Zomertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Jones
Berichten: 3191
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

STVV-fan schreef:
Jones schreef:STVV moet nu een sterk signaal geven door een paar krachtige namen op de inkomende transferlijst te plaatsen de komende week of weken. Gerkens gaat niet blijven wachten, Mechele al evenmin. Bouwen kan je alleen door te houden wat nodig is, bij te kopen of te huren op niveau van wat je hebt of liever beter. Dan doe je aan klantenbinding en groei je als club.
ik hoop dat ze beseffen dat andere clubs ook op dezelfde aanwinsten als hun kunnen azen. Ik wil eens eerste zijn in dat geval ipv laatste. Of een even stevig plan B. Ambitie tonen door bluf kan iedereen maar daad bij het woord voeren is wat anders !
Je zit hier in een ronddraaiende cirkel.
Uw sterkhouders blijven pas als er sterkhouders bijkomen ( en wachten met bijtekenen) en "sterkhouders" komen pas als uw sterkhouders blijven.

Ge hebt met Brugge een voorkooprecht, dit betekent zoveel als:
Mochten wij beslissen de spelers te verkopen, mogen jullie als eerste een bod doen.

Het wordt ongelooflijk moeilijk, zeker voor Mechele te houden.

Namen moeten niet komen, zij hebben nogal de neiging, hoe goed gescout ze ook zijn en bij hun vorige club gespeeld hebben, niets te presteren in het kanarieshirt
zeer juist !
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door vdl »

Jones schreef:STVV moet nu een sterk signaal geven door een paar krachtige namen op de inkomende transferlijst te plaatsen de komende week of weken. Gerkens gaat niet blijven wachten, Mechele al evenmin. Bouwen kan je alleen door te houden wat nodig is, bij te kopen of te huren op niveau van wat je hebt of liever beter. Dan doe je aan klantenbinding en groei je als club.
ik hoop dat ze beseffen dat andere clubs ook op dezelfde aanwinsten als hun kunnen azen. Ik wil eens eerste zijn in dat geval ipv laatste. Of een even stevig plan B. Ambitie tonen door bluf kan iedereen maar daad bij het woord voeren is wat anders !
Kende je Meite,Lerager,Dalsgaard,Kara,Trebel,Musona of Kalu voor ze in België kwamen spelen.
Jij niet en 98% van de mensen in België niet,wat ik wil zeggen is dat namen niks willen zeggen,een naam moet je worden,zeker in onze competitie.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Halenaar »

Ondertussen is John Bostock verkozen tot speler van het jaar in de Franse 2de klasse. Blijft waanzinnig dat we die kerel niet gehaald hebben.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3066
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Tompie »

http://www.stvvjeugd.be/nl/solomon-wamu ... n-kanarie/

STVV Jeugd verzekerde zich vanavond van de komst van U16-speler Salomon Wamuwamu. De talentvolle en sterke spits komt over van ASV Geel. Hij stond al een tijdje op onze radar, niet alleen door ons, maar ook van andere teams. Dankzij doortastend optreden van onze sportieve cel mogen we dit toptalent nu een Kanarie noemen. Welkom Solomon […]
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Halenaar »

Tompie schreef:http://www.stvvjeugd.be/nl/solomon-wamu ... n-kanarie/

STVV Jeugd verzekerde zich vanavond van de komst van U16-speler Salomon Wamuwamu. De talentvolle en sterke spits komt over van ASV Geel. Hij stond al een tijdje op onze radar, niet alleen door ons, maar ook van andere teams. Dankzij doortastend optreden van onze sportieve cel mogen we dit toptalent nu een Kanarie noemen. Welkom Solomon […]
Hopelijk breekt hij door bij ons, voor de naam alleen al :mrgreen:
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door tesneusdoek »

Halenaar schreef:
Tompie schreef:http://www.stvvjeugd.be/nl/solomon-wamu ... n-kanarie/

STVV Jeugd verzekerde zich vanavond van de komst van U16-speler Salomon Wamuwamu. De talentvolle en sterke spits komt over van ASV Geel. Hij stond al een tijdje op onze radar, niet alleen door ons, maar ook van andere teams. Dankzij doortastend optreden van onze sportieve cel mogen we dit toptalent nu een Kanarie noemen. Welkom Solomon […]
Hopelijk breekt hij door bij ons, voor de naam alleen al :mrgreen:
Wa Nu, Wa Nu mè Wamu Wamu? :o :o :o

Sorry, ik kon het niet laten... :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Halenaar »

Ik vind trouwens dat ze voor Bougrine moeten gaan, ben echt zwaar onder de indruk van deze voetballer. Lijkt me ook de perfecte vervanger voor Peeters. Piepjong, Belg en barst van het talent. Dinsdag hield hij op zijn eentje het middenveld van Lierse staande, en viel als één van de weinigen niet door de mand in de 2de helft. Loopt enorm slim, heeft een schitterende traptechniek, een uitstekend speloverzicht en dirigeerde het middenveld zoals alleen de beste dat kunnen. Is bovendien nog redelijk snel, en kan één op één snel een mannetje uitschakelen. Als Peeters vertrekt is hij mijn favoriet om hem te vervangen.

Ook zwaar onder de indruk van Benson, maar heeft de laatste tijd teveel aandacht gekregen in de media waardoor hij waarschijnlijk niet meer haalbaar is voor ons. Type Edmilson, maar dan steviger op zijn benen. Lijkt me stukken meer potentieel te hebben dan Edmilson.
Jones
Berichten: 3191
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Een ervaren prille dertiger halen en een contract voor enkele jaren geven. Liefst een middenvelder of back. Dat is een precedent scheppen en mensen helpen overhalen om bij te tekenen.
Net zoals ze met De petter deden. Een eerste stevige aanzet geven dus.
Koen Persoons (Lokeren)?
Die Saadi van KV Kortrijk zie ik ook wel graag komen. Zal wel duur zijn zeker ?
is dat een goed karakter ?
BoemBoem
Berichten: 2965
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Jones schreef:Een ervaren prille dertiger halen en een contract voor enkele jaren geven. Liefst een middenvelder of back. Dat is een precedent scheppen en mensen helpen overhalen om bij te tekenen.
Net zoals ze met De petter deden. Een eerste stevige aanzet geven dus.
Koen Persoons (Lokeren)?
Die Saadi van KV Kortrijk zie ik ook wel graag komen. Zal wel duur zijn zeker ?
is dat een goed karakter ?
Is eigendom van Cardiff denk ik..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4168
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door lindoke »

Halenaar schreef: .........Ook zwaar onder de indruk van Benson, maar heeft de laatste tijd teveel aandacht gekregen in de media waardoor hij waarschijnlijk niet meer haalbaar is voor ons. Type Edmilson, maar dan steviger op zijn benen. Lijkt me stukken meer potentieel te hebben dan Edmilson.
Heeft ondertussen al getekend bij G*nk. Dat zijn spelers die ik ook graag naar STVV zie komen. Zeer spijtig dat men bij STVV seizoen na seizoen zo laat in 't gang schiet wat betreft transfers. Binnenkort gaan ze weer allemaal met verlof om dan weeral bij hun thuiskomst te merken dat de voorbereiding gaat beginnen en ze merken dat ze eigenlijk nog een pak werk hebben.

Een beetje zoals ik vroeger op school. De avond voor de examen merken dat ik nog een pak moest leren en er dan rap vanaf willen komen en bidden dat het goed ging uitpakken. Het zal dan ook niemand verwonderen dat ik meermaals zwaar gebuisd was........zoals STVV in het verleden meermaals zwaar gebuisd is.

Groot verschil tussen mij en STVV; Ik heb op tijd ingezien dat dit niet verder kon en heb een bocht van 180° genomen om uiteindelijk toch een mooi diploma te behalen. STVV daarentegen........
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3066
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Tompie »

Die Benson speelde goed in de eerste helft, maar stond toen wel tegen een bedroevend zwakke Cuevas. Na de rust iemand Benson zijn naam nog gehoord toen Bolingoli zijn tegenstrever werd? Toch ook niet meteen onze meest secure verdediger, maar Benson kwam totaal niet meer in het stuk voor.

