Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door vdl »

Jones schreef:Er zijn er hier toch zo naief die blij zijn met een dode mus. Van die die om de 14 dagen eens naar Stayen mogen van hun vrouw. Die lezen dat ze een spits hebben en beginnen dromen.
Ocharme ! Doet het pijn ? Nee ? Maar goed ook !
Scoort 3 goaltjes in de Franse tweede klasse...dat kan ik nog. Misschien nog 3 penalties...

Koop maar allemaal een abo ! Er moest tegen Anderlecht weer maar 4000 man zitten gvd !
Ze kunnen hun abo steken waar de zon niet schijnt.
Onnuttige vrek godverdomme ! Bol het af met uw Hollandse madam en ga in Charlton wonen, daar zie ze u ook graag.
"We ambieren een plaats die gelijk staat in de toekomst aan onze toeschouwersaantallen" ? Welke ? Die van Tegen Lokeren ? Dan komen we laatste uit. :zot:
sla de hand nog eens aan jezelf,je loopt wat gefrustreerd rond.
tis niet omdat mensen een abbo kopen dat die maar om de 14 dagen weg mogen,spreek je misschien voor jezelf.
enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door enerkey »

Jones schreef:Er zijn er hier toch zo naief die blij zijn met een dode mus. Van die die om de 14 dagen eens naar Stayen mogen van hun vrouw. Die lezen dat ze een spits hebben en beginnen dromen.
Ocharme ! Doet het pijn ? Nee ? Maar goed ook !
Scoort 3 goaltjes in de Franse tweede klasse...dat kan ik nog. Misschien nog 3 penalties...
Blij moet je idd niet zijn. Maar niet dromen dat hij meevalt is dan ook weer een brug te ver. Kijk bvb maar eens naar onderstaande link. En kijk eens wat een doelpuntenmachine dat was in de Franse 2de klasse.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Mbaye_Leye
Gebruikersavatar
Crazy Horse
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jul 2015, 21:26

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door Crazy Horse »

Afwachten wat het geeft.

Kan meevallen kan tegenvallen. Is altijd zo. Daar zullen we niet anders dan ons van bewust moeten zijn - trouwens : dat geldt voor bijna elke ploeg, voor vele transfers.

Maar wat niet goed is, is het constante a posteriori handelen (ipv a priori) : altijd nà de feiten handelen, en zelden op voorhand, is toch een euvel waar STVV al een paar jaar steeds mee te maken heeft ... Als de tegenvallende resultaten en de media zeggen dat er moet worden gehandeld, dan handelt men ook; ervoor wacht men af ... maar als het echt moet, dan komen de transfers.
Oòk opvallend : steeds zo veel transfers, zelden kwalitatief gefocust, eerder kwantitatief : zo van 'als we er zo'n 10-tal aanwerven, zullen er toch wel een paar van meevallen'.

Ik wil nu het beleid dan ook niet veroordelen, oordelen is zelfs moeilijk, dus afwachten dan maar ... maar niet te lang.
En volgend jaar aub slechts enkele ècht goede transfers, dan weer 10 transfers vanallesennogwat en dan weeral maar afwachten ...
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door updatedb »

BoemBoem schreef: Koop 2 gevestigde waarden, en iedereen weet wat ge eraan hebt..

Gevestigde waarden? Zoals Milenkovic indertijd? Zoals Beslija? Zoals Daerden? Zoals...?
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door vdl »

Coulibaly kwam indertijd uit de franse vierde klasse en da was ook ne meevaller en daar had nog geen kat van gehoord.
BoemBoem
Berichten: 2965
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door BoemBoem »

updatedb schreef:
BoemBoem schreef: Koop 2 gevestigde waarden, en iedereen weet wat ge eraan hebt..

Gevestigde waarden? Zoals Milenkovic indertijd? Zoals Beslija? Zoals Daerden? Zoals...?
Kerel trek het niet in het belachelijke..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door Brusselmans »

updatedb schreef:
BoemBoem schreef: Koop 2 gevestigde waarden, en iedereen weet wat ge eraan hebt..

