Zomertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Scandic »

lindoke schreef: Heeft ondertussen al getekend bij G*nk. Dat zijn spelers die ik ook graag naar STVV zie komen. Zeer spijtig dat men bij STVV seizoen na seizoen zo laat in 't gang schiet wat betreft transfers. Binnenkort gaan ze weer allemaal met verlof om dan weeral bij hun thuiskomst te merken dat de voorbereiding gaat beginnen en ze merken dat ze eigenlijk nog een pak werk hebben.

Een beetje zoals ik vroeger op school. De avond voor de examen merken dat ik nog een pak moest leren en er dan rap vanaf willen komen en bidden dat het goed ging uitpakken. Het zal dan ook niemand verwonderen dat ik meermaals zwaar gebuisd was........zoals STVV in het verleden meermaals zwaar gebuisd is.

Groot verschil tussen mij en STVV; Ik heb op tijd ingezien dat dit niet verder kon en heb een bocht van 180° genomen om uiteindelijk toch een mooi diploma te behalen. STVV daarentegen........
Er is geen akkoord tussen alle partijen, enkele details moeten nog geregeld raken. Benson is voor de toekomst.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Since '54 »

Tompie schreef:Die Benson speelde goed in de eerste helft, maar stond toen wel tegen een bedroevend zwakke Cuevas. Na de rust iemand Benson zijn naam nog gehoord toen Bolingoli zijn tegenstrever werd? Toch ook niet meteen onze meest secure verdediger, maar Benson kwam totaal niet meer in het stuk voor.

Op basis van zijn eerste helft natuurlijk wel een speler met potentieel.
Heel juist bekeken. Benson quasi onbestaande in de tweede helft. Kreeg een kwart veld ruimte van Cuevas in eerste doorgang.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Scandic »

Since '54 schreef: Heel juist bekeken. Benson quasi onbestaande in de tweede helft. Kreeg een kwart veld ruimte van Cuevas in eerste doorgang.
Een speler moet je beoordelen over meerdere matchen tot een gans seizoen, niet op één helft.
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Mikman »

Scandic schreef:
Een speler moet je beoordelen over meerdere matchen tot een gans seizoen, niet op één helft.

Inderdaad, het kan ook perfect gebeuren dan een speler een slechte match speelt maar je wél zijn kwaliteiten ziet. De manier waarop hij een bal aanneemt bijvoorbeeld, of het atletisch vermogen. Wat Benson betreft ben ik al lang overtuigd van zijn voetbalkwaliteiten, het is zijn koppeke dat roet in het eten zou kunnen gooien. Er is naar het schijnt ( volgens Van Meir ) een handleiding voor nodig.
Als Genk hem effectief binnen haalt, zou een uitleenbeurt naar STVV dan een mogelijkheid zijn? Lijkt op het eerste zicht een logische tussenstap tussen Lierse en Genk.


BTW Scandic: zit jij voor iets tussen al die transfers van Scandinavische spelers ( Berge, Maehle,...) naar Genk?
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Dreke »

Ik heb die Benson deze week ook voor het eerst live bezig gezien. Die heeft zijn kwaliteiten, maar zelf ben ik ook niet 100% overtuigd. Dat kan ook niet op basis van één match. Maar wat ik dinsdag zag, deed mij niet meteen redeneren "die moéten we hebben". Dit was niet meer dan de eerste matchen die ik van pakweg Antheunis zag.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Stel dat Gerkens weg wil, of wil blijven tegen betere voorwaarden ...
Dan moet Borrequito eerst eens het volgende gaan overleggen met de zonnekoning ...
1. Wat is de transferprijs van een jonge Belg met dezelfde statistieken die je als vervanger MOET halen, wil je weer niet aan kwaliteitsverlies doen.
Die prijs plak je op Gerkens, anders kom je nooit vooruit, en moet je weer "minder" gaan bijhalen !!!!!!
2. Je informeert gelijk ook eens naar wat zo een speler verdient waar hij nu speelt. Dat neem je als basis voor de onderhandelingen.

