Zomertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Louis XIV
Berichten: 1247
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Louis XIV »

Kiekemakakel schreef:Van Damme allicht nr Antwaaarp. Gemiste kans, in mijn ogen.
Idd gemiste kans ...nee liever GOKKEN op ne Legaer die bijna 6 jaar NERGENS nog fatsoenlijk aan de bak is gekomen (letterlijk EN figuurlijk)
Men moet mij eens proberen uitleggen wat de zienswijze van ons bestuur is. Legaer is gezien zijn verleden een ENORM risico (EN GEEN GOEDKOOP) , die geef je dan een contract voor 2 jaar + optie ....ik begrijp dit echt niet. Je zou nog kunnen denken aan PANIEK-reactie ?? maar daarvoor is onze ziener toch iets te beredeneerd ?
Begrijpen wie begrijpen kan, ik alvast niet ...en kom aub niet af met voorbeeld voor onze jeugd , kom aan zeg
Ik hoop dat hij zijn centen waard zal zijn, maar heb serieus mijn twijfels ...
En zwijg aub over VDB, das nog ne grotere achterlijke dan diene coiffeur uit Luik
Mottig wordt ervan ...
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Stan »

Louis XIV schreef:
Kiekemakakel schreef:Van Damme allicht nr Antwaaarp. Gemiste kans, in mijn ogen.
Idd gemiste kans ...nee liever GOKKEN op ne Legaer die bijna 6 jaar NERGENS nog fatsoenlijk aan de bak is gekomen (letterlijk EN figuurlijk)
Men moet mij eens proberen uitleggen wat de zienswijze van ons bestuur is. Legaer is gezien zijn verleden een ENORM risico (EN GEEN GOEDKOOP) , die geef je dan een contract voor 2 jaar + optie ....ik begrijp dit echt niet. Je zou nog kunnen denken aan PANIEK-reactie ?? maar daarvoor is onze ziener toch iets te beredeneerd ?
Begrijpen wie begrijpen kan, ik alvast niet ...en kom aub niet af met voorbeeld voor onze jeugd , kom aan zeg
Ik hoop dat hij zijn centen waard zal zijn, maar heb serieus mijn twijfels ...
En zwijg aub over VDB, das nog ne grotere achterlijke dan diene coiffeur uit Luik
Mottig wordt ervan ...
Met Fiore zou ik al meer dan content zijn ...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Since '54 »

Mét Fioré èn Langil heb je een team dat inderdaad kort tegen PO I zal aanleunen.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door miel »

Louis XIV schreef:
Kiekemakakel schreef:Van Damme allicht nr Antwaaarp. Gemiste kans, in mijn ogen.
Idd gemiste kans ...nee liever GOKKEN op ne Legaer die bijna 6 jaar NERGENS nog fatsoenlijk aan de bak is gekomen (letterlijk EN figuurlijk)
Men moet mij eens proberen uitleggen wat de zienswijze van ons bestuur is. Legaer is gezien zijn verleden een ENORM risico (EN GEEN GOEDKOOP) , die geef je dan een contract voor 2 jaar + optie ....ik begrijp dit echt niet. Je zou nog kunnen denken aan PANIEK-reactie ?? maar daarvoor is onze ziener toch iets te beredeneerd ?
Begrijpen wie begrijpen kan, ik alvast niet ...en kom aub niet af met voorbeeld voor onze jeugd , kom aan zeg
Ik hoop dat hij zijn centen waard zal zijn, maar heb serieus mijn twijfels ...
En zwijg aub over VDB, das nog ne grotere achterlijke dan diene coiffeur uit Luik
Mottig wordt ervan ...
AUB hé mannen
Van Damme een gemiste kans ? Alsof wij ooit een kans zouden gehad hebben .
Als het rond geraakt verkiest hij Antwerp boven Gent , laat staan dat hij voor ons zou kiezen .
Het is duidelijk dat Van Damme terug wil samenwerken met D' Onoftio en Boloni
Dat Legaer moeilijk aan spelen toekwam bij Standard zegt niet alles , kijk maar eens wat daar op de flanken rondloopt .
Ik begrijp deze transfer wel , gun hem dan op zijn minst het voordeel van de twijfel
Ik ben het meer dan zat , dat elke gelegenheid wordt aangegrepen om gift te spuwen , en alles al op voorhand af te schieten .
Ons grote voorbeeld Zulte haalt onlangs Reichert bij Tel Aviv transfervrij weliswaar , maar ze leggen hem onder contract tot 2020
Mag nu al beschikken , toch ook een inschattingsfout niet ?
Oostende verlapt Elchanassy en Cyriac voor 2.5 miljoen samen , net zoveel als wij voor Gerkens en Peeters hebben gekregen .
Elchanassy is voor KVO vorig seizoen ook vaak beslissend geweest .
Het verleden is voorbij en er zijn zeker veel fouten gemaakt en ze zullen er nog maken , dat het vertrouwen weg is kan ik begrijpen , MAAR er is een moment dat je dat moet loslaten , en je eigen nest niet moet blijven bevuilen .
Vorig jaar ging het al de goede richting uit , en in de thuismatchen hebben we waar voor ons geld gekregen .
Tot nog toe hebben wij een competitieve kern , volgens mijn bescheiden mening sterker dan vorig jaar ondanks de vele vertrekkers , en met Legaer haal je een flank die zowel op links als op rechts uit de voeten kan met heel wat ervaring , biedt dat een zekerheid ? neen , maar dat biedt geen enkele transfer .
Het feit is , dat er op deze positie 's nog iets nodig was en dat is bij deze ingevuld .
Louis XIV
Berichten: 1247
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Louis XIV »