Gevestigde waarden? Zoals Milenkovic indertijd? Zoals Beslija? Zoals Daerden? Zoals...?
Teppers, Boffin, Mennes, Dziuba, De Petter
Jones
Berichten: 3191
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door Jones »

miel schreef:
Jones schreef:Er zijn er hier toch zo naief die blij zijn met een dode mus. Van die die om de 14 dagen eens naar Stayen mogen van hun vrouw. Die lezen dat ze een spits hebben en beginnen dromen.
Ocharme ! Doet het pijn ? Nee ? Maar goed ook !
Scoort 3 goaltjes in de Franse tweede klasse...dat kan ik nog. Misschien nog 3 penalties...

Koop maar allemaal een abo ! Er moest tegen Anderlecht weer maar 4000 man zitten gvd !
Ze kunnen hun abo steken waar de zon niet schijnt.
Onnuttige vrek godverdomme ! Bol het af met uw Hollandse madam en ga in Charlton wonen, daar zie ze u ook graag.
"We ambieren een plaats die gelijk staat in de toekomst aan onze toeschouwersaantallen" ? Welke ? Die van Tegen Lokeren ? Dan komen we laatste uit. :zot:
Das waar , mag maar om de 14 dagen buiten van de vrouw ,naief ben ik ook toe gegeven , en ik ben blij met nog minder dan een dode mus . Dromen doe ik ook en gelukkig doet het geen pijn .
Maar gefrustreerd ben ik niet .
Gij wel zo te zien , moogt gij niks zeggen thuis , dat ge u hier zo laat gaan :lol:
Die van mij wil je niet tegenkomen Miel. Ik heb een sprookjeshuwelijk maar ben met de heks getrouwd :onfire:
Ik vind alleen dat men geen misstappen zich kunnen permitteren, ze wagen zich op glad ijs. En alweer in de winter bijsturen...pfff ik word daar zo moe van.
Jones
Berichten: 3191
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door Jones »

Brusselmans schreef:
updatedb schreef:
BoemBoem schreef: Koop 2 gevestigde waarden, en iedereen weet wat ge eraan hebt..

Gevestigde waarden? Zoals Milenkovic indertijd? Zoals Beslija? Zoals Daerden? Zoals...?
Teppers, Boffin, Mennes, Dziuba, De Petter
Kingambo, Cnops, Cvjetcovic, Mbonabucya en geen Munyanesa, dalla Valle, Luhovy, Ljubobratovic, Marciniak, Jajesniak en die van Rangers met die ruit in zijne rug (ken zijn naam niet meer), Rocky Peeters, .Piana, Ono...en nog een 25-tal anderen
Gebruikersavatar
Crazy Horse
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jul 2015, 21:26

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door Crazy Horse »

ook voorbeelden van (ooit) geslaagde transfers behorende tot de 'vaste waarden' - lang geleden : Van Moer, Fazekas, Boffin (later in zijn carrière).
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
DJ Amiga
Berichten: 405
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door DJ Amiga »

Brusselmans schreef:
updatedb schreef:
BoemBoem schreef: Koop 2 gevestigde waarden, en iedereen weet wat ge eraan hebt..

Gevestigde waarden? Zoals Milenkovic indertijd? Zoals Beslija? Zoals Daerden? Zoals...?
Teppers, Boffin, Mennes, Dziuba, De Petter
vind het wel raar dat jij De Petter ineens aanhaalt als geslaagde gevestigde waarde, hij heeft 1 match meegespeeld (voorbereiding tel ik niet mee)

bij Mennes waren er ook heel veel vraagtekens: te oud, op zijn retour, enz. Ik 2de klasse heeft die ons goed geholpen, in 1ste klasse was het minder.. Maar mensen onthouden makkelijker die spelers aangezien het vlamingen zijn en dus veel meer ne microfoon onder hun neus geschoven krijgen en langer op supportersavonden blijven plakken...

