Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Halenaar »

BoemBoem schreef:
Halenaar schreef:Dus jullie vinden dat hij al effectief één goede match heeft gespeeld voor ons? Ondanks dat hij ons al zoveel punten heeft gekost?

Ok dan.
Toch wel kinderachtig dat ge per se uw gelijk moet halen eigenlijk..

Ondanks het feit dat ik akkoord ben met u, natrappen is toch niet meer nodig nu?
Misschien heb je wel gelijk en is dit vrij kinderachtig.

Maar toen hier werd gezegd dat 'toptransfer' Soumahoro verleden tijd en weggesmeten geld was, waren we negatievelingen. Toen ze de transfer van De Petter aankondigden was dit ook weer meteen een toptransfer volgens sommigen hier, en waren degene met negatieve commentaar weer eens azijnpissers. Bij Bolingoli was het idem, check de reacties er maar eens op na, terwijl die nu ook volledig door de mand valt.

De bal eens terugkaatsen mag ook wel eens.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door BoemBoem »

Halenaar schreef:
BoemBoem schreef:
Halenaar schreef:Dus jullie vinden dat hij al effectief één goede match heeft gespeeld voor ons? Ondanks dat hij ons al zoveel punten heeft gekost?

Ok dan.
Toch wel kinderachtig dat ge per se uw gelijk moet halen eigenlijk..

Ondanks het feit dat ik akkoord ben met u, natrappen is toch niet meer nodig nu?
Misschien heb je wel gelijk en is dit vrij kinderachtig.

Maar toen hier werd gezegd dat 'toptransfer' Soumahoro verleden tijd en weggesmeten geld was, waren we negatievelingen. Toen ze de transfer van De Petter aankondigden was dit ook weer meteen een toptransfer volgens sommigen hier, en waren degene met negatieve commentaar weer eens azijnpissers. Bij Bolingoli was het idem, check de reacties er maar eens op na, terwijl die nu ook volledig door de mand valt.

De bal eens terugkaatsen mag ook wel eens.
Zoals ik zei, volledig akkoord met uw uitleg.. ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie