Transfers ...

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Transfers ...

Bericht door stvvilvoorde »

Bart Webers lijkt me wel een goede optie om Delorge/Mennes te vervangen naar de toekomst toe.
Box-to-box middenvelder die geregeld zijn goaltje meepikt.

Ik vind het overigens terecht dat men Odoi niet aan zulke bedelbedragen wil verkopen.
Vorig jaar heeft hij pas salarisverhoging en een verlengd contract gekregen.
Aan dat bedrag houdt ge er niks aan over, gezien OHL ook nog een doorverkoopercentage had.
2 Miljoen en het been stijf houden. Deze zomer zal er wel een opbod volgen.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Transfers ...

Bericht door Scandic »

stvvilvoorde schreef:Ik vind het overigens terecht dat men Odoi niet aan zulke bedelbedragen wil verkopen.
Vorig jaar heeft hij pas salarisverhoging en een verlengd contract gekregen.
Aan dat bedrag houdt ge er niks aan over, gezien OHL ook nog een doorverkoopercentage had.
2 Miljoen en het been stijf houden. Deze zomer zal er wel een opbod volgen.
Als je ziet wie de makelaar is van Odoi, dan zou ik er niet van verschieten moest deze een 'Defour'ke' toepassen en dan heb je als club het aan je been.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Transfers ...

Bericht door stvvilvoorde »

Het feit dat Striani ook niet meer welkom is op Stayen, zal er ook niet veel goed aan doen.
Toch blijf ik erbij dat ze het been stijf moeten houden tot de zomer en dan bij opbod verkopen.
Als je al je beste talent -dat langdurig vastligt- verplicht bent aan deze bedragen te verkopen, tsja wat nut hebben die contracten dan nog?
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Transfers ...

Bericht door Scandic »

stvvilvoorde schreef:Het feit dat Striani ook niet meer welkom is op Stayen, zal er ook niet veel goed aan doen.
Toch blijf ik erbij dat ze het been stijf moeten houden tot de zomer en dan bij opbod verkopen.
Als je al je beste talent -dat langdurig vastligt- verplicht bent aan deze bedragen te verkopen, tsja wat nut hebben die contracten dan nog?
Contracten in België stellen zeer weinig voor hoor. Je kan bijtekenen tot 2015 (bijvoorbeeld), maar wie weet welke clausules er in staan. Die bewuste wet van '78 is de stok die de makelaars achter de deur hebben en daar ontsnap je niet aan.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door Cremasco »

Alles wat ik vandaag weer lees stelt me verre van hoopvol naar de toekomst. Als ze voor in de winterstop met niets beter afkomen dan de namen die je vandaag in HBVL leest....gaan mensen in de toekomst massaal afhaken
Gebruikersavatar
Bookie
Berichten: 129
Lid geworden op: 22 okt 2010, 08:50
Locatie: Alken

Re: Transfers ...

Bericht door Bookie »

Cremasco schreef:Alles wat ik vandaag weer lees stelt me verre van hoopvol naar de toekomst. Als ze voor in de winterstop met niets beter afkomen dan de namen die je vandaag in HBVL leest....gaan mensen in de toekomst massaal afhaken
Bij deze post sluit ik me (helaas) volledig aan!
Ze beloven versterkingen die onmiddellijk inzetbaar zijn maar de namen die je nu leest hebben nog véééél te bewijzen ...
Hoop doet leven zeker? :roll:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door Jack »

Lukske de Lange schreef: Benoit Masset zou naar derdeklasser Grimbergen verhuizen, om meer wedstrijdervaring op te kunnen doen. De 20-jarige verdediger ligt tot 2013 onder contract bij de Kanaries. Stef Vanwinckel, de physical trainer van STVV, is hoofdtrainer bij Grimbergen.
Dat is blijkbaar de mode bij STVV.
Een jonge, eigen speler, een mooi contract geven, en dan verhuren om ritme op te doen (cfr Appeltans).
Op je 20ste zou je toch al moeten meekunnen in 1ste...als je goed genoeg bent.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1466
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Transfers ...

Bericht door Krisaias »

Aan dit tempo hoop ik voor Guido Brepoels dat hij nog 11 spelers overhoudt ... zeker voor de inhaalmatchen. :roll:
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
jukke
Berichten: 84
Lid geworden op: 14 nov 2010, 18:45

Re: Transfers ...

Bericht door jukke »

Scandic schreef:
stvvilvoorde schreef:Het feit dat Striani ook niet meer welkom is op Stayen, zal er ook niet veel goed aan doen.
Toch blijf ik erbij dat ze het been stijf moeten houden tot de zomer en dan bij opbod verkopen.
Als je al je beste talent -dat langdurig vastligt- verplicht bent aan deze bedragen te verkopen, tsja wat nut hebben die contracten dan nog?
Contracten in België stellen zeer weinig voor hoor. Je kan bijtekenen tot 2015 (bijvoorbeeld), maar wie weet welke clausules er in staan. Die bewuste wet van '78 is de stok die de makelaars achter de deur hebben en daar ontsnap je niet aan.
Als het gentlemen agreement gerespecteerd wordt is er geen probleem.
Er zijn 2 clubs die in het verleden dit al genegeerd hebben, het zal waarschijnlijk wel niet toevallig zijn dat dit net om Standard en Lokeren gaat zeker?
Dewitte
Berichten: 101
Lid geworden op: 02 dec 2010, 12:38
Locatie: Sintruin

Re: Transfers ...

