Zomertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

BoemBoem
Berichten: 2965
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Mikman schreef:Antwerp wil Van Damme terug naar België halen. Die is sportief gelukkig in Amerika maar mist zijn kinderen, die in Sint-Lambrechts-Herk wonen.

Dus als het Roland ( die Van Damme vanuit Wolverhampton ooit naar Standard haalde als ik me niet vergis ) en Marieke menens is met hun ambities, mogen ze ook eens een lijntje uitgooien.

-Is een naam die de supporters meteen duidelijk maakt dat de uitgesproken ambitie er ook daadwerkelijk is. En brengt media-aandacht naar Stayen, ideaal voor Roland dus.
-Hij kan nergens korter bij zijn kinderen voetballen dan in Sint-Truiden
-Kan zowel nuttig zijn als buffer op het middenveld, als linkercentrale verdediger in de driemansdefensie of als linkerflank
-Past in het profiel van Bormans: kracht op het middenveld, Belg en ervaring in onze competitie.
-Ideaal target voor de corners en vrije trappen van Peeters.

Kortom: een investering die zichzelf misschien niet zal terugbetalen in de vorm van een transfersom, maar die de rest van de ploeg wel beter maakt.
Hoe onmogelijk is die transfer ook vind,
Als het ze echt menens is, is zo iemand binnen halen de rode loper uitleggen voor andere spelers die nu nog met twijfels zitten ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jack »

Ik wil RD nog geloven als hij die ambitie uitspreekt, maar hij is gewoonweg niet bekwaam genoeg om te beseffen wat daarvoor nodig is.
Als je dat artikel op de dag van de finale in HBVL leest zakt je broek toch alweer geregeld af.
Waarschijnlijk heeft de man geredeneerd: we zijn nu kortbij Europees voetbal, dus ver van PO1 kunnen we niet zitten. Enkele spelers houden, enkele nieuwe halen en dan komt dat goed.
Ik vrees dat t zo simpel niet is als je maar weinig wil spenderen.
Mikman
Berichten: 3683
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Mikman »

BoemBoem schreef:
Mikman schreef:Antwerp wil Van Damme terug naar België halen. Die is sportief gelukkig in Amerika maar mist zijn kinderen, die in Sint-Lambrechts-Herk wonen.

Dus als het Roland ( die Van Damme vanuit Wolverhampton ooit naar Standard haalde als ik me niet vergis ) en Marieke menens is met hun ambities, mogen ze ook eens een lijntje uitgooien.

-Is een naam die de supporters meteen duidelijk maakt dat de uitgesproken ambitie er ook daadwerkelijk is. En brengt media-aandacht naar Stayen, ideaal voor Roland dus.
-Hij kan nergens korter bij zijn kinderen voetballen dan in Sint-Truiden
-Kan zowel nuttig zijn als buffer op het middenveld, als linkercentrale verdediger in de driemansdefensie of als linkerflank
-Past in het profiel van Bormans: kracht op het middenveld, Belg en ervaring in onze competitie.
-Ideaal target voor de corners en vrije trappen van Peeters.

Kortom: een investering die zichzelf misschien niet zal terugbetalen in de vorm van een transfersom, maar die de rest van de ploeg wel beter maakt.
Hoe onmogelijk is die transfer ook vind,
Als het ze echt menens is, is zo iemand binnen halen de rode loper uitleggen voor andere spelers die nu nog met twijfels zitten ..
Voila. Normaal gezien zou ik het zelfs niet eens overwegen om zo'n naam te posten omdat je weet dat het toch niks voor STVV ( -bestuur ) is , maar als men ambities heeft... Oostende begon destijds ook met Berrier en Canesin.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

BoemBoem schreef: Hoe onmogelijk is die transfer ook vind,
Als het ze echt menens is, is zo iemand binnen halen de rode loper uitleggen voor andere spelers die nu nog met twijfels zitten ..
Hoezo ? De ambitie is er toch !!!
Ik ga nog diwkijls in herhaling vallen vrees ik !
Met de uitspraken van afgelopen maand, ga je toch richting deze spelers moeten gaan.
Depoitre moet ook weg in Porto. Wordt verkocht aan wie het kan betalen, ook huren behoort tot de mogelijkheden !

