Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Caravaggio »

m.b.t. Jean Luc Dompé/Mbenza 'rare' transferpolitiek in Luik; Renard/VanBuyten veel hebben ze ook nog ni bewezen; zou me niet verbazen indien Peter Maes binnekort Jankovic gaat vervangen...

on Topic: iemand nieuws m.b.t. NICK PROSHWITZ? St Gallen?
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

Caravaggio schreef:m.b.t. Jean Luc Dompé/Mbenza 'rare' transferpolitiek in Luik; Renard/VanBuyten veel hebben ze ook nog ni bewezen; zou me niet verbazen indien Peter Maes binnekort Jankovic gaat vervangen...

on Topic: iemand nieuws m.b.t. NICK PROSHWITZ? St Gallen?
Niks gehoord of opgevangen.
Wordt een moeilijk geval zoals ik al zei.
Laat je hem gaan, moet je eigenlijk direct een alternatief klaar hebben.
Of je laat hem niet gaan en zijn contract uitdoen, terwijl je naar volgend seizoen toe toch iemand anders moet zoeken...

Verwarrend :P

PS: Badji naar Moeskroen :lol: :grappig:. Valt vooral niet op wie daar de meubelen probeert te redden :cool:
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door tesneusdoek »

STVV-fan schreef:
Caravaggio schreef:m.b.t. Jean Luc Dompé/Mbenza 'rare' transferpolitiek in Luik; Renard/VanBuyten veel hebben ze ook nog ni bewezen; zou me niet verbazen indien Peter Maes binnekort Jankovic gaat vervangen...

on Topic: iemand nieuws m.b.t. NICK PROSHWITZ? St Gallen?
Niks gehoord of opgevangen.
Wordt een moeilijk geval zoals ik al zei.
Laat je hem gaan, moet je eigenlijk direct een alternatief klaar hebben.
Of je laat hem niet gaan en zijn contract uitdoen, terwijl je naar volgend seizoen toe toch iemand anders moet zoeken...

Verwarrend :P

PS: Badji naar Moeskroen :lol: :grappig:. Valt vooral niet op wie daar de meubelen probeert te redden :cool:
Idd. :clap: :clap: :clap:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door lindoke »

STVV-fan schreef:
PS: Badji naar Moeskroen :lol: :grappig:. Valt vooral niet op wie daar de meubelen probeert te redden :cool:
Ik ben niet mee, wie of wat hebben Anderlecht en Moeskroen gemeen dat er daar al 3 huurlingen zitten?
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

lindoke schreef:
STVV-fan schreef:
PS: Badji naar Moeskroen :lol: :grappig:. Valt vooral niet op wie daar de meubelen probeert te redden :cool:
Ik ben niet mee, wie of wat hebben Anderlecht en Moeskroen gemeen dat er daar al 3 huurlingen zitten?
Bayat en die heel corrupte makelaarswereld
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door scoormachine »

STVV-fan schreef:
lindoke schreef:
STVV-fan schreef:
PS: Badji naar Moeskroen :lol: :grappig:. Valt vooral niet op wie daar de meubelen probeert te redden :cool:
Ik ben niet mee, wie of wat hebben Anderlecht en Moeskroen gemeen dat er daar al 3 huurlingen zitten?
Bayat en die heel corrupte makelaarswereld
Waarom corrupt ?
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door tesneusdoek »

scoormachine schreef:
STVV-fan schreef:
lindoke schreef:
STVV-fan schreef:
PS: Badji naar Moeskroen :lol: :grappig:. Valt vooral niet op wie daar de meubelen probeert te redden :cool:
Ik ben niet mee, wie of wat hebben Anderlecht en Moeskroen gemeen dat er daar al 3 huurlingen zitten?
Bayat en die heel corrupte makelaarswereld
Waarom corrupt ?
[url][/https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/68 ... ayat-.html]
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door tesneusdoek »

tesneusdoek schreef:
scoormachine schreef:
STVV-fan schreef:
lindoke schreef:
STVV-fan schreef:
PS: Badji naar Moeskroen :lol: :grappig:. Valt vooral niet op wie daar de meubelen probeert te redden :cool:
Ik ben niet mee, wie of wat hebben Anderlecht en Moeskroen gemeen dat er daar al 3 huurlingen zitten?
Bayat en die heel corrupte makelaarswereld
Waarom corrupt ?
[/https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/ ... oek"][url]
scoormachine schreef:
STVV-fan schreef:
lindoke schreef:
STVV-fan schreef:
PS: Badji naar Moeskroen :lol: :grappig:. Valt vooral niet op wie daar de meubelen probeert te redden :cool:
Ik ben niet mee, wie of wat hebben Anderlecht en Moeskroen gemeen dat er daar al 3 huurlingen zitten?
Bayat en die heel corrupte makelaarswereld
Waarom corrupt ?
[url][/https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/68 ... ayat-.html]
[http://m.sportmagazine.knack.be/sport/v ... 85275.html]
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Halenaar »