Bericht door Dewitte »

Webers, Arsène, Lagouireh ...

Zijn dit de ervaren spelers die niet aan de bak kwamen met hun club?
Wai wai als dit de jongens zijn die de kar moeten gaan trekken?
Wil hun zéker niet afschieten én krijgen een eerlijke kans maar zie het er niet in.

Hopelijk kan iemand me tegen spreken? :heil:
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Transfers ...

Bericht door Scandic »

jukke schreef:Als het gentlemen agreement gerespecteerd wordt is er geen probleem.
Er zijn 2 clubs die in het verleden dit al genegeerd hebben, het zal waarschijnlijk wel niet toevallig zijn dat dit net om Standard en Lokeren gaat zeker?
Ik merk steeds vaker dat verschillende clubs dat zogezegde gentlements-agreement niet meer respecteren. De mercato in België begint steeds meer op het 'Wilde Westen' te gelijken...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Transfers ...

Bericht door Jacques »

Efkes overlopen

Uit:
Camara
Onana
Caluwé
Christ

Waarschijnlijk uit:
Masset

Misschien uit (als het van Roland afhangt):
Sidibe


In:
Dufer

Misschien in:
Meunier
Webers
diene van Chalala
diene van holland


Voorlopige balans: -3
Gokje voor de eindbalans: -4

Al een chance dat wij zo ne grote kern hebben. :gek:

Blijven over:
1 keeper die niet kreupel is
1 rechtsachter
1 rechtsachter/linksachter/middenvelder/meid voor alle werk
0 linksachter
2 fitte centrale verdedigers
1 revaliderende centrale verdediger
2 verdedigende middenvelders
0 centrale aanvallende middenvelders
2 rechtsbuitens (Dufer, Evertz)
2 linksbuitens (Schouterden, Antheunis)
1 all round offensieve mid (Mutombo)
1 diepe spits
2 kreupele doelmannen die we hopelijk in de zomer ergens kunnen dumpen
Bertjens
Deferm
Rymenants


19 spelers waarvan er max 14 zich een volwaardig eerste klasser mogen noemen. Ge komt -weer!- amper aan een ploeg van 11 man waarvan ge denkt 'ja, daar zit wel wat in' en als het van die kwiet afhangt dan komt ge met zekerheid niet aan 11 man. En dan te bedenken dat een Pieroni afgeschoten werd wegens 'geen ritme'. nu zit er nog geen eens een naam tussen die nog maar in de buurt komt...Wat een beleid, dit verdient -net als het andere uiterste bij Lierse- feitelijk niet meer of niet minder dan de degradatie. We mogen ons pollekes bij elkaar houden dat ze bij Lier en Chalala zowaar nog grotere idioten hebben rondlopen.

Ik blijf het zeggen, zelfs een provincialer kunnen die frigoboxtoeristen hier nog niet runnen. :rood:
Laatst gewijzigd door Jacques op 10 jan 2011, 13:23, 3 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Transfers ...

Bericht door Dreke »

Christ naar Panthrakikos

Grégory Christ kwam weinig aan spelen toe. De Franse middenvelder vroeg aan STVV de toelating om het seizoen af te maken bij de Griekse tweedeklasser Panthrakikos.

De 28-jarige middenvelder vertrekt op huurbasis naar de werkgever van Emilio Ferrera. Een langer verblijf behoort tot de mogelijkheden. Deze overeenkomst werd deze morgen ondertekend.

stvv.com
A loyal football fan only supports the shirt...
discobal
Berichten: 28
Lid geworden op: 24 nov 2010, 20:27

Re: Transfers ...

Bericht door discobal »

Ik weet niet in detail waar Odoi het met RD over wil hebben, maar de strafste uitspraak vind ik toch weer dat RD denkt te kunnen beslissen dat Odoi niet naar een Belgische (top)club mag verkassen. We hebben het hier nu over gentlemen's agreement enzovoort, maar wie kan Odoi tegenhouden als bvb Westerlo, Gent of andere GBA's bereid zijn de gevraagde transferprijs (door KSTVV) te betalen en het loon neer te leggen dat Odoi wilt? Het zou sportief misschien geen (grote) verbetering zijn voor de speler in kwestie, maar kan je wel stellen/eisen dat een speler niet naar een andere Belgische ploeg mag?
Past volgens mij ook weer thuis in het rijtje met communicatieblunders.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Transfers ...

Bericht door the fan »

Kan je geloven dat ik het soms beu ben, het hele voetbalgebeuren!
Heb al jaren een abonnement en weet goed genoeg dat het om centen draait, maar soms hoop je dat er toch nog spelers zijn die ergens graag spelen en iets willen bereiken samen met de club. Tegenwoordig is het inderdaad "het wilde westen", clubs tegen elkaar voor de rechtbank, ... pff... denken ze nu echt dat iedereen dit blijft pikken?

Toeschouwers en supporters in België komen voor de PLOEG en niet voor de SPELERS.
Als je dan zo weinig respect terugkrijgt van die spelers, bond, ... haak je gewoon af na een tijd.
Gesloten