Zomertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Mannen, wacht tot na de match tegen Genk. Nadien verwacht ik pas nieuws. Nu wil men de focus hierop houden. Speelt STVV niet tegen Oostende, dan zal het bod van Oostende snel volgen : gentlemens-agreement weet je wel ?
Vele ploegen willen nu ambitie tonen en vissen allemaal in de vijver met ploegen waar er eentje bovenuit steekt. Ik wil het nog zien. Ze kunnen allen niet dezelfde kopen.

Gerkens boomt nu inderdaad. Is dat blijvend ? Grote vraag. STVV weet wat het kan en wat een vervanger kost als ze hun werk goed doen.
Achter de schermen moet je een potentiele vervanger hebben. Als Pieter weg gaat zou ik Schoofs een degelijke optie vinden.

Peeters is buiten zijn vrije trappen en corners, beperkt. Mag blij zijn dat hij bij ons mag spelen. Is te onregelmatig en scoort te weinig. Groeit hij nog een jaar, dan spreek ik anders.
Beter doen dan dit seizoen wordt moeilijk met deze kern. Tenzij...er met geld wordt gegooid.
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef:Mannen, wacht tot na de match tegen Genk. Nadien verwacht ik pas nieuws. Nu wil men de focus hierop houden. Speelt STVV niet tegen Oostende, dan zal het bod van Oostende snel volgen : gentlemens-agreement weet je wel ?
Vele ploegen willen nu ambitie tonen en vissen allemaal in de vijver met ploegen waar er eentje bovenuit steekt. Ik wil het nog zien. Ze kunnen allen niet dezelfde kopen.

Gerkens boomt nu inderdaad. Is dat blijvend ? Grote vraag. STVV weet wat het kan en wat een vervanger kost als ze hun werk goed doen.
Achter de schermen moet je een potentiele vervanger hebben. Als Pieter weg gaat zou ik Schoofs een degelijke optie vinden.

Peeters is buiten zijn vrije trappen en corners, beperkt. Mag blij zijn dat hij bij ons mag spelen. Is te onregelmatig en scoort te weinig. Groeit hij nog een jaar, dan spreek ik anders.
Beter doen dan dit seizoen wordt moeilijk met deze kern. Tenzij...er met geld wordt gegooid.
Inderdaad.
Bekijk het ook eens zo.
Vraag nu 3 miljoen voor Pieter en ik stuur hem zelf met de auto naar wie hem komt halen (geldt enkel in België).
Met dat geld, verleng Peeters zijn contract en zoek een vervanger.
Kijk ook eens naar een De Sart of een Abrahams bijvoorbeeld, die ook in die positie uit de voeten kunnen.

Het kan inderdaad zijn dat ze de onderhandelingen "on hold" hebben gezet om de spelers zich voor de volle 100% te laten concentreren op de volgende matchen. Kan zijn.
Kan ook zijn dat ze weg gaan, kan ook zijn.

Moet je niets gaan zoeken op die sites à la voetbalbelgië en dergelijken, want zij schrijven maar wat ze horen en elke site neemt maar van een ander over. De transfers komen als ze komen.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
Jones schreef:Mannen, wacht tot na de match tegen Genk. Nadien verwacht ik pas nieuws. Nu wil men de focus hierop houden. Speelt STVV niet tegen Oostende, dan zal het bod van Oostende snel volgen : gentlemens-agreement weet je wel ?
Vele ploegen willen nu ambitie tonen en vissen allemaal in de vijver met ploegen waar er eentje bovenuit steekt. Ik wil het nog zien. Ze kunnen allen niet dezelfde kopen.

Gerkens boomt nu inderdaad. Is dat blijvend ? Grote vraag. STVV weet wat het kan en wat een vervanger kost als ze hun werk goed doen.
Achter de schermen moet je een potentiele vervanger hebben. Als Pieter weg gaat zou ik Schoofs een degelijke optie vinden.

Peeters is buiten zijn vrije trappen en corners, beperkt. Mag blij zijn dat hij bij ons mag spelen. Is te onregelmatig en scoort te weinig. Groeit hij nog een jaar, dan spreek ik anders.
Beter doen dan dit seizoen wordt moeilijk met deze kern. Tenzij...er met geld wordt gegooid.
Inderdaad.
Bekijk het ook eens zo.
Vraag nu 3 miljoen voor Pieter en ik stuur hem zelf met de auto naar wie hem komt halen (geldt enkel in België).
Met dat geld, verleng Peeters zijn contract en zoek een vervanger.
Kijk ook eens naar een De Sart of een Abrahams bijvoorbeeld, die ook in die positie uit de voeten kunnen.

