Zomertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Positivo
Berichten: 1938
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Positivo »

Wat Bezus betreft. En wat we van hem weten.
Voor mij is het een begenadigd voetballer (zeker voor een club als Stvv), maar mentaal kwetsbaar (herinner je de affaire dat hij hier zonder zijn familie was). Maar ook iemand met een eergevoel (Hij heeft altijd van zichzelf gevonden dat hij stvv tekort deed, ifv zijn mogelijkheden.) Hij intrigeert me. Bij zijn terugkeer stelde hij : Het zal anders worden .... Geloof maar dat RD gevoelig is voor een dergelijke attitude.

Maar je weet, er zijn woorden en er zijn daden.
Als de man zich nu goed voelt. (Met zijn familie rond hem)....
En dat wordt bevestigd door zijn houding op training....
Dan rest er mi nog één zaak : Een trainer die in hem gelooft en hem zijn ding laat doen.
(Ivan Leko, heeft nooit echt in hem geloofd, en dan doodt je zo een type speler.)

Hij zou kunnen uitgroeien tot onze allerbeste transfer.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door miel »

Als Bezus de forme heeft , is er nog een variant mogelijk
4-5-1 als we in bepaalde wedstrijden op het middenveld een man te kort zouden komen .
Dan is het beter Bezus te brengen , dan een spits te ver laten terug zakken .
Laatst gewijzigd door miel op 18 aug 2017, 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door toyotacorolla »

Ik wil de bewijzen tussen de lijnen ivm. Bezus.
Mikman
Berichten: 3683
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Mikman »

Bassey scoorde gisteren 2 keer bij de beloften (6-1 tegen Hasselt). Overige doelpunten van Meyssen (2x) , Houwaer en Roekers.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Henri is de man »

STVV en middenvelder Alexis De Sart kwamen vandaag een contractverlenging overeen. De Kanaries verlengen het contract van De Sart met twee jaar en één jaar optie.

stvv.com
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
den ief
Berichten: 1349
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door den ief »

Henri is de man schreef:STVV en middenvelder Alexis De Sart kwamen vandaag een contractverlenging overeen. De Kanaries verlengen het contract van De Sart met twee jaar en één jaar optie.

stvv.com
Mooi. Kort op de bal.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jack »

Mooi, goed en terecht!
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door toyotacorolla »

Ze beginnen het te snappen. :rood:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 621
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Since '54 schreef:We hebben allemaal wel een andere/verschillende opinie over de (transfer)politiek van ons bestuur maar het mag op een bepaald moment eens ophouden. Ik pleit ook schuldig maar niemand wordt beter van het eeuwig gezanik op en over Roland Duchâtelet. Wat Miel hierboven schrijft is dan ook voor een groot stuk waar. Voor sommigen is niks nog goed, de mat, hotel, tribune zuid, de prijzen, de stoeltjes ipv staanplaatsen, het verkeersinfarct Stayen enz... alles wordt onnodig uitvergroot zelfs dingen, zoals een danspartij in de revue, waar wij als supporter toch echt geen zaken mee hebben. Wie zijn wij immers om Roland en Marieke met de vinger te wijzen als ze graag dansen? Wie zijn wij om Duchâtelet 100 x voor de gek te houden met zijn slippartij op het bevroren veld? Wie heeft het trouwens nog nooit aan de hand gehad. Straffer nog wie zijn zij, die zich STVV-supporters noemen, en een oproep lanceren om van Stayen weg te blijven? Ik kan niet meer, mijn gezondheid laat het me niet meer toe, daarom 100 x dank dat een Proximus 11-abo bestaat.
Dit forum beschikt over tal van uitstekende schrijvers en voetbalanalisten. Kunnen wij onze krachten niet ombuigen naar het mooie, het positieve dat op en rond Stayen te beleven valt, in goede en kwade dagen al zoveel jaren ...


Daar kan je alleen maar vrolijk van worden !! :beer:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 621
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Brusselmans schreef:
Since '54 schreef:Och is het niet zo dat we stilaan mogen ophouden over de transfers van Gerkens, Peeters en Djené. Alle drie hebben ze zich (of denken ze zich te hebben) verbeterd én STVV heeft er goed geld aan overgehouden. Volgens mij is er niet te weinig voor betaald. In feite ontbreekt er bij STVV nu, van deze drie samen, slechts één ding: je hebt geen behoorlijke vrijschopnemer meer ... en daarmee is alles gezegd.
Hmmmm, niet alles, ik zoek nog een paar middenvelders die er samen 20 binnenstampen ....

Als de spitsen dat nu willen doen is er geeen probleem.. :D
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Jones
Berichten: 3191
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Mikman schreef:Bassey scoorde gisteren 2 keer bij de beloften (6-1 tegen Hasselt). Overige doelpunten van Meyssen (2x) , Houwaer en Roekers.
Kopen ?? Ik zou hem toch overwegen hoor
Jones
Berichten: 3191
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Wanneer gaat die broodnodige linksback hier eens arriveren want Antunes is aan zijn tempo met kerst zelfs nog niet aan spelen toe ? Ze hebben nog 12 dagen...
Of zijn er geen deftige linksbacks meer ? Anders nog maar ne Griek, we hebben er nu toch al 3. Ne sirtaki meer of minder...
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Stan »

Jones schreef:Wanneer gaat die broodnodige linksback hier eens arriveren want Antunes is aan zijn tempo met kerst zelfs nog niet aan spelen toe ? Ze hebben nog 12 dagen...
Of zijn er geen deftige linksbacks meer ? Anders nog maar ne Griek, we hebben er nu toch al 3. Ne sirtaki meer of minder...
Fiore en het linksback probleem is onmiddellijk opgelost. Zo duur kan dat toch niet zijn.
Kiekemakakel
Berichten: 40
Lid geworden op: 29 jun 2017, 23:32

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Kiekemakakel »

Stan schreef:
Jones schreef:Wanneer gaat die broodnodige linksback hier eens arriveren want Antunes is aan zijn tempo met kerst zelfs nog niet aan spelen toe ? Ze hebben nog 12 dagen...
Of zijn er geen deftige linksbacks meer ? Anders nog maar ne Griek, we hebben er nu toch al 3. Ne sirtaki meer of minder...
Fiore en het linksback probleem is onmiddellijk opgelost. Zo duur kan dat toch niet zijn.
Akkoord wat Fiore betreft. Hopelijk komt die nog.

Blijf het toch ook jammer vinden dat Jelle VD naar Antwerp gaat. Ja, de link met D'Onofrio is duidelijk maar vind het desalniettemin erg dat wij zelfs geen poging schijnen te (kunnen/willen) doen. Antwerp blijft per slot van rekening de promovendus met, in mijn ogen, een eerder beperkte kern. En wij die zo hard een linksback nodig hebben...
Nie zievere... Speile!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

De geachte Heer R.Duchatelet, praeses van de KSTVV, zal het niet nodig vinden na de 6 op 9 !
Wij, als voetballeken, zouden ons beter concentreren op de 90 minuten, en de bestuurszaken aan de vakkundigen overlaten !
:heil:
Plaats reactie