Zomertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door vdl »

Scandic schreef:
STVV-fan schreef:Met een Fiore ga je geen PO I spelen hoor! (niet dat ik dat verwacht, voor mij blijft de doelstelling: zo snel mogelijk gered zijn).

Veel beter ZOU zijn, deze speler: http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=123335

Als we dan zuiver afgaan op het aantal gemaakte doelpunten natuurlijk.

Het blijft afwachten of er überhaupt ergens rook komt uit de schoorsteen

Na controle: Zijn statistieken ogen relatief mooi. pikt ook zijn doelpuntjes mee bij de Deense jeugdploegen: https://www.transfermarkt.com/marcus-in ... ler/269878
Ingvartsen is denk ik te hoog gegrepen, haal je hem dan heb je wellicht een goede speler erbij.
Die zal wel naar Heerenveen, Ajax of Feyenoord gaan.
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door mourinho »

save-stvv schreef:nieuwe naam , Fiore... zou concurrentie moeten aangaan met Fernandes voor positie van linkse centrale verdediger
kan ook back-up zijn voor de linksback

Andrade, Fiore, Tetteh ... zijn de namen van Standard die genoemd worden (missch moeten er nog rekeningen vereffend worden met Venanzi)
Schoofs en Mechele zouden prioriteiten zijn (terecht!)
Deze 3 Standard spelers lijken mij geen slechte keuzes ........om de invallersbank te versterken :mrgreen: .Vermits de big boss ambitie heeft om PO1 te spelen moet er ook wat kwaliteit bij als back-up voor de echte versterkingen niet ? :beer: :cool:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door voetballiefhebber »

Andrade, Fiore en Tetteh zijn allemaal gebuisden van Standard. Zij hebben ook PO I niet gehaald. Wil je komend seizoen echt meedingen, dan moet de lat hoger.
STVV gaat amper 4 weken voorbereiding nemen tot de seizoensstart. 27 juni beginnen ze pas terug te trainen en dat lijkt me wel wat laat. Een weekje meer voorbereiding zou ik toch wenselijker vinden.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Franz »

voetballiefhebber schreef:Andrade, Fiore en Tetteh zijn allemaal gebuisden van Standard. Zij hebben ook PO I niet gehaald. Wil je komend seizoen echt meedingen, dan moet de lat hoger.
STVV gaat amper 4 weken voorbereiding nemen tot de seizoensstart. 27 juni beginnen ze pas terug te trainen en dat lijkt me wel wat laat. Een weekje meer voorbereiding zou ik toch wenselijker vinden.
Da's de nieuwe gang van zaken: pieken naar PO1 toe, alles voor Nieuwjaar is voorbereiding.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Halenaar »

voetballiefhebber schreef:Andrade, Fiore en Tetteh zijn allemaal gebuisden van Standard. Zij hebben ook PO I niet gehaald. Wil je komend seizoen echt meedingen, dan moet de lat hoger.
STVV gaat amper 4 weken voorbereiding nemen tot de seizoensstart. 27 juni beginnen ze pas terug te trainen en dat lijkt me wel wat laat. Een weekje meer voorbereiding zou ik toch wenselijker vinden.
De aanvaller van Oostende was ook afval van Standard en is nu de beste centrumspits van het land ;)
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Mikman »

Oostende heeft zich officieel gemeld voor Gerkens, ook Anderlecht heeft nu interesse. De kans dat hij bij STVV blijft is erg klein geworden.

Fiore lijkt op weg naar STVV, op basis van een definitieve transfer.

STVV heeft net als Kortrijk en Zulte-Waregem interesse voor Nil De Pauw.


Kwestie van jullie vandaag wat clickbaits te besparen ;)
Jebus4life
Berichten: 1273
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jebus4life »

Goh, ik volg Standard totaal niet, maar Fiore heeft toch altijd z'n minuten gemaakt bij Standard, is ook nog heel jong (22) en heeft altijd voor de Belgische jeugdelftallen gespeeld?

Lijkt me dus een rare move dat die naar hier komt, nuja als hij altijd het probleem in de defensie is snap ik het al meer. Maar ik kan me niet specifiek negatieve pers over die jongen herinneren dus op zich mag hij komen van mij (maar zoals gezegd, aangezien we hem "krijgen" van Standard zal dat wel zijn omdat hij niet voldoet)


Dat we Gerkens kwijt gaan zijn lijkt me een uitgemaakte zaak, nu is het gewoon een zaak van cashen. Als Coucke 1,5 miljoen betaald voor een verdediger van 32 mag hij ook wel minstens 2,5 op tafel leggen voor Gerkens (maar het bestuur zal zich weer laten rollen en we zullen content mogen zijn met een half miljoen)


*Als ze effectief Nill de Pauw zouden kunnen halen (vrij onwaarschijnlijk lijkt me nochtans) zou ik dat overigens wel een statement vinden van het bestuur. Was toch een belangrijke speler bij Lokeren voor hij naar Frankrijk ging
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

Fiore: zouden ze in Luik zelf nog wel weten waar ze mee bezig zijn? In die hun beleid valt ook geen logica te ontdekken. Ge zou er bijna medelijden mee krijgen...bijna. Fiore heeft net als Andrade dit seizoen 18 basisplaatsen verzameld, met dat verschil dat Andrade 4 maanden geschorst was (onregelmatigheid bij transfer). Fiore staat een trapje lager, maar is ook 4 jaar jonger. Toch ene behoorlijk aantal voor een 22 jarige. Beiden zijn spelers die mij in principe wel interesseren.

Gerkens - Oostende: Als Coucke wil doorduwen, zijn we hem in principe kwijt, zeker nu KVO ook nog Europees speelt. Dan moeten we gaan voor die correcte prijs. 2,5 miljoen is niks teveel voor een jonge Belg met die statistieken. We mogen gerust doorvragen. Niet vergeten dat Coucke in januari ook al Dutoit gratis is komen ophalen. Zoals ik het zie, zijn ze ons nog wel wat verschuldigd. Anderlecht kan ik moeilijk serieus nemen. Alle respect voor Pieter, maar ik denk dat hij daar vooral zal dienen om de hoop (Belgen) te vergroten. Ik zie er nu toch niet direct de nieuwe Tielemans in. ;)

Nill de Pauw: graag! Geen doelpuntenmachine, maar zou voor ons wel een zeer goeie speler zijn.

Over het algemeen zijn het goeie namen die de revue passeren, waarmee ik wil zeggen spelers van het kaliber waarmee je mag mikken op plaats 6-10. Een rondje namedropping is echter een jaarlijks terugkerend fenomeen. Dat is makkelijk, want het kost niks. Een aantal van die namen moeten hier finaal wel een contract tekenen. Anders ben je de mensen gewoon blaaskes aan't wijsmaken.
Overdrijven is een kunst
Jebus4life
Berichten: 1273
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jebus4life »

Ik lees (voor wat het waard is) dat ze 2 miljoen willen voor Gerkens (wat in de pers als hoog omgeschreven wordt aangezien z'n aflopend contract volgend jaar). Het liever nog net iets meer gezien. Maar als het waar is laten ze tenminste niet compléét met hun voeten spelen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Halenaar »

Ik heb altijd een Wilmet gevoel gehad bij Nill De Pauw: goed genoeg als het volledige team draait, maar anders ben je er ook niet veel mee. Is ook alles behalve een doelpuntenmachine.

