Transfers ...

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Volgens voetbalbelgië lonkt STVV naar Delande (KVSK Unit

Bericht door Jacques »

Dreke schreef:
the fan schreef:Mijn collega heeft abonnement in Lommel en snapt totaal niet de interesse van STVV in die spelers.
Eerlijk gezegd, op die leeftijd (28) moet je al in éérste zitten, als je het talent hebt.
Mensen toch, waar zijn die mee bezig!
Die wilt gewoon niet weer zijn beste spelers zien vertrekken naar het zuiden van de provincie. :-)
Dan loopt er toch wel wat beters rond in het Hoge Noorden. Azevedo, Ketting, Cerigioni, Brouwers, Dufour, Lenaerts, Henkens hebben volgens mij allemaal meer talent dan Delande.

Op exqi vermoedt men dat het mogelijk is om de druk bij Webers op te voeren en zodoende tot een snelle beslissing te komen. Dan had ik precies wel gedacht dat ze eerder gewag zouden maken van interesse in Joachim Van Damme, de jonge middenvelder van Waas-Bever, waar eind augustus al ook even sprake van was.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4187
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Transfers ...

Bericht door stvvilvoorde »

Dan loopt er toch wel wat beters rond in het Hoge Noorden. Azevedo, Ketting, Cerigioni, Brouwers, Dufour, Lenaerts, Henkens hebben volgens mij allemaal meer talent dan Delande.

Op exqi vermoedt men dat het mogelijk is om de druk bij Webers op te voeren en zodoende tot een snelle beslissing te komen. Dan had ik precies wel gedacht dat ze eerder gewag zouden maken van interesse in Joachim Van Damme, de jonge middenvelder van Waas-Bever, waar eind augustus al ook even sprake van was.
Agree, ik denk dat het ook niet meer is dan een drukkingsmiddel voor Webers.

Btw: Joachim Van Damme mag van mij ook nog komen hoor, maar dan voor de verdediging.
Dat is een 19-jarige centralist van meer dan ne meter negentig, die het tot voor enkele weken geleden heel goed deed.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Volgens voetbalbelgië lonkt STVV naar Delande (KVSK Unit

Bericht door the fan »

Dreke schreef:
the fan schreef:Mijn collega heeft abonnement in Lommel en snapt totaal niet de interesse van STVV in die spelers.
Eerlijk gezegd, op die leeftijd (28) moet je al in éérste zitten, als je het talent hebt.
Mensen toch, waar zijn die mee bezig!
Die wilt gewoon niet weer zijn beste spelers zien vertrekken naar het zuiden van de provincie. :-)

Helaas, ... was het maar waar!
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: Transfers ...

Bericht door Erik Engerd »

Ik kon m'n ogen gstrn bij het openslaan vh HBVL moeilijk geloven.....
"Grégory Christ met Oulmers naar Griekenland"
alweer n speler uit het aanvallend compartiment weg...

Wat hebben we nog aanvallend?
Sidibé, Dufer(flank), Mutombo, Caluwé?, Schouterden (flank), Bertjens en Antheunis(flank) (de laatste 2 zijn niet capabel voor eerste klasse, naar mijn visie)

Waarom neemt men bv. geen spelers van Mechelen op overschot over; David DeStorme en Zinou Chergui (ondertss trug Lommel)... ??
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Transfers ...

Bericht door Jacques »

Erik Engerd schreef: Waarom neemt men bv. geen spelers van Mechelen op overschot over; David DeStorme en Zinou Chergui (ondertss trug Lommel)... ??
Zou hier prima passen denk ik, spelstijl die nauw aansluit met hetgeen Brepoels graag ziet nl. hard werkend maar toch met een verzorgde passing. Redelijk goed met het hoofd, infiltreert vlot en pikt geregeld een doelpunt mee. Ik denk dat die goed zou kunnen profiteren van de ruimte door de 2 verdedigers die Sidi constant naar zich toe trekt. Maar mag die wel weg bij KV Mechelen?
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Bojan Joskamp
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 dec 2010, 15:52

Re: Transfers ...