Het kan inderdaad zijn dat ze de onderhandelingen "on hold" hebben gezet om de spelers zich voor de volle 100% te laten concentreren op de volgende matchen. Kan zijn.
Kan ook zijn dat ze weg gaan, kan ook zijn.

Moet je niets gaan zoeken op die sites à la voetbalbelgië en dergelijken, want zij schrijven maar wat ze horen en elke site neemt maar van een ander over. De transfers komen als ze komen.
Ge gaat nooooooit 3miljoen vangen via een binnenlandse transfer voor Gerkens..
Hoogstens dezelfde prijs als ge voor Schoofs ect gehad hebt..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Since '54 »

Voor Simon Mignolet trokken we 'slechts' 2,2 miljoen van Sunderland.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Halenaar »

Since '54 schreef:Voor Simon Mignolet trokken we 'slechts' 2,2 miljoen van Sunderland.
Dan spreken we wel over 8 jaar terug. Markt is ondertussen serieus veranderd.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

BoemBoem schreef: Ge gaat nooooooit 3miljoen vangen via een binnenlandse transfer voor Gerkens..
Hoogstens dezelfde prijs als ge voor Schoofs ect gehad hebt..
Dan niet hè, dan blijft hij hier !!!
Nogmaals, Belg, 22, 14 goals en 6 assists als middenvelder ...
Niemand doet beter !!!
En nog 2 erbij tegen Genk, dan ist 4 miljoen !!!
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Dreke »

Brusselmans schreef:En nog 2 erbij tegen Genk, dan ist 4 miljoen !!!
Nee, dan is hij van onschatbare waarde. :-)
A loyal football fan only supports the shirt...
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door toyotacorolla »

IN:

OPTIES: Rob Schoofs (AA Gent)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

Ter vergelijking: Sylla van Eupen naar Gent voor naar verluidt een bedrag tussen 3,5 en 4 miljoen.
Overdrijven is een kunst
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Scandic »

Mikman schreef: BTW Scandic: zit jij voor iets tussen al die transfers van Scandinavische spelers ( Berge, Maehle,...) naar Genk?
Ik geef hun soms nog tips, want ik volg de markt daar nog. Berge, Maehle, Uronen, daar zal het niet bij blijven denk ik.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

toyotacorolla schreef:IN:

OPTIES: Rob Schoofs (AA Gent)
Voetbalbelgië?

Als er 1 site is die ge vooral moet geloven .....
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door vdl »

toyotacorolla schreef:IN:

OPTIES: Rob Schoofs (AA Gent)
Dat geloof je nu toch zelf niet he
Jebus4life
Berichten: 1272
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jebus4life »

Leye wil weg bij Zulte, nooit een superfan geweest, maar kan nog wel een jaar of 2 mee schat ik ^^
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door STimVV »

Dat Gerkens en Peeters de komende match eerst maar eens bewijzen dat ze een hoger niveau zouden aankunnen.
Tijdens de thuismatch tegen Genk bewezen Pieter en Stef het grote gelijk van Genk. Namelijk dat ze te kort komen voor hen. Ze leden toen constant balverlies, raakten geen bal aan. Ze kwamen qua niveau zelfs nog niet in de buurt van mannen als Malinovski en Berge.
Van spelers die een trapje hoger ambiëren verwacht ik dat ze de ploeg op sleeptouw nemen op moeilijke momenten. Ook tegen de betere ploegen. Gerkens schittert nu dankzij zijn goals in PO2, we weten allemaal dat dit nog een serieus niveauverschil is met PO1. Aan hen om dit weekend te tonen dat ze het niveau van clubs uit PO1 aan kunnen.

Indien niet mogen ze heel blij zijn dat ze bij een club als STVV belangrijk zijn.
Laatst gewijzigd door STimVV op 23 mei 2017, 12:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef:Ter vergelijking: Sylla van Eupen naar Gent voor naar verluidt een bedrag tussen 3,5 en 4 miljoen.
Vwalla !!!
De tijd van een miljoentje is voorbij ...

Waarom kan STVV Sylla niet halen ? Omdat die onhaalbaar is met zijn 12 doelpunten !
Waarom zou Antwerp of Oostende Gerkens wel kunnen halen met 14 doelpunten, Belg zijnde ?
Alleen als STVV dwaas zou zijn.
Ter vergelijking : voor Lombaerts betaalden ze ook miljoenen, en die is over de 30 !

En Eupen is nog na ons geëindigd in het klassement, dus daar moet je het ook al niet over hebben ....
Plaats reactie