er zijn genoeg voorbeelden van spelers die naar hier werden gehaald waar heel dat forum hier aan het zagen op was (onana bvb) en een dikke flop werd en viceversa zijn er ook voorbeelden genoeg...

je leeft tegenwoordig in een voetbalwereld waar de naam belangrijker is dan de kwaliteiten (kijk maar naar die fucking rode duivels) en dat een club daar op afgerekend wordt.
Als ik hoor (idd ik hoor ook maar want ik ken onze nieuwe spits niet) dat hij snel is, een goed schot heeft en kan infiltreren ben ik blij dat men iemand gezocht heeft in het profiel dat men zocht. Of het de perfect match is, zullen we wel na een seizoenshelft zien.
Goots is ook altijd bestempeld geweest als te lui, wél één van de spelers die ons in eerste klasse dat jaar gehouden heeft met zijn 11 goals (waaronder de 2-1 tegen brugge)

de tegenstellingen op het forum zijn zo gegroeid dat het nooit goed genoeg zal zijn voor de ene en goed genoeg voor de andere... Liever een ploeg op het veld (zoals jaar van oekelen-vrancken-teppers in 1999 dacht ik) dan een hoop individuen met sterallures die na 5 matchen het te hoog in het hunne bol krijgen (vorig jaar)
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door Vouch »

DJ Amiga schreef:
Brusselmans schreef:
updatedb schreef:
BoemBoem schreef: Koop 2 gevestigde waarden, en iedereen weet wat ge eraan hebt..

Gevestigde waarden? Zoals Milenkovic indertijd? Zoals Beslija? Zoals Daerden? Zoals...?
Teppers, Boffin, Mennes, Dziuba, De Petter
vind het wel raar dat jij De Petter ineens aanhaalt als geslaagde gevestigde waarde, hij heeft 1 match meegespeeld (voorbereiding tel ik niet mee)

bij Mennes waren er ook heel veel vraagtekens: te oud, op zijn retour, enz. Ik 2de klasse heeft die ons goed geholpen, in 1ste klasse was het minder.. Maar mensen onthouden makkelijker die spelers aangezien het vlamingen zijn en dus veel meer ne microfoon onder hun neus geschoven krijgen en langer op supportersavonden blijven plakken...

er zijn genoeg voorbeelden van spelers die naar hier werden gehaald waar heel dat forum hier aan het zagen op was (onana bvb) en een dikke flop werd en viceversa zijn er ook voorbeelden genoeg...

je leeft tegenwoordig in een voetbalwereld waar de naam belangrijker is dan de kwaliteiten (kijk maar naar die fucking rode duivels) en dat een club daar op afgerekend wordt.
Als ik hoor (idd ik hoor ook maar want ik ken onze nieuwe spits niet) dat hij snel is, een goed schot heeft en kan infiltreren ben ik blij dat men iemand gezocht heeft in het profiel dat men zocht. Of het de perfect match is, zullen we wel na een seizoenshelft zien.
Goots is ook altijd bestempeld geweest als te lui, wél één van de spelers die ons in eerste klasse dat jaar gehouden heeft met zijn 11 goals (waaronder de 2-1 tegen brugge)

de tegenstellingen op het forum zijn zo gegroeid dat het nooit goed genoeg zal zijn voor de ene en goed genoeg voor de andere... Liever een ploeg op het veld (zoals jaar van oekelen-vrancken-teppers in 1999 dacht ik) dan een hoop individuen met sterallures die na 5 matchen het te hoog in het hunne bol krijgen (vorig jaar)
Ik volg u in grote mate! Zeker t deel over de opdeling der meningen op dit forum.

De Petter is in België weldegelijk een gevestigde waarde, zeker niet minder dan Teppers dat was toen hij naar hier kwam. Of gaan we hem na die éne 3e plaats met Seraing gelijkstellen met de Zetterbergs van deze wereld?

