Transfers ...

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 637
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Transfers ...

Bericht door Sacruzsa »

zakkamakka schreef:Vandaag in HBVL Caluwé mag weg, Onana waarschijnlijk weg. En Roland komt er ook nog iets bij of is de kern toch nog véél te groot ? Binnenkort kan je de inhaalwedstrijd tegen Mechelen met de beloften spelen als dat zo verder gaat.
Ik denk da we naar een kern gaan van 11 meer hebt ge toch niet nodig eh :lollig:
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Transfers ...

Bericht door Jacques »

Scandic schreef:
Jacques schreef:STVV moet deze winterstop Ishiaku binnenhalen.

Maar ik denk dat ik op mijn kin kan kloppen.
Ik vrees dat die nooit nog zijn oude niveau zal halen.
Laat maar zitten dan.

Om hetgeen eerder gepost werd te nuanceren: een spits van het kaliber Ishiaku (de oude) hebben we nodig als vervanger voor Sidibe. Dat die liefst vandaag hier nog moet staan en niet pas in de zomer, lijkt me nogal evident als Onana verkocht/verhuurd wordt aan die Cyprioten. Ik zou het persoonlijk thans toch interessanter vinden op lange termijn moesten we eens met Antwerp gaan praten over Onana en hun jongeren. Al kan ik ook wel begrijpen dat Cyprus de voorkeur krijgt als die mannen geld op tafel kunnen en willen leggen om zo toch nog iets van die 400 000 euro te recupereren.
Overdrijven is een kunst
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Transfers ...

Bericht door Scandic »

Jacques schreef:Laat maar zitten dan.

Om hetgeen eerder gepost werd te nuanceren: een spits van het kaliber Ishiaku (de oude) hebben we nodig als vervanger voor Sidibe. Dat die liefst vandaag hier nog moet staan en niet pas in de zomer, lijkt me nogal evident als Onana verkocht/verhuurd wordt aan die Cyprioten. Ik zou het persoonlijk thans toch interessanter vinden op lange termijn moesten we eens met Antwerp gaan praten over Onana en hun jongeren. Al kan ik ook wel begrijpen dat Cyprus de voorkeur krijgt als die mannen geld op tafel kunnen en willen leggen om zo toch nog iets van die 400 000 euro te recupereren.
Als je Sidibe moet vervangen, dan moet je zeker een evenwaardig type zoeken. Een collega van mij heeft Ishiaku eens aan het werk gezien met FC Köln 2 en hij viel hem niet op. Ik ben nog altijd blij dat het Deense Odense destijds niet de volle pot betaalde voor Onana, maar toch Utaka haalde.

Of Bojovic de witte merel is ? Ik heb mijn twijfels, maar ik denk dat STVV de lat toch hoger moet leggen om Sidibe te vervangen.
InsideBlueYellow
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 dec 2010, 13:35

Re: Transfers ...

Bericht door InsideBlueYellow »

Wat zou van Chimedza zijn? Iemand hem nog gezien of gehoord? Is die niet terug aan het trainen op zijn eigen. Heeft die al een nieuwe club?
aulenteer
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2010, 11:50

Re: Transfers ...

Bericht door aulenteer »

awel ja CHIMEDZA...
die loopt hier nog altijd rond in Sint-Truiden.
Ik zie hem regelmatig rondlopen in de stad. Soms alleen, soms met vrouw en kind.
Maar is die terug fit? geraakt die nog ooit fit?
Die is nu zonder contract zeker ?
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: Transfers ...

Bericht door Erik Engerd »

aulenteer schreef:awel ja CHIMEDZA...
die loopt hier nog altijd rond in Sint-Truiden.
Ik zie hem regelmatig rondlopen in de stad. Soms alleen, soms met vrouw en kind.
Maar is die terug fit? geraakt die nog ooit fit?
Die is nu zonder contract zeker ?
Cephas heeft geen contract, maar mocht in juni van dit jaar in STVV blijven revalideren, onlangs zei Brepoels nog op "Extra time" dat hij waarschlijk nooit meer de oude zal worden...knie kapot, kan moeilijk gaan..
Ik dacht dat er ook ff interesse was uit Griekenland of Cyprus, maar er zal niet veel van komen...jammer voor hem, zo iemand mist STVV heel hard... Caluwé gebuisd, Evertz te licht (voorlopig), Schouterden (voor de flank), Christ (?), ...

Zoals ik al eens zei... seffes wordt Onana, de nieuwe Utaka...
Utaka (top in 3de bij Patro, dan topschutter bij Fc Antwerp, dan Westel/gebuisd en dan weer zeer degelijk zoals ik hier lees in Denemarken)...
Als de deal met die cyprioten doorgaat, hebben we dus enkel Sidibé voor de terugronde in de spits?
(of kan Mangel weer n belofte op de kop tikken uit 1ste provinciale Weuts, Krisje Broux?)
Bij Noliko Maaseik speelt ook ne Sidibé.. :mangel: mss die eens gaan scouten
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Transfers ...

Bericht door Jacques »

Erik Engerd schreef: Zoals ik al eens zei... seffes wordt Onana, de nieuwe Utaka...
Utaka (top in 3de bij Patro, dan topschutter bij Fc Antwerp, dan Westel/gebuisd en dan weer zeer degelijk zoals ik hier lees in Denemarken)...
Best mogelijk dat Onana elders wel ontbolstert, maar zolang Guido hier de plak zwaait (in het belang van de club hopelijk nog lang) en de krijtlijnen van zijn systeem behoudt, zal Onana hier niet renderen.
Dan kun je maar beter op een propere manier afscheid van elkaar nemen en er nog wat voor proberen te vangen in plaats van elkaar voor de voeten te blijven lopen.
Als de deal met die cyprioten doorgaat, hebben we dus enkel Sidibé voor de terugronde in de spits?
(of kan Mangel weer n belofte op de kop tikken uit 1ste provinciale Weuts, Krisje Broux?)
Het was dus wel Timmy hè.
Kris was nen andere, die speelt nu bijna in 1ste provinciale. ;)
Bij Noliko Maaseik speelt ook ne Sidibé.. :mangel: mss die eens gaan scouten
Allez, die zal dan toch al het goede postuur hebben. :lol:

Bij nader opzoekwerk blijkt dat dus een aanvaller van 1m93 te zijn, perfect gewoon. :cool:
Overdrijven is een kunst
VWB
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:53

Re: Transfers ...

Bericht door VWB »

onana is een topspeler voor iedere 2de klasse ploeg die hoog speelt.. in 1ste zijn er weinig ploegen dit dit spel kunnen brengen.
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: Transfers ...

Bericht door Rikke »

Weet iemand of STVV bezig is met een Spaanse speler of een Spaanse makelaar?

Heb net een Spaanse Porsche Cayenne gespot bij iemand van de sportieve cel aan zijn privé woning.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Vavke
Berichten: 17
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:03

Re: Transfers ...

Bericht door Vavke »

Van voetbalkrant.com:

Sint-Truiden doet bod op talentvolle spits

Sint-Truiden heeft een bod uitgebracht op Thomas Meunier. De 19- jarige spits is de ontdekking van het seizoen bij derdeklasser Virton.
Meunier ontpopte zich bij Virton een beloftevolle spits die makkelijk de weg naar doel vindt. Ook Anderlecht en Standard tonen interesse in de jonge speler.
STVV is de eerste club die een officieel bod doet op Meunier. Als er een akkoord wordt gevonden, mag de aanvaller het seizoen volmaken bij Virton.


Ben benieuwd.
enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Transfers ...

Bericht door enerkey »

Toen ik een maand geleden las dat Anderlecht interesse had, heb ik hem eens gegoogled. Zag er niet slecht uit.

http://www.youtube.com/watch?v=mws47Oc_4N4" onclick="window.open(this.href);return false;

Aardige dribbel en strak schot.

Dit is ook aardig, maar een beetje lucky denk ik:

http://www.youtube.com/watch?v=CVlsOwrI ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 637
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Transfers ...

Bericht door Sacruzsa »

Vavke schreef:Van voetbalkrant.com:

Sint-Truiden doet bod op talentvolle spits

Sint-Truiden heeft een bod uitgebracht op Thomas Meunier. De 19- jarige spits is de ontdekking van het seizoen bij derdeklasser Virton.
Meunier ontpopte zich bij Virton een beloftevolle spits die makkelijk de weg naar doel vindt. Ook Anderlecht en Standard tonen interesse in de jonge speler.
STVV is de eerste club die een officieel bod doet op Meunier. Als er een akkoord wordt gevonden, mag de aanvaller het seizoen volmaken bij Virton.


