Zomertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

vwke
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 jun 2017, 19:23

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door vwke »

Dreke , kdenk dat er een "n" te weinig staat in uw post :)
Dreke
Berichten: 3644
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Dreke »

vwke schreef:Dreke , kdenk dat er een "n" te weinig staat in uw post :)
Auto correct. :-)
A loyal football fan only supports the shirt...
Coelmoes
Berichten: 136
Lid geworden op: 05 dec 2010, 23:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Coelmoes »

Als king kong zo in België gaat tackelen gaat hij niet veel matchen spelen denk ik. En nog, als dat filmpje een compilatie van zijn beste momenten is, houd ik mijn hart vast voor de mindere momenten.

Nu wat het transferbeleid betreft, ongeacht wat ze nog allemaal gaan binnenhalen vat de zin in Brusselmans zijn handtekening perfect de kern van het probleem samen:
We hebben beslist te kiezen voor continuïteit. De trainer en het grootste deel van de kern blijft behouden. We zullen ze aanvullen met wat versterkingen. Volgend seizoen is de ambitie Play-off I halen.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door lindoke »

vwke schreef:Dreke , kdenk dat er een "n" te weinig staat in uw post :)
Hetzelfde als je de "r" weg laat in één van zijn woorden in zijn onderschrift :grappig:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Louis XIV »

omeloe schreef:
lindoke schreef:Den Duch weet wel goed wat 'm doet. Een paar (hopelijk) degelijke spelers huren en dat aanvullen met enkele nobele onbekenden die binnenkort arriveren of een aantal beloften spelers. Hopen dat er een paar een goed seizoen draaien - door toedoen van die (betere) gehuurde spelers - en dan is het weer $$$katching-katching$$$ in de winterstop of het in het tussenseizoen volgend jaar.

Ik hoop echt dat die 2 grieken wat in hun mars hebben en de ploeg naar een hoger niveau kunnen tillen maar.......het blijft toch weer een enorm risico. Die gasten kennen de competitie niet. Heeft er iemand die jongens überhaupt gescout of heeft die pipo die in de schaduw onze transfers regelt het weer met zijn statestiekskes gedaan vanachter zijne computer!!!

Enfin, we konden weer zoiets verwachten hé. Echt van onze stoel vallen doen we toch niet meer van zijn risicovolle beslissingen :Roland: . Hij kan weer content zijn en zich verkneukelen om te zien of hij weer gelijk heeft gehad op het einde van het seizoen door ej juist "in" te blijven en "en passant" misschien nog een paar spelers verhandelen om nog een miljoentje op de berg te gooien!!!
Ik denk dat STVV verleden seizoen serieus in de rode cijfers is gegaan . Of denk je dat het verlies van zoveel toeschouwers zonder gevolgen blijft .
Zijne berg komt zeker niet van het voetbal en van Stayen NV moet hij het ook al niet hebben , dit heeft Milkman onlangs nog aangetoond . RD heeft zich allang beklaagd dat hij ooit in het voetbal gestapt is . Financieel verlies en een hoop (soms terechte) verwijten naar zijn hoofd .
Vroeg of laat zegt die idd (liever vroeg dan laat) foert ik stop ermee...speculaties ? Momenteel is hij aan't cashen met verkoop trainer en spelers ; dan heb je de participatie van de Japanners...is dit het begin van het einde v h tijdperk :Roland:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

omeloe schreef:
Jacques schreef:
vdl schreef:
Jacques schreef:Weer 2 gehuurde dooie mussen om ons blij te maken. Stabiliteit nihil, visie nog minder. Bric à brac transferbeleid.
Dooie mussen,die jongen is 23 heeft 148 machten in eerste klasse op de teller en 25 Europese, zo vind je er in België geen of je komt uit bij spelers zoals Dendoncker.
Maar altijd maar negatief zijn is toch zo plezant he.
Er zal nog wel iets bijkomen hoor maar zal toch nooit goed zijn of het moet Ronaldo zijn,ma ja die is ook al de 30 voorbij ,man man.
En binnen 12 maanden staat ge weer met lege handen. Huurlingen dienen om tijdelijk een gat op te vullen. Met huurlingen bouw je geen ploeg. Vandaar de verwijzing naar het gezegde blij zijn met een dooie mus. Staat zelfs redelijk los vd kwaliteiten vd spelers in kwestie.
Elke speler is tijdelijk , een goede aanbieding en ze zijn niet meer te houden .
Maar dan heb je (in ons geval weliswaar te weinig) centen en nu heb je gegarandeerd niks. Geen spelers en geen centen. Net zoals Bruzzese, Bolingoli en Mechele opgeteld niks nada en noppes hebben opgeleverd, nog minder dan de kruimels en het kleingeld van Gerkens en Peeters.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

