Zomertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door tesneusdoek »

Jan Bulder schreef:Waarde liefhebbers van sarcasme en zwarte humor, het wordt een seizoen om nooit te vergeten.
Bij gebrek aan het overeenstemmende icoon op dit forum... "lachend kakske".... :clap:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door stvvilvoorde »

:Roland:
:stupid:
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door KNRI »

Dus het 'succes' van STVV is te danken aan het feit dat we een doorsluisclub zijn...
Een springplank voor jongeren... Op het moment dat ze een zeker niveau halen verlappen en weer van 0 beginnen.

Van ambitie hebben gesproken :roll:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Hopelijk gaat men ons niet aanrekenen dat we een dementerende ouderling met warrig haar en verdwaasde blik aangepakt hebben.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door KNRI »

...en dan nog fier zijn op het feit dat ge uw trainer en goede spelers van de hand hebt kunnen doen aan betere ploegen :gek:

Ik hoor het hem nog zeggen..."kern bijeenhouden"...
"Cashen waar het kan" bedoelde hij...
ronnieking
Berichten: 384
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:23

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door ronnieking »

Zouden ze die kerel niet tegen zijn eigen in bescherming nemen ?
Man, man, daar moest niemand meer gaan naar die schertsvertoningen..
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door den ief »

Ik denk dat hij denkt, hoe vaker en luider ik het roep, hoe meer mensen effectief gaan geloven dat dit haalbaar is. Waarschijnlijk maken ze analyses iedere keer deze zever in de media komt vergeleken met de abo-verkoop.
En ik vermoed dat ze daarin effectief een positief verband merken. Dus dan blijf ik het maar herhalen denkt Rolando want de kassa rinkelt erdoor.
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Antismurf »

In Frankrijk zijn er nog een paar over die snel hier gaan staan, om hun carrière te herlanceren. We zijn een magneet! PO1 here we come! :clap: :grappig:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170715_02973984
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door den ief »

den ief schreef:Ik denk dat hij denkt, hoe vaker en luider ik het roep, hoe meer mensen effectief gaan geloven dat dit haalbaar is. Waarschijnlijk maken ze analyses iedere keer deze zever in de media komt vergeleken met de abo-verkoop.
En ik vermoed dat ze daarin effectief een positief verband merken. Dus dan blijf ik het maar herhalen denkt Rolando want de kassa rinkelt erdoor.
Nu ik erover nadenk. Die uitspraken kunnen ook kaderen in het mogelijks verpatsen van de club. De waarde van een vennootschap is grotendeels subjectief. Waar betaalt men meer voor? Een degradatiekandidaat of een playoff 1 kandidaat?

Ik ben maar luidop aan het brainstormen maar dit zou wel een en ander kunnen verklaren.

Dat hij gewoon compleet geschift is is natuurlijk ook nog steeds wel een plausibele mogelijkheid.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

den ief schreef:
den ief schreef:Ik denk dat hij denkt, hoe vaker en luider ik het roep, hoe meer mensen effectief gaan geloven dat dit haalbaar is. Waarschijnlijk maken ze analyses iedere keer deze zever in de media komt vergeleken met de abo-verkoop.
En ik vermoed dat ze daarin effectief een positief verband merken. Dus dan blijf ik het maar herhalen denkt Rolando want de kassa rinkelt erdoor.
Nu ik erover nadenk. Die uitspraken kunnen ook kaderen in het mogelijks verpatsen van de club. De waarde van een vennootschap is grotendeels subjectief. Waar betaalt men meer voor? Een degradatiekandidaat of een playoff 1 kandidaat?

Ik ben maar luidop aan het brainstormen maar dit zou wel een en ander kunnen verklaren.

Dat hij gewoon compleet geschift is is natuurlijk ook nog steeds wel een plausibele mogelijkheid.
Nee sorry..

Als ge iet van 10 euro kijk ik ook niet altijd of de kwaliteit super is.

Maar als ge een voetbalclub koopt gaat ge niet af op wat de verkoper zegt?
Die analyse doet ge zelf en iets uitgebreider dan enkele artikels te lezen...

Tenzij hij zichzelf weer eens slimmer dan al de rest acht..
Dus Ja, het zou best kunnen wat ge zegt :lol: :lol:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Geel-Blauw »

Brusselmans schreef:Voor degenen die nog niet mee zijn, wil de grote leider het nog eens herhalen vandaag in de gazet !

Kan de grote leider van dit forum dit ergens vastzetten ?

U vraagt, hij draait (door)
BoemBoem schreef: Gezien de datums van uw onderschrift verwacht ik deze week weer zo een sterke one-liner van het bestuur..
Afbeelding
Voortbouwen op de spelerskern is voortbouwen op de ambiance geworden :grappig:
Nie zievere, speile!
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Stan »

BoemBoem schreef:
den ief schreef:
den ief schreef:Ik denk dat hij denkt, hoe vaker en luider ik het roep, hoe meer mensen effectief gaan geloven dat dit haalbaar is. Waarschijnlijk maken ze analyses iedere keer deze zever in de media komt vergeleken met de abo-verkoop.
En ik vermoed dat ze daarin effectief een positief verband merken. Dus dan blijf ik het maar herhalen denkt Rolando want de kassa rinkelt erdoor.
Nu ik erover nadenk. Die uitspraken kunnen ook kaderen in het mogelijks verpatsen van de club. De waarde van een vennootschap is grotendeels subjectief. Waar betaalt men meer voor? Een degradatiekandidaat of een playoff 1 kandidaat?

Ik ben maar luidop aan het brainstormen maar dit zou wel een en ander kunnen verklaren.

Dat hij gewoon compleet geschift is is natuurlijk ook nog steeds wel een plausibele mogelijkheid.
Nee sorry..

Als ge iet van 10 euro kijk ik ook niet altijd of de kwaliteit super is.

Maar als ge een voetbalclub koopt gaat ge niet af op wat de verkoper zegt?
Die analyse doet ge zelf en iets uitgebreider dan enkele artikels te lezen...

Tenzij hij zichzelf weer eens slimmer dan al de rest acht..
Dus Ja, het zou best kunnen wat ge zegt :lol: :lol:

Hij kan altijd te rade gaan bij Marc Coucke. Als je ziet hoe die zijn bedrijven heeft verkocht ...
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Wat is er eigenlijk van forumposter WNB gekomen ? Zijn zijn bronnen stilgevallen ?
Is er geen nieuws meer ?
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door tesneusdoek »

Roman Bezus moet ons dus gaan redden...

http://m.voetbalnieuws.be/news/252337/S ... _terugkeer
simon
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 sep 2012, 18:56
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door simon »

Brusselmans schreef:Voor degenen die nog niet mee zijn, wil de grote leider het nog eens herhalen vandaag in de gazet !

Kan de grote leider van dit forum dit ergens vastzetten ?

U vraagt, hij draait (door)
BoemBoem schreef: Gezien de datums van uw onderschrift verwacht ik deze week weer zo een sterke one-liner van het bestuur..
Afbeelding

Alé Brusselmans vorig jaar was toch de kritiek dat we geen ambitie hadden, :Roland: heeft ne keer geluisterd... :grappig:

PS:Wat is uw tegenprestatie als we toch PO I halen ? Misschien ne bok trakteren aan onze president. :beer:
Plaats reactie