Zomertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

Ik voel me ook top als ik op vakantie ben. Wie niet?
Overdrijven is een kunst
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door toyotacorolla »

Als je ziet wat er mogelijks vertrekt, hou je van de huidige kern weinig kwaliteit over. Zelfde verhaal als andere jaren? :zot:
voetballiefhebber
Berichten: 2694
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door voetballiefhebber »

Nill De Pauw speelde nu en dan eens mee bij Guingamp en ze waren nochtans tevreden over hem, want hij begon nog meer progressie te maken las ik onlangs. Hij scoort niet zoveel, maar in en tegen PSG maakt hij volgens mij er wel één.
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

toyotacorolla schreef:Als je ziet wat er mogelijks vertrekt, hou je van de huidige kern weinig kwaliteit over. Zelfde verhaal als andere jaren? :zot:
Enkel de naam van Gerkens zie ik circuleren op de internet sites.

Voor de rest, van wat vertrekt is wat onder andere door jouw bestempeld wordt als "nest wat juist goed is voor derde klasse".

De huurlingen, tja, dat verhaal ken je, MAAR:
==> STVV heeft al een bod bij Brugge neergelegd voor de 3
==> Vetokele zijn contract ligt klaar om te tekenen, hij zal ook tekenen als er spelers bijkomen, dus....
BoemBoem
Berichten: 2965
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
toyotacorolla schreef:Als je ziet wat er mogelijks vertrekt, hou je van de huidige kern weinig kwaliteit over. Zelfde verhaal als andere jaren? :zot:
Enkel de naam van Gerkens zie ik circuleren op de internet sites.

Voor de rest, van wat vertrekt is wat onder andere door jouw bestempeld wordt als "nest wat juist goed is voor derde klasse".

De huurlingen, tja, dat verhaal ken je, MAAR:
==> STVV heeft al een bod bij Brugge neergelegd voor de 3
==> Vetokele zijn contract ligt klaar om te tekenen, hij zal ook tekenen als er spelers bijkomen, dus....
Als als als..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door toyotacorolla »

Benieuwd wat bij het begin van het seizoen erbij loopt.
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

BoemBoem schreef:
STVV-fan schreef:
toyotacorolla schreef:Als je ziet wat er mogelijks vertrekt, hou je van de huidige kern weinig kwaliteit over. Zelfde verhaal als andere jaren? :zot:
Enkel de naam van Gerkens zie ik circuleren op de internet sites.

Voor de rest, van wat vertrekt is wat onder andere door jouw bestempeld wordt als "nest wat juist goed is voor derde klasse".

De huurlingen, tja, dat verhaal ken je, MAAR:
==> STVV heeft al een bod bij Brugge neergelegd voor de 3
==> Vetokele zijn contract ligt klaar om te tekenen, hij zal ook tekenen als er spelers bijkomen, dus....
Als als als..
Nee Boem, in dit verhaal zijn er minder alsen dan gewoonlijk.

Ze hebben een nieuw bod binnengedaan voor de huurlingen van Brugge, waar Bruzesse en Bolingoli sowieso van gaan blijven en Mechele eigenlijk het grootste vraagteken.

Vetokele zijn contract ligt klaar met de pen ernaast. Wat ons automerk dus zegt is zijn normale negatieve doen als hij post op het forum.

Zit hier niets tussen?: http://www.voetbalnieuws.be/news/248332 ... _op_de_wip
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Dreke »

Maar wat de Bruggelingen en Vetokele betreft, zijn uw bemerkingen toch gewoon als-en maar dan anders verwoord?

In de zomerperiode neem ik altijd dezelfde houding aan: wat getekend is, dat telt. De rest ligt open. Dat kan de goede kant op gaan, maar ook de slechte. Niemand kan dat nu al met zekerheid zeggen. Maar het is wel zo dat de perceptie wat tegen zit door wat er de voorbije jaren allemaal gebeurd is.
A loyal football fan only supports the shirt...
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Krikke »

Ik lees vandaag in HLN dat Anderlecht aast op Gerkens. Nochtans geen 1 april vandaag...
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door AirMontella »

Gohja, als Coucke er door de 'interesse' van Anderlecht en half of volledig miljoentje extra bijdoet, mij niet gelaten. En dan mag Rob direct komen.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3066
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Tompie »

Ik hecht in ieder geval meer belang aan de prestaties van Schoofs bij STVV voor zijn vertrek, dan aan de prima prestaties van Gerkens die toch vooral in PO2 extra glans kregen door wat doelpunten.

Schoofs zal zelfs op training bij AA Gent weer stappen gezet hebben. Ik verwacht dat Mechelen ook nog wel zal proberen om hem binnen te halen, gezien onze ex-coach daar rondloopt...

Maar als je echt stappen vooruit wilt zetten, moet je in feite Gerkens houden én Schoofs halen. ;) Maar goed, 2 miljoen is geen onaardig bedrag voor Gerkens, die mij eerlijk gezegd toch nog moet overtuigen in wedstrijden waarin het wat sneller gaat.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

Volgens dit artikel is het nog maar een kwestie van tijd vooraleer hij naar Oostende zou trekken:

http://www.voetbalnieuws.be/news/248353 ... r_aanwinst

Wij zouden de prijs krijgen die we vragen
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jack »

Gerkens op het lijstje van Anderlecht, gekker moet 't toch niet worden hoor.
Maar ja, daar zitten ze met een acuut gebrek aan Belgen op de feuille.
Als ze zelfs Bruno willen houden na zo'n seizoen...
enrique
Berichten: 2876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door enrique »

In plaats van te kijken of er naar uit te kijken dat Gerkens in Anderlecht of Oostende op de bank gaat zitten (van Boffin zeiden ze dat vroeger ook) , kan je beter kijken wat hij voor u betekend heeft dit seizoen
En dat is heel veel
Dit ontkennen (wat ik nog niemand zien doen heb) is de waarheid geweld aan doen

Dus, je kan hem beter houden
Als hij krijgt bij u wat hij bij Oostende krijgt, blijft hij hier

Als je luid van de daken schreeuwt dat je PO1 wil halen en je verkoopt dan uw spelers aan echte PO1 deelnemers, hoe sterk ga je dan moeten zijn op transfervlak en sportief, want je moet opnieuw bouwen ...

Veel succes
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1431
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door zipke373 »

enrique schreef:In plaats van te kijken of er naar uit te kijken dat Gerkens in Anderlecht of Oostende op de bank gaat zitten (van Boffin zeiden ze dat vroeger ook) , kan je beter kijken wat hij voor u betekend heeft dit seizoen
En dat is heel veel
Dit ontkennen (wat ik nog niemand zien doen heb) is de waarheid geweld aan doen

Dus, je kan hem beter houden
Als hij krijgt bij u wat hij bij Oostende krijgt, blijft hij hier

Als je luid van de daken schreeuwt dat je PO1 wil halen en je verkoopt dan uw spelers aan echte PO1 deelnemers, hoe sterk ga je dan moeten zijn op transfervlak en sportief, want je moet opnieuw bouwen ...

Veel succes
Eigenlijk waar...dan had je bvb Boli in de wintermercato beter weg kunnen doen op het moment dat dat zot bod uit Engeland binnen kwam.
Plaats reactie