Zomertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

den ief
Berichten: 1349
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door den ief »

Mikman schreef:Djené vertrekt naar een niet nader genoemde Spaanse club, zijn vervanger zou wel al klaar staan ( die gast van Valencia B misschien? )

Boli geniet interesse van Fulham en drie andere Engelse clubs.

(voordat iemand gaat janken dat ze die toch voor een appel en een ei zullen laten gaan: Boli verlengde al 2x tussentijds zijn contract, dus dit keer wel €€€ )
Een Djene nu verkopen is toch te zot. Laat die een deftig seizoen draaien en je vangt er 5 keer meer voor dan nu. Als hij echt van plan is die 2 nog te verkopen dan denk ik echt dat het de bedoeling is zichzelf weer uit te keren en dan zijn aandelen te verpatsen aan die jappen.
Anders is dit gedrag niet te verklaren.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jack »

Allez hup, Djene nog weg 11 dagen voor de start.
De carrousel blijft draaien!
Het werkt Roland, het werkt! Alcaron => STVV => kleine winst

Ik haal de uitspraak nog zo voor de geest: we beseffen dat we niet elk jaar zo kunnen bouwen. De ploeg heeft heel lang nodig gehad om er te staan. Naar komend seizoen houden we dus de kern zo goed mogelijk bij elkaar aangevuld met enkele pure kwaliteitsinjecties met liefst ervaring. Enkel zo kunnen we groeien.

20 vertrekkers al?
Met wie denken ze te kunnen lachen eigenlijk?

STVV-fan, stop te vergelijken met het begin van vorig seizoen. Toen waren we immers goed op weg naar degradatie. Pas na een stevige correctie dankzij een vriendendienst van Brugge tijdens de winterstop hebben we ons kunnen redden.
Mikman
Berichten: 3679
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Mikman »

enerkey schreef::cry: :cry: :cry: Peeters had ook nog een contract tot 2019. :cry: :cry: :cry:
Niet alleen de duur maar vooral de grootte van het loon telt mee he. Peeters heeft nooit verlengd, Boli reeds 2 keer, in september 2015 en in november 2016. Hij ligt dus vast tot 2021.
Mikman
Berichten: 3679
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Mikman »

den ief schreef:
Mikman schreef:Djené vertrekt naar een niet nader genoemde Spaanse club, zijn vervanger zou wel al klaar staan ( die gast van Valencia B misschien? )

Boli geniet interesse van Fulham en drie andere Engelse clubs.

(voordat iemand gaat janken dat ze die toch voor een appel en een ei zullen laten gaan: Boli verlengde al 2x tussentijds zijn contract, dus dit keer wel €€€ )
Een Djene nu verkopen is toch te zot. Laat die een deftig seizoen draaien en je vangt er 5 keer meer voor dan nu. Als hij echt van plan is die 2 nog te verkopen dan denk ik echt dat het de bedoeling is zichzelf weer uit te keren en dan zijn aandelen te verpatsen aan die jappen.
Anders is dit gedrag niet te verklaren.
Eerst even afwachten wat we voor Djené vangen en wie de vervanger is.
Jones
Berichten: 3186
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Mij kunnen ze enkel tevreden stellen als de vervanger de naam Mechele heeft
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Haspengouw »

Jones schreef:Mij kunnen ze enkel tevreden stellen als de vervanger de naam Mechele heeft

Ook ik zie graag Mechele terugkomen, alleen weet ik niet of Texeira-Mechele de ideale combinatie is. Twee mandekkers langs elkaar, waarbij de uitvoetballende kwaliteiten eerder beperkt zijn.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Henri is de man »

Dus in vergelijking met vorig seizoen is uw ganse achterlijn volledig weg behalve Kotysch. Dat begint al een deftige ploeg te worden al die vertrekkers


Dutoit (Brusseze)
Bagayoko - Djene - Mechele - Fernandes - Pulido - Bolingoli/Cuevas/Sylla
Peeters - Gerkens - Valdivia - Bezus (?) - Tchenkoua
Proswitz - Ono

En dan tel ik de verhuurden nog niet mee.

Op deze manier blijft ge natuurlijk 2 nieuwe centrale verdedigers nodig hebben :geelblauw: :ill:
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Stan »

Henri is de man schreef:Dus in vergelijking met vorig seizoen is uw ganse achterlijn volledig weg behalve Kotysch. Dat begint al een deftige ploeg te worden al die vertrekkers


Dutoit (Brusseze)
Bagayoko - Djene - Mechele - Fernandes - Pulido - Bolingoli/Cuevas/Sylla
Peeters - Gerkens - Valdivia - Bezus (?) - Tchenkoua
Proswitz - Ono

En dan tel ik de verhuurden nog niet mee.