omeloe schreef:
lindoke schreef:Den Duch weet wel goed wat 'm doet. Een paar (hopelijk) degelijke spelers huren en dat aanvullen met enkele nobele onbekenden die binnenkort arriveren of een aantal beloften spelers. Hopen dat er een paar een goed seizoen draaien - door toedoen van die (betere) gehuurde spelers - en dan is het weer $$$katching-katching$$$ in de winterstop of het in het tussenseizoen volgend jaar.

Ik hoop echt dat die 2 grieken wat in hun mars hebben en de ploeg naar een hoger niveau kunnen tillen maar.......het blijft toch weer een enorm risico. Die gasten kennen de competitie niet. Heeft er iemand die jongens überhaupt gescout of heeft die pipo die in de schaduw onze transfers regelt het weer met zijn statestiekskes gedaan vanachter zijne computer!!!

Enfin, we konden weer zoiets verwachten hé. Echt van onze stoel vallen doen we toch niet meer van zijn risicovolle beslissingen. Hij kan weer content zijn en zich verkneukelen om te zien of hij weer gelijk heeft gehad op het einde van het seizoen door ej juist "in" te blijven en "en passant" misschien nog een paar spelers verhandelen om nog een miljoentje op de berg te gooien!!!
Ik denk dat STVV verleden seizoen serieus in de rode cijfers is gegaan . Of denk je dat het verlies van zoveel toeschouwers zonder gevolgen blijft .
Zijne berg komt zeker niet van het voetbal en van Stayen NV moet hij het ook al niet hebben , dit heeft Milkman onlangs nog aangetoond . RD heeft zich allang beklaagd dat hij ooit in het voetbal gestapt is . Financieel verlies en een hoop (soms terechte) verwijten naar zijn hoofd .
Tja, eigen schuld dikke bult?
Als je telkens je bepalende spelers voor weinig geld laat gaan en geen sportieve ambitie nastreeft, moet je niet verbaasd zijn als zich dat vertaalt in de cijfers, financieel en qua toeschouwersaantallen.
Laatst gewijzigd door Jacques op 25 jun 2017, 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door stvv fan »

Mensen, borremans is ook maar een mens.
Kan hij niet rustig genieten van zijn.zondag?
Natuurlijk er moeten transfers geregeld worden!
Ik ken niet veel beroepen die op zondag werken ;)
Wees geduldig, wacht af. Ik denk dat in de loop van de week de eerste transfers afgerond zullen zijn :toppie:
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

stvv fan schreef:Mensen, borremans is ook maar een mens.
Kan hij niet rustig genieten van zijn.zondag?
Natuurlijk er moeten transfers geregeld worden!
Ik ken niet veel beroepen die op zondag werken ;)
Wees geduldig, wacht af. Ik denk dat in de loop van de week de eerste transfers afgerond zullen zijn :toppie:
Tuurlijk is bormans ook maar een mens, en tuurlijk mag die van zijne zondag genieten..
Daar gaat het ook nie om..
Het gaat er om dat die niet capabel is voor zo een job.. te groen is achter zijn oren..

Maja..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door stvv fan »

Daar ben ik 50/50 mee eens.
Bracht mooie namen naar stayen, vetokele, gerkens, peeters, dompe, boli
Verkocht dan wel weer veel sleutelspelers
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door miel »

Jacques schreef:
omeloe schreef:
lindoke schreef:Den Duch weet wel goed wat 'm doet. Een paar (hopelijk) degelijke spelers huren en dat aanvullen met enkele nobele onbekenden die binnenkort arriveren of een aantal beloften spelers. Hopen dat er een paar een goed seizoen draaien - door toedoen van die (betere) gehuurde spelers - en dan is het weer $$$katching-katching$$$ in de winterstop of het in het tussenseizoen volgend jaar.

Ik hoop echt dat die 2 grieken wat in hun mars hebben en de ploeg naar een hoger niveau kunnen tillen maar.......het blijft toch weer een enorm risico. Die gasten kennen de competitie niet. Heeft er iemand die jongens überhaupt gescout of heeft die pipo die in de schaduw onze transfers regelt het weer met zijn statestiekskes gedaan vanachter zijne computer!!!

Enfin, we konden weer zoiets verwachten hé. Echt van onze stoel vallen doen we toch niet meer van zijn risicovolle beslissingen. Hij kan weer content zijn en zich verkneukelen om te zien of hij weer gelijk heeft gehad op het einde van het seizoen door ej juist "in" te blijven en "en passant" misschien nog een paar spelers verhandelen om nog een miljoentje op de berg te gooien!!!
Ik denk dat STVV verleden seizoen serieus in de rode cijfers is gegaan . Of denk je dat het verlies van zoveel toeschouwers zonder gevolgen blijft .
Zijne berg komt zeker niet van het voetbal en van Stayen NV moet hij het ook al niet hebben , dit heeft Milkman onlangs nog aangetoond . RD heeft zich allang beklaagd dat hij ooit in het voetbal gestapt is . Financieel verlies en een hoop (soms terechte) verwijten naar zijn hoofd .
Tja, eigen schuld dikke bult?
Als je telkens je bepalende spelers voor weinig geld laat gaan en geen sportieve ambitie nastreeft, moet je niet verbaasd zijn als zich dat vertaalt in de cijfers, financieel en qua toeschouwersaantallen.
Dat is wel heel simpel .
Ik heb ook spijt dat deze spelers vertrekken , maar ik kan het plaatsen .
In het geval van Peeters kan je nog zeggen dat ze hem niet mochten laten gaan of dat het voor te weinig was .
Maar het was dan ook maar Caen , of de middenmoot in Belgie die belangstelling hadden , die zouden ook niet meer gegeven hebben .
Als ge dat kruimels vind , is dat uw goed recht , ik vind dat behoorlijke sommen voor deze spelers die toch nog moeten bevestigen .
Maar in het geval van Gerkens is uw relaas over weinig geld pure stemming makerij
Gerkens wilde niet bij tekenen punt , dit zou als gevolg hebben dat hij nog maar één seizoen voor ons zou spelen of heb ik het mis ?
En dan is hij ook gratis weg .
Dat is net zolang als een speler die voor één seizoen wordt gehuurd , of heb ik het weer mis ?
Voor Gerkens hebben ze minstens 1,2 miljoen ontvangen + er kan nog wat bij komen .
Maar ik ga er vanuit dat het bij die 1,2 miljoen zal blijven .
Dus 1,2 miljoen , + het salaris van Pieter voor het volgend seizoen Is ??????????
Ik weet dat dat niet zal gebeuren , maar als men dit bedrag zou besteden aan 1 speler voor één seizoen
Dan haal je wel een absolute Topper , voor Belgische normen , waar zelfs de top clubs zich pijn voor moeten doen .
Maar uw redenering past natuurlijk beter in het kraampje om te kunnen schieten .
Als gij voor die prijs Gerkens nog een seizoen zou houden , om hem dan gratis te zien vertrekken , stop dan maar om over het beleid te zagen , want dan zou het nog een stuk erger kunnen zijn dan dat het nu al is .
Aan de ene kant zou je uw spelers willen houden tot einde contract
En aan de andere kant ben je tegen huren , omdat je dan niet kan verkopen .
Ik ben ook geen voorstander van huren , omwille van het feit dat als een speler goed presteert je hem kwijt bent zonder compensatie , maar dat is dan ook de enige reden ,want een contract op langere termijn betekent in het huidig voetbal niks meer ,
Als een speler weg wil kan je er als bestuur weinig aan doen , of hij verziekt de hele boel .
Reza was zo een toppertje voor ons , we weten allemaal hoe het is af gelopen
Over die 2 Grieken kan ik niets zeggen , ik ken deze spelers niet
Antunes , wat ik er van gezien heb was best OK , meer van dat .
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1202
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Luc »

