Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door miel »

Jongens , namen droppen uit het verleden heeft geen zin.
Het voetbal is in de laatste 10 jaar zoveel duurder geworden en het zal nog duurder worden .
Er al even bij stilgestaan wat een transfer vandaag zou kosten voor iemand met de capaciteiten van een Kingambo of in nog niet eens zover verleden een Chimedza ?
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door miel »

BoemBoem schreef:
Vouch schreef:
BoemBoem schreef:
updatedb schreef:
BoemBoem schreef: Koop 2 gevestigde waarden, en iedereen weet wat ge eraan hebt..

Gevestigde waarden? Zoals Milenkovic indertijd? Zoals Beslija? Zoals Daerden? Zoals...?
Kerel trek het niet in het belachelijke..

Hij heeft wel een punt, die mannen kende we allemaal, maar hadden ze maar nooit op Stayen/Staaien rond gelopen. Het is niet omdat je de nieuwe spits niet kent, dat híj niks kan.
Als ge een quote van mij vindt waarin ik zeg dat die nieuwe spelers niks kunnen, betaal ik u elke wedstrijd dat ik kom kijken al uw drankbonnen ;)..

Ik vind het gewoon belachelijk dat sommige RD en bormans feliciteren bij transfers die tot nu toe niemand kan inschatten ( de laatste 2 )..

De transfers die ze al gedaan hebben en we al hebben zien spelen zijn in mijn ogen zeker meerwaarden!

De petter : was een vaste waarde
Bezus : geen uitleg nodig
Djene : kon naar Spaanse 1e klassers

Zo'n spelers bedoel ik en van mij mag zelfs Peeters daar nog bij.. Die was sowiso beter in te schatten dan onze laatste transfers..

Maar aanvallend had ik op andere namen gehoopt..
Misschien dat die idd niet beter geweest zouden zijn die we nu hebben, maar het zou wel ergens eenige zekerheid gegeven hebben..

En ik besef ook dat Thiam én Conté te hoog gegrepen waren.. Maar 1 van de twee had ik toch graag gehad..

Hopelijk moet het nog komen dan he ;)..
Ik heb Borremans of RD niet gefiliciteerd met hun transfers ,
Maar dat zal ik zeker doen wanneer blijkt dat wij een rustig seizoen kunnen spelen
Wat ik wel op prijs stel is het gegeven dat de profielen zijn ingevuld die wij nog nodig hadden en vrij vlug
Of die spelers het kunnen waarmaken laat ik nog in het midden .
Maar het is niet zo dat men een heel ploeg moet verschuiven om een kwetsure of een schorsing op te vangen en daar ben ik tevreden over .
Bieden een Thiam of een Conte meer zekerheid ?
Misschien wel , maar Conte heeft vorig seizoen toch ook maar weinig gespeeld . Bovendien zouden we ze moeten huren of fikse transfer sommen betalen die voor Stvv toch ongezien zouden zijn . En willen zij wel voor Stvv spelen ?
Kijk naar vorig seizoen , Raman Soumahoro en Tchité toch spelers die wat gepresteerd hebben in de jupkes competitie
Uiteindelijk was de nobele onbekende May de beste , ik denk dat we het daar toch kunnen over eens zijn
joske85
Berichten: 27
Lid geworden op: 14 okt 2010, 09:37

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door joske85 »

Halenaar schreef:
xenon schreef:Ik vind wel dat ze de prijzen van de abo's eens budgetvriendelijker mogen maken -- zijn er resultaten op langere termijn dan kun je wat meer vragen ... zoek wat zakenpartners of ga in gesprek met de profliga als er nog eens tv rechten moeten verkocht worden ... maar te dure tickets voor te zwakke voetbal ...

wou ik ook eens even zeggen
De prijs van de abo's is de normale prijs in deze competitie, we staan ergens in de middenmoot met die prijzen. Dus de prijs van de abo's is gewoon conform de markt, anderzijds was de prijsverhoging toch bedenkelijk als je al van in november niet meer thuis had gewonnen.

De prijs voor de tickets, die zijn er wel over vind ik. 12 euro voor een student, tel dan daar nog eens de prijzige pintjes mee...veel nieuw jeugdig volk lok je daar niet mee. En dat zijn nochtans de supporters van morgen.
Door die prijsverhoging ( ongeveer 15 procent) en de motiverende persconferentie over de terugkeer van duchatelet heb ik beslist om geen abo te nemen. Als je dan hoort dat de goedkoopste zitplaats ( buiten tribune Noord, waar iedereen mag staan) tegen Anderlecht 30 EUR is, en dit zelfs in Vak K rij 1, tja dan blijf ik maar een jaartje thuis en ga ik af en toe met een abo van iemand anders kijken.

Ik zal verbaasd zijn als je 9000 man haalt tegen Anderlecht, want met die prijszetting ga ik wel op café kijken.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door BoemBoem »

miel schreef:
BoemBoem schreef:
Vouch schreef:
BoemBoem schreef:
updatedb schreef:

Gevestigde waarden? Zoals Milenkovic indertijd? Zoals Beslija? Zoals Daerden? Zoals...?
Kerel trek het niet in het belachelijke..

Hij heeft wel een punt, die mannen kende we allemaal, maar hadden ze maar nooit op Stayen/Staaien rond gelopen. Het is niet omdat je de nieuwe spits niet kent, dat híj niks kan.
Als ge een quote van mij vindt waarin ik zeg dat die nieuwe spelers niks kunnen, betaal ik u elke wedstrijd dat ik kom kijken al uw drankbonnen ;)..

Ik vind het gewoon belachelijk dat sommige RD en bormans feliciteren bij transfers die tot nu toe niemand kan inschatten ( de laatste 2 )..

De transfers die ze al gedaan hebben en we al hebben zien spelen zijn in mijn ogen zeker meerwaarden!

De petter : was een vaste waarde
Bezus : geen uitleg nodig
Djene : kon naar Spaanse 1e klassers

Zo'n spelers bedoel ik en van mij mag zelfs Peeters daar nog bij.. Die was sowiso beter in te schatten dan onze laatste transfers..

Maar aanvallend had ik op andere namen gehoopt..
Misschien dat die idd niet beter geweest zouden zijn die we nu hebben, maar het zou wel ergens eenige zekerheid gegeven hebben..

En ik besef ook dat Thiam én Conté te hoog gegrepen waren.. Maar 1 van de twee had ik toch graag gehad..

Hopelijk moet het nog komen dan he ;)..
Ik heb Borremans of RD niet gefiliciteerd met hun transfers ,
Maar dat zal ik zeker doen wanneer blijkt dat wij een rustig seizoen kunnen spelen
Wat ik wel op prijs stel is het gegeven dat de profielen zijn ingevuld die wij nog nodig hadden en vrij vlug
Of die spelers het kunnen waarmaken laat ik nog in het midden .
Maar het is niet zo dat men een heel ploeg moet verschuiven om een kwetsure of een schorsing op te vangen en daar ben ik tevreden over .
Bieden een Thiam of een Conte meer zekerheid ?
Misschien wel , maar Conte heeft vorig seizoen toch ook maar weinig gespeeld . Bovendien zouden we ze moeten huren of fikse transfer sommen betalen die voor Stvv toch ongezien zouden zijn . En willen zij wel voor Stvv spelen ?
Kijk naar vorig seizoen , Raman Soumahoro en Tchité toch spelers die wat gepresteerd hebben in de jupkes competitie
Uiteindelijk was de nobele onbekende May de beste , ik denk dat we het daar toch kunnen over eens zijn
Iedereen zijn mening, maar plaatsen invullen is voor mij niet genoeg want dat kan iedereen.. ze gaan toch iets of wat moeten presteren, dan zal ik zeker en vast ook zeggen dat ze goed gewerkt hebben ;)..

Soumahoro en tchite zijn typische STVV's paniekaankopen in de lijn van de laatste 15 jaar..
Ik bedoel bij zekere namen geen op-retour spelers..

En onder goed gewerkt vind ik ook dat er mag gecommuniceerd worden over dingen zoals May, waarom is die weg ect. Of heb ik dat gemist ergens?

Die communicatie is niet door RD of bormans te doen wss, maar het draagt zeker bij tot de ontevredenheid van de meesten..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door miel »

joske85 schreef:
Halenaar schreef:
xenon schreef:Ik vind wel dat ze de prijzen van de abo's eens budgetvriendelijker mogen maken -- zijn er resultaten op langere termijn dan kun je wat meer vragen ... zoek wat zakenpartners of ga in gesprek met de profliga als er nog eens tv rechten moeten verkocht worden ... maar te dure tickets voor te zwakke voetbal ...

wou ik ook eens even zeggen
De prijs van de abo's is de normale prijs in deze competitie, we staan ergens in de middenmoot met die prijzen. Dus de prijs van de abo's is gewoon conform de markt, anderzijds was de prijsverhoging toch bedenkelijk als je al van in november niet meer thuis had gewonnen.

De prijs voor de tickets, die zijn er wel over vind ik. 12 euro voor een student, tel dan daar nog eens de prijzige pintjes mee...veel nieuw jeugdig volk lok je daar niet mee. En dat zijn nochtans de supporters van morgen.
Door die prijsverhoging ( ongeveer 15 procent) en de motiverende persconferentie over de terugkeer van duchatelet heb ik beslist om geen abo te nemen. Als je dan hoort dat de goedkoopste zitplaats ( buiten tribune Noord, waar iedereen mag staan) tegen Anderlecht 30 EUR is, en dit zelfs in Vak K rij 1, tja dan blijf ik maar een jaartje thuis en ga ik af en toe met een abo van iemand anders kijken.