Zal nodig zijn, als je Genk, Standard, Mechelen, Charleroi, Oostende, Z-Waregem, .... achter je wil laten, want dat is wat ze al meer dan een maand zitten rond te bazuinen !

Mijn pronostiek : hun luchtbel en gebakken lucht gaat nogal een boemerang geven, zoals er nog maar zelden ene geweest is !
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door miel »

Jacques schreef:Ow jee, ik houd mijn hart al vast voor wat komen gaat, als ik kortzichtige redeneringen à la "de duurste transfers waren de slechtste" hoor. In de oren van een voorzitter die zijn centen liever spendeert aan een soirée in de Revue dan aan een transfer, wordt het dan al snel dat het weer allemaal niks mag kosten komende zomer. Vervolgens zal er nog wel één of andere slimmerik komen zeggen dat scouting nergens goed voor is en we zijn weer vertrokken in hetzelfde sukkelstraatje als altijd.

Leko had ook kunnen zeggen: Na Peeters waren de beste transfers Mechele en Vetokele. Spelers die hun strepen reeds verdiend hadden in onze competitie.

Pirard, Janssens en zeker Swers zijn nog niet doorgebroken in mijn ogen. Het zijn 3 spelers die hun neus aan het venster steken, maar waar ik evenzeer nog steeds vraagtekens bij plaats. Bij de ene al wat meer dan bij de andere.

Anyway, het maakt me niet uit van waar ze komen of hoeveel ze kosten. De enige juiste maatstaf is degene die Brusselmans hanteert, na de uitspraken van Flippo en co. over PO1: zijn het spelers waarmee je (redelijkerwijze verwacht dat je) kan gaan strijden voor PO1 of is't weer jong, goedkoop en we zien wel wat er van komt?
Typisch
Wat vele supporters samen met Leko hebben vastgesteld , dat de duurste transfers van het afgelopen seizoen de minst rendabele waren , noemt gij dan maar een kortzichtige redenering , :zot:
Louis XIV
Berichten: 1250
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Louis XIV »

lakie schreef:Stvv zou ook interesse hebben in Benjamin Tetteh en Darwin Andrade van Standard...
Nu lokken ze ons al voor een koppel tetten naar Stayen...tja waarom niet ;)
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door tesneusdoek »

miel schreef:
Jacques schreef:Ow jee, ik houd mijn hart al vast voor wat komen gaat, als ik kortzichtige redeneringen à la "de duurste transfers waren de slechtste" hoor. In de oren van een voorzitter die zijn centen liever spendeert aan een soirée in de Revue dan aan een transfer, wordt het dan al snel dat het weer allemaal niks mag kosten komende zomer. Vervolgens zal er nog wel één of andere slimmerik komen zeggen dat scouting nergens goed voor is en we zijn weer vertrokken in hetzelfde sukkelstraatje als altijd.

Leko had ook kunnen zeggen: Na Peeters waren de beste transfers Mechele en Vetokele. Spelers die hun strepen reeds verdiend hadden in onze competitie.

Pirard, Janssens en zeker Swers zijn nog niet doorgebroken in mijn ogen. Het zijn 3 spelers die hun neus aan het venster steken, maar waar ik evenzeer nog steeds vraagtekens bij plaats. Bij de ene al wat meer dan bij de andere.