Ik lees altijd maar dat Belgen onbetaalbaar zijn, awel, doe dan net hetzelfde.
Of worden het weer koopjes ?
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door enrique »

De club wil stappen vooruit zetten, daarom wil men investeren. De enige manier om supporters terug naar het stadion te lokken. Geen woorden meer, maar daden." Ph.Bormans (22/04/2017)

We zijn bijna een maand verder
Tot dusver nog altijd geen nieuws

Geen nieuws is goed nieuws
Vrees dat dit voor Eddy Borremans niet opgaat
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door tesneusdoek »

Brusselmans schreef:Stel dat Gerkens weg wil, of wil blijven tegen betere voorwaarden ...
Dan moet Borrequito eerst eens het volgende gaan overleggen met de zonnekoning ...
1. Wat is de transferprijs van een jonge Belg met dezelfde statistieken die je als vervanger MOET halen, wil je weer niet aan kwaliteitsverlies doen.
Die prijs plak je op Gerkens, anders kom je nooit vooruit, en moet je weer "minder" gaan bijhalen !!!!!!
2. Je informeert gelijk ook eens naar wat zo een speler verdient waar hij nu speelt. Dat neem je als basis voor de onderhandelingen.

Ik lees altijd maar dat Belgen onbetaalbaar zijn, awel, doe dan net hetzelfde.
Of worden het weer koopjes ?
De nagel op de kop. Dat heb ik ook al eens aangestipt. Wat is een goede prijs voor een speler die je in principe niet kwijt wil? Een prijs die je toestaat om een ongeveer even goede vervanger aan te trekken die je niet op andere vlakken doet verliezen (bijv. geen Belg, slecht karakter, hoge leeftijd, blessuregevoeliger...). Je moet dus inderdaad voor elke speler waarvoor je een op het eerste zicht goed aanbod krijgt, nagaan of er evenwaardige vervangers beschikbaar zijn en of je dan met dat "goede aanbod" die vervanger kan halen en nog iets eraan over houden. Als je zo niet redeneert, kom je hoogtens tot een stagnatie en waarschijnlijk tot een vermindering van de kwaliteit van uw ploeg. Pas op, dat is niet allemaal mathematisch en soms kan je als club de bal misslaan, maar die reflectie moet wel gemaakt worden en de intentie van de ploeg moet steeds zijn om niet aan kwaliteit in te boeten.

Zoals een paar andere forumleden ook al zeiden, als je ploeg beter wordt en je spelers groeien, worden ze meer waard en verdienen ze ook een herziening van hun contract. Die spelers hun redelijke eisen aanvaarden of -indien ze onredelijk zijn- een evenwaardige vervanger aantrekken ( liefst gekozen uit een paar mogelijkheden om niet alles in te zetten op één kaart) is sportieve en zakelijke ambitie tonen en groeien als club. Er bestaat echt geen andere weg, geen shortcut, geen wondermiddel...ondanks het feit dat je af en toe eens "chance" kan hebben met uw aankopen als die boven de verwachtingen groeien en presteren, maar over het algemeen is dat een werk van jaren, waar een constant sportief en financieel beleid achterzit, met heel veel planning en weinig ruimte voor improvisatie.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door stvv fan »

Vetokele,ceballos en gerkens nieuw contract aanbieden zijn de beste transfers die je kan doen. Daarnaast als gerkens vertrekt kan je makkelijk evenveel als vanaken vragen om en met de 4 miljoen. De sart is voor mij de ideale vervanger op termijn. Speelde gisteren een fantastische match. Met abrahams en de sart zitten we wel goed naar de toekomst toe, laat swers aub vertrekken (eventueel uitlenen aan geel) en geef de norre een kans in de voorbereiding.
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

stvv fan schreef:Vetokele,ceballos en gerkens nieuw contract aanbieden zijn de beste transfers die je kan doen. Daarnaast als gerkens vertrekt kan je makkelijk evenveel als vanaken vragen om en met de 4 miljoen. De sart is voor mij de ideale vervanger op termijn. Speelde gisteren een fantastische match. Met abrahams en de sart zitten we wel goed naar de toekomst toe, laat swers aub vertrekken (eventueel uitlenen aan geel) en geef de norre een kans in de voorbereiding.
Vetokele is een huurling van charlton, evenals Ceballos, dus: eigendom van Roland. Als Roland zegt dat die 2 volgend jaar nog bij ons spelen, is dat zo....

Voor Vetokele hebben we trouwens (dacht ik ergens gelezen te hebben) een clausule om hem nog een jaar te huren van Charlton, dus dat zit wel snor.

Gerkens blijft een twijfelgeval en ik hoop voor zowel hem als STVV, dat hij geen speelbal van zijn makelaar wordt.

