Transfers ...

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: Transfers ...

Bericht door Erik Engerd »

InsideBlueYellow schreef: Ik denk aan matondo, Beda en zelfs Daerden mss. Ik heb in de wandelgangen zelfs Polak van RSCA gehoord maar dat zou ik nooit geloven. Als :Roland: :mangel: Polak binnen halen ben ik zeer tevreden maar dat kan NOOIT zijn.
Yulu Matondo wordt aan Eupen gekoppeld
Beda aan Charleroi
Polak aan Kv Mechelen
(Speculaties van de pers) (Voetbal-belgië)

Daerden die blijft in Standard...die is naar de C-kern gemoeten omdat 'm zich heeft uitgelaten over de D'Onofrio's...eens je dat doet ben je de zak...Poccognoli zou ni gelukkig zijn op Sclessin...dus dan zal Koen wel blijven, indien Pocco vertrekt..
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1204
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Transfers ...

Bericht door Luc »

omeloe schreef:
Erik Engerd schreef:
Sacruzsa schreef:Kunnen geen supp club oprichten in zo een rijk olie land , mss da er ne rijke zot opzoek is naar een club om over te nemen da is de enige methode om van :Roland: af te graken
:grappig:

Bel eens met Samy
Samy is ook een arm schaap , voor hem moeten supporters ook maar zwijgzame volgelingen zijn .
Wat :Roland: betreft , ik word ziek als ik zijne kop maar zie .
Beter een 'arm schaap' dat geld durft uitgeven dan steenezel :Roland: die alles in stenen en zijn eigen zakken steekt ! :devil:
enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Transfers ...

Bericht door enerkey »

Luc schreef:
Beter een 'arm schaap' dat geld durft uitgeven dan steenezel :Roland: die alles in stenen en zijn eigen zakken steekt ! :devil:
Dus jij had liever een ongelofelijk overdreven dure flut ploeg gehad?

Ik ken mensen die al hun geld uitgeven aan gokken, alcoholverlslavingen, sigaretten en andere onbenulligheden. Op tijd en stond bedank ik ze. "Proficiat jij hebt tenminste het lef om geld uit te geven" En terecht. Het is immers zeer goed voor de economie wat ze doen.
- Yves -
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 nov 2010, 20:30

Re: Transfers ...

Bericht door - Yves - »

InsideBlueYellow schreef:Ik werk voor een bedrijf op stayen en zie regelmatig het wel en weer op stayen. Ik kan jullie gaan vertellen dat de materiaalmeester de donderdag voorbij kwam gewandeld met een truitje in zijn hand. Ik vroeg hem of er een nieuwe speler is aangetrokken. Hij vertelde ja maar hij wou nie zeggen wie. Zijne uitleg was dat we dat 1 dees dagen te weten gingen komen. Hij zag er tevreden uit. Ik zag wel een naam op het truitje staan maar kon het nie te goei lezen. DUS JA ER IS EEN NIEUWE SPELER!
Wie, zullen we moeten raden of wachten...

Ik denk aan matondo, Beda en zelfs Daerden mss. Ik heb in de wandelgangen zelfs Polak van RSCA gehoord maar dat zou ik nooit geloven. Als :Roland: :mangel: Polak binnen halen ben ik zeer tevreden maar dat kan NOOIT zijn.
Volgens mij stond er op dat truitje TELENET, en die kan niet sjotten :-) Ze hebben de namen eraf gehaald om een nieuwe sponsor erop te kunnen zetten.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door Cremasco »

Guido praat vandaag in HBVL over een tweetal versterkingen, aangevuld met nog wat jongeren.
InsideBlueYellow
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 dec 2010, 13:35

Re: Transfers ...

Bericht door InsideBlueYellow »

Als ze het binnenshuis zeggen dat er ne nieuwe speler geloof ik het! We moeten enkel afwachten tot ze het bekend maken voor iedereen.
Telenet binnen halen is super want is bedrijf wat 800 miljoen winst heeft gemaakt dit jaar.


We zullen wel zien welke cadeau's :Roland: ons zal geven voor kerst!
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: Transfers ...

Bericht door wim vanaken »

[/quote]

Samy is ook een arm schaap , voor hem moeten supporters ook maar zwijgzame volgelingen zijn .
Wat :Roland: betreft , ik word ziek als ik zijne kop maar zie .[/quote]

Samy arm schaap ? Lees dan 't volgende maar eens.....

“Maar ik pik het niet dat ik na de wedstrijd door sommige mensen van YBA (supportersclub Yellow Black’s Army, red.) verbaal wordt aangevallen. Zij stellen dat ze liever in derde klasse zouden spelen zonder mij, dan in eerste onder mijn beleid. Ik kan jullie verzekeren dat zoiets heel hard aankomt. Ik pik dit niet en ik zal maatregelen treffen.”