Anyway, het maakt me niet uit van waar ze komen of hoeveel ze kosten. De enige juiste maatstaf is degene die Brusselmans hanteert, na de uitspraken van Flippo en co. over PO1: zijn het spelers waarmee je (redelijkerwijze verwacht dat je) kan gaan strijden voor PO1 of is't weer jong, goedkoop en we zien wel wat er van komt?
Typisch
Wat vele supporters samen met Leko hebben vastgesteld , dat de duurste transfers van het afgelopen seizoen de minst rendabele waren , noemt gij dan maar een kortzichtige redenering , :zot:
't Is ook mogelijk duur en slecht te kopen, als de speler door de mand valt, o.v. aanpassingsproblemen (Bezus), gebrek aan competitieritme en motivatie (Valdivia), enz., net zoals je met een beetje geluk goed en goedkoop kan aankopen (Peeters). Het één brengt niet noodzakelijk het andere mee. Wat wel duidelijk is, is dat een goede jeugdopleiding en een goede scoutingscel de kansen op jonge, goede en goedkope spelers verhogen, terwijl het gebrek daaraan u in het vaarwater brengt van allerhande makelaars die hier hun "marchandise" (soms oude en defectueuze waar) van de hand proberen te doen of van zelfverklaarde voetbalanalisten die ongeveer even veel (of soms minder) bijbrengen dan de discussies hier op dit forum.

Een ander probleem is dat er in mijn bescheiden mening door de huidige directie van STVV voor de echt goede (en dus dure) spelers tot op heden, nog nooit financieel is doorgeduwd...Het moet precies altijd een buitenkansje zijn...en zoals in het algemeen in het (zaken-)leven gebeurt, als je niet echt voor het beste gaat en er voor wilt betalen, kom je waarschijnlijk met iets thuis dat noch vis noch vlees is....geen echte topper dus, maar (betere) middenklasse, topper op retour, potentiële topper maar blessuregevoelig of met een serieuze handleiding om die in het gareel te houden... Ofwel ga je voor jong, goedkoop en Belgisch, ofwel voor topklasse (naar Jupiler League norm), maar blijf niet er tussenin bengelen, want zo raak je niet vooruit en bovendien zal :Roland: zich dan ook bedrogen voelen, want als hij een serieuze inspanning levert/toestaat/garandeert vanwege STVV om bijv. 4 miljoen uit te geven op de transfermarkt, en als daar of 5 "sterspelers" voor worden aangetrokken, dan zullen de verwachtingen hoog en moeilijk in te vullen zijn. Dan is het misschien beter om dat uit te geven aan 2 spelers die hun toegevoegde waarde in de Jupiler League al bewezen hebben en 3 jonge spelers met potentieel of 1 topper en 4 beloftes waarvan er dan hopelijk een paar op korte termijn doorbreken.

De ideale ploeg voor een STVV in zijn huidige (groei-)fase: de beteren van de klas van vorig seizoen (Pirard, Mechele, Fernandes, Kotsysch, Bagayoko, Pulido, Peeters, Gerkens, De Petter, Ceballos, Boli en Vetokele, aangevuld met Abrahams en met een drie à vier spelers die uw spelniveau echt doen stijgen -twee vleugelspelers, een spits en een doublure voor Pirard (die nog jong is). Dit laat je toe om naar een plaats in de linkerkolom te aspireren en met een beetje geluk kom je dan tussen plaats 6 en 9 terecht. Hier zou ik persoonlijk naar volgend seizoen toe al tevreden mee zijn, alhoewel ik besef dat dat zeker geen garantie op PO I deelname is. Daarvoor komen we van te ver, ondanks de goede PO II campagne.

Als we/ze dus echt naar volgend seizoen toe al de PO I toer op willen gaan, zal dat de nodige finaciële inspanningen vereisen en zal er dus in mijn mening nog meer nodig zijn dan wat ik hierboven beschreef. Als dat gebeurt, zoveel te beter, maar ik zou daar toch mijn geld niet op in zetten, want ik zie :Roland: niet op 1, 2, 3 de Coucke toer opgaan.
Laatst gewijzigd door tesneusdoek op 29 mei 2017, 19:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Halenaar »

miel schreef:
Jacques schreef:Ow jee, ik houd mijn hart al vast voor wat komen gaat, als ik kortzichtige redeneringen à la "de duurste transfers waren de slechtste" hoor. In de oren van een voorzitter die zijn centen liever spendeert aan een soirée in de Revue dan aan een transfer, wordt het dan al snel dat het weer allemaal niks mag kosten komende zomer. Vervolgens zal er nog wel één of andere slimmerik komen zeggen dat scouting nergens goed voor is en we zijn weer vertrokken in hetzelfde sukkelstraatje als altijd.

