Transfers ...

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Transfers ...

Bericht door stvvilvoorde »

Cedric Ciza van Vise vind ik ook een speler om te volgen.
Die heeft zijn opleiding bij Anderlecht gekregen, speelde vorig seizoen bij MVV en Charleroi op uitleenbasis.
Het is een jonge belg van congolese afkomst en heeft ongeveer hetzelfde profiel als Odoi.
Hij is dit seizoen bij de sterkhouders van Vise, waar hij afwisselend op het middenveld en de rechts- en linksback speelt.
Van nature is hij rechtsvoetig.
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: Transfers ...

Bericht door Rikke »

leuvenaar schreef:
Jack schreef:
Oxbow schreef:Chimedza zou zo goed als rond zijn met Griekse ploeg. ( bron: CC himself)
Interview met Chimedza:
http://www.beezsports.com/index.php?Ite ... n=Zimbabwe" onclick="window.open(this.href);return false;
blijkbaar heeft die zich hier niet echt thuis gevoeld ...
hopelijk kan hij het bewijzen in een competitie met hoger niveau,wait and see ...

Nen hoge dunk heeft hij van zichzelf. Ik vind het enorm jammer dat hij STVV te kakken zet in dat interview en zichzelf de hoogte inprijst. Chimedza is goed, als hij er zelf zin in heeft en anders was hij ook niet vet, dat hebben we allemaal kunnen zien.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: Transfers ...

Bericht door Ozzy »

Rikke schreef:
leuvenaar schreef:
Jack schreef:
Oxbow schreef:Chimedza zou zo goed als rond zijn met Griekse ploeg. ( bron: CC himself)
Interview met Chimedza:
http://www.beezsports.com/index.php?Ite ... n=Zimbabwe" onclick="window.open(this.href);return false;
blijkbaar heeft die zich hier niet echt thuis gevoeld ...
hopelijk kan hij het bewijzen in een competitie met hoger niveau,wait and see ...

Nen hoge dunk heeft hij van zichzelf. Ik vind het enorm jammer dat hij STVV te kakken zet in dat interview en zichzelf de hoogte inprijst. Chimedza is goed, als hij er zelf zin in heeft en anders was hij ook niet vet, dat hebben we allemaal kunnen zien.

En toch, iedere buitenlander heeft geen positieve ervaring wat betreft STVV.
Ikzelf heb ook geen al te hoog woord over de amateuristische zienswijze die STVV tentoon spreid.
Je kan ook eens informeren bij oa Beda, Hajnal en Vanczak om gewoon dit trio te vernoemen.
Ons duo heeft dan ook een kwalijke reputatie gecreeerd in binnen en buitenland.
Provinciaal niveau een ander niveau kan ik niet plakken op Roland en Guy.
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Transfers ...

Bericht door leuvenaar »

Ozzy schreef:
Rikke schreef:
leuvenaar schreef:
Jack schreef:
Oxbow schreef:Chimedza zou zo goed als rond zijn met Griekse ploeg. ( bron: CC himself)
Interview met Chimedza:
http://www.beezsports.com/index.php?Ite ... n=Zimbabwe" onclick="window.open(this.href);return false;
blijkbaar heeft die zich hier niet echt thuis gevoeld ...
hopelijk kan hij het bewijzen in een competitie met hoger niveau,wait and see ...

Nen hoge dunk heeft hij van zichzelf. Ik vind het enorm jammer dat hij STVV te kakken zet in dat interview en zichzelf de hoogte inprijst. Chimedza is goed, als hij er zelf zin in heeft en anders was hij ook niet vet, dat hebben we allemaal kunnen zien.

