Zomertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

den ief schreef:
Trunekson schreef:
den ief schreef:
Trunekson schreef:Marcos Pereira net op training. Misschien voor zijn zoon?
Had interesse van Utrecht maar nog altijd niet getekend daar.
Daar geloof ik niet echt in. Moest het zo zijn zou dit wel enorm straf zijn. Dat zou pas je ambities kracht bijzetten zijn.
Voor een gewoon bezoekje is het niet echt denk ik aangezien hij in Lommel woont en net 1 dag voor het sluiten van de transfermarkt komt.
Aah man nu doe je me hopen. :D

Fantastische speler.
Stond gewoon op trainingsveld in Manchester vandaag en is trouwens Standard supporter..

Wat niets wil zeggen, ma toch..
Niet te snel dromen ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door enerkey »

den ief schreef:
Trunekson schreef:
den ief schreef:
Trunekson schreef:Marcos Pereira net op training. Misschien voor zijn zoon?
Had interesse van Utrecht maar nog altijd niet getekend daar.
Daar geloof ik niet echt in. Moest het zo zijn zou dit wel enorm straf zijn. Dat zou pas je ambities kracht bijzetten zijn.
Voor een gewoon bezoekje is het niet echt denk ik aangezien hij in Lommel woont en net 1 dag voor het sluiten van de transfermarkt komt.
Aah man nu doe je me hopen. :D

Fantastische speler.
Utrecht is niet doorgegaan omdat Mourinho zich bedacht heeft. Hij wil hem dus niet meer uitlenen. Kvond het sowieso al raar dat hij in Nederland zou gaan spelen. Vorig seizoen heeft Pereira zowat alle wedstrijden voor Grenada gespeeld in de Primera Division. Als hij het niveau van zo een competitie al aankan zou ik hem sowieso terug in een sterkere competitie proberen te stallen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Halenaar »

Interesse voor Ndiaye van Antwerpen. Vorig seizoen in tweede klasse amper gespeeld.....
Iván Bulos
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 nov 2016, 23:59

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Iván Bulos »

Halenaar schreef:Interesse voor Ndiaye van Antwerpen. Vorig seizoen in tweede klasse amper gespeeld.....
Doublure voor De Petter? Wel laat in actie geschoten dan...
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door weekenders »

VN EXCLUSIEF: STVV grijpt naast Antwerp-speler
STVV had op de valreep graag nog zaken gedaan met Royal Antwerp FC, maar de Kanaries zullen hun slag niet thuishalen. De speler speelt tot minstens januari op de Bosuil.
Mamoutou N'Diaye werd aan STVV gelinkt en dat klopt, de Truienaars hadden de verdedigende middenvelder graag naar Stayen gehaald. Maar de speler blijft bij Antwerp, nadat eerder al Moeskroen een poging ondernam. N'Diaye blijft bij Antwerp, waar hij dit seizoen nog maar 11 minuten mocht spelen. Hij zat wel elke match in de wedstrijdkern.
De 27-jarige speler uit Mali speelt sinds 2015 voor Antwerp en was voordien aan de slag bij Zulte Waregem, Bergen en AA Gent.
http://www.voetbalnieuws.be/news/255739 ... z4rL0LUPpP
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

Gezien het beperkt CV voor een 27-jarige, vraag ik me af of we hier echt rouwig om moeten zijn. Met De Sart, De Petter, Charisis en De Norre kunnen we in principe wel voort tot aan de winterstop, als die laatste 2 niet telkens elders moeten depanneren.
Gezien de nervositeit en transferbewegingen bij veel andere clubs, zou ik ook niet helemaal rouwig om zijn als ze bij ons gewoon zeggen "met deze kern doen we door tot januari". Een linkspoot mag altijd nog, maar voor het overige moet het al echt een hele goeie zijn (of een zotte opportuniteit) , anders hoeft het voor mij niet speciaal.
Overdrijven is een kunst
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door tweety »

Er mag gezien de blessuregevoeligheid van Antunes toch nog een LB bij. Als Boli niet meer vertrekt zitten we voor de rest tot januari wel OK, denk ik.
De Norre heeft dat heel goed gedaan de laatste matchen, maar blijft een depanneur daar.
Dussaut tja...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jack »

LB bij en niemand weg. Meer moet voor mij ook niet.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

In de marge: Metz huurt Dossevi van Standard.

Dan zal onze goede vriend Junior wel aan de boorden van de Maas blijven duikelen en struikelen zeker?
Overdrijven is een kunst
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Jacques schreef:In de marge: Metz huurt Dossevi van Standard.

Dan zal onze goede vriend Junior wel aan de boorden van de Maas blijven duikelen en struikelen zeker?
Dossevi, raman en belfodil..

Amai, voorbeeld van RD gehad zeker :lol:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Niks meer halen ? Allez nu. Antunes heeft nog geen minuut gespeeld...
Zo breed is onze kern toch niet ? 25 man of zo ?
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door stvv fan »

Cuevas naar twente, had nog het idee dat hij naar stvv kwam. En zeker nu dat de spoeling dun is op de linksachter.
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Mikman »

stvv fan schreef:Cuevas naar twente, had nog het idee dat hij naar stvv kwam. En zeker nu dat de spoeling dun is op de linksachter.
Tja, met Cuevas was er helemaal géén spoeling...

De Norre heeft in 3 matchen al gelegenheids-linksachter al meer laten zien dan Cuevas op 2 seizoenen samen.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door stvv fan »

Ik zou (als de speler akkoord gaat) de norre omscholen tot linksachter. Doet het al 3 weken goed op deze positie.
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Mikman »

stvv fan schreef:Ik zou (als de speler akkoord gaat) de norre omscholen tot linksachter. Doet het al 3 weken goed op deze positie.
Omdat hij rechtsvoetig is, zou ik eerder zeggen rechtsachter. Hij is kwiek en fel in de duels, dat zijn eigenschappen die een goeie back heeft. Maar omdat hij van nature een aanvallende middenvelder is, kan hij een rij hoger mogelijk ook uit de voeten.

Voor mij moet er geen linksachter bijkomen omdat De Norre ruimschoots voldoet als back-up en omdat men toch behoorlijk geïnvesteerd heeft in Antunes ( contract van drie jaar ) , wel had ik aan de overkant Dussaut nog graag ingeruild voor een beter exemplaar maar dat zal er niet meer inzitten de komende uren vrees ik.
Plaats reactie