Leko had ook kunnen zeggen: Na Peeters waren de beste transfers Mechele en Vetokele. Spelers die hun strepen reeds verdiend hadden in onze competitie.

Pirard, Janssens en zeker Swers zijn nog niet doorgebroken in mijn ogen. Het zijn 3 spelers die hun neus aan het venster steken, maar waar ik evenzeer nog steeds vraagtekens bij plaats. Bij de ene al wat meer dan bij de andere.

Anyway, het maakt me niet uit van waar ze komen of hoeveel ze kosten. De enige juiste maatstaf is degene die Brusselmans hanteert, na de uitspraken van Flippo en co. over PO1: zijn het spelers waarmee je (redelijkerwijze verwacht dat je) kan gaan strijden voor PO1 of is't weer jong, goedkoop en we zien wel wat er van komt?
Typisch
Wat vele supporters samen met Leko hebben vastgesteld , dat de duurste transfers van het afgelopen seizoen de minst rendabele waren , noemt gij dan maar een kortzichtige redenering , :zot:
Moest STVV een basisspeler wegplukken bij een Franse eersteklasser zal iedereen hier op het forum -terecht- enthousiast over zijn, wegens praktisch onhaalbaar voor onze club. Wel, Bamba heeft al 9x in de basis mochten starten bij SCO Angers, en als hij niet in de basis staat valt hij steevast in. En ik zie Bezus ook nog knallen bij zijn nieuwe club want die jongen heeft talent zat.

En dat is mijn vaststelling: Leko is al bij al een matige trainer die het potentieel van zijn kern niet ten volle benut, en dat heeft niks te maken met de prijs van de speler maar met de kwaliteiten van Leko. En dat was bij OHL ook al een pijnpunt bij hem: hij kan alleen maar werken met de braafste jongetjes in de klas.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

miel schreef:
Jacques schreef:Ow jee, ik houd mijn hart al vast voor wat komen gaat, als ik kortzichtige redeneringen à la "de duurste transfers waren de slechtste" hoor. In de oren van een voorzitter die zijn centen liever spendeert aan een soirée in de Revue dan aan een transfer, wordt het dan al snel dat het weer allemaal niks mag kosten komende zomer. Vervolgens zal er nog wel één of andere slimmerik komen zeggen dat scouting nergens goed voor is en we zijn weer vertrokken in hetzelfde sukkelstraatje als altijd.

Leko had ook kunnen zeggen: Na Peeters waren de beste transfers Mechele en Vetokele. Spelers die hun strepen reeds verdiend hadden in onze competitie.

Pirard, Janssens en zeker Swers zijn nog niet doorgebroken in mijn ogen. Het zijn 3 spelers die hun neus aan het venster steken, maar waar ik evenzeer nog steeds vraagtekens bij plaats. Bij de ene al wat meer dan bij de andere.

Anyway, het maakt me niet uit van waar ze komen of hoeveel ze kosten. De enige juiste maatstaf is degene die Brusselmans hanteert, na de uitspraken van Flippo en co. over PO1: zijn het spelers waarmee je (redelijkerwijze verwacht dat je) kan gaan strijden voor PO1 of is't weer jong, goedkoop en we zien wel wat er van komt?
Typisch
Wat vele supporters samen met Leko hebben vastgesteld , dat de duurste transfers van het afgelopen seizoen de minst rendabele waren , noemt gij dan maar een kortzichtige redenering , :zot:
Iemand moet het toch anders zien? Ik heb dat geleerd van onze voorzitter. :mrgreen:

Het is -toegegeven- verkeerd verwoord. De vaststelling is er en die is grotendeels terecht, maar wat ik vrees is dat ze daar weer hun beleid op gaan baseren, zoals al meermaals gebeurd is in het verleden zonder resultaat op te leveren. Dat zou pas typisch zijn.
Ons beleid heeft over het algemeen en over de jaren heen veel weg van een slinger die steevast het centrum voorbijschiet. Een overdreven tegenreactie op een al even overdreven actie. De ene keer zijn er amper Belgen in de kern, 12 maanden later komt Bormans verklaren dat hij alleen nog maar Belgen of spelers die de Belgische competitie kennen wil. De ene keer geven ze wel geld uit aan een speler (bv. Onana) om dan vervolgens 5 jaar gene cent uit te willen geven, als die ene speler mislukt. Het is het equivalent van 5 stappen naar links, 5 naar rechts, terug 5 naar links, terug 5 naar rechts enz. Finaal sta je dan nog altijd op dezelfde plek. Dat is een typisch symptoom bij organisaties zonder voldoende knowhow om een duidelijk doel te stellen en (minstens even belangrijk) een duidelijk pad hoe daar te geraken.

De gulden middenweg heeft ons beleid nog maar zelden gevonden en daardoor trappelen we al jaren ter plaatse. Ik hoop eerlijk dat het naar volgend seizoen toe wel lukt, maar op basis van het verleden houd ik een serieuze slag om de arm.

Het belangrijkste van de vorige post is hoe dan ook de laatste paragraaf over de maatstaf waarmee spelers, oud en nieuw, beoordeeld zullen worden. De maatstaf is gecreëerd door de club. Prijs en nationaliteit zijn daaraan ondergeschikt.
Laatst gewijzigd door Jacques op 29 mei 2017, 20:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Eens beginnen met 3 absolute meerwaardes, daarme kom je hier al eind ver ...

Ter vergelijking :
* Kalisa - Boffin - Mbona
* Cantaluppi - Chimedza - Sidibé

Al hetgeen wat er toen bij liep, speelde daardoor ook beter.
Kotysch, Peeters en Vetokele/Boli hebben dat niet ...
BoemBoem
Berichten: 2965
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Brusselmans schreef:Eens beginnen met 3 absolute meerwaardes, daarme kom je hier al eind ver ...

Ter vergelijking :
* Kalisa - Boffin - Mbona
* Cantaluppi - Chimedza - Sidibé

Al hetgeen wat er toen bij liep, speelde daardoor ook beter.
Kotysch, Peeters en Vetokele/Boli hebben dat niet ...
Wist ge van kalisa en mbona dat ze zo'n meerwaarde zouden zijn dan? ..

Sidibe zijn eerste 6 maand waren om te janken..

En ik zie borrie zo al op uw vraag antwoorden,
* kotisch - de Petter - boli

:lol:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Halenaar »

BoemBoem schreef:
Brusselmans schreef:Eens beginnen met 3 absolute meerwaardes, daarme kom je hier al eind ver ...

Ter vergelijking :
* Kalisa - Boffin - Mbona
* Cantaluppi - Chimedza - Sidibé

Al hetgeen wat er toen bij liep, speelde daardoor ook beter.
Kotysch, Peeters en Vetokele/Boli hebben dat niet ...
Wist ge van kalisa en mbona dat ze zo'n meerwaarde zouden zijn dan? ..

Sidibe zijn eerste 6 maand waren om te janken..

En ik zie borrie zo al op uw vraag antwoorden,
* kotisch - de Petter - boli

:lol:
Volgens mij heeft Boli wel het potentieel om aan het niveau van bovenstaande heren te komen...
BoemBoem
Berichten: 2965
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Halenaar schreef:
BoemBoem schreef:
Brusselmans schreef:Eens beginnen met 3 absolute meerwaardes, daarme kom je hier al eind ver ...

Ter vergelijking :
* Kalisa - Boffin - Mbona
* Cantaluppi - Chimedza - Sidibé

Al hetgeen wat er toen bij liep, speelde daardoor ook beter.
Kotysch, Peeters en Vetokele/Boli hebben dat niet ...
Wist ge van kalisa en mbona dat ze zo'n meerwaarde zouden zijn dan? ..

Sidibe zijn eerste 6 maand waren om te janken..

