Zomertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Tompie schreef: Maar als je echt stappen vooruit wilt zetten, moet je in feite Gerkens houden én Schoofs halen. ;) Maar goed, 2 miljoen is geen onaardig bedrag voor Gerkens, die mij eerlijk gezegd toch nog moet overtuigen in wedstrijden waarin het wat sneller gaat.
Zo is dat !!!
Als je ziet dat er voor Trossard over 5 miljoen gepraat wordt, blijven het peanuts !!!
Komt statistisch nog niet in de buurt van Gerkens !

Dus STVV gaat de markt op om een jonge Belg te vinden met een pak goals en assists met 2 miljoen in de buidel.
Ze gaan u wel overal uitlachen !!!
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door metser »

Als je 2 miljoen kan vangen, ... direct leveren. Is dit seizoen inderdaad goed geweest in de matchen dat het niet al te snel ging, maar heeft verder niet uigeblonken. Stond wel op de goede plaats en had dikwijls geluk bij de afwerking ! Heb hem af gevolgd tien hij nog in Genk speelde, een ploegspeler voorzeker , maar voor de rest een middelmaat. Het geluk dat hij dit jaar had zal zich waarschijnlijk niet meer herhalen , vandaar mijn mening......direct verkopen voor zo een bedrag en bedrag herinvesteren in jongespelers uit de B liga. :drunk:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

metser schreef:Als je 2 miljoen kan vangen, ... direct leveren. Is dit seizoen inderdaad goed geweest in de matchen dat het niet al te snel ging, maar heeft verder niet uigeblonken. Stond wel op de goede plaats en had dikwijls geluk bij de afwerking ! Heb hem af gevolgd tien hij nog in Genk speelde, een ploegspeler voorzeker , maar voor de rest een middelmaat. Het geluk dat hij dit jaar had zal zich waarschijnlijk niet meer herhalen , vandaar mijn mening......direct verkopen voor zo een bedrag en bedrag herinvesteren in jongespelers uit de B liga. :drunk:
Ja, waarom gevestigde waarden proberen halen om hoger te eindigen dan dit jaar als men ook nobele onbekenden uit de "b liga" kan halen ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door metser »

In 1 B zijn een pak goede spelers boem, denk alleen al maar aan deze die tegen u gespeeld hebben in de play off. Ik herinner mij nog niet zo lang geleden, ene prosodie 2 goals maakte op standard....iedereen schreef hier " dathebben we nodig " . Schijnbaar hadden velen niet gezien dat daar een portie geluk bij was ! Wel gerkens is in mijn ogen hetzelfde, zal nooit of te nimmer at rendement nog halen , want geluk is niet eindeloos !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

2 miljoen, allemaal goed en wel, maar hoeveel van die 2 miljoen komt naar ons en hoeveel eindigt in Genk?
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door stvvilvoorde »

Jacques schreef:2 miljoen, allemaal goed en wel, maar hoeveel van die 2 miljoen komt naar ons en hoeveel eindigt in Genk?
De helft naar Genk dacht ik
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Halenaar »

Jacques schreef:2 miljoen, allemaal goed en wel, maar hoeveel van die 2 miljoen komt naar ons en hoeveel eindigt in Genk?
Dit. Eigenlijk zou je ook een goede ruil kunnen maken voor Gerkens, bijvoorbeeld Kawaya en Iseka zouden een grote meerwaarde zijn hier.
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Smurf »

Als je louter naar de statistieken van dit seizoen (en dan vooral de tweede seizoenshelft) kijkt, is 2 miljoen te weinig.
Als je het iets breder bekijkt, moet je toch enkele bedenkingen maken, die wat van de vraagprijs af doen.
Gerkens heeft nog slechts 1 jaar contract. STVV zit dus niet in een sterke onderhandelingspositie. Als hij niet wil verlengen, is hij volgend jaar gratis weg. Je kan dreigen en hem op de bank zetten, maar dan heb je er zelf ook niets meer aan. Dat lijkt dus geen optie.
Bovendien scoorde hij vooral vlot in PO2 en daar scoor je er toch al net iets vaker eentje dan in PO1. Idem met de vergelijking Belgische competitie, Nederlandse competitie. Cijfers een beetje relativeren dus.
Net zoals Jr, Dompé en dergelijke meer is de prijs dus gebaseerd op 1 (half) seizoen. Veel zekerheid biedt dit niet en op die manier is die 2 miljoen een serieuze investering. Indien hij dit volgend seizoen zou bevestigen, kan je meer vragen en krijgen. Maar dan zit je met het probleem dat hij nu moet bijtekenen en een verbeterd contract moet krijgen. En dan zal hij waarschijnlijk weer een vaste afkoopsom laten bepalen enz...