omeloe schreef:
lindoke schreef:Den Duch weet wel goed wat 'm doet. Een paar (hopelijk) degelijke spelers huren en dat aanvullen met enkele nobele onbekenden die binnenkort arriveren of een aantal beloften spelers. Hopen dat er een paar een goed seizoen draaien - door toedoen van die (betere) gehuurde spelers - en dan is het weer $$$katching-katching$$$ in de winterstop of het in het tussenseizoen volgend jaar.

Ik hoop echt dat die 2 grieken wat in hun mars hebben en de ploeg naar een hoger niveau kunnen tillen maar.......het blijft toch weer een enorm risico. Die gasten kennen de competitie niet. Heeft er iemand die jongens überhaupt gescout of heeft die pipo die in de schaduw onze transfers regelt het weer met zijn statestiekskes gedaan vanachter zijne computer!!!

Enfin, we konden weer zoiets verwachten hé. Echt van onze stoel vallen doen we toch niet meer van zijn risicovolle beslissingen. Hij kan weer content zijn en zich verkneukelen om te zien of hij weer gelijk heeft gehad op het einde van het seizoen door ej juist "in" te blijven en "en passant" misschien nog een paar spelers verhandelen om nog een miljoentje op de berg te gooien!!!
Ik denk dat STVV verleden seizoen serieus in de rode cijfers is gegaan . Of denk je dat het verlies van zoveel toeschouwers zonder gevolgen blijft .
Zijne berg komt zeker niet van het voetbal en van Stayen NV moet hij het ook al niet hebben , dit heeft Milkman onlangs nog aangetoond . RD heeft zich allang beklaagd dat hij ooit in het voetbal gestapt is . Financieel verlies en een hoop (soms terechte) verwijten naar zijn hoofd .
Geef mij maar de miljoenen die hij bij de verkoop van Standard gewonnen heeft dan moet ik de rest van mijn leven niet meer werken gaan. :D
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Vouch »

Naar STVV-normen serieus geld opgetrokken de laatste weken, maar de nieuwe spelers mogen geen geld kosten: 2 Grieken en een Nederlander gehuurd.

Ik hoor van kameraden dat er in Sint-Truiden geruchten zijn over een ev. vertrek van RD? Zou het dan toch waar zijn? Eerst zo veel mogelijk cashen, niet teveel uitgeven en dan vertrekken? :shock:
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Vouch schreef:Naar STVV-normen serieus geld opgetrokken de laatste weken, maar de nieuwe spelers mogen geen geld kosten: 2 Grieken en een Nederlander gehuurd.

Ik hoor van kameraden dat er in Sint-Truiden geruchten zijn over een ev. vertrek van RD? Zou het dan toch waar zijn? Eerst zo veel mogelijk cashen, niet teveel uitgeven en dan vertrekken? :shock:
Flashback :roll: ..

Of het waar is of niet laat ik voorlopig in het midden..
Maar als het waar zou blijken, dan blijft die toch beter enkele jaren weg uit Sint-Truiden veronderstel Ik?!

Zoals ik enkele dagen geleden gezegd heb,
Ik denk dat we naar een echte climax in het circus aan het toewerken zijn..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Louis XIV »

Vouch schreef:Naar STVV-normen serieus geld opgetrokken de laatste weken, maar de nieuwe spelers mogen geen geld kosten: 2 Grieken en een Nederlander gehuurd.

Ik hoor van kameraden dat er in Sint-Truiden geruchten zijn over een ev. vertrek van RD? Zou het dan toch waar zijn? Eerst zo veel mogelijk cashen, niet teveel uitgeven en dan vertrekken? :shock:
Zie post hierboven ...cashen & participatie van VOORLOPIG 25 perc alleen al TOELATEN denk dat er inderdaad iets aan het broeden is, zeker weten ;
Plaats reactie