Het zit erop en Proschwitz is nog steeds hier. Kortom een heel teleurstellende transferperiode :mrgreen:

Erg benieuwd welke onbekende voetballer we van Upjest en consoorten hebben aangetrokken en waarover STVV niet wilt communiceren. Want dat begint toch ook al traditie te worden :mrgreen:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door lindoke »

Bwa, misschien is het niet slecht dat er in laatste instantie niemand bijgekomen is. Volgens mij kunnen ze het redden met het spelersmateriaal dat er nu is. De sfeer in de groep lijkt me ook dik in orde en wie weet als ze in laatste instantie nog iemand aantrekken die dan niet direct speelminuten krijgt......

Neen, het moet lukken met wat er nu is. Feit is wel - en dat is hier op het forum al talloze keren gezegd - dat er aankomende zomerstop weer een pak transferwerk voor de boeg ligt. Ze hebben tenslotte 5 spelers definitief laten vertrekken en 4 huurlingen aangetrokken. Zelfs als ze die 4 huurlingen vast onder contract konden krijgen zouden er nog een paar gerichte transfers moeten volgen.

In ieder geval, volgend weekend op Westerlo winnen en Moeskroen verliest tegen Genk en er kan niks meer gebeuren.

Wel spijtig dat we zulke supporters zijn moeten worden wiens deel het is om ieder seizoen naar het hoogst haalbare te moeten trachten, namelijk "erin blijven".
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door BoemBoem »

KVO blijkbaar nog aan de mouw van Boli getrokken gisteren?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door lindoke »

BoemBoem schreef:KVO blijkbaar nog aan de mouw van Boli getrokken gisteren?
Zal wel voor een pan eieren geweest zijn. Goed dat ze hem niet van de hand gedaan hebben. Laat Boli eens een gans seizen blessurevrij blijven zodat hij er een stuk of 15 kan maken, dan hebben ze goud in hun handen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door metser »

Voor lindoke....Als hij de kansen die hij krijgt niet beter gaat verzilveren zal het bij " koper" blijven denk ik!
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door lindoke »

metser schreef:Voor lindoke....Als hij de kansen die hij krijgt niet beter gaat verzilveren zal het bij " koper" blijven denk ik!
Ja, ik ga je geen ongelijk geven. Ik denk ook dat het bij Boli soms om zelfvertrouwen draait. Ik ben vroeger zelf aanvaller geweest en ik had ook momenten dat ik dacht "ik kan het niet meer". Tot je er plots 2 matchen na mekaar een tegen de netten knalt en dan lijkt het allemaal weer te lukken. Dan sta je net wel op de juiste plaats, dan kom je net wel op tijd om die bal binnen te schuiven, dan gaat dat schot van ver wel de winkelhaak in.....

Bij veel aanvallers zit het tussen de oren. Aan de andere kant, als je het niet hebt, dan heb je het niet en zal je nooit een doelpuntenmachine worden.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door StvvBoy »

lindoke schreef:
metser schreef:Voor lindoke....Als hij de kansen die hij krijgt niet beter gaat verzilveren zal het bij " koper" blijven denk ik!
Ja, ik ga je geen ongelijk geven. Ik denk ook dat het bij Boli soms om zelfvertrouwen draait. Ik ben vroeger zelf aanvaller geweest en ik had ook momenten dat ik dacht "ik kan het niet meer". Tot je er plots 2 matchen na mekaar een tegen de netten knalt en dan lijkt het allemaal weer te lukken. Dan sta je net wel op de juiste plaats, dan kom je net wel op tijd om die bal binnen te schuiven, dan gaat dat schot van ver wel de winkelhaak in.....

Bij veel aanvallers zit het tussen de oren. Aan de andere kant, als je het niet hebt, dan heb je het niet en zal je nooit een doelpuntenmachine worden.
Kijk maar naar Sidibe die met wat vertrouwen en na wat goals ze binnenshoot alsof het niets was. Dit na eerder een van de zwakste spitsen ooit te zijn. Boli is echt een potentiële topper. Doet alles goed behalve de afwerking (is balvast, laat de ploeg opschuiven, kan goede balle versturen, loopt goed de ruimte in en ziet het spel goed) .

Soms moet hij ook gewoon durven schieten ipv altijd eerst de bal te controleren en voor zijn goede voet de krijgen. Denk ook dat hij zich momenteel gewoon niet zo goed in zijn vel voelt . Want dat weegt toch op een aanvaller als je kans na kans mist.

Als hij een seizoen blessurevrij blijft en eens een goal of 2 in een wedstrijd kan maken is hij vertrokken denk ik. Ik zie alvast nog steeds een goede aanvaller in hem ondanks de gemiste kansen.
Plaats reactie