Zomertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Bartman »

tesneusdoek schreef:
Tompie schreef:We kunnen vrijdag op de fandag ons gratis replicashirt afhalen. Ik begin de strategie daarachter te snappen.
Iedere speeldag zullen er een paar uit het publiek geselecteerd worden om mee te spelen.
Wel oppassen dat ge dan niet ineens per direct richting Oezbekistan, Slovenië of Albanië wordt geschikt omdat :Roland: u verpatst heeft aan een lokale 4-de klasser die 5.000 EURO voor u heeft geboden. Dat kan traumatisch zijn voor uw vrouw en kinderen als ge er ineens niet meer zijt. :o
Hilarisch :)
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Louis XIV »

tesneusdoek schreef:
Tompie schreef:We kunnen vrijdag op de fandag ons gratis replicashirt afhalen. Ik begin de strategie daarachter te snappen.
Iedere speeldag zullen er een paar uit het publiek geselecteerd worden om mee te spelen.
Wel oppassen dat ge dan niet ineens per direct richting Oezbekistan, Slovenië of Albanië wordt geschikt omdat :Roland: u verpatst heeft aan een lokale 4-de klasser die 5.000 EURO voor u heeft geboden. Dat kan traumatisch zijn voor uw vrouw en kinderen als ge er ineens niet meer zijt. :o
of misschien juist niet ;)
Bestekes, zoals eerder al gepost, volgens mij kan het toch niet anders dat achter heel dit 'duiventil verhaal' meer te zoeken is. I repeat :volgens mij komt er overname door andere investeringsgroep iets anders lijkt mij echt niet mogelijk. Dat :Roland: de evenaar door zijn gat ziet lopen tot daar aan toe, maar dit 'beleid' is van zodanig korte termijn dat het m.i. niet anders kan...
In elk geval, ik hoop dat er nog zo weinig mogelijk volk naartoe gaat, minstens nen 0/12 dixit Brusselmans en dat hem godverdikke het kotsmoe wordt en het hier aftrapt ...ik wil er zelf voor betalen
Ik hoop ook dat forumleden zoveel mogelijk oproepen om vrijdag ek massaal thuis te blijven...
Amen !
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Henri is de man »

Wat een verschil met RB Leipzig...
daar hebben ze een bod van 75M ontvangen voor een speler maar het bestuur weigert omdat het een verkeerd signaal is naar supporters en andere spelers... :heil: :heil: :heil:
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/75 ... zijn-.html
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Caravaggio »

Er zal al-bij-al 2000 à 3000 supporters aanwezig zijn.
Er blijven mensen die zeggen dat STVV dood was indien RD niet in the picture was gekomen...

Mss gaat :Roland: voor een primeur en verkoop hij Pirard / Boli / Kotysch en de Petter nog.... een ganse kern op 8 weken...
In de Rbue hebben ze weer een primeur

Waar is STVV-Fan?
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Franz »

Caravaggio schreef: Mss gaat :Roland: voor een primeur en verkoop hij Pirard / Boli / Kotysch en de Petter nog.... een ganse kern op 8 weken...
Met alle respect voor deze vier heren, maar als ze u nu niet verkopen moet ge u toch erg suggelachtig beginnen te voelen
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 254
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Antismurf »

Caravaggio schreef:
Waar is STVV-Fan?
Opgevorderd als tester, wordt mss de nieuwe kapitein! :lol:
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Franz schreef:
Caravaggio schreef: Mss gaat :Roland: voor een primeur en verkoop hij Pirard / Boli / Kotysch en de Petter nog.... een ganse kern op 8 weken...
Met alle respect voor deze vier heren, maar als ze u nu niet verkopen moet ge u toch erg suggelachtig beginnen te voelen
De Petter was trouwens zo goed al weg naar Dender..
Maar de looneisen van de Petter waren veel te ver van wat Dender kon/wou geven..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Caravaggio »

https://www.facebook.com/kstvv/?hc_ref= ... IM9o0cfU9c
Asamoah Samuel tekende vandaag een contract van 3 jaar bij STVV. STTV sprak met hem vlak na de ondertekening. #stvv #nieuwekanarie
BRON FB STVV
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Franz »

Caravaggio schreef:https://www.facebook.com/kstvv/?hc_ref= ... IM9o0cfU9c
Asamoah Samuel tekende vandaag een contract van 3 jaar bij STVV. STTV sprak met hem vlak na de ondertekening. #stvv #nieuwekanarie
BRON FB STVV
Allez vooruit: die gast kan wel degelijk iets!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door darion »

https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/s ... -op-stayen

Steppe, Ceballos en Asamoah definitief naar STVV.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Caravaggio »

STimVV zijn lijstje
A-kern: januari-mei 2017 <-> 14 juli 2017

OUT Bagayoko: IN Kitsiou
OUT Bolingoli: IN Antunes
OUT Valdivia: IN Charisis
OUT Proschwitz: IN Gueye
OUT Tchenkoua: IN Botaka
OUT Peeters IN Asamoah
OUT Gerkens IN Joris Mallet ?
OUT Mechele
OUT Bruzzese IN Steppe
OUT Ceballos IN Ceballos
OUT Cuevas
OUT Pulido
OUT Swers
OUT Janssens
OUT Bezus (in Abrahams)
OUT Vanwelkenhuysen: IN Schevenels
OUT Yentl Meyssen: IN Samy Bourard
OUT Castro-Montes: IN De Norre
OUT Djéne ?
OUT Fernandes IN Teixeira
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jack »

Caravaggio schreef: Waar is STVV-Fan?
Die wacht op het eerste nieuws dat voor positief moet doorgaan om alle azijnpissers hier eens goed op hun plaats te zetten! : :stupid:
bertie8
Berichten: 216
Lid geworden op: 08 aug 2011, 14:55

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door bertie8 »

Waar blijven de verantwoordelijken van de supporterclubs. Indien dit allemaal moest gebeuren op Standard dan was de boel al lang afgebroken. Hier laten ze RD maar lustig verder verkopen. Supporters moeten zich verenigen en hem een halt toeroepen. Boycot, boycot, boycot de volgende wedstrijden - leeg stadium - niemand binnen. enz.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Jack schreef:
Caravaggio schreef: Waar is STVV-Fan?
Die wacht op het eerste nieuws dat voor positief moet doorgaan om alle azijnpissers hier eens goed op hun plaats te zetten! : :stupid:
Eerlijk gezegd, 3 nieuwkomers, buiten steppe dat een goede keeper is, krijg ik het er noch warm noch koud van.

Asamoah kan voetballen, maar kwam bij OHL niet van de bank en zat bij Eupen in de B kern.
Mag toch een kleine voorzichtigheid in acht genomen worden..

Ceballos..
Tja.. was niet slecht in PO2.. tijdens de competitie stak die er ook niet boven uit..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
simon
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 sep 2012, 18:56
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door simon »

mourinho schreef:Een dikke dikke sop is het waar geen enkel normaal mens nog kan vrede mee hebben denk ik. :bweik:
Inderdaad, hoe belachelijk is dit wel niet...alles wat een beetje geld opbrengt moet de deur uit...
Wel gek dat er niks in de pers komt over deze komedie... gene enkele journalist met ballen aan zijn lijf of wat...
Wie kan dit beleid nog verdedigen ?
Foei foei foei zo een mooie club helemaal naar de kloten helpen.
DEGOUTANT.
Plaats reactie