Bericht door Bojan Joskamp »

Iemand naar de oefenwedstrijd geweest?
Gebruikersavatar
Bojan Joskamp
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 dec 2010, 15:52

Re: Transfers ...

Bericht door Bojan Joskamp »

Bojan Joskamp schreef:Iemand naar de oefenwedstrijd geweest?
http://www.stvv.com/nl/nieuws/hotnews/d ... efenduel-1

Maakt dat mee, het staat zelfs al op hunne site =p
frits
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 dec 2010, 12:26

Re: Transfers ...

Bericht door frits »

Ben naar de oefenmatch geweest stvv wint met 1-0 doelpunt van bertjens in de tweede helft,na een schot van dufer keeper bokst weg en bertjens werkt goed af.Tweede helft waren er ook twee testers bij stvv ene van roda een flank en ene van aachen een verdediger je kan daar moeilijk iets over zeggen op een helft,ook was er veel sprake dat sidi in januari nog zou vertrekken(frankrijk???) hoop het niet want dat zou een leegte zijn dan heb je daar niemand meer.Tweede helft deed mutombo mee heeft een paar goede acties ene van de betere tweede helft.Maar van eventuele aankopen niks gehoord daar.
voetballiefhebber
Berichten: 2694
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Transfers ...

Bericht door voetballiefhebber »

Er waren 2 testspelers aanwezig: Iemand van Overijse en iemand van Roda JC.

Ik heb eens op de site van Roda JC gekeken en ik hoorde dat hij Romeo heet. Bij de A1 (2de ploeg) van Roda JC vond ik deze speler met foto:

Romeo Muadi Ngonge
frits
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 dec 2010, 12:26

Re: Transfers ...

Bericht door frits »

dan was ik verkeerd ik had gehoord dat die verdediger van aachen was
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Transfers ...

Bericht door Henri is de man »

frits schreef:dan was ik verkeerd ik had gehoord dat die verdediger van aachen was
pfft testers...
Ik wil Koen Daerden zien komen !
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
frits
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 dec 2010, 12:26

Re: Transfers ...

Bericht door frits »

ik weet het ben ook geen voorstander van testers
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door Jack »

Henri is de man schreef:
frits schreef:dan was ik verkeerd ik had gehoord dat die verdediger van aachen was
pfft testers...
Ik wil Koen Daerden zien komen !
De vraag is, wil standard 'm nog wel zo graag kwijt. Hij stond daar ineens weer op 't randje van de basisploeg.
Misschien helemaal op 't einde van de transferperiode als ze zicht hebben op hoe de blessures bij hen evolueren...
Melle
Berichten: 323
Lid geworden op: 09 okt 2010, 22:45

Re: Transfers ...

Bericht door Melle »

Die Romeo (linkshalf) zou ik toch nog een 2e keer aan het werk willen zien...
Die verdediger is zich deze voormiddag komen aanbieden. Hij komt uit Overijse maar of hij bij Overijse speelde dat betwijfel ik. Zeer mondig, goede coaching en voor de rest is hij niet aan het werk gezet door de Kroaten dus daar kan je niets over zeggen...
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Transfers ...

Bericht door leuvenaar »

voetballiefhebber schreef:Er waren 2 testspelers aanwezig: Iemand van Overijse en iemand van Roda JC.

Ik heb eens op de site van Roda JC gekeken en ik hoorde dat hij Romeo heet. Bij de A1 (2de ploeg) van Roda JC vond ik deze speler met foto:

Romeo Muadi Ngonge
dat is een bijna 18-jarige (3-4-1993) Duitser met overduidelijke Afrikaanse roots die bij de A1 jeugd van Roda speelt en dat is volgens mij eerder te vergelijken bij de U 19 hier dan met een tweede ploeg.
Misschien dat Scandic onze sympathieke Alkense erkende voetbalkenner en smurfmoderator daar een beter zicht op heeft.
http://www.rodajc.nl/a-jeugd/default.as ... #speler316" onclick="window.open(this.href);return false;
Gesloten