Transfers ...

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Pocky Reeters
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 dec 2010, 12:29

Re: Transfers ...

Bericht door Pocky Reeters »

Mennekes en metskes, het is hier zooooo stil !
Zelfs de dag na Onnozele Kinderen blijven alle berichten over transfers, aanwinsten uit....
Wat als volgend 2011 scenario uitkomt:
Buyssens wordt (weer) gezien en aan de supporters verkocht als een aanwinst ?
Komt Appeltans in juni weer terug ?
Halen we het echt broer van Euvrard ?
Masset mag eindelijk meedoen ?
Odoi gewisseld met Goreux en wat geld erbovenop ?
De voorzitter koopt OHL als satellietclub van zijn Option makker en laat er de beloften rijpen ?
Brepoels wordt TD en Mangel gaat op pensioen (of naar OHL)?
Lees graag jullie reactie...
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Transfers ...

Bericht door panter »

onana zal vervangen worden door bertjens.
Appeltans zie ik ook in januari terugkomen in de plaats van caluwe.
Dufer is de vervanger van camara.
Dit is mijn gedacht maar hopelijk ben ik mis want het seizoen is zeker nog niet gedaan voor ons!
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: Transfers ...

Bericht door Erik Engerd »

panter schreef:onana zal vervangen worden door bertjens.
Appeltans zie ik ook in januari terugkomen in de plaats van caluwe.
Dufer is de vervanger van camara.
Dit is mijn gedacht maar hopelijk ben ik mis want het seizoen is zeker nog niet gedaan voor ons!
In het opzicht dat Lierse en Eupen gstrn respectievelijk 3 ptn en 1 puntje pakken geen slechte zaak, mss schud :Roland: weer even wakker...of glijd hij helemaal uit op z'n Ambiorixen?
Voor de 9 op 12 was er ff druk en was men zenuwachtig op de Tiense...toen viel de naam van Bojovic voor het eerst..
Eupen, Charleroi, Lierse en GBA zullen in tegenstelling wel veel doen in de winterstop naar mijn gevoel.
Aanvallend MOET er TIJDENS de winterstop iets gebeuren; Onana, Caluwe?? Camara...men heeft enkel Sidibé en Mutombo nog als spitsen....men rekent toch niet op n blessure of schorsing..

In de zoektocht naar ne 10: hoop ik nog altijd op de ontbolstering van Grégory Christ
zijn Cruz (Gba) en Losada (Charleroi) haalbare opties??
frits
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 dec 2010, 12:26

Re: Transfers ...

Bericht door frits »

volgens voetbalbelgie wordt er in januari beslist wanneer bojovic komt in januari of aan het einde van het seizoen dan loopt zijn contract af,dus de piste bojovic is nog altijd open
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Transfers ...

Bericht door Halenaar »

frits schreef:volgens voetbalbelgie wordt er in januari beslist wanneer bojovic komt in januari of aan het einde van het seizoen dan loopt zijn contract af,dus de piste bojovic is nog altijd open
Pff, en alles maar weer uitstellen...

Straks krijgen we weer te horen dat hem pas in Juni mag afkomen, de verrassende Mutombo de vervanger is van Caluwé en dat Camara vervangen word door Dufer. En ohja, Appeltans dan nog als 'dikke versterking'...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door lindoke »

Wanneer sluit de wintermercato eigenlijk?
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Transfers ...

Bericht door Scandic »

lindoke schreef:Wanneer sluit de wintermercato eigenlijk?
In België op 31-1.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Transfers ...

Bericht door the fan »

Bij Lierse gaat alles razensnel ...
Sollied binnenhalen en vandaag al achter Kluwokski aan. Brugge verlaten vorig jaar en nu al 3 maanden niet betaald in Turkije...
Dat zijn mannen die je moet halen, ...
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Transfers ...

Bericht door stvvilvoorde »

Anele weg voor 4 miljoen bij Genk.
Vraagprijs van STVV voor Odoi is 2 Miljoen naar het schijnt.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Transfers ...

Bericht door Scandic »

stvvilvoorde schreef:Anele weg voor 4 miljoen bij Genk.
Vraagprijs van STVV voor Odoi is 2 Miljoen naar het schijnt.
Wacht toch maar af met Anele, want ik zie voorlopig nergens een bevestiging.
frits
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 dec 2010, 12:26

Re: Transfers ...

Bericht door frits »

anele weg voor 4 miljoen euro naar fenerbahce staat op voetbalbelgie en voetbalkrant dat genk nu maar nie komt hengelen achter odoi anders zitten we daar ook nog dik in de miserie
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door lindoke »

frits schreef:anele weg voor 4 miljoen euro naar fenerbahce staat op voetbalbelgie en voetbalkrant dat genk nu maar nie komt hengelen achter odoi anders zitten we daar ook nog dik in de miserie
Heeft al tussen de lijnen laten verstaan dat hij in Belgie enkel bij Anderlecht wil gaan spelen. Al weet je natuurlijk nooit wat geld allemaal kan doen hé.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
tweety
Berichten: 877
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Transfers ...

Bericht door tweety »

Met het bedrag op zich heb ik geen problemen, als dat maar terug in de ploeg gepompt wordt.
Op die manier kan je stappen vooruit zetten.

Maar laat dat nu net het probleem zijn, hè :Roland: :bat:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door lindoke »

the fan schreef:Bij Lierse gaat alles razensnel ...
Sollied binnenhalen en vandaag al achter Kluwokski aan. Brugge verlaten vorig jaar en nu al 3 maanden niet betaald in Turkije...
Dat zijn mannen die je moet halen, ...
Ik weet niet of dat de mannen zijn die je moet gaan halen, maar wat ik op Sporza kan lezen gaan Sollied en Vermeulen (als ze effectief tekenen) daar serieus met de grove borstel doorgaan. Sollied gaat blijkbaar met iedere speler individueel praten en dan het kaf van het koren scheiden want ze willen sowieso met een veel kleinere kern verder gaan. Daar gaan er dus een serieus aantal hunne C4 krijgen vrees ik. En dan zou er volgens Vermeulen nog het een en 't ander moeten bijkomen. Vooral in de verdediging. Operatie redding gaat de Egyptenaar weer een serieuze duit kosten. Ik zou al eens willen zien wat het binnenhalen van Sollied en Vermeulen alleen al moet kosten. Met dat geld alleen zou je waarschijnlijk al een serieuze klepper mee kunnen binnenhalen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door Jack »

Het is toch echt wel heel rustig bij STVV!
Voor 2 miljoen mag Odoi voor mij weg hoor. Net zoals Sidibe weg mocht, net zoals Mignolet weg mocht,... maar dan moet er iets in de plaats komen! Bij ons wordt de kern steeds kleiner terwijl we vorig jaar al de kleinste hadden.
De terugronde met 1 spits, die een half jaar later vertrekt?
Denken ze op Stayen dat wij onkwetsbare spelers hebben?

Hoe doet Dufer het eigenlijk op training?
(zolang er geen handtekening staat ga ik er vanuit dat hij de enige transfer wordt)
Gesloten