Zomertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Trunekson »

Haspengouw schreef:https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... b-verlaten

Mag van mij hier direct tekenen. Jong en Belgisch, voor zijn transfer naar standard uitblinker achter de kazerne.
Is al in vergevorderde onderhandelingen met Palermo.
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door STVVninof »

Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jack »

Wie oprecht geloofde dat Rob terug zou komen geloofde in een sprookje.

Los van of onze voorzitter het geld eraan wou uitgeven ben ik er vrij zeker van dat hij gewoon niet wou terugkomen:
- gezichtsverlies
- RD al eens eerder meegemaakt
- veel stabielere mogelijkheden dan STVV
- meer geloof in ambities van KVM dan die van STVV
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door STimVV »

De situatie op 3 weken van de competietiestart:
Vertrekkers - vervangers:

OUT Bagayoko: IN Kitsiou
OUT Bolingoli: IN Antunes
OUT Valdivia: IN Charisis
OUT Proschwitz: IN Gueye
OUT Tchenkoua: IN Botaka
OUT Peeters
OUT Gerkens
OUT Mechele
OUT Bezus
OUT Bruzzese
OUT Ceballos
OUT Cuevas

Die laatsten zijn dus allemaal nog niet vervangen.
12 out, 5 in.
Amai, we gaan nog teen en tander mogen verwachten ... :roll: :onfire:
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door tesneusdoek »

Since '54 schreef:€ 800.000 hadden ze niet over voor Rob Schoofs, een speler die ze van voor naar achter en van binnen naar buiten kenden. Maar, zoveel jaar geleden reed Roland met zijn eigen wagen naar Beveren om Onana voor € 400.000 te gaan ophalen (rendement 0,0). En ... Bormans heeft er geen hand in. Wie nu nog niet doorheeft dat het een meelopertje is die alleen mee op de foto mag zal het nooit weten.
Was inderdaad te verwachten, zowel vanwege :Roland: die graag zo weinig mogelijk wil uitgeven aan spelers als vanwege Rob Schoofs die "dit STVV" waarschijnlijk alleen zou overwegen in geval van uiterste noodzaak. Kwestie van zoveel mogelijk gezichts-, prestige- en loonverlies te vermijden en niet opnieuw in "het netwerk" verstrikt te geraken...

Blijft natuurlijk de vraag, welke drie sterkhouders, die volgens Tintín nodig zijn om aan de beloofde PO 1 te kunnen denken, haalbaar zijn als we alleen maar op de laatste dag van de solden, onderaan in de bak met soldenartikelen willen graaien, wanneer de meest interessante spelers al ergens anders terecht zijn. Het zou me straf lijken als Bormans iets fatsoenlijks kan aantrekken met de knip op :Roland: zijne portemonnee... Indien hij daarin slaagt, chapeau...maar 't is bijna om er compassie mee te krijgen... :cry:
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door weekenders »

BoemBoem schreef:
weekenders schreef:
BoemBoem schreef:
Jacques schreef:Ach, wie weet kunnen ze nog ene van Jena gaan huren ofzo. Wat een klotebeleid.
Anyway, veel succes Rob. Het was sowieso de verstandige beslissing van hem om te kiezen voor ene stabiele club in plaats van deze bric à brac duiventil van 5 euro en een tsjik.
Em zal al zijn paarden een abonnement cadeau gedaan hebbe zeker..

Ongelooflijk..
Wa moet ter nog gebeuren voor sommigen hier eindelijk eens hun oogjes gaan opengaan?!
en weer maar op andere mensen afgeven. Waar houd gij u toch mee bezig. Laat iedereen toch voor zich zelf beslissen.
Koopt voor mij part 10 abonnementen kerel.
Het is door mensen zoals u, zonder ambitie, dat ze zich op staaien alles kunnen permitteren.

Ma legt gij mij dan eens uit waarom ik nog langer vertrouwen zou hebbe in Bormans en RD?
Overtuig mij dan?
Ik ben niet zoals gij. Ik ga u niet vertellen dat gij vertrouwen moet hebben in die mannen. Het enige wat ik u vraag is ander mensen ook hun goesting te laten doen zonder altijd op hun af te geven. Hoe gefrustreerd kun je zijn.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door miel »

Wat een bende kleine kinderen , het is als of mama een snoepje heeft geweigerd .
Nog erger of het van Rob Schoofs zou afhangen of we wel of niet voor PO1 zullen mee strijden .
Het is voor Rob zelf een goede zaak dat hij voor Mechelen koos , want wat sommigen hier van hem verwachten , kan hij nooit in lossen .
Ik had hem graag zien terug komen , maar ik vind het ook geen drama dat hij voor Mechelen kiest , en wens hem succes .
Er zijn nog meer dan genoeg opties , wat zijn exacte transfer prijs en loon eisen zijn geworden , daar kunnen we alleen maar achter gissen , misschien met enige transparantie kunnen we pas echt oordelen of wij een kans hebben laten schieten .
Zij die omwille van een bepaalde speler een abbo nemen zijn nog zotter dan ik , 2 goede matchen en ze willen in de winter al weg .
Polar
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 mei 2017, 11:24

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Polar »

Iedereen zit hier maar Schoofs dit Schoofs dat. Als we volgend seizoen Schoofs hebben......
Denk je nu echt dat met Schoofs erbij we ineens wel play off 1 gingen spelen ?????
Sorry als hij echt zo goed is dan had hij al veel langer een andere ploeg gevonden. En zou het niet gaan om Mechelen of Sint-Truiden.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door enrique »

Ze zouden beter hun naam ook veranderen
STSV Sint-Truidense sukkelaarsvereniging
Van Schoofs alleen zal het niet afhangen
Maar wel van minstens 6 eerste klasseniveau spelers zoals hij
Hopelijk scoort hij op Staaien (ik blijf het op die manier schrijven) en ginds ook
2 dikke losers en over de madame gaan we zwijgen
Dat is uw bestuur
Vinden ze geen pottestampers meer op hun laptopke?
Komaan D., verkoop Boli nog voor een miljoen
Laat u niet kennen
Da blijft zich maar verrijken met goedkeuring van ... tja, van wat...
Laatst gewijzigd door enrique op 05 jul 2017, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door stvv fan »

@boemboem

Laat de mensen zelf kiezen of ze een Abo nemen of niet. Wat maakt u dat nu uit?

Ik ga voor de voetbal omdat ik een hart heb voor STVV en voor het voetbal zelf.
Ok ducha is niet goed.
Ok bormans trekt op niks.
Ok den trainer spreekt geen woord nederlands.

Maar mij maakt dat niet uit, ik had zelfs een abo in 2de klasse. Terwijl mijn meeste maten afhaakte, ik ging/ga voor de ambiance en voor mijn favoriete ploeg aan te moedigen. Met of zondet duchatelet en bormans!

:stvv: :stvv: :stvv: :stvv:
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

ik kom net van de training. Bezus traint mee en is heel afgetraind, veel scherper dan dat hij hier ooit aankwam, alsook Djene die messcherp afgetraind oogt. Alleen heb ik het niet voor Bezus.
Roland zowaar op training...
Kwam de supps een hand geven en sprong met een kattensprong over de platen. Ik zie het niet veel 70-jarigen doen. Verder kan ik niks goeds zeggen van die man, zeker nu ik gelijk heb in wie ik dacht dat hij was, na het lezen van de Humo, een kwast met geld die wil altijd zijn gelijk bewijzen.

Enfin hij wou niks lossen toen ik polste en schoot langs me door, de gladde aal als hij is. Via de trainers kreeg ik te horen dat de deal Castro-AA Gent niet door gaat. Thoelen en Steppe zouden ook te duur zijn. Voor Steppe vraagt men 200.000 euro.
Schoofs zou 3 keer meer bij KV Mechelen kunnen verdienen dan hier vertelde Roland tegen enkele supporters. Natuurlijk als je hier peanuts biedt.

Binnen enkele weken begint de competitie en we hebben geen linkerflank, geen doelman op overschot en geen deftige middenvelder die offensief iets kan betekenen...
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door tesneusdoek »

Laten we niet opnieuw mekaar beginnen aan te vallen aub!
Schoofs die niet komt...was te verwachten. Is trouwens zoals sommigen hier zeiden ook geen Messi, Iniesta of Modric die uw ploeg ineens op een hoger niveau doet spelen. Was wel (volgens mij) een degelijke speler die zeker in onze basis zou staan, met een hart voor de stad, de club en zijn supporters, maar blijkbaar met de nodige twijfels over het huidige beleid en de ambities. Dat hij meer bij Mechelen kan verdienen, dat geloof ik ook. Dat er voor dat geld (800.000 EUR) betere spelers zijn of spelers die even goed zijn...misschien wel, maar geen Belgen, geen 24-jarigen en geen jongen die hier tot een clubicoon kan uitgroeien.

