Zomertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door enrique »

Op zich zeker gene slechte speler
Bassey, speelde die bij Eupen ook op de flank of is dat meer een centrale middenvelder ?
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door STimVV »

De kwaliteit van uw bankzitters zegt vaak veel over de basiself.
Gisteren zaten er bij ons op de bank: Steppe, Goutas, Bezus, Asamoah, Legear, Antunes en Abrahams. Dat kan tellen... :toppie: in mijn ogen zijn die ook allemaal de basis waard.
Als straks Ceballos, Vetokele en Geuye weer fit zijn (+ wie weet Langil) zal de trainer harde keuzes moeten maken. Want zeg me maar eens welke 3 of 4 spelers die gisteren op de bank zaten of in de ploeg stonden dan af moeten vallen. Niet simpel.

Enkel op de backs is de situatie niet wat het moet zijn. Als Kitsiou en Antunes de 2 basisbacks zijn, dan zou logischerwijze Dussaut hun alternatief moeten zijn. Maar die heeft in deze kern zijn plaats momenteel absuluut niet. (en voor mij is De Norre nog steeds geen back, hij beperkt tot nu toe goed de schade, dat zag je ook in Anderlecht bij bepaalde spelsituaties waar het dankzij Pirard en uw centraal duo was dat het niet werd afgestraft)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

Spelers selecteren zichzelf wel (of net niet) door hun presteren op training. Er is nog nooit iemand gestorven van wat concurrentie. Bovendien zijn we nog altijd maar 4 speeldagen ver. Twee dagen geleden was Legaer een gigantische miskoop, 2 speeldagen terug was Charissis te traag, viel Botaka tegen en Dussaut waren we liefst zo snel mogelijk kwijt, vier speeldagen terug konden we nog beter in 1B gaan shotten. Zo snel de hemel opklaarde, zo snel kan het ook terug gaan donderen.
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door STimVV »

Ik veronderstel dat sinds het vertrek van Tintin de eventuele komst van Lee wel van de baan zal zijn omdat ik veronderstel dat hij zijn connecties in Barcelona wel zal aangesproken hebben. Maar voor de mensen die er nog steeds op zouden hopen: Onderstaande staat op de twitter van BarcaB.

2/2] Lee was willing to join Hellas Verona on a permanent basis, but Barcelona only want to let him leave on loan.
1/2] Seung-Woo Lee is nearing a move to Italian club Hellas Verona. Clubs are in talks, a deal could be finalised this week.


Langil is ook goed voor mij, en misschien zelfs beter ... want hij kent de competitie, heeft ervaring, geen aanpassingsperiode nodig.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Op Langil zijn instagram pagina staan enkele duidelijke sollicitaties van hemzelf om terug in de league 1 te gaan spelen..

Afwachten dus..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Jeremy taravel, hier nog genoemd, voor 2 jaar naar cercle..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Langil zou top zijn maar eerst zien en dan geloven.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door weekenders »

LUCAS PIRARD VERLENGT CONTRACT
Doelman Lucas Pirard ondertekende vandaag een nieuw contract op Stayen. Pirard blijft bij de Kanaries tot 2020. Club en speler zijn verheugd met de contractverlenging.
https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/l ... t-contract
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door den ief »

weekenders schreef:LUCAS PIRARD VERLENGT CONTRACT
Doelman Lucas Pirard ondertekende vandaag een nieuw contract op Stayen. Pirard blijft bij de Kanaries tot 2020. Club en speler zijn verheugd met de contractverlenging.
https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/l ... t-contract
Wederom kort op de bal en een goed signaal.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Since '54 »

weekenders schreef:LUCAS PIRARD VERLENGT CONTRACT
Doelman Lucas Pirard ondertekende vandaag een nieuw contract op Stayen. Pirard blijft bij de Kanaries tot 2020. Club en speler zijn verheugd met de contractverlenging.
https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/l ... t-contract
Prima zaak voor STVV en voor Lucas Pirard !
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door STVVninof »

Kort op de bal, inderdaad. Maar een goed zaak ? Ben bijlange nog niet overtuigd van het kunnen van onze keeper. Sterk in 1 op 1 (zie RSCA afgelopen zaterdag) , maar uitvoetballend een ramp.
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door den ief »

STVVninof schreef:Kort op de bal, inderdaad. Maar een goed zaak ? Ben bijlange nog niet overtuigd van het kunnen van onze keeper. Sterk in 1 op 1 (zie RSCA afgelopen zaterdag) , maar uitvoetballend een ramp.
Ik vind toch dat hij vrij goed aan het seizoen begonnen is. Lijkt me vooruitgang te hebben geboekt tov vorig seizoen.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jack »

Ik ben ook nog niet overtuigd.
Maar toch een goede zaak, want als 2de keeper kan hij sowieso dienen stel dat hij uiteindelijk net te kort komt...
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door STimVV »

Zowel Pirard als Steppe hebben nu dus een contract tot 2020.
Ik verwacht dat Pirard dan wel verkocht zou kunnen worden wanneer ze daar een goed bod voor krijgen. Ik heb ook nog steeds m'n twijfels bij hem, de match tegen Anderlecht vat het goed samen. Hij gaat serieus in de fout, maar daarna maakt hij het weer goed. Eigenlijk mag hij van geluk spreken dat die penalty er kwam...
Ik zou het dus niet erg vinden moest Steppe hier nr1 worden wanneer Pirard voor een mooi bedrag verkocht kan worden.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Na 15 jaar beginnen ze het precies te snappen ...
Enfin, beter laat dan nooit ...
Goed dus !

Maarrrrrrrrrrr ....
Het verleden indachtig ...
Een paar fantastische resultaten, contractverlengingen van een paar spelers ...
Dan weet ik dat we snel uit onze euforie gaan komen, want 1 september is nog lang ...
En boenk terug met de snuit tegen de muur ...

Daarom wacht ik af, laat me nie vangen, en kijk ik uit naar het vervolg ...
Plaats reactie