Op basis van zijn eerste helft natuurlijk wel een speler met potentieel.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
enrique
Berichten: 2876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door enrique »

lindoke schreef:
Halenaar schreef: .........Ook zwaar onder de indruk van Benson, maar heeft de laatste tijd teveel aandacht gekregen in de media waardoor hij waarschijnlijk niet meer haalbaar is voor ons. Type Edmilson, maar dan steviger op zijn benen. Lijkt me stukken meer potentieel te hebben dan Edmilson.
Heeft ondertussen al getekend bij G*nk. Dat zijn spelers die ik ook graag naar STVV zie komen. Zeer spijtig dat men bij STVV seizoen na seizoen zo laat in 't gang schiet wat betreft transfers. Binnenkort gaan ze weer allemaal met verlof om dan weeral bij hun thuiskomst te merken dat de voorbereiding gaat beginnen en ze merken dat ze eigenlijk nog een pak werk hebben.

Een beetje zoals ik vroeger op school. De avond voor de examen merken dat ik nog een pak moest leren en er dan rap vanaf willen komen en bidden dat het goed ging uitpakken. Het zal dan ook niemand verwonderen dat ik meermaals zwaar gebuisd was........zoals STVV in het verleden meermaals zwaar gebuisd is.

Groot verschil tussen mij en STVV; Ik heb op tijd ingezien dat dit niet verder kon en heb een bocht van 180° genomen om uiteindelijk toch een mooi diploma te behalen. STVV daarentegen........
Werken veel te traag
De contracten van de spelers die moeten verlengd worden, Ceballos, Vetokele, Gerkens ... moest al lang in orde zijn
Ik weet het wel, als de spelers de boel vertragen, kan je weinig doen
Maar veel hangt ook af van de kwaliteit van de voorstellen
Nu moet je beginnen aan de nieuwe spelers
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

enrique schreef:
lindoke schreef:
Halenaar schreef: .........Ook zwaar onder de indruk van Benson, maar heeft de laatste tijd teveel aandacht gekregen in de media waardoor hij waarschijnlijk niet meer haalbaar is voor ons. Type Edmilson, maar dan steviger op zijn benen. Lijkt me stukken meer potentieel te hebben dan Edmilson.
Heeft ondertussen al getekend bij G*nk. Dat zijn spelers die ik ook graag naar STVV zie komen. Zeer spijtig dat men bij STVV seizoen na seizoen zo laat in 't gang schiet wat betreft transfers. Binnenkort gaan ze weer allemaal met verlof om dan weeral bij hun thuiskomst te merken dat de voorbereiding gaat beginnen en ze merken dat ze eigenlijk nog een pak werk hebben.

Een beetje zoals ik vroeger op school. De avond voor de examen merken dat ik nog een pak moest leren en er dan rap vanaf willen komen en bidden dat het goed ging uitpakken. Het zal dan ook niemand verwonderen dat ik meermaals zwaar gebuisd was........zoals STVV in het verleden meermaals zwaar gebuisd is.

Groot verschil tussen mij en STVV; Ik heb op tijd ingezien dat dit niet verder kon en heb een bocht van 180° genomen om uiteindelijk toch een mooi diploma te behalen. STVV daarentegen........
Werken veel te traag
De contracten van de spelers die moeten verlengd worden, Ceballos, Vetokele, Gerkens ... moest al lang in orde zijn
Ik weet het wel, als de spelers de boel vertragen, kan je weinig doen
Maar veel hangt ook af van de kwaliteit van de voorstellen
Nu moet je beginnen aan de nieuwe spelers
Dat is een lijn waarop je balanceerd. Je hebt tenminste al mijn mantra overgenomen, waarvoor dank.
Als de speler zelf niet wil bijtekenen sta je met de pik in de hand aan de onderhandelingstafel.
Maar de "kwaliteit" van de voorstellen omhoog doen is nog een fabel waar ik u moet vanaf helpen.
Ten eerste weet je niet wat die mannen verdienen. Niet jij, niet ik. Het woord "hongerloon" in de mond nemen vind ik dan ook vergezocht.
Als je zegt dat ze bij ons minder verdienen dan bij een Genk, daar geef ik u groot gelijk in.
Wat je nu NIET mag doen, is aan Gerkens (zijn manager) zijn wensen voldoen, want creëer je een zware ongelijkheid in de kleedkamer wat gaat doorwegen op het moment dat Gerkens weer wat minder presteert

Dan staan ze binnen de kortste keren allemaal voor je deur voor meer geld. Dan zal diezelfde ploeg, die volgens sommigen voor de grote lijnen in provinciale moet gaan voetballen, x aantal procent duurder worden
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Dus jij denkt dat je het met apenootjes gaat blijven redden ?