Gewoon zeggen: Jongens, we gaan er komend seizoen vol voor gaan en dat willen we met jullie doen!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

STVV-fan schreef: Gewoon zeggen: Jongens, we gaan er komend seizoen vol voor gaan en dat willen we met jullie doen!

:grappig:
En dan gaan ze onmiddellijk bijtekenen denk jij ?
Ik heb te doen met uw naiviteit ...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jack »

STVV-fan schreef: Wat je nu NIET mag doen, is aan Gerkens (zijn manager) zijn wensen voldoen, want creëer je een zware ongelijkheid in de kleedkamer wat gaat doorwegen op het moment dat Gerkens weer wat minder presteert

Dan staan ze binnen de kortste keren allemaal voor je deur voor meer geld. Dan zal diezelfde ploeg, die volgens sommigen voor de grote lijnen in provinciale moet gaan voetballen, x aantal procent duurder worden
Dat is nu net wel nodig!
Het is vrij logisch dat je goed presterende spelers om opslag komen vragen.
Als ze het waard zijn en je wil vooruit dan moet je dat af en toe ook eens geven.
Als de rest dan komt vragen...tja, vrij simpel toch? Beoordelen wie het waard is en wie je wil houden. Excellente manier om van je 'afval' af te raken en vooruit te gaan als ploeg. En ja, dat vraagt investeringen!
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door weekenders »

Schouterden zijn spurt naar de kleedkamers was zijn laatste voor KVM.
Bij KV Mechelen maken ze volop werk van het nieuwe seizoen. Vorige week kregen vijf spelers te horen dat ze mogen/moeten vertrekken bij Malinwa. Het gaat om de jeugdspelers Peffer en Callebaut. Maar ook basisspelers Schouterden, Paulussen én aanvaller Verdier kunnen op zoek naar een nieuwe ploeg. De Franse aanvaller was goed voor negen doelpunten dit seizoen, Schouterden was dan weer een vaste waarde op de linkerflank. Paulussen is na Chen de tweede rechtsachter die op zoek mag naar iets anders. Het lijkt erop dat KV Mechelen de kaart trekt van de 20-jarige Jules Van Cleemput.
http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-P ... inwa.dhtml
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

weekenders schreef:Schouterden zijn spurt naar de kleedkamers was zijn laatste voor KVM.
Bij KV Mechelen maken ze volop werk van het nieuwe seizoen. Vorige week kregen vijf spelers te horen dat ze mogen/moeten vertrekken bij Malinwa. Het gaat om de jeugdspelers Peffer en Callebaut. Maar ook basisspelers Schouterden, Paulussen én aanvaller Verdier kunnen op zoek naar een nieuwe ploeg. De Franse aanvaller was goed voor negen doelpunten dit seizoen, Schouterden was dan weer een vaste waarde op de linkerflank. Paulussen is na Chen de tweede rechtsachter die op zoek mag naar iets anders. Het lijkt erop dat KV Mechelen de kaart trekt van de 20-jarige Jules Van Cleemput.
http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-P ... inwa.dhtml
Verdier.. hate him or love him...

89 min. Onzichtbaar en 20 schoten die over de tribunes gaan om dan 1 keer een ongelooflijke actie of schot alles te beslissen..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door vdl »

BoemBoem schreef:
weekenders schreef:Schouterden zijn spurt naar de kleedkamers was zijn laatste voor KVM.
Bij KV Mechelen maken ze volop werk van het nieuwe seizoen. Vorige week kregen vijf spelers te horen dat ze mogen/moeten vertrekken bij Malinwa. Het gaat om de jeugdspelers Peffer en Callebaut. Maar ook basisspelers Schouterden, Paulussen én aanvaller Verdier kunnen op zoek naar een nieuwe ploeg. De Franse aanvaller was goed voor negen doelpunten dit seizoen, Schouterden was dan weer een vaste waarde op de linkerflank. Paulussen is na Chen de tweede rechtsachter die op zoek mag naar iets anders. Het lijkt erop dat KV Mechelen de kaart trekt van de 20-jarige Jules Van Cleemput.
http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-P ... inwa.dhtml
Verdier.. hate him or love him...

89 min. Onzichtbaar en 20 schoten die over de tribunes gaan om dan 1 keer een ongelooflijke actie of schot alles te beslissen..
Die mag van mij toch komen,al blijft het een speciaal geval.
Plaats reactie