En toch, iedere buitenlander heeft geen positieve ervaring wat betreft STVV.
Ikzelf heb ook geen al te hoog woord over de amateuristische zienswijze die STVV tentoon spreid.
Je kan ook eens informeren bij oa Beda, Hajnal en Vanczak om gewoon dit trio te vernoemen.
Ons duo heeft dan ook een kwalijke reputatie gecreeerd in binnen en buitenland.
Provinciaal niveau een ander niveau kan ik niet plakken op Roland en Guy.
als iedere buitenlander geen positieve ervaring heeft met STVV waarom zijn Cantaluppi en Sidibe dan gebleven na de degradatie?
Het wordt hoog tijd om na ruim vijf jaar die Hajnal-obsessie los te laten.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Transfers ...

Bericht door Scandic »

Jacques schreef:Volgens mij zit er op transfermarkt.de veel natte vinger-werk tussen. Bedragen van transfers die effectief zijn vrijgegeven zullen wel kloppen, maar in België is dat 9 keer op de 10 niet het geval. En zelfs dan...de waarde van een speler is eigenlijk wat een ander bereid is om ervoor te betalen, maar dat is van zoveel factoren afhankelijk, zie bv. Onana die ons om en bij de 400 000 euro kostte omdat er een rondje opbieden tegen Lierse plaatsvond. Ik denk niet dat transfermarkt daarmee rekening hield toen ze destijds een bedrag op Onana plakten, dat is ook haast onmogelijk in te schatten en al helemala niet als buitenlandse website. In het beste geval kan je het een 'educated guess' noemen, een gok op basis van 'normale transferbedragen' van 'vergelijkbare transfers' in dezelfde of 'gelijkaardige' competities maar daar kan zoveel variatie opzitten...
Die bedragen moet je inderdaad met de nodige korrels zout nemen. Het hangt allemaal van zoveel factoren af, dat je moeilijk de prijs kan inschatten. Het is 'wat de gek er voor geeft'. Het Deense Odense snoepte destijds Utaka voor de neus van Lierse weg voor iets meer dan € 200.000, terwijl Lierse ook meer dan € 400.000 wilde geven aan Antwerp...
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Transfers ...

Bericht door the fan »

Vergeet Pieroni maar, staat weer in basis van Standard...
DJ Amiga
Berichten: 405
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Transfers ...

Bericht door DJ Amiga »

Halenaar schreef:Since, je hebt hier ooit iets geschreven over een spits van Aalst. Ik weet niet of het 1 van deze 2 is, maar KV Mechelen is bezig met Ken Van Damme en Niels De Schutter.
KV Mechelen heeft ook vorig jaar Wouter Moreels (spits) gevolgd van Aalst; uiteindelijk is Moreels bij Aalst gebleven. Geen slechte speler, technisch onderlegd maar heeft te weinig body

over Van Damme: jeugdproduct Aalst, vind hem beetje overschat, maximum tweedeklassemateriaal
De Schutter: ex-jeugd Lokeren en alhoewel hij van origine middenvelder is, speelt hij al heel het seizoen in de verdediging op afwisselende posities (linksback of cv). Schat ik hoger in dan Van Damme maar heb mijn twijfels of hij bij eersteklasser mee kan

over DE (niet Le)poitre: stevige, grote, kopbalsterke spits (type Krohm) die steevast twee man aan de praat kan houden. Scoort niet zeer vlot maar creëert wel de openingen en geeft assists. Nadeel: regelmatig gekwetst. Desalniettemin is dit, m.i., eerste klasse waardig. Bovendien nog maar 21-22 jaar
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door Cremasco »

Pieroni verklaart vandaag in HBVL niet naar STVV te willen komen. Amaai, die zit nog liever op de bank, amper 2 volle matchen gespeeld. Als hij niet wil hoop ik echt dat ze degelijke andere opties hebben. Dat lijstje van 8 overblijvers zijn blijkbaar ook geen spelers die staan te trappelen van ongeduld om ergens te tekenen. Zelfs die Ojo, een 19-jarige heeft nog niks in de media doen uitschijnen. Hoe langer men wacht, hoe kleiner de keuze weer wordt.
Pieroni heeft nu wel het geluk dat Tchité uitvalt
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Transfers ...