Wat Mennes betreft vind ik dzt je zijn aandeel in de 4e plaats onderschat.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door Vouch »

Crazy Horse schreef:Afwachten wat het geeft.

Kan meevallen kan tegenvallen. Is altijd zo. Daar zullen we niet anders dan ons van bewust moeten zijn - trouwens : dat geldt voor bijna elke ploeg, voor vele transfers.

Maar wat niet goed is, is het constante a posteriori handelen (ipv a priori) : altijd nà de feiten handelen, en zelden op voorhand, is toch een euvel waar STVV al een paar jaar steeds mee te maken heeft ... Als de tegenvallende resultaten en de media zeggen dat er moet worden gehandeld, dan handelt men ook; ervoor wacht men af ... maar als het echt moet, dan komen de transfers.
Oòk opvallend : steeds zo veel transfers, zelden kwalitatief gefocust, eerder kwantitatief : zo van 'als we er zo'n 10-tal aanwerven, zullen er toch wel een paar van meevallen'.

Ik wil nu het beleid dan ook niet veroordelen, oordelen is zelfs moeilijk, dus afwachten dan maar ... maar niet te lang.
En volgend jaar aub slechts enkele ècht goede transfers, dan weer 10 transfers vanallesennogwat en dan weeral maar afwachten ...
Nja, in dat opzicht waarschijnlijk de meerjarige contracten. Je kan Roland echter niet kwalijk nemen dat hij dit jaar 10 spelers gaat halen. Met het geen hier nog rondliep kon je weinig aanvangen. Maar idd, laat ons hopen dat het volgend jaar niet nodig is.
Laatst gewijzigd door Vouch op 04 aug 2016, 23:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door Vouch »

BoemBoem schreef:
updatedb schreef:
BoemBoem schreef: Koop 2 gevestigde waarden, en iedereen weet wat ge eraan hebt..

Gevestigde waarden? Zoals Milenkovic indertijd? Zoals Beslija? Zoals Daerden? Zoals...?
Kerel trek het niet in het belachelijke..

Hij heeft wel een punt, die mannen kende we allemaal, maar hadden ze maar nooit op Stayen/Staaien rond gelopen. Het is niet omdat je de nieuwe spits niet kent, dat híj niks kan.
BoemBoem
Berichten: 2965
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door BoemBoem »

Vouch schreef:
BoemBoem schreef:
updatedb schreef:
BoemBoem schreef: Koop 2 gevestigde waarden, en iedereen weet wat ge eraan hebt..

Gevestigde waarden? Zoals Milenkovic indertijd? Zoals Beslija? Zoals Daerden? Zoals...?
Kerel trek het niet in het belachelijke..

Hij heeft wel een punt, die mannen kende we allemaal, maar hadden ze maar nooit op Stayen/Staaien rond gelopen. Het is niet omdat je de nieuwe spits niet kent, dat híj niks kan.
Als ge een quote van mij vindt waarin ik zeg dat die nieuwe spelers niks kunnen, betaal ik u elke wedstrijd dat ik kom kijken al uw drankbonnen ;)..

Ik vind het gewoon belachelijk dat sommige RD en bormans feliciteren bij transfers die tot nu toe niemand kan inschatten ( de laatste 2 )..

De transfers die ze al gedaan hebben en we al hebben zien spelen zijn in mijn ogen zeker meerwaarden!

De petter : was een vaste waarde
Bezus : geen uitleg nodig
Djene : kon naar Spaanse 1e klassers

Zo'n spelers bedoel ik en van mij mag zelfs Peeters daar nog bij.. Die was sowiso beter in te schatten dan onze laatste transfers..

Maar aanvallend had ik op andere namen gehoopt..
Misschien dat die idd niet beter geweest zouden zijn die we nu hebben, maar het zou wel ergens eenige zekerheid gegeven hebben..

En ik besef ook dat Thiam én Conté te hoog gegrepen waren.. Maar 1 van de twee had ik toch graag gehad..

Hopelijk moet het nog komen dan he ;)..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie