Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Dreke »

bert1924 schreef:Schoofs DAARLATEN aub.Vond STVV te min en wou hogerop.Resultaat bank op in Gent.
Hopla. Als voetballer ambitieus zijn is ook al een misdaad precies...
A loyal football fan only supports the shirt...
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

bert1924 schreef:Schoofs DAARLATEN aub.Vond STVV te min en wou hogerop.Resultaat bank op in Gent.
Correctie, Robke heeft het zinkende schip verlaten en als je dan naar Gent kan, twijfel ik ook geen 5 minuten.
Daar verdien je meer + kan je meer opsteken van een toen nog daar aanwezig zijnde Kums.

Hij had er zich meer van voorgesteld, maar bon.

Een middenveld met Peeters, Schoofs en Gerkens? Een middenveld "van onder de kerktoren" waar je NOOIT mis mee kan doen...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4168
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door lindoke »

Rob Schoofs mag voor mij direct de rest van het seizoen terug bij ons komen spelen. MAAR de stadsnar kennende gaat hij zich weer in de luren laten leggen door De Witte en co. Want ik zie het al gebeuren, Rob Schoofs mag nog 9 matchkes bij ons komen spelen en wij staan Peeters af voor een habbekrats!!!!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Jacques »

Vond STVV te min? Moest hij misschien zijn neus ophalen voor de kampioen die nog aan de slag was in de CL en blijven bij een zinkend schip van bucht en los zand? :?

Rob is altijd welkom, kind van het huis en op z'n 20ste meer leider dan De Petter ooit zal zijn. Hij is slim genoeg om ook in een driehoek met Peeters een plek te vinden. Ik begrijp niet dat HvH koppig vasthoudt aan Esiti, Matton en Van der Bruggen, 3 spelers die nooit patrons zullen worden, en Rob grotendeels negeert, maar als wij daar ons voordeel mee kunnen doen, moeten we niet aarzelen. Huren is verre van ideaal, in principe ben ik daar tegen, maar ik haal zeker mijn neus niet op voor een driehoek Schoofs-Peeters-Valdivia, Gerkens en Ono of Bezus op de bank, De Petter bij het huisvuil, De Sart naar Geel. Vooruitgang op alle vlakken.
Wat je wel zeker niet mag doen is wat Lindoke beschrijft: een transfer van Peeters koppelen aan een uitleenbeurt voor Schoofs. Die dooie mus hebben we vorig jaar al gehad en daar is niemand beter van geworden
Overdrijven is een kunst
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door miel »

Schoofs mag van mij zeker terug komen , maar op huurbasis heeft dat geen enkele zin .
Gerkens de laatste weken goed op dreef en bovendien één van onze gevaarlijkste spelers voor doel , zomaar opofferen
zou ik zeker niet doen voor een speler op huurbasis .
Er zijn andere prioriteiten .
Een spits en een flankspeler ( Dompé mocht ik kiezen , als hij zou willen komen , al dan niet op huurbasis )
En een doelman liefst Belgisch .
Mogen van mij weg Tchenkoa , Koubemba , Pros en eventueel Bamba om deze doelstelling te halen .
Dat moet volstaan om het seizoen zonder problemen uit te spelen
Moesten er zich opportuniteiten voordoen met het oog op volgend seizoen is dat meegenomen .
Als Bezus zijn motor na de winterstop aan de waggel krijgt doen we daar ook een goeie transfer ..
BoemBoem
Berichten: 2965
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
bert1924 schreef:Schoofs DAARLATEN aub.Vond STVV te min en wou hogerop.Resultaat bank op in Gent.
Correctie, Robke heeft het zinkende schip verlaten en als je dan naar Gent kan, twijfel ik ook geen 5 minuten.
Daar verdien je meer + kan je meer opsteken van een toen nog daar aanwezig zijnde Kums.

Hij had er zich meer van voorgesteld, maar bon.

Een middenveld met Peeters, Schoofs en Gerkens? Een middenveld "van onder de kerktoren" waar je NOOIT mis mee kan doen...
Hij was wel uw kapitein he.. en een kapitein die een zinkend schip verlaat daalt ook in mijn achting..

Had hij gebleven tot het eind van het seizoen zou het heel anders geweest zijn.
Nu heeft hij voor mij STVV in de steek gelaten.

Voor mij hoeft hij dus ook niet terug te komen.
Alhoewel mijn bewooring een stuk minder scherp is dan die van Johan ;)..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enrique
Berichten: 2876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door enrique »

Allemaal dikke zever
In de steek laten ...
Wat voor een sprookjeswereld is dat hier?
Kunnen we Kotysch nie doorschuiven naar het middenveld ... ? Grapjeeeee
Ter zake :
Schoofs zijn plaats is hier
Dompe
Harbaoui
En die linksback van Anderlecht, komt van Mechelen
Zijn naam ontsnapt mij
Heeft ne pas van 100 m
Maar mss is die geblesseerd
Maar Duchatelet kennende zullen het wel transfers ala Lucas Schoofs en Thoelen zijn
Ah ja, 15e is beter dan 8e...
Smurf
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Smurf »

Schoofs terug halen lijkt me een utopie. Ook Dompé zie ik niet terugkeren. Ik kan me inbeelden dat beide spelers dat toch net een te grote stap terug vinden. Ik weet ook wel dat het beter is om te spelen bij de nummer 12 dan op de bank te zitten bij nummer 8. Maar een terugkeer naar STVV betekent aan zichzelf toegeven dat ze mislukt zijn in hun stap hogerop en dat doen voetballers niet graag. Ik zie hen eerder naar Charleroi, Mechelen of Lokeren gaan. Schoofs zal ook wel ergens in Nederland terecht kunnen en Dompé kan misschien ergens in Frankrijk aan de slag.

Los daarvan zou ik hen uiteraard graag opnieuw bij STVV zien. Beide spelers zijn een absolute meerwaarde.

Wat betreft het verlaten van 'het zinkende schip' moeten we toch even serieus blijven, denk ik. Ons bestuur had gewoon tegen Gent moeten zeggen dat ze Schoofs al mochten kopen in de winter, maar dat hij het seizoen bij ons moest uit doen. Als ze daar het been stijf houden, geeft Gent wel toe en is iedereen (Rob, supporters en beide ploegen) tevreden. Je kan Schoofs toch niet verwijten dat hij graag bij de kampioen gaat spelen.
Van Dompé was bij het tekenen van zijn contract al duidelijk dat hij naar Standard ging. Ook deze speler kan men daarin weinig verwijten, vind ik. Hij heeft zich (in tegenstelling tot Junior) nooit denigrerend uitgelaten over STVV.

Transferprioriteiten zijn wat mij betreft:
Een flankspeler (los van welk systeem we spelen). Dompé zou ideaal zijn, maar...

Een spits. Ook al vind ik Pros niet zo slecht als vele anderen hier. Als Boli uitvalt, zitten we met een groot probleem. Ik las net dat Anderlecht en STVV samen op vakantie gaan in La Manga. Kunnen we tussen enkele tapas door eens informeren naar een uitleenbeurt van Jorn VanCamp. Is een enorm talent, maar die jongen moet in eerste klasse kunnen spelen. Bij Anderlecht gaat hij nooit doorbreken met invalbeurten alleen. Als huren er al in zit, zal een aankoopoptie er evenwel niet bij zijn. het is dus geen lange termijn denken. Enkel voor dit seizoen en misschien nog een half jaartje na de zomer. Kabasele vond ik ook altijd wel een interessante speler, maar daar zit het in het koppeke misschien niet zo best.

Verdedigend vind ik het al bij al nog wel ok. Iemand moet Bagayoko en Djene gewoon een beetje voetbalslimheid bijbrengen en dan zijn het alletwee degelijke verdedigers. Snel en sterk, maar niet de snuggerste. De rest van de ploeg moet ook leren om Djene de bal niet meer te geven, want dan zijn we 'm elke keer kwijt. Ik ben een fan van onze Portugees. Het is geen Cantaluppi, maar hij doet zijn werk en kopt er af en toe nog eentje binnen ook. Voor Kotysch heb ik het persoonlijk iets minder, maar eerlijk is eerlijk, hij doet het momenteel niet slecht. Maar als we dan toch nog een San Miguelleke drinken in la Manga, kunnen we eens over Wout Faes praten met Herman. (Maar dit lijkt me absoluut niet noodzakelijk). Op links heb ik het helemaal niet voor Cuevas, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee, wie we voor die positie zouden kunnen halen.