Bericht door stvvilvoorde »

Cremasco schreef:Pieroni verklaart vandaag in HBVL niet naar STVV te willen komen. Amaai, die zit nog liever op de bank, amper 2 volle matchen gespeeld. Als hij niet wil hoop ik echt dat ze degelijke andere opties hebben. Dat lijstje van 8 overblijvers zijn blijkbaar ook geen spelers die staan te trappelen van ongeduld om ergens te tekenen. Zelfs die Ojo, een 19-jarige heeft nog niks in de media doen uitschijnen. Hoe langer men wacht, hoe kleiner de keuze weer wordt.
Pieroni heeft nu wel het geluk dat Tchité uitvalt
Was toch te verwachten.
Trouwens volgens :mangel: stond Pieroni helemaal niet op het lijstje.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Transfers ...

Bericht door Since '54 »

Halenaar schreef:Since, je hebt hier ooit iets geschreven over een spits van Aalst. Ik weet niet of het 1 van deze 2 is, maar KV Mechelen is bezig met Ken Van Damme en Niels De Schutter.
Enkele maanden geleden was in in het Belgacom Center aan de Luikerpoort. De bediende die me te woord stond verklaarde een geboren en getogen Aalstenaar te zijn en vertelde dat bij Eendracht momenteel een erg goede spits rondloopt, Laurent Depoitre genaamd. Hij kwam over van Peruwelz waar hij aan de lopende band scoorde. Bij Aalst zou hij nu ook sterk spelen en gemakkelijk scoren zei de man.

Depoitre zou een bodyspits van 22 jaar zijn die momenteel zijn laatste jaar universiteit voor apotheker studeert. Naar hetgeen de man me vertelde zou hij nog dit seizoen bij Eendracht Aalst willen blijven totdat zijn studies zijn afgewerkt en zou hij nu al op de lijstjes van enkele eerste klassers prijken waaronder AA Gent.

Voilà tot daar mijn informatie.
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: Transfers ...

Bericht door ZANDER »

Scandic schreef:
Jacques schreef:Volgens mij zit er op transfermarkt.de veel natte vinger-werk tussen. Bedragen van transfers die effectief zijn vrijgegeven zullen wel kloppen, maar in België is dat 9 keer op de 10 niet het geval. En zelfs dan...de waarde van een speler is eigenlijk wat een ander bereid is om ervoor te betalen, maar dat is van zoveel factoren afhankelijk, zie bv. Onana die ons om en bij de 400 000 euro kostte omdat er een rondje opbieden tegen Lierse plaatsvond. Ik denk niet dat transfermarkt daarmee rekening hield toen ze destijds een bedrag op Onana plakten, dat is ook haast onmogelijk in te schatten en al helemala niet als buitenlandse website. In het beste geval kan je het een 'educated guess' noemen, een gok op basis van 'normale transferbedragen' van 'vergelijkbare transfers' in dezelfde of 'gelijkaardige' competities maar daar kan zoveel variatie opzitten...
Die bedragen moet je inderdaad met de nodige korrels zout nemen. Het hangt allemaal van zoveel factoren af, dat je moeilijk de prijs kan inschatten. Het is 'wat de gek er voor geeft'. Het Deense Odense snoepte destijds Utaka voor de neus van Lierse weg voor iets meer dan € 200.000, terwijl Lierse ook meer dan € 400.000 wilde geven aan Antwerp...
De "waarde-cijfers" op transfermarkt zijn een indicatief gegeven uiteraard. Maar je kan je toch een "beeld" vormen van de diverse competities...
Ze hebben nu trouwens ook info ter beschikking over de minder bekende competities zoals de Baltische staten: Letland, Estland, Litouwen.... ook van Ierland, Noord Ierland, Ijsland, Bosnië Herzegovina.... dat was vorig seizoen nog niet het geval.

