Transfers ...

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Transfers ...

Bericht door Scandic »

Jacques schreef:Een deftige club is dan trouwens al bezig met de zomermercato.
Eindelijk iemand die het ziet ! Ikzelf ben nu al bezig met de voorbereiding op de zomermercato en de eerste opdracht volgt op 27 januari. Trouwens : Ik vind STVV wel een deftige club hoor...
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door Cremasco »

VWB schreef:hoe zou het met Alex da Silva zijn..
Staat vandaag in HBVL. ZE hadden hem beter gewisseld met Onana want hij wil nog steeds terug komen. STVV verkiest hij boven Genk
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Transfers ...

Bericht door stvvilvoorde »

Daarlaten aub, hij is mentaal te zwak en geen ploegspeler.
In de cypriotische competitie (bij de ploeg waar onana nu trouwens naartoe is) is hij wel +/- basisspeler, maar dat drukt zich niet uit in geweldige statistieken.
1 goal, 0 assists op ongeveer 1000 speelminuten.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Transfers ...

Bericht door Jacques »

Scandic schreef:
Jacques schreef:Een deftige club is dan trouwens al bezig met de zomermercato.
Eindelijk iemand die het ziet ! Ikzelf ben nu al bezig met de voorbereiding op de zomermercato en de eerste opdracht volgt op 27 januari. Trouwens : Ik vind STVV wel een deftige club hoor...
Ik vind STVV een fantastische club maar ons beleid iets minder. ;)

Soit, na 20 jaar is het toch te laat om de club de rug toe te keren, 't is telkenmale hopen dat ze eindelijk hun les geleerd hebben en vervolgens vaker ontgoocheld dan positief verrast worden.

Over die Meunier lees ik hier en daar wel positieve zaken, naar volgend seizoen toe is die welkom voor mij en als Guido iets ziet in die Bojovic (ik ga ervan uit dat Guido zijn maatstaf niet verlaagd heeft) mag dat ook. Maar zonder directe versterking zal het ook na de winterstop vaak bibberen zijn en hopen dat Guido en de spelers nog ergens een 9/9 uit hun hoed kunnen toveren. Hoe je het ook draait of keert met deze kern van amper 15 spelers die op dit moment eerste klasse aankunnen, is het behoud veilig stellen een prestatie op zich. Als dat nog 2 speeldagen voor het einde van de competitie zou kunnen, zeg ik zelfs chapeau aan de technische staf en de spelersgroep. Wat niet wil zeggen dat we content moeten zijn, want het had nooit zover mogen komen.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Transfers ...

Bericht door Jacques »

stvvilvoorde schreef:Daarlaten aub, hij is mentaal te zwak en geen ploegspeler.
In de cypriotische competitie (bij de ploeg waar onana nu trouwens naartoe is) is hij wel +/- basisspeler, maar dat drukt zich niet uit in geweldige statistieken.
1 goal, 0 assists op ongeveer 1000 speelminuten.
En toch zou hij nog welkom zijn voor mij. Dat hij vorig seizoen terugkeerde naar Brazilië door zijn privé-situatie, kan ik hem onmogelijk kwalijk nemen.

Je moet er wel nog minstens 1 balvaste man bij zetten met wie het klikt. Als Alex en Chimedza elkaar vorig seizoen vonden, dan gaf dat een hoop problemen voor de tegenstander. Maar als hij zo iemand mist, denk ik dat hij zichzelf vaak gaat vastdribbelen tot ergernis van velen, genre de Mutombo toen er nog geen kopke op begon te groeien en ik al 3 keer terug op de trein naar Luik gezet zou hebben. Het blijft hoe dan ook iemand die met een actie de boel kan openbreken, maar misschien moeten we voor dat soort supersub wel eerder naar Antheunis en Evertz kijken.

Met de hand op het hart durf ik niet zeggen dat Dufer het sowieso beter zal doen op de rechtsbuiten. Al hoop ik ooit nog een glimp op te vangen van de Dufer die bij Charleroi doorbrak.
Overdrijven is een kunst
enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Transfers ...

Bericht door enerkey »

Jacques schreef:
Met de hand op het hart durf ik niet zeggen dat Dufer het sowieso beter zal doen op de rechtsbuiten. Al hoop ik ooit nog een glimp op te vangen van de Dufer die bij Charleroi doorbrak.
Bij Tubize vond ik hem zeker zo goed spelen. Dus ik hoop dat hij terug min of meer kan aanknopen met dat niveau.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Transfers ...

