moeten ze zo lang op wachten ? Nu wordt COL T2 zeker ? Weer goedkoop...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door STVV-fan »

Jacques schreef:
STVV-fan schreef: Ik zoek juist niks, want vinden zullen ze toch altijd wel iets doen....
Van fel zoeken, hebben we u nog nooit kunnen verdenken. :mrgreen:
Omdat ik nog eens geen moeite doe ;)
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door enerkey »

Het was wel te denken dat met zoiets gingen afkomen. Een trainer met amper een paar maanden ervaring. Daarin is hij dan nog eens serieus gebuisd op alle vakken van het trainerschap.
Nu het kan natuurlijk ook anders uitdraaien. Zo was ik destijds bvb blij met Dennis Van Wijck. Maar die man was ook tactisch een ramp hier. Vanaf dag 1 had geen enkele speler nog zelfvertrouwen. En bijna overal anders heeft die iets gepresteerd.
Ge weet nooit. Veel hangt af van wat er op het veld gaat staan.
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door mourinho »

Armzalige keuze niet meer of minder.Ik lees hier dan in anderen hun post , ge moet hem een kans geven. Wel geef dan Vrancken en Boffin een kans samen met Peter Delorge als ge toch iemand een kans of kansen wilt geven, wel dat zijn 3 iconen van STVV en iedereen tevreden . Maar neen daar gaat het in het echt helemaal niet over . Ze zochten gewoon een andere pipo die al heel blij is dat hij in eerste klasse aan de bak kan en zich nog steeds zelf regelmatig een paar kletsen geeft om te zien of hij niet droomt. Een ja-knikker die niet te moeilijk doet en die indien het tegenvalt redelijk rap ,tegen een zacht prijsje buitengesjot kan worden.Bravo voor de zoveelste keer dees jaar aan het geweldig beleid. Ik hoop dat ge van pure miserie uw abo's voor volgend seizoen voor niks moet gaan weggeven :bweik:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door weekenders »

mourinho schreef:Armzalige keuze niet meer of minder.Ik lees hier dan in anderen hun post , ge moet hem een kans geven. Wel geef dan Vrancken en Boffin een kans samen met Peter Delorge als ge toch iemand een kans of kansen wilt geven, wel dat zijn 3 iconen van STVV en iedereen tevreden . Maar neen daar gaat het in het echt helemaal niet over . Ze zochten gewoon een andere pipo die al heel blij is dat hij in eerste klasse aan de bak kan en zich nog steeds zelf regelmatig een paar kletsen geeft om te zien of hij niet droomt. Een ja-knikker die niet te moeilijk doet en die indien het tegenvalt redelijk rap ,tegen een zacht prijsje buitengesjot kan worden.Bravo voor de zoveelste keer dees jaar aan het geweldig beleid. Ik hoop dat ge van pure miserie uw abo's voor volgend seizoen voor niks moet gaan weggeven :bweik:
Ik wil niemand voor- of tegen spreken, maar denk je nu echt als ze Boffin en Delorge zouden aanstellen, dat dat geen ja-knikkers zouden zijn met dit bestuur ?
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door enrique »

En wat maakt Boffin ineens een toptrainer?
Wat een gezever weer
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door mourinho »

Dat laat ik in het midden of het ook ja- knikkers zijn maar indien het echt gaat over iemand kansen geven .waarom Leko een kans geven die ook nog geen jota bewezen heeft als coach en niet eerder mensen van hier .
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door Bartman »

enrique schreef:En wat maakt Boffin ineens een toptrainer?
Wat een gezever weer
Wat maakt Leko een toptrainer ?
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door enrique »

Heb ik gezegd dat Leko een toptrainer is ?
Gvd he
Sebiet moet ik mij nog opjagen
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door Halenaar »

En ik die hier nog vierkant tegen Jacky was. Dat was nog een veel betere optie dan deze prutskerel.
Nog even de waanzinnige feiten:

- Gedegradeerd bij OHL.
- Zwaar gefaald bij OHL in 2de klasse. Jacky fucking Mathijssen, ook een waardeloze trainer, promoveerde met exact dezelfde kern wel.