Op deze manier blijft ge natuurlijk 2 nieuwe centrale verdedigers nodig hebben :geelblauw: :ill:
Laatst gewijzigd door Stan op 19 jul 2017, 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door stvv fan »

Pfff waarom moet goed nieuws zich altijd opvolgen met slecht nieuws!!
Laat djene nog 1 jaar hier en cash dan uit. Idem boli als die 2 een top seizoen hebben kunde pas cashen !!! Maar zo slim is duchatelet niet :)
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Stan »

Stan schreef:
Henri is de man schreef:Dus in vergelijking met vorig seizoen is uw ganse achterlijn volledig weg behalve Kotysch. Dat begint al een deftige ploeg te worden al die vertrekkers


Dutoit (Brusseze)
Bagayoko - Djene - Mechele - Fernandes - Pulido - Bolingoli/Cuevas/Sylla
Peeters - Gerkens - Valdivia - Bezus (?) - Tchenkoua
Proswitz - Ono

En dan tel ik de verhuurden nog niet mee.

Op deze manier blijft ge natuurlijk 2 nieuwe centrale verdedigers nodig hebben :geelblauw: :ill:
In feite hadden we beter de vertrekkers gehouden en de spelers, die er nu nog zijn laten vertrekken ...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

Mikman schreef: (voordat iemand gaat janken dat ze die toch voor een appel en een ei zullen laten gaan: Boli verlengde al 2x tussentijds zijn contract, dus dit keer wel €€€ )
Voordat iemand zich al rijk rekent: met Gerkens ging het in orde komen (Höfte), Peeters had nog een langdurig contract en Standard ging een jaar eerder nooit spelers bij ons komen weghalen, want ze konden nooit voldoende betalen.

De jankers hebben meer voorbeelden en argumenten dan de believers.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

Henri is de man schreef:Dus in vergelijking met vorig seizoen is uw ganse achterlijn volledig weg behalve Kotysch. Dat begint al een deftige ploeg te worden al die vertrekkers


Dutoit (Brusseze)
Bagayoko - Djene - Mechele - Fernandes - Pulido - Bolingoli/Cuevas/Sylla
Peeters - Gerkens - Valdivia - Bezus (?) - Tchenkoua
Proswitz - Ono

En dan tel ik de verhuurden nog niet mee.

Op deze manier blijft ge natuurlijk 2 nieuwe centrale verdedigers nodig hebben :geelblauw: :ill:
De ploeg waarmee we vorig startten:
Basis: Dutoit, Djene, Pulido, Fernandes, Sylla, De Petter, Bezus, Ono, Swers, Proschwitz
Bank: Tchenkoua, Gerkens, Kotysch, Ryckaert, Pirard, Janssens, Valdivia
Overblijvers: De Petter, Kotysch, Djene : 3/18

De ploeg waarmee we eindigden:
Basis: Pirard, Mechele, Dussaut, Kotysch, Boli Bolingoli, De Petter, Gerkens, Peeters, Fernandes, Ceballos, Vetokele
Bank: Bruzzese, De Sart, Bagayoko, Pulido, Cuevas, Abrahams, Janssens
Overblijvers: Pirard, Kotysch, Dussaut, De Petter, Vetokele, de Sart, Abrahams : 7/18

Ieder jaar 20 nieuwe namen waarvan driekwart na 12 maanden alweer weg is. Geen wonder dat ik me Artabe al niet meer herinnerde. Bij een duiventil is het minder een komen en gaan. De eerste die binnen een paar weken afkomt, dat ze "toch nog wat tijd nodig hebben om de nieuwkomers in te passen" kan een dikke muilpeer krijgen van mij. Strontbeleid.
Laatst gewijzigd door Jacques op 19 jul 2017, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Caravaggio »

HBVL 19/07/17;
-Zoals eerder aangehaald zou Kenny Steppe een contract voor 3 jaar tekenen (vandaag)
-Djéne ook eerder aangehaald door het forum naar niet nader genoemde Spaanse club; Djéné zou vandaag wel nog op het wedstrijdblad staan (net als Steppe gstrn bij ZWaregem) maar hij zou afscheid genomen hebben van zijn ploegmaats bij STVV. Tintin liet Djéne gstrn al niet meer meedoen met bepaalde defensieve oefeningen op training (of verstond hij Tintin gewoon niet :-) VOOR Djéne zou er al een vervanger klaar staan.
-Voor de testers en Souleymane Diarra zou het verhaal bij STVV erop zitten
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Stan »

Caravaggio schreef:HBVL 19/07/17;
-Zoals eerder aangehaald zou Kenny Steppe een contract voor 3 jaar tekenen (vandaag)
-Djéne ook eerder aangehaald door het forum naar niet nader genoemde Spaanse club; Djéné zou vandaag wel nog op het wedstrijdblad staan (net als Steppe gstrn bij ZWaregem) maar hij zou afscheid genomen hebben van zijn ploegmaats bij STVV. Tintin liet Djéne gstrn al niet meer meedoen met bepaalde defensieve oefeningen op training (of verstond hij Tintin gewoon niet :-) VOOR Djéne zou er al een vervanger klaar staan.
-Voor de testers en Souleymane Diarra zou het verhaal bij STVV erop zitten
Waarom zet je iemand, die morgen vertrekt, vandaag nog op het wedstrijdblad?
ronnieking
Berichten: 388
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:23

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door ronnieking »

Je moet heden ten dage veel bewondering hebben voor de moed die diegene opbrengen om zich nog een abonnement aan te schaffen.
Veel beloven en niets doen om een fatsoenlijke ploeg op het veld te brengen....
Zolang Duchatelet aan het bewind is zal het alleen maar van kwaad naar erger gaan...
Plaats reactie