Bericht door Scandic »

Jacques schreef:Ik vind STVV een fantastische club maar ons beleid iets minder. ;)
Ik vergelijk het beleid van Belgische clubs soms met het Noorse Lyn Oslo : één man die alles beslist en later beseft men pas hoe diep men zit.

Dan moet je er nog uitgeraken.
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: Transfers ...

Bericht door Erik Engerd »

Jacques schreef:
stvvilvoorde schreef: Het blijft hoe dan ook iemand die met een actie de boel kan openbreken, maar misschien moeten we voor dat soort supersub wel eerder naar Antheunis en Evertz kijken.
Te licht ALLEBEI, Evertz laat ik ng even het voordeel vd twijfel, maar Antheunis komt te kort op dit moment...
Das al 3 jaar n belofte.... das ne speler voor hooguit 2de klasse...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Transfers ...

Bericht door Halenaar »

Erik Engerd schreef:
Jacques schreef:
stvvilvoorde schreef: Het blijft hoe dan ook iemand die met een actie de boel kan openbreken, maar misschien moeten we voor dat soort supersub wel eerder naar Antheunis en Evertz kijken.
Te licht ALLEBEI, Evertz laat ik ng even het voordeel vd twijfel, maar Antheunis komt te kort op dit moment...
Das al 3 jaar n belofte.... das ne speler voor hooguit 2de klasse...
Hij is nog altijd maar 19 jaar, en op Standard was hij de beste samen met Odoi en Henkinet. Dus waarom vind jij dat een speler voor 2de klasse?
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: Transfers ...

Bericht door Ozzy »

Over Antheunis kunnen we het allemaal eens zijn een grote gaat het nooit worden maar dat was Boffin ook niet.
Yorick beschikt over een geweldige snelheid en meer dan behoorlijke techniek maar het ontbreekt hem aan duelkracht en dat is ook de reden dat hij nog niet meer wedstrijden gespeeld heeft.
Net daar sleutelt Brepoels aan en dat gaat zijn vruchten pas volgend seizoen afwerpen, vergeet daarbij ook niet dat hij verleden seizoen een zware blessure opgelopen had en dat hij pas in de eindfase een paar wedstrijden heeft gespeeld.
Yorick is slimmer geworden maar zijn acties zijn een beetje doorzichtig.
Hij moet nog meer in zichzelf geloven en met zijn snelheid en techniek kan hij in het moderne voetbal zeker een vaste waarde worden in de elf van STVV.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Transfers ...

Bericht door Iniesta »

Scandic schreef:Ik vergelijk het beleid van Belgische clubs soms met het Noorse Lyn Oslo : één man die alles beslist en later beseft men pas hoe diep men zit.

Dan moet je er nog uitgeraken.
Dat geldt voor bijna alle clubs in België zeker. Het punt is dat die man zich laat bijstaan door mensen met kennis en naar hen luistert ipv alles ook nog eens zelf te willen beslissen. Voetbal is gewoon niet rendabel zonder af en toe een supertransfer en dan hang je snel af van een gek met geld en in die groep gekken zit veel variatie in koppigheid :lol:
Thomas
Berichten: 134
Lid geworden op: 24 nov 2010, 19:19

Re: Transfers ...

Bericht door Thomas »

Het is ontzettend stil de laatste tijd.
Iemand nog wat opgevangen over Milan Bojovic ?
Traint hij nog mee ?
Melle
Berichten: 323
Lid geworden op: 09 okt 2010, 22:45

Re: Transfers ...

Bericht door Melle »

Thomas schreef:Het is ontzettend stil de laatste tijd.
Iemand nog wat opgevangen over Milan Bojovic ?
Traint hij nog mee ?
Neenee... Die is al even terug... Er ging bekeken worden wat zijn kostprijs was en dan ging er een beslissing genomen worden...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Transfers ...

Bericht door Halenaar »

Melle schreef:
Thomas schreef:Het is ontzettend stil de laatste tijd.
Iemand nog wat opgevangen over Milan Bojovic ?
Traint hij nog mee ?
Neenee... Die is al even terug... Er ging bekeken worden wat zijn kostprijs was en dan ging er een beslissing genomen worden...
Dixit de weekendkrant van HLN worden er verdere gesprekken gevoerd in de komende dagen.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door Jack »

Er gaat gewoon niet veel gebeuren denk ik.
We hebben ons net iets te snel gered... :roll:
Gesloten