miel schreef:
Louis XIV schreef:
Kiekemakakel schreef:Van Damme allicht nr Antwaaarp. Gemiste kans, in mijn ogen.
Idd gemiste kans ...nee liever GOKKEN op ne Legaer die bijna 6 jaar NERGENS nog fatsoenlijk aan de bak is gekomen (letterlijk EN figuurlijk)
Men moet mij eens proberen uitleggen wat de zienswijze van ons bestuur is. Legaer is gezien zijn verleden een ENORM risico (EN GEEN GOEDKOOP) , die geef je dan een contract voor 2 jaar + optie ....ik begrijp dit echt niet. Je zou nog kunnen denken aan PANIEK-reactie ?? maar daarvoor is onze ziener toch iets te beredeneerd ?
Begrijpen wie begrijpen kan, ik alvast niet ...en kom aub niet af met voorbeeld voor onze jeugd , kom aan zeg
Ik hoop dat hij zijn centen waard zal zijn, maar heb serieus mijn twijfels ...
En zwijg aub over VDB, das nog ne grotere achterlijke dan diene coiffeur uit Luik
Mottig wordt ervan ...
AUB hé mannen
Van Damme een gemiste kans ? Alsof wij ooit een kans zouden gehad hebben .
Als het rond geraakt verkiest hij Antwerp boven Gent , laat staan dat hij voor ons zou kiezen .
Het is duidelijk dat Van Damme terug wil samenwerken met D' Onoftio en Boloni
Dat Legaer moeilijk aan spelen toekwam bij Standard zegt niet alles , kijk maar eens wat daar op de flanken rondloopt .
Ik begrijp deze transfer wel , gun hem dan op zijn minst het voordeel van de twijfel
Ik ben het meer dan zat , dat elke gelegenheid wordt aangegrepen om gift te spuwen , en alles al op voorhand af te schieten .
Ons grote voorbeeld Zulte haalt onlangs Reichert bij Tel Aviv transfervrij weliswaar , maar ze leggen hem onder contract tot 2020
Mag nu al beschikken , toch ook een inschattingsfout niet ?
Oostende verlapt Elchanassy en Cyriac voor 2.5 miljoen samen , net zoveel als wij voor Gerkens en Peeters hebben gekregen .
Elchanassy is voor KVO vorig seizoen ook vaak beslissend geweest .
Het verleden is voorbij en er zijn zeker veel fouten gemaakt en ze zullen er nog maken , dat het vertrouwen weg is kan ik begrijpen , MAAR er is een moment dat je dat moet loslaten , en je eigen nest niet moet blijven bevuilen .
Vorig jaar ging het al de goede richting uit , en in de thuismatchen hebben we waar voor ons geld gekregen .
Tot nog toe hebben wij een competitieve kern , volgens mijn bescheiden mening sterker dan vorig jaar ondanks de vele vertrekkers , en met Legaer haal je een flank die zowel op links als op rechts uit de voeten kan met heel wat ervaring , biedt dat een zekerheid ? neen , maar dat biedt geen enkele transfer .
Het feit is , dat er op deze positie 's nog iets nodig was en dat is bij deze ingevuld .
Ja jong, en bij Mechelen, en bij Blackpool, Grozny,Olympiakos ...gij hebt altijd gelijk ...feit is tegen de STVV logica in = RISICO NEMEN
Louis XIV
Berichten: 1247
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Louis XIV »

Voila se Miel den allesweter, dit is de reden waarom Antwerp voorkeur geniet
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170816_03019834
Had hier dus ook gekund...
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door miel »

Neen Louis ik heb niet altijd gelijk , en weet zeker niet alles
Gij precies wel , want gij zeikt alles af .
Wat Van Damme betreft mea culpa , mea culpa . De reden die hij gaf , dan had hij zeker voor ons gekozen want Sint- Truiden is toch nog wat dichterbij dan Antwerpen ,
Laatst gewijzigd door miel op 16 aug 2017, 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door tesneusdoek »

KV Oostende wint de strijd om Zinho Gano
BRON: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170816_03020095

Ziezo, over Gano moeten we het hier ook niet meer hebben.

Ivm andere eventuele aankopen: Voor mij mag Fiore ook direct komen, zeker als Antunes zijn blessure blijft aanslepen.

In het algemeen vermoed ik echter dat de sportieve directie het huiswerk als min of meer af beschouwd en alleen als er echte koopjes overblijven op 31/08/2017 (bijv. een Fiore die nog niet verkocht is door Standard), zal er misschien nog een poging ondernomen worden.

Voorlopige balans: vanachter zit het redelijk goed (Kitsiou en Teixeira zijn meerwaardes), maar de ziekenboeg mag niet groter worden, integendeel...Antunes zou toch moeten beginnen normaal meetrainen en stilletjesaan minuten moeten krijgen. Heeft iemand daar enig oog op? En Goutas, mogen we die binnenkort in de basis verwachten?

Meer naar voren toe en op de flanken, zitten we een beetje krap (hopelijk blijft De Sart verder evolueren en vallen er geen blessures...), ondermeer door het wegvallen van Ceballos, die echt wel goed gestart was, en Botaka, die de wisselvalligheid uit zijn spel moet krijgen. Bezus blijft een raadsel.

Vooraan zitten we dan weer goed en is het lang geleden dat we zo een weelde aan keuze hadden.

Ik denk dat de verhouding prijs-kwaliteit van onze "zomermercato" moeilijk te verbeteren valt en met beperkte middelen zijn de meeste gaten toch opgevuld; buiten Charisis vallen de aangetrokken spelers tot nu toe beter mee dan verwacht. Ik betwijfel echter of het voldoende gaat zijn om effectief mee te strijden om PO 1, laat staan die PO 1 te behalen.

Verrassingen zijn nooit uit te sluiten, maar ik schat Genk, Zulte-Waregem, Anderlecht, Genk, Brugge, Oostende, Standard, Charleroi en Mechelen toch sterker in dan ons en zie ons meer op het niveau van Kortijk, Moeskroen (die zijn goed bezig en willen dit jaar geen problemen), Antwerpen en Lokeren, terwijl ik Eupen en Waasland-Beveren zwakker acht en ik vermoed (en hoop voor ons) dat die al snel achteraan het peloton zullen bengelen en onderling de degradatiestrijd zullen uitvoeren.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Trunekson »

Antunes deed alles mee op training vandaag.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Louis XIV schreef:Voila se Miel den allesweter, dit is de reden waarom Antwerp voorkeur geniet
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170816_03019834
Had hier dus ook gekund...
Ja maar het is altijd wel de fout van een andere ploeg Louis.. :roll: ..

De enige reden waarom JVD niet bij ons speelt is omdat STVV niet wou.. geen enkele andere reden..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Louis XIV
Berichten: 1247
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Louis XIV »

miel schreef:Neen Louis ik heb niet altijd gelijk , en weet zeker niet alles
Gij precies wel , want gij zeikt alles af .
Wat Van Damme betreft mea culpa , mea culpa . De reden die hij gaf , dan had hij zeker voor ons gekozen want Sint- Truiden is toch nog wat dichterbij dan Antwerpen ,
Als mega azijnpisser is het mijn plicht alles af te zeiken...
Ik pretendeer niet alles te weten, gij daarentegen draait en keert om toch maar alles in een positief daglicht te zetten; ik probeer realistisch de zaken te bekijken en de realiteit is verre van rooskleurig...basta
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Lucas damblon voor 1 jaar naar RWDM.. voor wat het waard is..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door tesneusdoek »

Trunekson schreef:Antunes deed alles mee op training vandaag.

Merci! En Bezus? Waar houdt die zich mee bezig dezer dagen?
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door miel »

BoemBoem schreef:
Louis XIV schreef:Voila se Miel den allesweter, dit is de reden waarom Antwerp voorkeur geniet
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170816_03019834
Had hier dus ook gekund...
Ja maar het is altijd wel de fout van een andere ploeg Louis.. :roll: ..

De enige reden waarom JVD niet bij ons speelt is omdat STVV niet wou.. geen enkele andere reden..
Bron ?
BoemBoem ben jij die lange magere in vak c die altijd op zijn duim zit te zuigen ?
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door miel »

Louis XIV schreef:
miel schreef:Neen Louis ik heb niet altijd gelijk , en weet zeker niet alles
Gij precies wel , want gij zeikt alles af .
Wat Van Damme betreft mea culpa , mea culpa . De reden die hij gaf , dan had hij zeker voor ons gekozen want Sint- Truiden is toch nog wat dichterbij dan Antwerpen ,
Als mega azijnpisser is het mijn plicht alles af te zeiken...
Ik pretendeer niet alles te weten, gij daarentegen draait en keert om toch maar alles in een positief daglicht te zetten; ik probeer realistisch de zaken te bekijken en de realiteit is verre van rooskleurig...basta
ok
Plaats reactie