Centraal doen we het de laatste weken ook niet zo slecht. Peeters niet laten vertrekken lijkt me op dit moment cruciaal. En kan iemand me uitleggen wat er aan de hand is met Bezus? De eerste weken was dat toch een speler die er los bovenuit stak. Als die opnieuw begint te presteren...
Als Schoofs wil komen, niet twijfelen.
Waar gaat Hannes Vanderbruggen naar toe, die mag weg bij Gent. Zal wat hoog gegrepen zijn vermoedelijk. Kortrijk zal die wel op de kop tikken.
Heeft Oostende niemand op overschot, want die hebben een fantastische kern. Maar die gaan dan weer te veel moeten inleveren op hun salaris, want Mark is iets guller dan Roland.

We zullen dus ook wel wat moeten verpatsen om budget vrij te maken. Mensen die absoluut niets bijdragen kan je eventueel zelfs gratis laten gaan in die optiek, maar waarom Dutoit hier weer gratis weg mocht (en dan nog naar een ploeg die met het geld smijt), is mij een raadsel. Op vlak van uitgaande transfers gaan we toch dringend sterker moeten onderhandelen. Op dat vlak kunnen we hier nog wel wat leren van Lambrechts van Lokeren.
BoemBoem
Berichten: 2965
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door BoemBoem »

enrique schreef:Allemaal dikke zever
In de steek laten ...
Wat voor een sprookjeswereld is dat hier?
Kunnen we Kotysch nie doorschuiven naar het middenveld ... ? Grapjeeeee
Ter zake :
Schoofs zijn plaats is hier
Dompe
Harbaoui
En die linksback van Anderlecht, komt van Mechelen
Zijn naam ontsnapt mij
Heeft ne pas van 100 m
Maar mss is die geblesseerd
Maar Duchatelet kennende zullen het wel transfers ala Lucas Schoofs en Thoelen zijn
Ah ja, 15e is beter dan 8e...
Zever dan ook niet over bv. Dutoit he.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
StvvBoy
Berichten: 1180
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door StvvBoy »

Smurf schreef:Schoofs terug halen lijkt me een utopie. Ook Dompé zie ik niet terugkeren. Ik kan me inbeelden dat beide spelers dat toch net een te grote stap terug vinden. Ik weet ook wel dat het beter is om te spelen bij de nummer 12 dan op de bank te zitten bij nummer 8. Maar een terugkeer naar STVV betekent aan zichzelf toegeven dat ze mislukt zijn in hun stap hogerop en dat doen voetballers niet graag. Ik zie hen eerder naar Charleroi, Mechelen of Lokeren gaan. Schoofs zal ook wel ergens in Nederland terecht kunnen en Dompé kan misschien ergens in Frankrijk aan de slag.

Los daarvan zou ik hen uiteraard graag opnieuw bij STVV zien. Beide spelers zijn een absolute meerwaarde.

Wat betreft het verlaten van 'het zinkende schip' moeten we toch even serieus blijven, denk ik. Ons bestuur had gewoon tegen Gent moeten zeggen dat ze Schoofs al mochten kopen in de winter, maar dat hij het seizoen bij ons moest uit doen. Als ze daar het been stijf houden, geeft Gent wel toe en is iedereen (Rob, supporters en beide ploegen) tevreden. Je kan Schoofs toch niet verwijten dat hij graag bij de kampioen gaat spelen.
Van Dompé was bij het tekenen van zijn contract al duidelijk dat hij naar Standard ging. Ook deze speler kan men daarin weinig verwijten, vind ik. Hij heeft zich (in tegenstelling tot Junior) nooit denigrerend uitgelaten over STVV.

Transferprioriteiten zijn wat mij betreft:
Een flankspeler (los van welk systeem we spelen). Dompé zou ideaal zijn, maar...

Een spits. Ook al vind ik Pros niet zo slecht als vele anderen hier. Als Boli uitvalt, zitten we met een groot probleem. Ik las net dat Anderlecht en STVV samen op vakantie gaan in La Manga. Kunnen we tussen enkele tapas door eens informeren naar een uitleenbeurt van Jorn VanCamp. Is een enorm talent, maar die jongen moet in eerste klasse kunnen spelen. Bij Anderlecht gaat hij nooit doorbreken met invalbeurten alleen. Als huren er al in zit, zal een aankoopoptie er evenwel niet bij zijn. het is dus geen lange termijn denken. Enkel voor dit seizoen en misschien nog een half jaartje na de zomer. Kabasele vond ik ook altijd wel een interessante speler, maar daar zit het in het koppeke misschien niet zo best.

Verdedigend vind ik het al bij al nog wel ok. Iemand moet Bagayoko en Djene gewoon een beetje voetbalslimheid bijbrengen en dan zijn het alletwee degelijke verdedigers. Snel en sterk, maar niet de snuggerste. De rest van de ploeg moet ook leren om Djene de bal niet meer te geven, want dan zijn we 'm elke keer kwijt. Ik ben een fan van onze Portugees. Het is geen Cantaluppi, maar hij doet zijn werk en kopt er af en toe nog eentje binnen ook. Voor Kotysch heb ik het persoonlijk iets minder, maar eerlijk is eerlijk, hij doet het momenteel niet slecht. Maar als we dan toch nog een San Miguelleke drinken in la Manga, kunnen we eens over Wout Faes praten met Herman. (Maar dit lijkt me absoluut niet noodzakelijk). Op links heb ik het helemaal niet voor Cuevas, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee, wie we voor die positie zouden kunnen halen.

Centraal doen we het de laatste weken ook niet zo slecht. Peeters niet laten vertrekken lijkt me op dit moment cruciaal. En kan iemand me uitleggen wat er aan de hand is met Bezus? De eerste weken was dat toch een speler die er los bovenuit stak. Als die opnieuw begint te presteren...
Als Schoofs wil komen, niet twijfelen.
Waar gaat Hannes Vanderbruggen naar toe, die mag weg bij Gent. Zal wat hoog gegrepen zijn vermoedelijk. Kortrijk zal die wel op de kop tikken.
Heeft Oostende niemand op overschot, want die hebben een fantastische kern. Maar die gaan dan weer te veel moeten inleveren op hun salaris, want Mark is iets guller dan Roland.

We zullen dus ook wel wat moeten verpatsen om budget vrij te maken. Mensen die absoluut niets bijdragen kan je eventueel zelfs gratis laten gaan in die optiek, maar waarom Dutoit hier weer gratis weg mocht (en dan nog naar een ploeg die met het geld smijt), is mij een raadsel. Op vlak van uitgaande transfers gaan we toch dringend sterker moeten onderhandelen. Op dat vlak kunnen we hier nog wel wat leren van Lambrechts van Lokeren.
Bezus zijn vrouw en kind krijgen geen visum waardoor hij heel ongelukkig is. Ongelukkig = slecht presteren.

Zo werd hij gescheiden van zijn gezin, dat wegens visum-problemen terug in Oekraïne moest gaan wonen. "Mijn vrouw belt me elke dag en huilt heel veel. Ze is nog jong en staat er ginds alleen voor. Die visumperikelen waren niet voorzien toen ik hier tekende. We zouden hier samen komen wonen", getuigt hij in Het Belang van Limburg.

De club doet er wel alles aan om een oplossing te vinden, maar ondertussen gaat Bezus door een loodzware periode. "Mijn kleinste kind is acht maanden en leert stappen. Ik moet dat allemaal missen. Mijn oudste zoontje is 3,5 jaar en maakt een wegwerpgebaar als ik contact met hem wil via Skype. Hij wil me zelfs niet meer zien. Dat is hard."

http://m.hbvl.be/cnt/dmf20161126_025931 ... -meer-zien

Persoonlijk zie ik schoofs niet graag terug komen. Niet omdat hij ons verlaten heeft want ik ben en blijf nog steeds een enorme fan van hem en begreep zijn beslissing volledig maar enkel omdat je dan ofwel gerkens of Peeters uit de ploeg moet zetten. 2 Spelers met veel kwaliteit en die nog veel kunnen groeien.