Ben benieuwd.
En zoals altijd zal hij wel voor een van de concurenten kiezen , :Roland: & :mangel: zijn immers de meesters in het niet overtuigen van spelers
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4185
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Transfers ...

Bericht door stvvilvoorde »

Nochthans verkondigen ze nu al drie jaar aan een stuk in alle media dat ze resoluut voor 'jong en belgisch' gaan.
Op zich is dat geen slechte tactiek, maar dan moet je hem wel consequent toepassen.
Op termijn ga je dan een streepje voor hebben bij jongeren zoals de deze,
want iedereen uit de lagere regionen wil in eerste klasse spelen en dan liefst bij een club waar je als jongere echt een kans krijgt.
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Transfers ...

Bericht door leuvenaar »

Sacruzsa schreef:
Vavke schreef:Van voetbalkrant.com:

Sint-Truiden doet bod op talentvolle spits

Sint-Truiden heeft een bod uitgebracht op Thomas Meunier. De 19- jarige spits is de ontdekking van het seizoen bij derdeklasser Virton.
Meunier ontpopte zich bij Virton een beloftevolle spits die makkelijk de weg naar doel vindt. Ook Anderlecht en Standard tonen interesse in de jonge speler.
STVV is de eerste club die een officieel bod doet op Meunier. Als er een akkoord wordt gevonden, mag de aanvaller het seizoen volmaken bij Virton.


Ben benieuwd.
En zoals altijd zal hij wel voor een van de concurenten kiezen , :Roland: & :mangel: zijn immers de meesters in het niet overtuigen van spelers
maar nu zijn de concurrenten wel van een ander kaliber dus waar ligt de limiet als je moet opboksen tegen bv Anderlecht,Standard,Lille en Saint - Etienne.
als hij naar Zulte trekt dan zou ik het moeilijk hebben maar als hij naar een ploeg van het kwartet hierboven verhuist dan leg ik me daar bij neer.
er zijn voor :Roland: budgettaire grenzen,dat weet iedereen,soms is dat maar goed ook.
:Roland: kan geen 18-jarige etaleren voor 20.000.000 zoals de Herminator.
en het is een Anderlecht-supporter,favoriete speler :Suarez.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Transfers ...

Bericht door Halenaar »

Lijkt mij wel een leuke speler, overstapkes, naar binnen kappen, aardig schot in de voeten, versnelling. Goede eerste indruk, maar die verdediging is ook om bij te janken.

Maar goed, als clubs als Anderlecht/Standard/Lille/Sedan en anderen hem volgen, weet je dat hij een groot talent is.
leuvenaar schreef:
Sacruzsa schreef:
Vavke schreef:Van voetbalkrant.com:

Sint-Truiden doet bod op talentvolle spits

Sint-Truiden heeft een bod uitgebracht op Thomas Meunier. De 19- jarige spits is de ontdekking van het seizoen bij derdeklasser Virton.
Meunier ontpopte zich bij Virton een beloftevolle spits die makkelijk de weg naar doel vindt. Ook Anderlecht en Standard tonen interesse in de jonge speler.
STVV is de eerste club die een officieel bod doet op Meunier. Als er een akkoord wordt gevonden, mag de aanvaller het seizoen volmaken bij Virton.


Ben benieuwd.
En zoals altijd zal hij wel voor een van de concurenten kiezen , :Roland: & :mangel: zijn immers de meesters in het niet overtuigen van spelers
maar nu zijn de concurrenten wel van een ander kaliber dus waar ligt de limiet als je moet opboksen tegen bv Anderlecht,Standard,Lille en Saint - Etienne.
als hij naar Zulte trekt dan zou ik het moeilijk hebben maar als hij naar een ploeg van het kwartet hierboven verhuist dan leg ik me daar bij neer.
er zijn voor :Roland: budgettaire grenzen,dat weet iedereen,soms is dat maar goed ook.
:Roland: kan geen 18-jarige etaleren voor 20.000.000 zoals de Herminator.
en het is een Anderlecht-supporter,favoriete speler :Suarez.
Hij heeft Anderlecht al afgezegd, omwille van zijn speelkansen. Het lijkt me een nuchtere jongen op dat gebied.
Gesloten