En dat halen ze dus, iemand die al 2x gigantisch gefaald heeft, en nog geen sprankeltje van enig trainerstalent heeft laten zien. Mijn hoed af, Lammens en co, want ik dacht dat het niet meer erger kon met STVV. Blijkbaar wel :kots:
Jumbo schreef:Geef die man een eerlijke kans
Sommigen mensen zijn nog in staat om iemand van 2de provenciale een eerlijke kans te geven :mad:

Idem met die paar idioten op FB, die dan weer komen zeggen dat de rest geen echte supporters zijn. Maar op het einde van het seizoen zullen zij de eerste zijn die zeggen dat het bestuur slecht werk heeft geleverd :vomit:
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Misschien wordt Stijn Stijnen de assistent van Leko. Stijnen werd uiteraard (nog) niet gevraagd. Hij is wel goed bevriend met Leko en is van de streek. Stijnen liet vanmiddag op TVL verstaan dat dit nog niet aan de orde is. Tussen de regels door sluit hij het niet uit.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door Jack »

voetballiefhebber schreef:Misschien wordt Stijn Stijnen de assistent van Leko. Stijnen werd uiteraard (nog) niet gevraagd. Hij is wel goed bevriend met Leko en is van de streek. Stijnen liet vanmiddag op TVL verstaan dat dit nog niet aan de orde is. Tussen de regels door sluit hij het niet uit.
Dat zou het compleet maken. Frigo begot...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door STVV-fan »

mourinho schreef:Dat laat ik in het midden of het ook ja- knikkers zijn maar indien het echt gaat over iemand kansen geven .waarom Leko een kans geven die ook nog geen jota bewezen heeft als coach en niet eerder mensen van hier .
Wat doet u dan met ogenschijnlijke zekerheid zeggen dat Leko wel een ja-knikker is?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door STVV-fan »

Halenaar schreef:En ik die hier nog vierkant tegen Jacky was. Dat was nog een veel betere optie dan deze prutskerel.
Nog even de waanzinnige feiten:

- Gedegradeerd bij OHL.
- Zwaar gefaald bij OHL in 2de klasse. Jacky fucking Mathijssen, ook een waardeloze trainer, promoveerde met exact dezelfde kern wel.

En dat halen ze dus, iemand die al 2x gigantisch gefaald heeft, en nog geen sprankeltje van enig trainerstalent heeft laten zien. Mijn hoed af, Lammens en co, want ik dacht dat het niet meer erger kon met STVV. Blijkbaar wel :kots:
Jumbo schreef:Geef die man een eerlijke kans
Sommigen mensen zijn nog in staat om iemand van 2de provenciale een eerlijke kans te geven :mad:

Idem met die paar idioten op FB, die dan weer komen zeggen dat de rest geen echte supporters zijn. Maar op het einde van het seizoen zullen zij de eerste zijn die zeggen dat het bestuur slecht werk heeft geleverd :vomit:
Die mensen wachten dan tenminste nog, jij en je trawanten zijn nu al bezig en het seizoen is nog niet begonnen! :D

Alle gekheid op een stokje, ik geloof er niet echt in, maar slechter dan COL kan niet.
Natuurlijk moet je hem kans geven, hij is hier en er is niets meer aan te doen (alsof dat ooit wel het geval was).

Ik kijk nu vooral uit welke spelers ze nog gaan aantrekken en welke verschuivingen er zullen zijn in de ploeg.
Ik ben ook geïnteresseerd hoe ze de technische staf gaan invullen
en zakken we? So be it, maar dan moet het wel met opgeheven hoofd zijn.
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door Louis XIV »

STVV-fan schreef:
Halenaar schreef:En ik die hier nog vierkant tegen Jacky was. Dat was nog een veel betere optie dan deze prutskerel.
Nog even de waanzinnige feiten:

- Gedegradeerd bij OHL.
- Zwaar gefaald bij OHL in 2de klasse. Jacky fucking Mathijssen, ook een waardeloze trainer, promoveerde met exact dezelfde kern wel.

En dat halen ze dus, iemand die al 2x gigantisch gefaald heeft, en nog geen sprankeltje van enig trainerstalent heeft laten zien. Mijn hoed af, Lammens en co, want ik dacht dat het niet meer erger kon met STVV. Blijkbaar wel :kots:
Jumbo schreef:Geef die man een eerlijke kans
Sommigen mensen zijn nog in staat om iemand van 2de provenciale een eerlijke kans te geven :mad:

Idem met die paar idioten op FB, die dan weer komen zeggen dat de rest geen echte supporters zijn. Maar op het einde van het seizoen zullen zij de eerste zijn die zeggen dat het bestuur slecht werk heeft geleverd :vomit:
Die mensen wachten dan tenminste nog, jij en je trawanten zijn nu al bezig en het seizoen is nog niet begonnen! :D

Alle gekheid op een stokje, ik geloof er niet echt in, maar slechter dan COL kan niet.
Natuurlijk moet je hem kans geven, hij is hier en er is niets meer aan te doen (alsof dat ooit wel het geval was).

Ik kijk nu vooral uit welke spelers ze nog gaan aantrekken en welke verschuivingen er zullen zijn in de ploeg.
Ik ben ook geïnteresseerd hoe ze de technische staf gaan invullen
en zakken we? So be it, maar dan moet het wel met opgeheven hoofd zijn.
Nog niet veel beter precies, Pillen blijven pakken :yes: :grappig:
Plaats reactie