Ik zal verbaasd zijn als je 9000 man haalt tegen Anderlecht, want met die prijszetting ga ik wel op café kijken.
Wat de abbo's betreft , ik geloof dat door de hervorming van de competitie voor het seizoen 2016-2017 er meer matchen zijn
tenzij men laatste word en degradeert
Of heb ik het mis ? Indien dit het geval is zijn de abbo's in principe niet duurder
Kan iemand wat meer uitleg geven hoe het eigenlijk zit ?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door Jacques »

Mensen kopen toch vooral een abo voor speeldag 1 tot 30. PO1 is bij te betalen. Bij PO2 haakt minstens 50% af en komen enkel de mensen die niks beter te doen hebben of absoluut het huis uit willen zijn. Niemand komt echt om die bezigheidstherapie te zien, dus of je daar nu 5, 10 of 20 oefenmatchen speelt, maakt in feite niets uit.
Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door enrique »

Abonnementen en ticketprijzen zijn veel te duur naar wat je te zien krijgt
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door BoemBoem »

BoemBoem schreef:
miel schreef:
BoemBoem schreef:
Vouch schreef:
BoemBoem schreef: Kerel trek het niet in het belachelijke..

Hij heeft wel een punt, die mannen kende we allemaal, maar hadden ze maar nooit op Stayen/Staaien rond gelopen. Het is niet omdat je de nieuwe spits niet kent, dat híj niks kan.
Als ge een quote van mij vindt waarin ik zeg dat die nieuwe spelers niks kunnen, betaal ik u elke wedstrijd dat ik kom kijken al uw drankbonnen ;)..

Ik vind het gewoon belachelijk dat sommige RD en bormans feliciteren bij transfers die tot nu toe niemand kan inschatten ( de laatste 2 )..

De transfers die ze al gedaan hebben en we al hebben zien spelen zijn in mijn ogen zeker meerwaarden!

De petter : was een vaste waarde
Bezus : geen uitleg nodig
Djene : kon naar Spaanse 1e klassers

Zo'n spelers bedoel ik en van mij mag zelfs Peeters daar nog bij.. Die was sowiso beter in te schatten dan onze laatste transfers..

Maar aanvallend had ik op andere namen gehoopt..
Misschien dat die idd niet beter geweest zouden zijn die we nu hebben, maar het zou wel ergens eenige zekerheid gegeven hebben..

En ik besef ook dat Thiam én Conté te hoog gegrepen waren.. Maar 1 van de twee had ik toch graag gehad..

Hopelijk moet het nog komen dan he ;)..
Ik heb Borremans of RD niet gefiliciteerd met hun transfers ,
Maar dat zal ik zeker doen wanneer blijkt dat wij een rustig seizoen kunnen spelen
Wat ik wel op prijs stel is het gegeven dat de profielen zijn ingevuld die wij nog nodig hadden en vrij vlug
Of die spelers het kunnen waarmaken laat ik nog in het midden .
Maar het is niet zo dat men een heel ploeg moet verschuiven om een kwetsure of een schorsing op te vangen en daar ben ik tevreden over .
Bieden een Thiam of een Conte meer zekerheid ?
Misschien wel , maar Conte heeft vorig seizoen toch ook maar weinig gespeeld . Bovendien zouden we ze moeten huren of fikse transfer sommen betalen die voor Stvv toch ongezien zouden zijn . En willen zij wel voor Stvv spelen ?
Kijk naar vorig seizoen , Raman Soumahoro en Tchité toch spelers die wat gepresteerd hebben in de jupkes competitie
Uiteindelijk was de nobele onbekende May de beste , ik denk dat we het daar toch kunnen over eens zijn
Iedereen zijn mening, maar plaatsen invullen is voor mij niet genoeg want dat kan iedereen.. ze gaan toch iets of wat moeten presteren, dan zal ik zeker en vast ook zeggen dat ze goed gewerkt hebben ;)..

Soumahoro en tchite zijn typische STVV's paniekaankopen in de lijn van de laatste 15 jaar..
Ik bedoel bij zekere namen geen op-retour spelers..

En onder goed gewerkt vind ik ook dat er mag gecommuniceerd worden over dingen zoals May, waarom is die weg ect. Of heb ik dat gemist ergens?