Ben nooit fan van huren en zeker niet op een positie waar je genoeg talent hebt. Dan huur ik veel liever een deftige spits dan Schoofs ... . Ik zie dan ook veel liever Lucas (onderschatte voetballer) definitief komen dan Hannes of Robke op huurbasis ...
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door scoormachine »

Smurf schreef:Schoofs terug halen lijkt me een utopie. Ook Dompé zie ik niet terugkeren. Ik kan me inbeelden dat beide spelers dat toch net een te grote stap terug vinden. Ik weet ook wel dat het beter is om te spelen bij de nummer 12 dan op de bank te zitten bij nummer 8. Maar een terugkeer naar STVV betekent aan zichzelf toegeven dat ze mislukt zijn in hun stap hogerop en dat doen voetballers niet graag. Ik zie hen eerder naar Charleroi, Mechelen of Lokeren gaan. Schoofs zal ook wel ergens in Nederland terecht kunnen en Dompé kan misschien ergens in Frankrijk aan de slag.

Los daarvan zou ik hen uiteraard graag opnieuw bij STVV zien. Beide spelers zijn een absolute meerwaarde.

Wat betreft het verlaten van 'het zinkende schip' moeten we toch even serieus blijven, denk ik. Ons bestuur had gewoon tegen Gent moeten zeggen dat ze Schoofs al mochten kopen in de winter, maar dat hij het seizoen bij ons moest uit doen. Als ze daar het been stijf houden, geeft Gent wel toe en is iedereen (Rob, supporters en beide ploegen) tevreden. Je kan Schoofs toch niet verwijten dat hij graag bij de kampioen gaat spelen.
Van Dompé was bij het tekenen van zijn contract al duidelijk dat hij naar Standard ging. Ook deze speler kan men daarin weinig verwijten, vind ik. Hij heeft zich (in tegenstelling tot Junior) nooit denigrerend uitgelaten over STVV.

Transferprioriteiten zijn wat mij betreft:
Een flankspeler (los van welk systeem we spelen). Dompé zou ideaal zijn, maar...

Een spits. Ook al vind ik Pros niet zo slecht als vele anderen hier. Als Boli uitvalt, zitten we met een groot probleem. Ik las net dat Anderlecht en STVV samen op vakantie gaan in La Manga. Kunnen we tussen enkele tapas door eens informeren naar een uitleenbeurt van Jorn VanCamp. Is een enorm talent, maar die jongen moet in eerste klasse kunnen spelen. Bij Anderlecht gaat hij nooit doorbreken met invalbeurten alleen. Als huren er al in zit, zal een aankoopoptie er evenwel niet bij zijn. het is dus geen lange termijn denken. Enkel voor dit seizoen en misschien nog een half jaartje na de zomer. Kabasele vond ik ook altijd wel een interessante speler, maar daar zit het in het koppeke misschien niet zo best.

Verdedigend vind ik het al bij al nog wel ok. Iemand moet Bagayoko en Djene gewoon een beetje voetbalslimheid bijbrengen en dan zijn het alletwee degelijke verdedigers. Snel en sterk, maar niet de snuggerste. De rest van de ploeg moet ook leren om Djene de bal niet meer te geven, want dan zijn we 'm elke keer kwijt. Ik ben een fan van onze Portugees. Het is geen Cantaluppi, maar hij doet zijn werk en kopt er af en toe nog eentje binnen ook. Voor Kotysch heb ik het persoonlijk iets minder, maar eerlijk is eerlijk, hij doet het momenteel niet slecht. Maar als we dan toch nog een San Miguelleke drinken in la Manga, kunnen we eens over Wout Faes praten met Herman. (Maar dit lijkt me absoluut niet noodzakelijk). Op links heb ik het helemaal niet voor Cuevas, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee, wie we voor die positie zouden kunnen halen.

Centraal doen we het de laatste weken ook niet zo slecht. Peeters niet laten vertrekken lijkt me op dit moment cruciaal. En kan iemand me uitleggen wat er aan de hand is met Bezus? De eerste weken was dat toch een speler die er los bovenuit stak. Als die opnieuw begint te presteren...
Als Schoofs wil komen, niet twijfelen.
Waar gaat Hannes Vanderbruggen naar toe, die mag weg bij Gent. Zal wat hoog gegrepen zijn vermoedelijk. Kortrijk zal die wel op de kop tikken.
Heeft Oostende niemand op overschot, want die hebben een fantastische kern. Maar die gaan dan weer te veel moeten inleveren op hun salaris, want Mark is iets guller dan Roland.

