Zomertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Henri is de man schreef:
Fiore is een heel interessant profiel - dat moet zelfs :Roland: toch zien.
Die seniele, achterlijke, wereldvreemde, egoistische, narcistische, eigenwijze, gierige, onnozele zot ziet niks !
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Trunekson »

Ibrahima Diédhiou van Eupen is al doorgestuurd.
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Stan »

Een bedrijf, dat zijn beste medewerkers laat gaan en niet vervangt door evenwaardige, gaat op de fles.
Voor een voetbalploeg geldt hetzelfde ...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Since '54 »

Stan schreef:Een bedrijf, dat zijn beste medewerkers laat gaan en niet vervangt door evenwaardige, gaat op de fles.
Voor een voetbalploeg geldt hetzelfde ...
Erger nog, als je elk jaar en aantal van je vaste medewerkers vervangt door evenwaardigen ga je ook achteruit wegens gebrek aan ervaring en kennis van het huis. Ook dat vergt weer tijd die in je nadeel speelt.
Jones
Berichten: 3179
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Testers ! Laat ze daar ! Ze hebben gewoon niks buiten hun netwerk. Managers worden gefilterd. Duchatelet weigert met de meesten te praten.
Een Mogi Bayat mag hier niet binnen, alleen mannen als Guy Vandersmissen en Marc Volders.
De gehaaide mannen, daar moet hij niet van weten.
Dat maakt het nog moeilijker. Zoveel bruikbare netwerkers zijn er niet meer.
Nu zijn ze aan het hopen dat spelers zonder contract hun hier aanbieden. We hebben binnen het netwerk ons scoutingsapparaat zegt men dan. Hewel, waar zijn de resultaten dan ? Een Teixeira daar weet ik ook wel van wat hij kan he, zonder scouting.

Goedkoop met een simpele manager. Dan komt ervan als ge u niks aantrekt van wat andere mensen denken, olifantenhuid hebt en het altijd beter weet en vooral altijd wil terug hebben wat je erin steekt, niks meer, niks minder.

Verwennerij naar de supporters toe 0,0
Aboverkoop doen boosten 0,0, bouwen aan een ploeg 0,0
Bouwen met stenen 100 %
Mensen kloten 100 %
Uithangbord als clubspringplank voor jonge talenten 100 %

Straks gaat hij nog een samenwerkingsakkoord op papier zetten met de Aspire-academy van Eupen. Daar zie ik hem ook nog aandelen van kopen...
Laatst gewijzigd door Jones op 18 jul 2017, 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door stvv fan »

Ik ga hier nog eens een lijstje droppen, van posities die in mijn ogen onderbemand zijn.
degene in Caps Lock zijn mijn 1ste keuzes. het merendeel van de ze spelers mogen vertrekken of staan onder belangstelling van andere evenwaardige ploegen.

Doelman

DAVY ROEF
Yannick Thoelen
Gilles Lentz
Kenny Steppe

Links Achter

CORENTIN FIORE
Laurens Paulussen
Ahmed Touba

Centrale Verdediger

BRANDON MECHELE
Nathan De Medina
Mathiass Bossaerts

Linksbuiten

Clement Tainmont
YASSINE EL GHANASSY
Beni Badibanga
Elton Acolatse

Centrale Middenvelder

Thomas Pina
TINO SUSIC
Lucas Schoofs
David Hubert

Rechtsbuiten

ALESSANDRO CORDARO
Dante Vanzeir
Jinty Caenepeel

Mijn type ploeg als je PO wilt bereiken

Pirard
Kitsiou/teixeira/djene of mechele/fiore
cordaro/Susic/de sart/el ghanassy
Gueye/boli of vetokele

Bank
Roef,De norre,Touba,Djene of mechele, schoofs, abrahams, boli of vetokele.
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Trunekson »

Fernandes heeft ondertussen getekend bij Portimonense.

http://www.record.pt/futebol/futebol-na ... rmado.html
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

stvv fan schreef:Ik ga hier nog eens een lijstje droppen, van posities die in mijn ogen onderbemand zijn.
degene in Caps Lock zijn mijn 1ste keuzes. het merendeel van de ze spelers mogen vertrekken of staan onder belangstelling van andere evenwaardige ploegen.

Doelman

DAVY ROEF
Yannick Thoelen
Gilles Lentz
Kenny Steppe

Links Achter

CORENTIN FIORE
Laurens Paulussen
Ahmed Touba

Centrale Verdediger

BRANDON MECHELE
Nathan De Medina
Mathiass Bossaerts

Linksbuiten

Clement Tainmont
YASSINE EL GHANASSY
Beni Badibanga
Elton Acolatse

Centrale Middenvelder

Thomas Pina
TINO SUSIC
Lucas Schoofs
David Hubert

Rechtsbuiten

ALESSANDRO CORDARO
Dante Vanzeir
Jinty Caenepeel

Mijn type ploeg als je PO wilt bereiken

Pirard
Kitsiou/teixeira/djene of mechele/fiore
cordaro/Susic/de sart/el ghanassy
Gueye/boli of vetokele

Bank
Roef,De norre,Touba,Djene of mechele, schoofs, abrahams, boli of vetokele.
Droomt nog wa verder..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 254
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Antismurf »

Als 't overmorgen goed weer is, kan Borrie misschien de bus naar Kapellen pakken. D'r is zowaar een ex Rode Duivel op te rapen... :grappig: http://www.sport.be/nl/jupilerproleague ... _ID=809083
Jones
Berichten: 3179
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Trunekson schreef:Ibrahima Diédhiou van Eupen is al doorgestuurd.
Op training vastgesteld of gehoord ?
Jones
Berichten: 3179
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Jones schreef:Testers ! Laat ze daar ! Ze hebben gewoon niks buiten hun netwerk. Managers worden gefilterd. Duchatelet weigert met de meesten te praten.
Een Mogi Bayat mag hier niet binnen, alleen mannen als Guy Vandersmissen en Marc Volders.
De gehaaide mannen, daar moet hij niet van weten.
Dat maakt het nog moeilijker. Zoveel bruikbare netwerkers zijn er niet meer.
Nu zijn ze aan het hopen dat spelers zonder contract hun hier aanbieden. We hebben binnen het netwerk ons scoutingsapparaat zegt men dan. Hewel, waar zijn de resultaten dan ? Een Teixeira daar weet ik ook wel van wat hij kan he, zonder scouting.

Goedkoop met een simpele manager. Dat komt ervan als ge u niks aantrekt van wat andere mensen denken, olifantenhuid hebt en het altijd beter weet en vooral altijd wil terug hebben wat je erin steekt, niks meer, niks minder.

Verwennerij naar de supporters toe 0,0
Aboverkoop doen boosten 0,0, bouwen aan een ploeg 0,0
Bouwen met stenen 100 %
Mensen kloten 100 %
Uithangbord als clubspringplank voor jonge talenten 100 %

Straks gaat hij nog een samenwerkingsakkoord op papier zetten met de Aspire-academy van Eupen. Daar zie ik hem ook nog aandelen van kopen...
Hoe langer men wacht, hoe minder voorbereiding hebben ze mee, minder fysiek dan de rest, sneller blessures. Degenen die nu nog niet onder contract liggen wil men nergens of zijn luierikken waar je met Kerstmis al spijt van hebt dat ze er zijn. Alleen zij die geld kosten en meetrainen op niveau zijn de mensen die ik hier wil zien
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Caravaggio »

Jones schreef:Testers ! Laat ze daar ! Ze hebben gewoon niks buiten hun netwerk. Managers worden gefilterd. Duchatelet weigert met de meesten te praten.
Een Mogi Bayat mag hier niet binnen, alleen mannen als Guy Vandersmissen en Marc Volders.
De gehaaide mannen, daar moet hij niet van weten.
²
Aan de massa's geruchten en namen van de laatste weken zit je er vlak op Jones
Wat is er buiten Teixeira (eigen netwerk) nog uit de bus gekomen? Thoelen ja die zat ff op de tribune in Zepperen maar daarna niks..te duur zekers
Geld incaseren en niks uitgeven dat is het motto (Asamoah, gratis - Teixeira, eigen netwerk en ne rechtsback voor de beloften)
Asamoah en Ceballos zullen wel voorgesteld worden als "stvv zeer bedrijvig op transfermarkt" net zoals eind juni met 'stvv stelt 7 spelers in 1 klap voor'..
7 spelers waarvan Vetokele en ene kieper van 17.... armoe troef... na asamoah en ceballos zal je moeten wachten tot 31 augustus...
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Jones
Berichten: 3179
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Trunekson schreef:Fernandes heeft ondertussen getekend bij Portimonense.

http://www.record.pt/futebol/futebol-na ... rmado.html
Maar niks in onze Portemonense (Portemonnee). Kan de club daaraan doen dat meneer gaat scheiden ? Ik denk dat hij een (Beda'ke) heeft gedaan
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door lakie »

Na de ontwikkelingen de laatste dagen nog maar eens een selectie maken:

----------------------------------------------------------------- Pirard/X/Schevenels ------------------------------------------------------------

-------------- Kitsiou/Dussaut -------------- Djene/Mattarese ---------------- Teixeira/Kotysch ---------------- Antunes/X ------------

---------------------------------------------- De Petter/Charisis -------------------- De Sart/ Asamoah --------------------------------------

----------------- Botaka/X ----------------------------------------------------------------------------------------------------- X/Ceballos --------

--------------------------------------------------- Boli/Vetokele ------------------ Gueye/Abrahams -------------------------------------------


Dus in feite verandert er niet zoveel....
Nog steeds nood aan:
- Doelman
- Flankspeler (liefst ene die links en rechts kan)
- Centrale Middenvelder

En eigenlijk ook nog:
- Extra centrale verdediger
- Linksback
- Extra flankspeler
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Jones
Berichten: 3179
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Caravaggio schreef:
Jones schreef:Testers ! Laat ze daar ! Ze hebben gewoon niks buiten hun netwerk. Managers worden gefilterd. Duchatelet weigert met de meesten te praten.
Een Mogi Bayat mag hier niet binnen, alleen mannen als Guy Vandersmissen en Marc Volders.
De gehaaide mannen, daar moet hij niet van weten.
²
Aan de massa's geruchten en namen van de laatste weken zit je er vlak op Jones
Wat is er buiten Teixeira (eigen netwerk) nog uit de bus gekomen? Thoelen ja die zat ff op de tribune in Zepperen maar daarna niks..te duur zekers
Geld incaseren en niks uitgeven dat is het motto (Asamoah, gratis - Teixeira, eigen netwerk en ne rechtsback voor de beloften)
Asamoah en Ceballos zullen wel voorgesteld worden als "stvv zeer bedrijvig op transfermarkt" net zoals eind juni met 'stvv stelt 7 spelers in 1 klap voor'..
7 spelers waarvan Vetokele en ene kieper van 17.... armoe troef... na asamoah en ceballos zal je moeten wachten tot 31 augustus...
Ge neemt me de woorden uit de mond Caravaggio !
Plaats reactie