Mijn conclusies: Proficiat voor Rob! Voor zijn carrière is dit een goede zaak. Proficiat voor Mechelen en Ferrera! Die zie ik momenteel zeker niet achter ons eindigen...dus de PO1 plaatsen zullen duur worden, want al vallen al onze aankopen heel goed mee en slaagt de trainer erin om die groep op korte tijd als een echte ploeg te laten samenspelen (twee factoren die ik zeer betwijfel, maar, soit, dat is mijn mening), dan zie ik ons nog niet in de buurt komen van Charleroi, Oostende en Standard, die volgens mij om de zesde plaats gaan strijden, na Anderlecht, Brugge, Gent, Zulte-Waregem en Genk.

Ik geef Tintín en Kotysch dus groot gelijk als ze de boodschap naar het bestuur zenden dat als er geen drie degelijke versterkingen komen en als de ploeg niet onmiddellijk zijn draai vindt, men dan maar beter niet denkt aan PO1. Die uitspraak van Tintín heeft hem trouwens serieus in mijn achting doen stijgen. :toppie: Hij heeft precies geen zin om mee te doen aan de grote :Roland: -show als er onzin uitgekraamd wordt en zegt openlijk waar het op staat. Aan :Roland: dus nu om mijn/ons ongelijk te bewijzen en voor het einde van de transferperiode wel wat van het voor Gerkens en Peeters ontvangen geld te spenderen om ons vanachteren en in het middenveld nog serieus te versterken, want alleen de voorlinie is voor mij af met de spelers die er nu zijn.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

stvv fan schreef:@boemboem

Laat de mensen zelf kiezen of ze een Abo nemen of niet. Wat maakt u dat nu uit?

Ik ga voor de voetbal omdat ik een hart heb voor STVV en voor het voetbal zelf.
Ok ducha is niet goed.
Ok bormans trekt op niks.
Ok den trainer spreekt geen woord nederlands.

Maar mij maakt dat niet uit, ik had zelfs een abo in 2de klasse. Terwijl mijn meeste maten afhaakte, ik ging/ga voor de ambiance en voor mijn favoriete ploeg aan te moedigen. Met of zondet duchatelet en bormans!

:stvv: :stvv: :stvv: :stvv:
Wa boeit het mij da gij een abo Hebt????

Het enige da ik nie snap en nooit zal snappen is uwen uitleg..
Hoe kunde zo ambitieloos zijn??

En Oké,
Ik snap heel goed da Ge naar STVV gaat kijken omdat het uw favoriete ploeg is.
Het is ook mijn favoriete ploeg en van al de rest hier op het forum.
Het verschil is dat ik graag wat vooruit zou gaan met STVV.

Voor jullie is de 9e plaats goed, voor mij niet.
Zeker niet na de uitspraken van het bestuur.

Sorry maar welke ambiance bedoelde juist?
De ambiance op staaien is in geen 20j zo slecht geweest als het afgelopen jaar.
En dat is geen verwijt naar uw spionkop, want als de tribunes langs u leeg zijn of niet mee doen is ambiance maken onmogelijk.

Wat mij weer bij het begin brengt,
" De lege tribunes "
Hebt ge u al eens afgevraagd waarom die leeg zijn?
Hebt ge u al eens afgevraagd hoe die terug vol raken?

Geen woorden meer maar daden, was een mooie uitspraak van Bormans.
Tot nu toe blijft het bij een uitspraak.

Mij boeit het echt geen zak da gij een abo neemt,
Ik gun u elke week uw plezier van harte,

Ma als het zo verder gaat zal uw plezier geen jaren meer duren.
Supporters blijven weg en RD blijft.
Zoiets kan geen enkel club volhouden.

Dus draai en keer het zoals ge wilt,
We willen allemaal hetzelfde.

Alleen is de manier waarop we het willen anders.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Stan »

Voor Steppe vraagt men 200.000 euro... Te duur ...
Als 200.000 euro teveel is voor een degelijke keeper, vraag ik mij af wat je in de Jupiler league nog te zoeken hebt.
Misschien op zoek gaan naar een keeper, die betaalt om hier te mogen spelen.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Polar schreef:Iedereen zit hier maar Schoofs dit Schoofs dat. Als we volgend seizoen Schoofs hebben......
Denk je nu echt dat met Schoofs erbij we ineens wel play off 1 gingen spelen ?????
Sorry als hij echt zo goed is dan had hij al veel langer een andere ploeg gevonden. En zou het niet gaan om Mechelen of Sint-Truiden.
Nee,
Maar het was wel een begin.
Ge hebt spelers als Schoofs nodig om andere te laten volgen.

Diarra van ujpest zal weinig invloed hebben op andere spelers vrees ik.

4 spelers van het niveau Schoofs en ge doet mee voor PO1.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie