Zomertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

...iedereen beweert het te hebben, maar daar valt vaak weinig van te merken. :mrgreen:

Het mag voor mij iets concreter zijn. ;)
Overdrijven is een kunst
Boffin
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 jun 2016, 20:16

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Boffin »

Is alvast 1 middenvelder weg volgens het Nieuwsblad:

STVV laat Pierrick Valdivia vertrekken. De Franse middenvelder keert terug naar de Franse Ligue 2.
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Mikman »

Financieel en qua risico/rendement zal er voor STVV nooit meer uit Gerkens te halen zijn dan nu, dat is wat voor mij telt. Daarom is hem nu verkopen inderdaad de beste, eigenlijk ook gewoon de énige juiste oplossing.


Peeters heeft een langer contract, dat is dan meteen een heel andere situatie. Ik ga niet beweren dat die zeker niet vertrekt ( dat deed ik bij Schoofs ooit en het bleek fout ) maar de kaarten liggen daar wat STVV betreft toch wel heel anders. Dat durf ik wel beweren: ALS Peeters deze zomer vertrekt, zal het voor significant méér geld zijn dan voor Gerkens. Maar ik heb ook niet het gevoel dat Peeters nu al aast op een transfer, als je hem bezig hoort dan beseft hij heel goed dat hij geen stappen mag overslaan.
Jebus4life
Berichten: 1271
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jebus4life »

Peeters beseft denk ik ook wel dat hij qua stilstaande fases echt wel top is, maar dat er op andere vlakken nog progressie te maken valt, en die ga je eerder hier halen waar je altijd speelt (en tot de sterkhouders behoort) dan op de bank te gaan zitten ergens anders.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Vouch »

Een paar jaar terug werd er ongelofelijk geklaagd (en terecht) dat het gros van de nieuwkomers er niet was bij aanvang van de voorbereiding. Nu zouden ze er al moeten zijn voor begin juni. Als we zo doorgaan moeten we onze nieuwkomers 4 jaar op voorhand gaan kopen ofwat?

Zoudt ge niet eens rustig afwachten, geen nieuws is goed nieuws. Vroeger hadden er al 15 namen verschenen, maar er was nooit ene die kwam. Geef mij deze werkwijze maar!
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Vouch schreef:Een paar jaar terug werd er ongelofelijk geklaagd (en terecht) dat het gros van de nieuwkomers er niet was bij aanvang van de voorbereiding. Nu zouden ze er al moeten zijn voor begin juni. Als we zo doorgaan moeten we onze nieuwkomers 4 jaar op voorhand gaan kopen ofwat?

Zoudt ge niet eens rustig afwachten, geen nieuws is goed nieuws. Vroeger hadden er al 15 namen verschenen, maar er was nooit ene die kwam. Geef mij deze werkwijze maar!
Allemaal goed , maar ZOUDT? :D ........
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1464
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Krisaias »

BoemBoem schreef:
Vouch schreef:Een paar jaar terug werd er ongelofelijk geklaagd (en terecht) dat het gros van de nieuwkomers er niet was bij aanvang van de voorbereiding. Nu zouden ze er al moeten zijn voor begin juni. Als we zo doorgaan moeten we onze nieuwkomers 4 jaar op voorhand gaan kopen ofwat?

Zoudt ge niet eens rustig afwachten, geen nieuws is goed nieuws. Vroeger hadden er al 15 namen verschenen, maar er was nooit ene die kwam. Geef mij deze werkwijze maar!
Allemaal goed , maar ZOUDT? :D ........
Is nochtans correct: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag ... udt_zou_u/
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door metser »

Toch echt wel wat azijnpissers hier, wat maakt het uit of iets fout of niet is geschreven, wat heeft dat met transfers te maken ? Als het nu robson, Benson, kromson, of naaktson is , maakt me allemaal niks uit , als er maar goeie voetballlers tussen zitten dat is belangrijk !! :P :headbang: :blauw: :geel: :onfire:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Since '54 »

Krisaias schreef:
BoemBoem schreef:
Vouch schreef:Een paar jaar terug werd er ongelofelijk geklaagd (en terecht) dat het gros van de nieuwkomers er niet was bij aanvang van de voorbereiding. Nu zouden ze er al moeten zijn voor begin juni. Als we zo doorgaan moeten we onze nieuwkomers 4 jaar op voorhand gaan kopen ofwat?

Zoudt ge niet eens rustig afwachten, geen nieuws is goed nieuws. Vroeger hadden er al 15 namen verschenen, maar er was nooit ene die kwam. Geef mij deze werkwijze maar!
Allemaal goed , maar ZOUDT? :D ........
Is nochtans correct: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag ... udt_zou_u/
'Als het zout niet meer zout met wat zullen we dan nog zouten :)
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef:
Brusselmans schreef:Als je ziet hoe hard andere PO1 kandidaten bezig zijn met transfers ...
Na veel roepen en blazen, zou er hier toch ook eens iets mogen gebeuren, inkomend wel te verstaan !!!
Dat het stil is in Lokeren, Eupen, Antwerp, Beveren, Kortrijk enz., daar kan ik inkomen, gelukkig horen wij niet meer bij dit groepje opvulsels van de competitie...
Charleroi niks inkomend, Standard niks, Mechelen niks, Genk 1 Deen, Zulte enkel Walsh. We zitten voorlopig nog in goed gezelschap. :)
Dat zijn wel ploegen die een basis hebben voor PO1, en er vrij kort tegen aan zaten of inzaten, en een heel seizoen in de running waren ervoor ...
Die hebben dus iets minder werk dan hier ...
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

metser schreef:Toch echt wel wat azijnpissers hier, wat maakt het uit of iets fout of niet is geschreven, wat heeft dat met transfers te maken ? Als het nu robson, Benson, kromson, of naaktson is , maakt me allemaal niks uit , als er maar goeie voetballlers tussen zitten dat is belangrijk !! :P :headbang: :blauw: :geel: :onfire:
Amai, hier zijde nogal snel ne azijnpisser..
Misschien eens ne spiegel voorhouden?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Krisaias schreef:
BoemBoem schreef:
Vouch schreef:Een paar jaar terug werd er ongelofelijk geklaagd (en terecht) dat het gros van de nieuwkomers er niet was bij aanvang van de voorbereiding. Nu zouden ze er al moeten zijn voor begin juni. Als we zo doorgaan moeten we onze nieuwkomers 4 jaar op voorhand gaan kopen ofwat?

Zoudt ge niet eens rustig afwachten, geen nieuws is goed nieuws. Vroeger hadden er al 15 namen verschenen, maar er was nooit ene die kwam. Geef mij deze werkwijze maar!
Allemaal goed , maar ZOUDT? :D ........
Is nochtans correct: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag ... udt_zou_u/
Mea culpa :lol:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

Brusselmans schreef:
Jacques schreef:
Brusselmans schreef:Als je ziet hoe hard andere PO1 kandidaten bezig zijn met transfers ...
Na veel roepen en blazen, zou er hier toch ook eens iets mogen gebeuren, inkomend wel te verstaan !!!
Dat het stil is in Lokeren, Eupen, Antwerp, Beveren, Kortrijk enz., daar kan ik inkomen, gelukkig horen wij niet meer bij dit groepje opvulsels van de competitie...
Charleroi niks inkomend, Standard niks, Mechelen niks, Genk 1 Deen, Zulte enkel Walsh. We zitten voorlopig nog in goed gezelschap. :)
Dat zijn wel ploegen die een basis hebben voor PO1, en er vrij kort tegen aan zaten of inzaten, en een heel seizoen in de running waren ervoor ...
Die hebben dus iets minder werk dan hier ...
Als we om uiteenlopende redenen niet gaan vergelijken met Lokeren, Eupen, Antwerp, Beveren, Kortrijk, Charleroi, Standard, Mechelen, Genk en Zulte...schiet er wel niet veel meer over om nog mee te gaan vergelijken. Letterlijk: Anderlecht, Brugge, Gent en Oostende.
En Moeskroen. :mrgreen:

Soit, laat ons maar vooral naar onszelf kijken. Werk genoeg, maar tegelijk is het ook nog vroeg. De competitie is nog maar goed een week gedaan en er zijn er al die een volledige kern voor het volgende seizoen klaar willen hebben. Beetje realistisch blijven. Bij de start van de voorbereiding een kern hebben die voor 90% klaar is zou al een half mirakel zijn
Overdrijven is een kunst
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Schoofs komt alleen als Peeters gaat en daar is geen interesse meer voor. (bron HBVL) Hahaha. Man man, als dat waar is zijn ze nog geen haar veranderd.
Gerkens 2 miljoen. geen beweging voor de Brugge-huurlingen, niks Vetokele. Hun huiswerk was goed voorbereid...
Ze zijn gewoon afhankelijk. Waarom wachten op het geld van Gerkens ? Is er geen cash meer ?
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef:Schoofs komt alleen als Peeters gaat en daar is geen interesse meer voor. (bron HBVL) Hahaha. Man man, als dat waar is zijn ze nog geen haar veranderd.
Gerkens 2 miljoen. geen beweging voor de Brugge-huurlingen, niks Vetokele. Hun huiswerk was goed voorbereid...
Ze zijn gewoon afhankelijk. Waarom wachten op het geld van Gerkens ? Is er geen cash meer ?
Voor die van Brugge:
Je moet wachten, ja, wat zou jij doen? Pistool tegen de kop drukken?
Voor Vetokele: Zijn contract ligt klaar met de pen ernaast, wat ga jij doen? pistool tegen de kop drukken?

Gerkens blijft, Peeters blijft en tis nog niet goed.

Nu moest Schoofs er nog bij van jou. Wat ga je dan met Rob doen? Op de hoop gooien?

Peeters, Gerkens, De Petter, De Sart, Abrahams, De Norre. Dit zijn 6 namen voor 3 plaatsen.... .

Hun huiswerk is tot nu toe goed voorbereid ja:
==> het bod ligt al 1,5 week bij Brugge op tafel (meer kan je als STVV zijnde niet doen)
==> Igor zijn contract ligt klaar
==> Peeters blijft, Roland (ja, laat die billen nu maar samenpitsen) houdt het been stijf waardoor Gerkens voorlopig ook blijft
==> "Overschot dat nog eens niet in derde klasse mee kan" zijn ze systematisch aan het laten afvloeien.

Wat kan je als STVV zijnde op dit moment nog meer doen?
Alles en iedereen een pistool tegen het hoofd zetten om te tekenen?
Ons seizoen is amper 1 week gedaan .... .
Plaats reactie