“Daarom roep ik alle vertegenwoordigers van de verschillende supportersclubs bijeen, nu maandag 20 december in het Themacafé om 17 uur. Ik wil met hen rond de tafel zitten en nog eens mijn standpunt duidelijk maken. Uiteraard ben ik er ook om naar hun standpunten te luisteren. Maar dan wel in een opbouwende sfeer. Niet een waarin mij voor de voeten wordt geworpen dat ze liever in derde afdeling of lager zouden spelen zonder mij, dan waar we nu staan maar met mij aan het roer. Als dat jullie conclusies zijn, dan zal ik daar ook mijn conclusies uit trekken.”

Hij pikt het dus ook niet dat hij door bepaalde leden van de YB-army verbaal werd aangevallen na de (heel) goede prestatie van Lierse tegen Genk....MAAR....Hij nodigt hen wel uit om..... morgen rond de tafel te zitten en de onderlinge standpunten duidelijk te maken....Zie je dat met onze Roland al gebeuren ????
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4187
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Transfers ...

Bericht door stvvilvoorde »

liersesup schreef:Hadden we in die tijd naar derde klasse gegaan dan konden we tenminste een gezondere basis leggen. Wat heeft MS al gedaan om ons bestaan te garanderen mocht hij zijn speeltje dumpen? Niets dus. De put wordt alsmaar groter gemaakt waardoor bij vertrek enkel nog een faillisement mogelijk wordt gemaakt.

MS moet zich trouwens beter leren opstellen ivm de kritiek. Ik heb meer en meer het gevoel dat hij een groot dictator wil spelen binnen de Lierse-vereniging waarbij de supporters geen enkele vorm van kritiek mogen uiten. Bovendien begin ik me serieuze vraagtekens te stellen bij het feit of hij wel een goed zakenman is. Hij gaat in tegen alles waar een zakenman juist rekening meehoudt: maximum aan prestaties bij een minimum aan uitgaven, mensen/producten die niet voldoen uit de organisatie weren, de klanten/supporters ten alle tijden tevreden houden, ...
Als het slecht gaat hoort ge overal dezelfde kritiek
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Transfers ...

Bericht door Jacques »

Scandic schreef:
Halenaar schreef:Dan gaan ze beter voor Azevedo
http://www.transfermarkt.co.uk/en/azeve ... 00101.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar hebben de 'buren' al bijna mee een akkoord.
Damn dat steekt. Die hadden wij altijd moeten halen. Heel mooie voetballer naar mijn bescheiden mening.

Cerigioni dan maar of zijn de buren daar ook al mee bezig?
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4187
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Transfers ...

Bericht door stvvilvoorde »

Van op het tweedeklasse forum:
Ik heb vernomen van een beloftenscout van Antwerp Tom Billen dat Antwerp interesse had in Roel Van Hemert, Bart De Roover wou hem graag aan zijn selectie toevoegen maar nu Van Hemert terug kansen krijgt in Lierse wil Van Hemert niet meer vertrekken. De Roover zou graag Addo , Onana en Dupré willen halen tijdens de winterstop. Addo en Dupré hebben geen ploeg momenteel en Onana zou mogen vertrekken van STVV. De vraagprijs van Onana zou 250.000 euro zijn.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Transfers ...

Bericht door Henri is de man »

stvvilvoorde schreef:Van op het tweedeklasse forum:
Ik heb vernomen van een beloftenscout van Antwerp Tom Billen dat Antwerp interesse had in Roel Van Hemert, Bart De Roover wou hem graag aan zijn selectie toevoegen maar nu Van Hemert terug kansen krijgt in Lierse wil Van Hemert niet meer vertrekken. De Roover zou graag Addo , Onana en Dupré willen halen tijdens de winterstop. Addo en Dupré hebben geen ploeg momenteel en Onana zou mogen vertrekken van STVV. De vraagprijs van Onana zou 250.000 euro zijn.
LOL
Als er iemand dat bedrag geeft, rij ik ermee door de sneeuw heel Vlaanderen rond !
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Melle
Berichten: 323
Lid geworden op: 09 okt 2010, 22:45

Re: Transfers ...

Bericht door Melle »

Henri is de man schreef:
stvvilvoorde schreef:Van op het tweedeklasse forum:
Ik heb vernomen van een beloftenscout van Antwerp Tom Billen dat Antwerp interesse had in Roel Van Hemert, Bart De Roover wou hem graag aan zijn selectie toevoegen maar nu Van Hemert terug kansen krijgt in Lierse wil Van Hemert niet meer vertrekken. De Roover zou graag Addo , Onana en Dupré willen halen tijdens de winterstop. Addo en Dupré hebben geen ploeg momenteel en Onana zou mogen vertrekken van STVV. De vraagprijs van Onana zou 250.000 euro zijn.
LOL
Als er iemand dat bedrag geeft, rij ik ermee door de sneeuw heel Vlaanderen rond !

Ik heb gisteren gevraagd aan Onana wat zijn situatie is... Hij zei mij dat hij wordt uitgeleend (hoogst waarschijnlijk daar in Cyprus) en op de vraag of hij daarna nog ging terugkeren zei hij "misschien, we zullen daarna wel zien"...
Sidibé blijft tot het einde van het seizoen... Daarna ziet hij wel. Het is zelfs niet uitgesloten dat hij bij STVV blijft...
Delorge hoopt dat er nog versterking bijkomt want hij vreest dat RD zich wat blind staart op die 9/12...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4168
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door lindoke »

Melle schreef:
Henri is de man schreef:
stvvilvoorde schreef:Van op het tweedeklasse forum:
Ik heb vernomen van een beloftenscout van Antwerp Tom Billen dat Antwerp interesse had in Roel Van Hemert, Bart De Roover wou hem graag aan zijn selectie toevoegen maar nu Van Hemert terug kansen krijgt in Lierse wil Van Hemert niet meer vertrekken. De Roover zou graag Addo , Onana en Dupré willen halen tijdens de winterstop. Addo en Dupré hebben geen ploeg momenteel en Onana zou mogen vertrekken van STVV. De vraagprijs van Onana zou 250.000 euro zijn.
LOL
Als er iemand dat bedrag geeft, rij ik ermee door de sneeuw heel Vlaanderen rond !

Ik heb gisteren gevraagd aan Onana wat zijn situatie is... Hij zei mij dat hij wordt uitgeleend (hoogst waarschijnlijk daar in Cyprus) en op de vraag of hij daarna nog ging terugkeren zei hij "misschien, we zullen daarna wel zien"...
Sidibé blijft tot het einde van het seizoen... Daarna ziet hij wel. Het is zelfs niet uitgesloten dat hij bij STVV blijft...
Delorge hoopt dat er nog versterking bijkomt want hij vreest dat RD zich wat blind staart op die 9/12...
Als Delorge dat zegt mag je dat als de waarheid aannemen. Nog meer zelfs, als hij zegt dat hij vreest dat RD zich blind staart op de 9/12 mag je er al vanuit gaan dat hij ergens iets in die richting gehoord heeft. Wat Sidibé betreft is het niet moeilijk te gissen wat zijn bedoelingen zijn. Rustig afwachten tot na het seizoen en dan zien wat er zich aanbiedt. Als het de moeite loont om met zijn gezin uit Sint-Truiden weg te trekken zal hij dat wel doen. In het andere geval gaat hij ingaan op een verbeterd contract van K.STVV.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Transfers ...

Bericht door Since '54 »

Als Milan Bojovic wordt aangekocht plus een eventueel 'genezen' Daerden (ik hoor meer en meer geruchten) als linksback kan aangetrokken worden zouden we mét Dufer vrij goed gewapend zijn om er de laatste acht matchen tegenaan te gaan en de redding te bewerkstelligen.

Voorwaarden:

- Bojovic moet meevallen (daar heb ik vertrouwen in omdat Jos Eerdekens meer dan waarschijnlijk een ernstig man is)
- Daerden moet medisch O.K. zijn



--------------------- Henkinet -------------------

Odoi ------ Kotysch ------- Euvrard ------ Daerden

-------- Delorge ----------------- Mennes --------

Dufer -------------------------------- Schouterden

--------------- Bojovic ---------------------------

---------------------------- Sidibé ---------------


Bank: Volders - Wagemakers - Buysens - Rymenants - Deferm - Stiers - Mutombo - Antheunis - Bertjens
Melle
Berichten: 323
Lid geworden op: 09 okt 2010, 22:45

Re: Transfers ...

Bericht door Melle »

Alsook gehoord van Buysens dat hij hoopt om de voorbereiding tijdens de winterstop mee te maken en hij ziet zichzelf zeker dit seizoen nog in actie komen. Hij heeft af en toe nog pijn, wat normaal is, maar hij kan toch al voluit lopen en hij is toch al lichtjes bezig met de bal...

Over Bojovic:
- Brepoels zegt dat hij de moeite waard is maar dat ze moeten afwachten of de vraagprijs niet te hoog gaat liggen..
- Bepaalde spelers weten (nog) niet wat ze moeten denken van de kwaliteiten van Bojovic. De periode is uiteraard veel te kort om dit te beoordelen. Hij combineert schitterende met echt rampzalige dingen... Bijschaving is dus nog nodig...
Gesloten