Fiore zou wel een goede transfer zijn denk ik. Belg, jong, talentvol en kan zich bij ons rustig verder ontwikkelen als doublure van Fernandes. Die paar keer dat ik hem bezig heb gezien vond ik hem vooral uitvoetballend enorm sterk, en dat heeft onze verdediging ook wel nodig. Als Mechele blijft en Fiore komt ziet het er centraal in de verdediging wel goed uit.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Halenaar »

Jebus4life schreef:Ik lees (voor wat het waard is) dat ze 2 miljoen willen voor Gerkens (wat in de pers als hoog omgeschreven wordt aangezien z'n aflopend contract volgend jaar). Het liever nog net iets meer gezien. Maar als het waar is laten ze tenminste niet compléét met hun voeten spelen.
Ben heel benieuwd naar de transferprijs van Gerkens, hij is een enorme hype in de media en is Belg, maar zijn 1 jaar contract gooit roet in het eten voor ons. 2 miljoen zou wel het minimum mogen zijn voor hem, en met dat geld kan je al gemakkelijk Schoofs én Bougrine halen.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Jacques schreef:Fiore: zouden ze in Luik zelf nog wel weten waar ze mee bezig zijn? In die hun beleid valt ook geen logica te ontdekken. Ge zou er bijna medelijden mee krijgen...bijna. Fiore heeft net als Andrade dit seizoen 18 basisplaatsen verzameld, met dat verschil dat Andrade 4 maanden geschorst was (onregelmatigheid bij transfer). Fiore staat een trapje lager, maar is ook 4 jaar jonger. Toch ene behoorlijk aantal voor een 22 jarige. Beiden zijn spelers die mij in principe wel interesseren.

Gerkens - Oostende: Als Coucke wil doorduwen, zijn we hem in principe kwijt, zeker nu KVO ook nog Europees speelt. Dan moeten we gaan voor die correcte prijs. 2,5 miljoen is niks teveel voor een jonge Belg met die statistieken. We mogen gerust doorvragen. Niet vergeten dat Coucke in januari ook al Dutoit gratis is komen ophalen. Zoals ik het zie, zijn ze ons nog wel wat verschuldigd. Anderlecht kan ik moeilijk serieus nemen. Alle respect voor Pieter, maar ik denk dat hij daar vooral zal dienen om de hoop (Belgen) te vergroten. Ik zie er nu toch niet direct de nieuwe Tielemans in. ;)

Nill de Pauw: graag! Geen doelpuntenmachine, maar zou voor ons wel een zeer goeie speler zijn.

Over het algemeen zijn het goeie namen die de revue passeren, waarmee ik wil zeggen spelers van het kaliber waarmee je mag mikken op plaats 6-10. Een rondje namedropping is echter een jaarlijks terugkerend fenomeen. Dat is makkelijk, want het kost niks. Een aantal van die namen moeten hier finaal wel een contract tekenen. Anders ben je de mensen gewoon blaaskes aan't wijsmaken.
Als STVV elk jaar 2 spelers kocht van hetgeen hier of elders rondging, we speelden al 5j championsleague..

Ik zie het wel als er een officiële foto komt waarop staat dat er getekend is..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

In juni en juli zijn alle voetballers 100% geconcentreerd en zeer vlijtig !!!!
De andere 10 maanden hangt al meer af van de goesting, ook wel off-days genoemd, of gebrek aan vertrouwen, of "wegens familiale omstandigheden" !
In juni en juli : jamais dus, 100% klaar wakker en in topvorm !
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Dreke »

Jebus4life schreef:Ik lees (voor wat het waard is) dat ze 2 miljoen willen voor Gerkens (wat in de pers als hoog omgeschreven wordt aangezien z'n aflopend contract volgend jaar). Het liever nog net iets meer gezien. Maar als het waar is laten ze tenminste niet compléét met hun voeten spelen.
Als ze 2 miljoen kunnen vangen: niet twijfelen.
A loyal football fan only supports the shirt...
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door vdl »

Brusselmans schreef:In juni en juli zijn alle voetballers 100% geconcentreerd en zeer vlijtig !!!!
De andere 10 maanden hangt al meer af van de goesting, ook wel off-days genoemd, of gebrek aan vertrouwen, of "wegens familiale omstandigheden" !
In juni en juli : jamais dus, 100% klaar wakker en in topvorm !
In Juni als ze op vakantie zijn,dan zijn ze in topvorm ja
Plaats reactie