Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

FANFOREVER schreef:
STVV-fan schreef:
Goed bezig mannen :clap: :end:
Zei de kontkruipende gatlikker van RD :zot:
Blijkbaar wordt iedereen die hier niet meegaat in de "wij boren Roland de grond in show" afgedaan als een gatlikker van Roland.

Ik zeg dat Roland een zakenman pur sang is en dat jullie pantoffelhelden hem op dat vlak niets te leren hebben.

Ik trek vantijd ook ogen open wanneer hij zo'n stunt uithaalt zoals blijkbaar met die DJ.
Is dat erg? Niet zo, maar hier zitten er met hakbijlen en blaasbalgen voor hun pc. Klaar om alles op te blazen of erop in te hakken. Dat moet ook weer niet natuurlijk.

@jaqcues: :heil:


On Topic: weet iemand hoever het staat met een nieuwe doelman? Wat is nu van die geruchten van Lucas Schoofs? Iemand enig idee?
Eventueel een voorspeler of 2, gezien ze gaan kijken om Koubemba en Bamba buiten te stampen?
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door lakie »

STVV-fan schreef:
FANFOREVER schreef:
STVV-fan schreef:
Goed bezig mannen :clap: :end:
Zei de kontkruipende gatlikker van RD :zot:
Blijkbaar wordt iedereen die hier niet meegaat in de "wij boren Roland de grond in show" afgedaan als een gatlikker van Roland.

Ik zeg dat Roland een zakenman pur sang is en dat jullie pantoffelhelden hem op dat vlak niets te leren hebben.

Ik trek vantijd ook ogen open wanneer hij zo'n stunt uithaalt zoals blijkbaar met die DJ.
Is dat erg? Niet zo, maar hier zitten er met hakbijlen en blaasbalgen voor hun pc. Klaar om alles op te blazen of erop in te hakken. Dat moet ook weer niet natuurlijk.
En iedereen die niet meegaat in de show van Roland wordt afgedaan als negativist, hard-die of gefrustreerde ex-werknemer.

En er zijn nu eenmaal dingen die zelfs niet moeten opgeblazen worden, die zijn zo al tekenend genoeg:
- Het "beleid' (steeds weer degradatievoetbal of zelfs 2e klasse voetbal, een resem gemiste kansen) (bij al zijn clubs!)
- De uitspraken (geen ambitie, wel dansen)
- Geen gevoel voor realisme (10 hard-dies, gefrustreerde ex-werknemers)
- Bedenkelijke daden (dj-affaire, email-affaire)

Sterk bezig zou ik zeggen...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Since '54 »

Is het een gerucht, of niet meer dan dat, als zou STVV contacten hebben met Davino Verhulst?
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

lakie schreef:
STVV-fan schreef:
FANFOREVER schreef:
STVV-fan schreef:
Goed bezig mannen :clap: :end:
Zei de kontkruipende gatlikker van RD :zot:
Blijkbaar wordt iedereen die hier niet meegaat in de "wij boren Roland de grond in show" afgedaan als een gatlikker van Roland.

Ik zeg dat Roland een zakenman pur sang is en dat jullie pantoffelhelden hem op dat vlak niets te leren hebben.

Ik trek vantijd ook ogen open wanneer hij zo'n stunt uithaalt zoals blijkbaar met die DJ.
Is dat erg? Niet zo, maar hier zitten er met hakbijlen en blaasbalgen voor hun pc. Klaar om alles op te blazen of erop in te hakken. Dat moet ook weer niet natuurlijk.
En iedereen die niet meegaat in de show van Roland wordt afgedaan als negativist, hard-die of gefrustreerde ex-werknemer.

En er zijn nu eenmaal dingen die zelfs niet moeten opgeblazen worden, die zijn zo al tekenend genoeg:
- Het "beleid' (steeds weer degradatievoetbal of zelfs 2e klasse voetbal, een resem gemiste kansen) (bij al zijn clubs!)
- De uitspraken (geen ambitie, wel dansen)
- Geen gevoel voor realisme (10 hard-dies, gefrustreerde ex-werknemers)
- Bedenkelijke daden (dj-affaire, email-affaire)

Sterk bezig zou ik zeggen...
Soms zijn jullie wel inderdaad een bende negativisten.

Voor de rest heb je wel gelijk.
Die har-die uitspraak vind ik nogal ongelukkig, zie maar naar Charlton...

@ Since: De link is snel te leggen natuurlijk, maar kunnen we ook niet kijken naar Gent? Kalinic, Rinne, Thoelen, Vandenbussche... .
Op voetbalkrant staat dat Bruzesse in beeld is.
Maar wat dan met Pirard? Die mannen komen niet om op de bank te zitten bij ons
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Jack »

Met Verhulst zou ik zeer tevreden zijn.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door miel »

Jack schreef:Met Verhulst zou ik zeer tevreden zijn.
Idem ,
Voor Dutoit was het hier over en uit .
Wanneer men met de vrijgekomen loonmassa een Belgische doelman kan aantrekken , dat lost ook een stuk van het probleem op
met het aantal Belgen in de selectie , voor zover dat al een probleem zou geweest zijn .
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
FANFOREVER schreef:
STVV-fan schreef:
Goed bezig mannen :clap: :end:
Zei de kontkruipende gatlikker van RD :zot:
Blijkbaar wordt iedereen die hier niet meegaat in de "wij boren Roland de grond in show" afgedaan als een gatlikker van Roland.

Ik zeg dat Roland een zakenman pur sang is en dat jullie pantoffelhelden hem op dat vlak niets te leren hebben.

Ik trek vantijd ook ogen open wanneer hij zo'n stunt uithaalt zoals blijkbaar met die DJ.
Is dat erg? Niet zo, maar hier zitten er met hakbijlen en blaasbalgen voor hun pc. Klaar om alles op te blazen of erop in te hakken. Dat moet ook weer niet natuurlijk.

@jaqcues: :heil:


On Topic: weet iemand hoever het staat met een nieuwe doelman? Wat is nu van die geruchten van Lucas Schoofs? Iemand enig idee?
Eventueel een voorspeler of 2, gezien ze gaan kijken om Koubemba en Bamba buiten te stampen?
Zakenman en voetbalvoorzitter kan enkel lukken als ge iets van voetbal kent, of u tenminste laat omringen door mensen die er iets van kennen.. Roland heeft geen van beide..

En ik de categorie PC helden trekt gij nog altijd de kop ze kerel..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jones
Berichten: 3181
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Jones »

Dat ze maar beginnen met Peeters een nieuw contractvoorstel te doen. Op tvl maakt men al gewag van Standard
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

BoemBoem schreef:
STVV-fan schreef:
FANFOREVER schreef:
STVV-fan schreef:
Goed bezig mannen :clap: :end:
Zei de kontkruipende gatlikker van RD :zot:
Blijkbaar wordt iedereen die hier niet meegaat in de "wij boren Roland de grond in show" afgedaan als een gatlikker van Roland.

Ik zeg dat Roland een zakenman pur sang is en dat jullie pantoffelhelden hem op dat vlak niets te leren hebben.

Ik trek vantijd ook ogen open wanneer hij zo'n stunt uithaalt zoals blijkbaar met die DJ.
Is dat erg? Niet zo, maar hier zitten er met hakbijlen en blaasbalgen voor hun pc. Klaar om alles op te blazen of erop in te hakken. Dat moet ook weer niet natuurlijk.

@jaqcues: :heil:


On Topic: weet iemand hoever het staat met een nieuwe doelman? Wat is nu van die geruchten van Lucas Schoofs? Iemand enig idee?
Eventueel een voorspeler of 2, gezien ze gaan kijken om Koubemba en Bamba buiten te stampen?
Zakenman en voetbalvoorzitter kan enkel lukken als ge iets van voetbal kent, of u tenminste laat omringen door mensen die er iets van kennen.. Roland heeft geen van beide..

En ik de categorie PC helden trekt gij nog altijd de kop ze kerel..
Er zijn er hier nog straffer hoor, Boem!

@ Jones: Het contract van Peeters loopt nog 2,5 jaar. We zullen zien he wie er nog gaat en/of komt
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Oscar »

http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/712 ... eler-.html
Dat lijkt mij voor STVV een interessante speler. Belgisch,jong en voor wat ik al gezien heb goede speler met de juiste mentaliteit.
truieneer
Berichten: 107
Lid geworden op: 08 jul 2013, 14:37
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door truieneer »

doelstelling deze transferperiode is 4 spelers:
- doelman
- links back
- middenvelder
- spits.

alle 4 op posities waar het duidelijk is dat er wat bij mag.
Nog geen namen van targets bekend.

Greetz
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

truieneer schreef:doelstelling deze transferperiode is 4 spelers:
- doelman
- links back
- middenvelder
- spits.

alle 4 op posities waar het duidelijk is dat er wat bij mag.
Nog geen namen van targets bekend.