En ik zie borrie zo al op uw vraag antwoorden,
* kotisch - de Petter - boli

:lol:
Volgens mij heeft Boli wel het potentieel om aan het niveau van bovenstaande heren te komen...
Als hij 10 matchen kan spelen zonder geblesseerd te zijn..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door miel »

Halenaar schreef:
miel schreef:
Jacques schreef:Ow jee, ik houd mijn hart al vast voor wat komen gaat, als ik kortzichtige redeneringen à la "de duurste transfers waren de slechtste" hoor. In de oren van een voorzitter die zijn centen liever spendeert aan een soirée in de Revue dan aan een transfer, wordt het dan al snel dat het weer allemaal niks mag kosten komende zomer. Vervolgens zal er nog wel één of andere slimmerik komen zeggen dat scouting nergens goed voor is en we zijn weer vertrokken in hetzelfde sukkelstraatje als altijd.

Leko had ook kunnen zeggen: Na Peeters waren de beste transfers Mechele en Vetokele. Spelers die hun strepen reeds verdiend hadden in onze competitie.

Pirard, Janssens en zeker Swers zijn nog niet doorgebroken in mijn ogen. Het zijn 3 spelers die hun neus aan het venster steken, maar waar ik evenzeer nog steeds vraagtekens bij plaats. Bij de ene al wat meer dan bij de andere.

Anyway, het maakt me niet uit van waar ze komen of hoeveel ze kosten. De enige juiste maatstaf is degene die Brusselmans hanteert, na de uitspraken van Flippo en co. over PO1: zijn het spelers waarmee je (redelijkerwijze verwacht dat je) kan gaan strijden voor PO1 of is't weer jong, goedkoop en we zien wel wat er van komt?
Typisch
Wat vele supporters samen met Leko hebben vastgesteld , dat de duurste transfers van het afgelopen seizoen de minst rendabele waren , noemt gij dan maar een kortzichtige redenering , :zot:
Moest STVV een basisspeler wegplukken bij een Franse eersteklasser zal iedereen hier op het forum -terecht- enthousiast over zijn, wegens praktisch onhaalbaar voor onze club. Wel, Bamba heeft al 9x in de basis mochten starten bij SCO Angers, en als hij niet in de basis staat valt hij steevast in. En ik zie Bezus ook nog knallen bij zijn nieuwe club want die jongen heeft talent zat.

En dat is mijn vaststelling: Leko is al bij al een matige trainer die het potentieel van zijn kern niet ten volle benut, en dat heeft niks te maken met de prijs van de speler maar met de kwaliteiten van Leko. En dat was bij OHL ook al een pijnpunt bij hem: hij kan alleen maar werken met de braafste jongetjes in de klas.
alléé vooruit , dan zullen we Bezus en Valdivia maar houden zeker , en we zullen Leko buiten smijten . Probleem opgelost toch ?
Elke speler heeft onder Leko genoeg kansen gehad , maar ze moeten ze ook grijpen.
Hoe talentrijk Bezus ook moge zijn , op een bepaald moment moet hij het bewijzen
in po2 heeft hij terug zijn kans gehad , en we dachten dat hij toen vertrokken was , maar de week nadien was het alweer om te huilen .
Iedereen heeft gezien dat Bezus kan voetballen , maar ge kunt ook wachten tot je een ons weegt vooraleer het er uit komt
Hij is geen 18 meer Hé .Dat hij mag beschikken vind ik dan ook logisch
Ceballos daarentegen heeft zich wel in de ploeg geknokt .
Leko zijn grootste verdienste dit seizoen , is dat hij bepaalde spelers geen enkele kans gegeven heeft om de boel te verzieken .
Hij heeft dan ook direkt komaf gemaakt met de nukken van Bamba, Koubemba , Tchenkoua en Valdivia , een matige trainer doet dat niet , die houd zich vast aan elke strohalm
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door miel »

Brusselmans schreef:Eens beginnen met 3 absolute meerwaardes, daarme kom je hier al eind ver ...

Ter vergelijking :
* Kalisa - Boffin - Mbona
* Cantaluppi - Chimedza - Sidibé

Al hetgeen wat er toen bij liep, speelde daardoor ook beter.
Kotysch, Peeters en Vetokele/Boli hebben dat niet ...
Het gebeurt niet vaak ,
Maar daar ben ik het volledig mee eens :)
Plaats reactie