We zullen dus ook wel wat moeten verpatsen om budget vrij te maken. Mensen die absoluut niets bijdragen kan je eventueel zelfs gratis laten gaan in die optiek, maar waarom Dutoit hier weer gratis weg mocht (en dan nog naar een ploeg die met het geld smijt), is mij een raadsel. Op vlak van uitgaande transfers gaan we toch dringend sterker moeten onderhandelen. Op dat vlak kunnen we hier nog wel wat leren van Lambrechts van Lokeren.
Djene is sterk en snel....mist gewoon een beetje voetbalslimheid....en de rest moet de fout nie maken om hem de bal te geven......schitterende quote.....die ga ik onthouden.
Laat de bal goed rondgaan....enkel djene mogen we nie aanspelen....moet fijn zijn als uwen trainer zoiets zou zeggen bij de tactiekbespreking
enrique
Berichten: 2876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door enrique »

BoemBoem schreef:
enrique schreef:Allemaal dikke zever
In de steek laten ...
Wat voor een sprookjeswereld is dat hier?
Kunnen we Kotysch nie doorschuiven naar het middenveld ... ? Grapjeeeee
Ter zake :
Schoofs zijn plaats is hier
Dompe
Harbaoui
En die linksback van Anderlecht, komt van Mechelen
Zijn naam ontsnapt mij
Heeft ne pas van 100 m
Maar mss is die geblesseerd
Maar Duchatelet kennende zullen het wel transfers ala Lucas Schoofs en Thoelen zijn
Ah ja, 15e is beter dan 8e...
Zever dan ook niet over bv. Dutoit he.
Excuseer
Heb ik over Dutoit gezeverd?
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1431
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door zipke373 »

enrique schreef:
BoemBoem schreef:
enrique schreef:Allemaal dikke zever
In de steek laten ...
Wat voor een sprookjeswereld is dat hier?
Kunnen we Kotysch nie doorschuiven naar het middenveld ... ? Grapjeeeee
Ter zake :
Schoofs zijn plaats is hier
Dompe
Harbaoui
En die linksback van Anderlecht, komt van Mechelen
Zijn naam ontsnapt mij
Heeft ne pas van 100 m
Maar mss is die geblesseerd
Maar Duchatelet kennende zullen het wel transfers ala Lucas Schoofs en Thoelen zijn
Ah ja, 15e is beter dan 8e...
Zever dan ook niet over bv. Dutoit he.
Excuseer
Heb ik over Dutoit gezeverd?
Obradovic? Was gewoon gekwetst hoor...kan je schrappen.
Harbaoui mag je ook schrappen...diens loon is veel te hoog.
Smurf
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Smurf »

Nog even betreffende Djene: Uiteraard moet Leko dat niet gaan zeggen op een bespreking. De spelers zelf moeten dit toch ook al gezien hebben. Bijna elke ploeg heeft achterin minstens 1 beperkte speler die je de opbouw niet moet laten verzorgen. Andere ploegen stellen zich daar ook op in en proberen de tegenstander net te dwingen om deze zwakkere voetballer aan te spelen.
Bij nader inzien zou Leko het eigenlijk wel moeten zeggen, maar best wel voorzichtig aanbrengen. Eerder benadrukken dat de opbouw langs andere spelers moet verlopen. Hij zal tegen Djene toch al wel eens gezegd hebben dat de bal naar een gele moet!
Uiteraard stel ik het nogal simpel voor, maar het is toch een feit dat uitverdedigen niet tot zijn sterke punten behoort.
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door scoormachine »

Smurf schreef:Nog even betreffende Djene: Uiteraard moet Leko dat niet gaan zeggen op een bespreking. De spelers zelf moeten dit toch ook al gezien hebben. Bijna elke ploeg heeft achterin minstens 1 beperkte speler die je de opbouw niet moet laten verzorgen. Andere ploegen stellen zich daar ook op in en proberen de tegenstander net te dwingen om deze zwakkere voetballer aan te spelen.
Bij nader inzien zou Leko het eigenlijk wel moeten zeggen, maar best wel voorzichtig aanbrengen. Eerder benadrukken dat de opbouw langs andere spelers moet verlopen. Hij zal tegen Djene toch al wel eens gezegd hebben dat de bal naar een gele moet!
Uiteraard stel ik het nogal simpel voor, maar het is toch een feit dat uitverdedigen niet tot zijn sterke punten behoort.
Alles langs cuevas dan.......da gaat beter zijn !!!!!
Plaats reactie