Mijn mening: 2 miljoen en een deftig percentage op de doorverkoop lijkt me al heel wat. Ik zie hem er eerlijk gezegd geen twee jaar na mekaar 15 binnen stampen (maar het zou natuurlijk zomaar kunnen). Ik zie hem eerlijk gezegd ook niet meteen in de 11 staan bij Oostende. Laat staan bij Anderlecht. Dendoncker, Hanni, Kums, Trebel, Stanciu op overschot. Begin er maar aan. Uiteraard mag hij zelf ambitieus zijn, maar dat lijkt me toch een stapje te hoog (of minstens te vroeg).
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

metser schreef:In 1 B zijn een pak goede spelers boem, denk alleen al maar aan deze die tegen u gespeeld hebben in de play off. Ik herinner mij nog niet zo lang geleden, ene prosodie 2 goals maakte op standard....iedereen schreef hier " dathebben we nodig " . Schijnbaar hadden velen niet gezien dat daar een portie geluk bij was ! Wel gerkens is in mijn ogen hetzelfde, zal nooit of te nimmer at rendement nog halen , want geluk is niet eindeloos !
De goei van 2e kiezen Niet meer voor een club als de onze..

Over Gerkens ben ik trouwens volledig akkoord met u..
Boerenjaar.. (of 2 maand)

Moest ik ongelijk krijgen ontvang ik de boemerang vrijwillig tegen mijn tanden :lol:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Halenaar schreef:
Jacques schreef:2 miljoen, allemaal goed en wel, maar hoeveel van die 2 miljoen komt naar ons en hoeveel eindigt in Genk?
Dit. Eigenlijk zou je ook een goede ruil kunnen maken voor Gerkens, bijvoorbeeld Kawaya en Iseka zouden een grote meerwaarde zijn hier.
Ik denk dat Genk wel enkele clausules zal hebben zodat ze toch geld krijgen bij een eventuele transfer (bij ruil voor andere spelers)..
Moest het zo simpel zijn zouden doorverkooppercentages al lang passé zijn..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

stvvilvoorde schreef:
Jacques schreef:2 miljoen, allemaal goed en wel, maar hoeveel van die 2 miljoen komt naar ons en hoeveel eindigt in Genk?
De helft naar Genk dacht ik
Dus 2 miljoen is er eigenlijk maar 1, als dat klopt.

Daar loop je niet heel ver mee als je ambitie PO1 is en je een vervanger voor Gerkens, nieuwe backs, een (1ste?) doelman, een (3de/4de) spits en een centrale verdediger (3de/4de in de rij) nodig hebt. Dat mag wat mij betreft iets meer zijn. Desnoods moet KVO er maar Godeau, Antunes ofzo bij doen.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

How how allemaal !!!!!
Aan de Tiense wordt WEL gewerkt met statistieken !!
Het is zelfs het enige waarmee ze werken !!!
Dus niet zo minachtend doen ...

Volgens statistieken haal je met 2 punten gemiddeld per match ALTIJD PO1, wist een wijs man enkele dagen geleden ons mee te delen !!!
Het zal dus een echte verdubbeling moeten worden in vgl met afgelopen seizoen !!!
:zot:
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door mourinho »

Halenaar schreef:
Jacques schreef:2 miljoen, allemaal goed en wel, maar hoeveel van die 2 miljoen komt naar ons en hoeveel eindigt in Genk?
Dit. Eigenlijk zou je ook een goede ruil kunnen maken voor Gerkens, bijvoorbeeld Kawaya en Iseka zouden een grote meerwaarde zijn hier.
Sorry maar ik kan mij echt niks bij die Kawaya en Iseka voorstellen . Waar spelen die ? En hoe zouden die hier begot wel een meerwaarde kunnen zijn .Voor zover ik weet waren dat tribunezitters in Anderlecht meestal en nu geen idee
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Johan »

die twee miljoen gaan door de handen van helft Genk, daarna langs RD zijne zak en de kruimeltjes , als die er al zullen zijn, naar STVV. En daarbij nog de bedenking ne Gerkens waard 80 miljoen Belgische frank, zal niet vanzelf gaan vrees ik.Met hetgeen hij laten zien heeft dit , behalve misschien in de eindronde , hij heeft wat gescoord natuurlijk, geen speler die een ploeg kan dragen, net zo min als Peeters, neem die zijn traptechniek af en hij speelt bij Mechelen-Bovelingen.Kunnen nog niet de helft van Schoofske. Indien ge ze kan verappen voor dat vele geld , maar rap.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door miel »

stvvilvoorde schreef:
Jacques schreef:2 miljoen, allemaal goed en wel, maar hoeveel van die 2 miljoen komt naar ons en hoeveel eindigt in Genk?
De helft naar Genk dacht ik
Dacht je , of weet je het zeker ?
Want er is hier niet veel voor nodig , om wat iemand dacht voor werkelijkheid te nemen ;)
Getuigd de vorige post .
Plaats reactie