Zie onderschrift, ik heb dat niet gezegd hè, ze weten precies toch al hoe laat het is !!!!!!
Een middenvelder die 13 keer scoort, en 6 assists aflevert op goed een half seizoen, ga er maar ene zoeken die voor apenootjes wil komen !!!!!!!!
enrique
Berichten: 2876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door enrique »

STVV-fan schreef:
enrique schreef:
lindoke schreef:
Halenaar schreef: .........Ook zwaar onder de indruk van Benson, maar heeft de laatste tijd teveel aandacht gekregen in de media waardoor hij waarschijnlijk niet meer haalbaar is voor ons. Type Edmilson, maar dan steviger op zijn benen. Lijkt me stukken meer potentieel te hebben dan Edmilson.
Heeft ondertussen al getekend bij G*nk. Dat zijn spelers die ik ook graag naar STVV zie komen. Zeer spijtig dat men bij STVV seizoen na seizoen zo laat in 't gang schiet wat betreft transfers. Binnenkort gaan ze weer allemaal met verlof om dan weeral bij hun thuiskomst te merken dat de voorbereiding gaat beginnen en ze merken dat ze eigenlijk nog een pak werk hebben.

Een beetje zoals ik vroeger op school. De avond voor de examen merken dat ik nog een pak moest leren en er dan rap vanaf willen komen en bidden dat het goed ging uitpakken. Het zal dan ook niemand verwonderen dat ik meermaals zwaar gebuisd was........zoals STVV in het verleden meermaals zwaar gebuisd is.

Groot verschil tussen mij en STVV; Ik heb op tijd ingezien dat dit niet verder kon en heb een bocht van 180° genomen om uiteindelijk toch een mooi diploma te behalen. STVV daarentegen........
Werken veel te traag
De contracten van de spelers die moeten verlengd worden, Ceballos, Vetokele, Gerkens ... moest al lang in orde zijn
Ik weet het wel, als de spelers de boel vertragen, kan je weinig doen
Maar veel hangt ook af van de kwaliteit van de voorstellen
Nu moet je beginnen aan de nieuwe spelers
Dat is een lijn waarop je balanceerd. Je hebt tenminste al mijn mantra overgenomen, waarvoor dank.
Als de speler zelf niet wil bijtekenen sta je met de pik in de hand aan de onderhandelingstafel.
Maar de "kwaliteit" van de voorstellen omhoog doen is nog een fabel waar ik u moet vanaf helpen.
Ten eerste weet je niet wat die mannen verdienen. Niet jij, niet ik. Het woord "hongerloon" in de mond nemen vind ik dan ook vergezocht.
Als je zegt dat ze bij ons minder verdienen dan bij een Genk, daar geef ik u groot gelijk in.
Wat je nu NIET mag doen, is aan Gerkens (zijn manager) zijn wensen voldoen, want creëer je een zware ongelijkheid in de kleedkamer wat gaat doorwegen op het moment dat Gerkens weer wat minder presteert

Dan staan ze binnen de kortste keren allemaal voor je deur voor meer geld. Dan zal diezelfde ploeg, die volgens sommigen voor de grote lijnen in provinciale moet gaan voetballen, x aantal procent duurder worden
Niet te hard van stapel lopen
Een ploeg die beter wordt, heeft voor gevolg dat de spelers verbeterde contracten vragen
Als je de pretentie hebt om miljoenen transfergeld te vragen voor een speler, mogen die spelers een deel van de koek krijgen
Als ik beter word en ik kan op een ander 20% meer krijgen, guess what
Met uw redenering ga je niet ver geraken
Borremans komt gewoon pakken tekort
Ieder zijn eigen mening
Plaats reactie