Greetz
Dat zijn posities waar ze effectief voor aan het zoeken zijn?
nippy
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 jun 2016, 12:41

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door nippy »

Oscar schreef:http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/712 ... eler-.html
Dat lijkt mij voor STVV een interessante speler. Belgisch,jong en voor wat ik al gezien heb goede speler met de juiste mentaliteit.

Idd een cv die op de back positie uit de voeten kan perfect voor op de zijkant in onze 3mans verdediging. Want als van nature een cv zou ik hem niet op onze back zetten omdat hij aanvallender moet zijn.
Maar ik denk dat standard serieus boter bij zijne vis wilt
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STimVV »

truieneer schreef:doelstelling deze transferperiode is 4 spelers:
- doelman
- links back
- middenvelder
- spits.

alle 4 op posities waar het duidelijk is dat er wat bij mag.
Nog geen namen van targets bekend.

Greetz
Ik vind niet dat er een middenvelder moet bijkomen. Als er 1 segment al anderhalf jaar heel goed is in deze ploeg dan is dat onze driehoek op het middenveld. Met Valdivia, Peeters, Bezus, Gerkens, De Petter, Ono, De Sart heb je daar meer dan voldoende mogelijkheden. 7 spelers voor 3 posities.
De kern moet net meer kwaliteit krijgen en minder kwantiteit, daar hoef je uw geld dus zeker niet in te steken.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door lakie »

STimVV schreef:
truieneer schreef:doelstelling deze transferperiode is 4 spelers:
- doelman
- links back
- middenvelder
- spits.

alle 4 op posities waar het duidelijk is dat er wat bij mag.
Nog geen namen van targets bekend.

Greetz
Ik vind niet dat er een middenvelder moet bijkomen. Als er 1 segment al anderhalf jaar heel goed is in deze ploeg dan is dat onze driehoek op het middenveld. Met Valdivia, Peeters, Bezus, Gerkens, De Petter, Ono, De Sart heb je daar meer dan voldoende mogelijkheden. 7 spelers voor 3 posities.
De kern moet net meer kwaliteit krijgen en minder kwantiteit, daar hoef je uw geld dus zeker niet in te steken.
Correct!
Ik vind trouwens dat je niet alleen naar de rest van het seizoen moet kijken, maar ook naar volgend seizoen. Dat je niet volgend seizoen opnieuw een hele nieuwe ploeg moet bouwen.
En dan is het belangrijk om te kijken in welk systeem je wil gaan spelen.
En ook daar je transfers op afstemmen.
Ik ben wel fan van deze 3-5-2 of 5-3-2.
In deze optiek hebben we nood aan:
- 1 doelman (Verhulst)
- 1 spits (Vetokele)
- 1 linksbuiten/linksback (Bolingoli)
- 1 centrale verdediger (Mechele)

Mijn voorkeuren staan tussen haakjes. Allemaal jong en Belgisch EN een serieuze kwaliteitsinjectie.
Meer dan deze posities is er op dit moment niet nodig.

Wanneer we dan kijken naar volgend seizoen, zijn er een heel aantal die mogen beschikken:
Sylla, Cuevas, De Sart, De Petter, Tchenkoua, Proschwitz, Swers, Koubemba

Met mijn namen hierboven + gelinkte namen kunnen we werken naar volgende kern voor volgend seizoen:

------------------------------------------------ Pirard/Verhulst/Vanwelkenhuysen ---------------------------------------------

-------------------------------------------- Djene/Kotysch/Fernandez/Pulido/Mechele ---------------------------------------

------ Bagayoko/Dussaut ------------------------------------------------------------------------------------- Bolingoli/Ceballos ----

--------------------------------------------- Gerkens/Valdivia/Peeters/Lucas Schoofs ----------------------------------------------

--------------------------------------------------------------- Bezus/Ono ----------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------- Boli/Janssens/Vetokele/Bamba/X ----------------------------------------------

Totaal: 23 spelers (ideaal!)
Jeugd: Ryckaert, Castro Montes, Bourard, Meyssen

Dus in de winter: 4 nieuwkomers
Zomer: Nog 1 extra spits graag
Voor de rest bouw je gewoon verder op de huidige ploeg.

----------------------------------------------------------------- Pirard ---------------------------------------------------------------------

------------------------------------ Mechele ----------------- Kotysch ---------------- Fernandez -------------------------------------

----- Bagayoko ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Bolingoli -----

----------------------------------------------------- Valdivia ------------ Peeters --------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------- Bezus --------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------- Boli -------------------------- Vetokele ------------------------------------------------

Bank: Verhulst, Djene, Dussaut, Schoofs, Gerkens, Janssens, spits X
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Plaats reactie