Die communicatie is niet door RD of bormans te doen wss, maar het draagt zeker bij tot de ontevredenheid van de meesten..
Gisteren geklaagd over de communicatie, vandaag staat de uitleg op STVV.com.. :geelblauw:

Graag nog enkele aanvallers tegen maandag aub ... ( kan maar proberen he ) ;)..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Ute
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 aug 2016, 07:56
Supporter van: Viola

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door Ute »

Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door Since '54 »

Goede en afgeronde transfers, kunnen we nu al zeggen:

Djené, Sylla, Pulido, Peeters, Bezus en misschien Tchenkoua en Valdivia. Dus dat zijn er toch wel 5. Al degenen die weg zijn mogen van mij wegblijven want je kon er niks mee doen zelfs met Edmilson kon je hier niks doen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door Jacques »

Tchenkoua kwam er vorig jaar al en mag de veters niet binden van Dompé of Edmilson. Valdivia speelde nog geen minuut. Hoe kan je hem beoordelen?
Voorlopige balans oogt positief, maar nog te vroeg om een definitief oordeel te vellen. Kijk gerust eens terug wat er vorig seizoen na 3 matchen geschreven werd over Angban of Ono...
Van de vertrekkers had ik graag Allan, May en Erichot gehouden i.p.v. Kotysch, De Sart en Gerkens. Angban had van een De Petter ook veel kunnen leren. Kan nog altijd een grote worden, als hij zijn hoofd erbij houdt. Mensen staren zich blind op ons dramatisch einde met een hoop los zand afgelopen seizoen. Niet nodig om het kind met het badwater weg te gooien.

@ Ute:
Vertaling? Mijn Hongaars is onbestaand en dat van Google Translate niet veel beter. ;)
Laatst gewijzigd door Jacques op 16 aug 2016, 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door Caravaggio »

Since '54 schreef:Goede en afgeronde transfers, kunnen we nu al zeggen:

Djené, Sylla, Pulido, Peeters, Bezus en misschien Tchenkoua en Valdivia. Dus dat zijn er toch wel 5. Al degenen die weg zijn mogen van mij wegblijven want je kon er niks mee doen zelfs met Edmilson kon je hier niks doen.
Vandaag zegt Marc Hendrikx (analyse na speeldag) dat Bezus een zeer goede aanwinst is voor STVV, ik denk dat we het daar allemaal eens mee kunnen zijn... Hopelijk blijft Bezus langer dan Dompé op Stayen
Veder vertelde men dat STVV nog een aanvallende kwaliteitsinjectie nodig heeft.
De verdediging is sterk, jammer dat je Pulido gaat moeten missen op Moeskroen (toch wel een belangrijk duel als is de competitie nog vers)
Boli en Bagayoko trainden gisteren nog individueel
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door Since '54 »

Jacques schreef:Tchenkoua kwam er vorig jaar al en mag de veters niet binden van Dompé of Edmilson. Valdivia speelde nog geen minuut. Hoe kan je hem beoordelen?
Voorlopige balans oogt positief, maar nog te vroeg om een definitief oordeel te vellen. Kijk gerust eens terug wat er vorig seizoen na 3 matchen geschreven werd over Angban of Ono...
Van de vertrekkers had ik graag Allan, May en Erichot gehouden i.p.v. Kotysch, De Sart en Gerkens. Angban had van een De Petter ook veel kunnen leren. Kan nog altijd een grote worden, als hij zijn hoofd erbij houdt. Mensen staren zich blind op ons dramatisch einde met een hoop los zand afgelopen seizoen. Niet nodig om het kind met het badwater weg te gooien.
Ik schreef dus ook Tchenkoua en Valdivio misschien! Bovendien, en ieder zijn gedacht, Allan (weinig productief) en Erichot (mentaliteit) mag je van me hebben. Wie nu nog niet ingezien heeft dat Edmilson geen speler is voor STVV maar misschien wel een voor (een paar jaar) Standard zal dit in de toekomst wel inzien. Voor May had ik voorbehoud maar hij moest gelet op zijn leeftijd en ervaring er verleden seizoen zeker gestaan hebben en dat was hij net niet. Om het met uw woorden te zeggen: 'May mocht de veters van bv een Chimedza niet eens in de gaatjes rijgen'.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door Tompie »

Als Dussaut terug fit is, zie ik in hem wel een optie als aanvallende flank.

Maar dat neemt niet weg dat ik liefst nog een aanvallende kwaliteitsinjectie zou willen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Zomertransfers 2016-2017: afgeronde transfers

Bericht door tweety »

Er moet echt nog een goeie aanvallende flank EN een goeie spits bij. Anders wordt het een lang seizoen..
De invalbeurt van onze vriend van Rijsel was hoopgevend, maar of dat voldoende zal zijn voor een heel seizoen, moeten we nog zien.
Plaats reactie