Logisch toch een beetje zoals jij en "Jacques" vermelden dat transfermarkt.de, kwestie transferprijzen en markwaarde bepalingen "een indicatieve gissing" doen. Hoeveel clubs geven de effectieve transfersomprijzen 100% juist vrij.
Managementsbureau's als je die gaat contacteren om een "waardebepaling" te geven aan hun spelers in hun portfolio gaan ook niet altijd meteen "realistische" sommen doorgeven.... maar de site op zich is wel een mooie informatiebron op diverse vlakken en er worden echt wel inspanningen gedaan om de diverse info zo correct mogelijk weer te geven.

Sedert enkele dagen staat bijvoorbeeld Kotysch eindelijk vermeld op de STVV.com, dat heeft dus bijna drie maanden in beslag genomen. Dufer daarentegen staat er dan weer niet tussen... zal dus ook voor binnen een maand of drie zijn.
Het minste dat je toch zou mogen verwachten is dat een club zijn "eigen" clubwebsite" op dit vlak dadelijk up-to-date kan houden...

Als je dan dus informatie gaat verzamelen via de spelersdatabanken op de website van de diverse clubs kom je hier ook fouten en onvolkomenheden tegen...

En voor de rest ben ik aan 't wachten op de "nieuwe" NAMEN die K.STVV ons na de winterstop gaat aanbieden???? eerder kan je er toch niets zinnigs meer over zeggen.
Mijn "wantrouwen" blijft overigens nog zeer groot in de context dat het "iets" degelijks gaat zijn... zaterdag winnen van KV Kortrijk en zou wel eens iets heel "miniems" kunnen worden kwestie "bijkomende" wintertransfers...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Transfers ...

Bericht door Since '54 »

'Nieuwe namen'? Ik heb zo het gevoel dat ze het erg moeilijk hebben om een waardevolle speler aan de haak te slaan.

Prioriteit 1: goede lakensverdelende spelmaker.

Prioriteit 2: één of twee sterke spitsen van meer dan 1,65 meter en meer dan 55 kg ;)

Prioriteit 3: uitgesproken linksback

Prioriteit 4: uitvoetballende en kopbalsterke centralist
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: Transfers ...

Bericht door ZANDER »

Since '54 schreef:'Nieuwe namen'? Ik heb zo het gevoel dat ze het erg moeilijk hebben om een waardevolle speler aan de haak te slaan.

Prioriteit 1: goede lakensverdelende spelmaker.

Prioriteit 2: één of twee sterke spitsen van meer dan 1,65 meter en meer dan 55 kg ;)

Prioriteit 3: uitgesproken linksback

Prioriteit 4: uitvoetballende en kopbalsterke centralist
:) Als ik mijn "gevoel" moet laten spreken.... je mag er maximaal twee kiezen uit dit lijstje van prioriteiten.... bij winst tegen KV Kortrijk, nog maximaal één. Dat is mijn inschatting van de "denkwijze" in dat Stayencomplex....
lordnicky
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 okt 2010, 13:46

Re: Transfers ...

Bericht door lordnicky »

Ik blijf terbij da de broerkes Monteyne geen slechte aanwinst voor ons zouden zijn
-gratis
-veel ervaring
-vrij goed
:beer:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4161
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door lindoke »

REDNAZ schreef:
:) Als ik mijn "gevoel" moet laten spreken.... je mag er maximaal twee kiezen uit dit lijstje van prioriteiten.... bij winst tegen KV Kortrijk, nog maximaal één. Dat is mijn inschatting van de "denkwijze" in dat Stayencomplex....
Yep zelfde gevoel hier. Voor de winterstop nog 4 puntjes halen en Roland gaat weer "russische roulette-neigingen" krijgen met een revolver in de hand waarvan de 6 kamers een kogel bevatten :gek:

Dus misschien 1 transfer erbij dan of hij zou het helemaal te bont maken en enkel Dufer als inkomende transfer en dus..........niks meer bij.

Dje weit da dje be hum och oan alles koint verwachte wor :headbang:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gesloten