Zomertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

voetballiefhebber
Berichten: 2693
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door voetballiefhebber »

Meneer durft uitspraken te doen als "STVV is hot". Ik durf wedden dat als een speler moet kiezen tussen STVV en pakweg Beerschot-Wilrijk, dat hij voor die laatste kiest.

Als een club als KV Mechelen uit derde klasse komt, failliet geweest is, gezond werd heropgebouwd dan vraag ik me af hoe ze het daar kunnen. Die ploeg is wel hot en in het verleden hebben zij ook niet de grootste uitgaven gedaan. Ze kochten wel in met kennis van zaken en mensen aan het roer die verstand van voetbal hebben.
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door mourinho »

Ik begin zo het gevoel te krijgen dat het groepje van de grote lichten aan het vergroten is hier.Welkom heren , welkom. :beer: :geelblauw:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Polar
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 mei 2017, 11:24

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Polar »

Volgens het artikel in HBVL geeft Schoofs toe dat STVV alles gedaan heeft voor hem binnen te halen maar dat het zijn keuze is.
En iedereen die dacht dat onze Rob clubliefde kende, mijn kloten ja het eninge wat dat manneke kent is geld.
Maar ja ga maar naar Mechelen en u vriendje. Maar hou er rekening mee dat je er ook vlugger op de bank gaat terechtkomen dan je denkt.
Want sorry voor degenen hier die dachten dat Rob de schakel zou zijn naar PO 1 vergeet het.
Als hij zo goed was had hem niet zo lang moeten zoeken naar een andere club ( en dan had een club als Zulte Waregem met Dury) zeker een
extra inspanning gedaan om hem binnen te halen.
Succes en Mechelen en voor de rest blijf daar nu maar uw Gin-Tonics drinken na de wedstrijd.
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Dreke »

Polar schreef: En iedereen die dacht dat onze Rob clubliefde kende, mijn kloten ja het eninge wat dat manneke kent is geld. .
Ik zou als ik hem was exact dezelfde keuze gemaakt hebben.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jack »

Polar schreef:Volgens het artikel in HBVL geeft Schoofs toe dat STVV alles gedaan heeft voor hem binnen te halen maar dat het zijn keuze is.
En iedereen die dacht dat onze Rob clubliefde kende, mijn kloten ja het eninge wat dat manneke kent is geld.
Maar ja ga maar naar Mechelen en u vriendje. Maar hou er rekening mee dat je er ook vlugger op de bank gaat terechtkomen dan je denkt.
Want sorry voor degenen hier die dachten dat Rob de schakel zou zijn naar PO 1 vergeet het.
Als hij zo goed was had hem niet zo lang moeten zoeken naar een andere club ( en dan had een club als Zulte Waregem met Dury) zeker een
extra inspanning gedaan om hem binnen te halen.
Succes en Mechelen en voor de rest blijf daar nu maar uw Gin-Tonics drinken na de wedstrijd.
Onnodige reactie vind ik.
Begrijpelijke keuze van hem.
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Tamas »

Als Bezus zoals hier aangegeven scherp en topfit oogt en daarbij familiaal alles op orde heeft en gemotiveerd is dan zou ik niet twijfelen en hem nog een kans geven. Aanvang vorig seizoen heeft hij duidelijk flitsen van klasse laten zien en dan zouden we hiermee wel eens een heel goede aanwinst kunnen hebben.
Hoeveel spelers hebben niet een jaar van aanpassing nodig aan een nieuwe club/nieuwe competitie/nieuwe omgeving ...
Als bovenstaande inderdaad klopt denk ik dat hij achter de spitsen die we nu hebben wel eens een spelbepalende figuur/draaischijf zou kunnen zijn die we zo hard nodig hebben.
Dus wat mij betreft zou ik hem zeker nog een kans geven, ik denk niet dat we het ons gaan beklagen.
Kiekemakakel
Berichten: 40
Lid geworden op: 29 jun 2017, 23:32

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Kiekemakakel »

mourinho schreef:Ik begin zo het gevoel te krijgen dat het groepje van de grote lichten aan het vergroten is hier.Welkom heren , welkom. :beer: :geelblauw:
Bedankt :toppie:
Nie zievere... Speile!
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3066
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Tompie »

Ondertussen valt ook de naam van Bram Castro. Ik vond hem bij zijn eerste passage hier een meer dan degelijke doelman, maar bij zijn vorige terugkeer vond ik hem veel minder secuur.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
BoemBoem
Berichten: 2964
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Tompie schreef:Ondertussen valt ook de naam van Bram Castro. Ik vond hem bij zijn eerste passage hier een meer dan degelijke doelman, maar bij zijn vorige terugkeer vond ik hem veel minder secuur.
Hmm, gemengde gevoelens.
Hopelijk geen Schollen gehalte..

Goede doelman geweest, laatste jaren niet echt meer gevolgd..

Liever Kenny Steppe dan, lijkt mij ook sneller en vinniger op ons kunstgras.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Steppe-gras op plastik ???
Da knabbelt moeilijk !
:?
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 254
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Antismurf »

BoemBoem schreef:
Tompie schreef:Ondertussen valt ook de naam van Bram Castro. Ik vond hem bij zijn eerste passage hier een meer dan degelijke doelman, maar bij zijn vorige terugkeer vond ik hem veel minder secuur.
Hmm, gemengde gevoelens.
Hopelijk geen Schollen gehalte..

Goede doelman geweest, laatste jaren niet echt meer gevolgd..

Liever Kenny Steppe dan, lijkt mij ook sneller en vinniger op ons kunstgras.
Heracles speelt ook op kunstgras, dus dat is Castro in principe wel gewoon.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door miel »

Dreke schreef:
Polar schreef: En iedereen die dacht dat onze Rob clubliefde kende, mijn kloten ja het eninge wat dat manneke kent is geld. .
Ik zou als ik hem was exact dezelfde keuze gemaakt hebben.
Ok , dat begrijp ik , en in Mechelen vind hij zijn trainer terug die hem veel vertrouwen schonk .
Wanneer we de media mogen geloven , volgens voetbal nieuws had de makelaar van Schoofs een mondeling akkoord over de centjes bij STVV , maar Rob koos voor Mechelen .
Wat ik dan niet begrijp is dat Stvv daar door sommigen wordt op afgerekend .
Flavus Caeruleus
Berichten: 131
Lid geworden op: 22 sep 2014, 07:33

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Flavus Caeruleus »

Tompie schreef:Ondertussen valt ook de naam van Bram Castro. Ik vond hem bij zijn eerste passage hier een meer dan degelijke doelman, maar bij zijn vorige terugkeer vond ik hem veel minder secuur.
Castro is toch al naar Gent?
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door stvv fan »

Nu schoofs niet komt, zou ik een inspanning doen voor Coopman. Je kan je goede contacten gebruiken bij brugge!
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

miel schreef:
Dreke schreef:
Polar schreef: En iedereen die dacht dat onze Rob clubliefde kende, mijn kloten ja het eninge wat dat manneke kent is geld. .
Ik zou als ik hem was exact dezelfde keuze gemaakt hebben.
Ok , dat begrijp ik , en in Mechelen vind hij zijn trainer terug die hem veel vertrouwen schonk .
Wanneer we de media mogen geloven , volgens voetbal nieuws had de makelaar van Schoofs een mondeling akkoord over de centjes bij STVV , maar Rob koos voor Mechelen .
Wat ik dan niet begrijp is dat Stvv daar door sommigen wordt op afgerekend .
Beetje bizar dat uw eigen voorzitter op training dan wel gaat zeggen dat hij daar "drie keer meer kan verdienen". Moeilijk te geloven dat je dan een akkoord zou hebben. Dan is Rob zijn makelaar helemaal zot. Waarschijnlijker is dat minstens één van de twee en vermoedelijk beiden niet het achterste van hun tong laten zien.

Wat dat afrekenen betreft is Schoofs "gewoon" een bijkomende ergernis (met een emotioneel kantje) in een transferperiode die allesbehalve richting de meermaals beloofde PO1 gaat. De tussentijdse spelersbalans spreekt boekdelen. De trainersbalans is ook niet van dien aard om iemand enthousiast te maken. Wat ik niet begrijp is dat sommigen daar dan toch tevreden mee zijn. Zo hebben we elk onze eigen raadsels. ;)
STimVV schreef:De situatie op 3 weken van de competietiestart:
Vertrekkers - vervangers:

OUT Bagayoko: IN Kitsiou
OUT Bolingoli: IN Antunes
OUT Valdivia: IN Charisis
OUT Proschwitz: IN Gueye
OUT Tchenkoua: IN Botaka
OUT Peeters
OUT Gerkens
OUT Mechele
OUT Bezus
OUT Bruzzese
OUT Ceballos
OUT Cuevas

Die laatsten zijn dus allemaal nog niet vervangen.
12 out, 5 in.
Amai, we gaan nog teen en tander mogen verwachten ... :roll: :onfire:
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie