Transfers ...

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1201
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Transfers ...

Bericht door Luc »

Melle schreef:Die Romeo (linkshalf) zou ik toch nog een 2e keer aan het werk willen zien...
Die verdediger is zich deze voormiddag komen aanbieden. Hij komt uit Overijse maar of hij bij Overijse speelde dat betwijfel ik. Zeer mondig, goede coaching en voor de rest is hij niet aan het werk gezet door de Kroaten dus daar kan je niets over zeggen...
Lang geleden dat er hier nog een tester gepasseerd is die ik de moeite vind om een 2de keer aan het werk te zien. Ik vond Romeo vrij snel, liep zich goed vrij, heeft enkele degelijke voorzetten gegeven, goed samenspel met Rijmenants. Geen 'topspeler', maar als Guido hem een beetje kan 'bijwerken' zit er misschien wel iets in.

De andere tester, de verdediger, was zoals je zegt zeer mondig, stond te roepen op alles en iedereen net of hij al langer met de anderen samenspeelde. Heeft geen verkeerde dingen gedaan, maar veel kan je er eigenlijk niet over zeggen.
Hij heet Kevin, komt idd uit Overijse, maar ik ben niet te weten gekomen waar hij nu speelt en wat zijn familienaam is.

Verder is me opgevallen dat Guido zich blijft ergeren aan de soms nonchalante Mutombo en dat hij gedurende de ganse eerste helft blijven roepen is op Carlo Evertz wat hij moest doen en waar hij moest staan !
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Transfers ...

Bericht door Scandic »

leuvenaar schreef:[
Misschien dat Scandic onze sympathieke Alkense erkende voetbalkenner en smurfmoderator daar een beter zicht op heeft.
http://www.rodajc.nl/a-jeugd/default.as ... #speler316" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik hoop dat dit ironisch is, want ik heb mezelf nooit een 'voetbalkenner' genoemd. Probeer maar alleen sommige dingen hier op het forum te verduidelijken, maar ik krijg al de indruk dat dit niet gesmaakt wordt bij sommige mensen. Voetbalkenner : Het woord alleen al, als we het over het Scandinavisch voetbal hebben dan geef ik je gelijk...Was het woord 'smurfmoderator ' nu weer echt nodig ?
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Transfers ...

Bericht door leuvenaar »

Scandic schreef:
leuvenaar schreef:[
Misschien dat Scandic onze sympathieke Alkense erkende voetbalkenner en smurfmoderator daar een beter zicht op heeft.
http://www.rodajc.nl/a-jeugd/default.as ... #speler316" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik hoop dat dit ironisch is, want ik heb mezelf nooit een 'voetbalkenner' genoemd. Probeer maar alleen sommige dingen hier op het forum te verduidelijken, maar ik krijg al de indruk dat dit niet gesmaakt wordt bij sommige mensen. Voetbalkenner : Het woord alleen al, als we het over het Scandinavisch voetbal hebben dan geef ik je gelijk...Was het woord 'smurfmoderator ' nu weer echt nodig ?
het was zo niet bedoeld maar als je moderator bent op een Genkse site is dat nogal voor de hand liggend en daarbij ik vind smurfen best sympathiek.
Daar bij ging het er over of de A1 jeugd in Nederland eerder te vergelijken is met de U 19 hier dan met een tweede elftal.
Kom zeg spons er over.
Laatst gewijzigd door leuvenaar op 11 jan 2011, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Transfers ...

Bericht door Since '54 »

Luc schreef:
Melle schreef:Die Romeo (linkshalf) zou ik toch nog een 2e keer aan het werk willen zien...
Die verdediger is zich deze voormiddag komen aanbieden. Hij komt uit Overijse maar of hij bij Overijse speelde dat betwijfel ik. Zeer mondig, goede coaching en voor de rest is hij niet aan het werk gezet door de Kroaten dus daar kan je niets over zeggen...
Lang geleden dat er hier nog een tester gepasseerd is die ik de moeite vind om een 2de keer aan het werk te zien. Ik vond Romeo vrij snel, liep zich goed vrij, heeft enkele degelijke voorzetten gegeven, goed samenspel met Rijmenants. Geen 'topspeler', maar als Guido hem een beetje kan 'bijwerken' zit er misschien wel iets in.

De andere tester, de verdediger, was zoals je zegt zeer mondig, stond te roepen op alles en iedereen net of hij al langer met de anderen samenspeelde. Heeft geen verkeerde dingen gedaan, maar veel kan je er eigenlijk niet over zeggen.
Hij heet Kevin, komt idd uit Overijse, maar ik ben niet te weten gekomen waar hij nu speelt en wat zijn familienaam is.

Verder is me opgevallen dat Guido zich blijft ergeren aan de soms nonchalante Mutombo en dat hij gedurende de ganse eerste helft blijven roepen is op Carlo Evertz wat hij moest doen en waar hij moest staan !
Wel wel al ben ik van dag 1 en fan van Guido Brepoels maar Mutombo en Evertz zijn toch 2 van dé spelers waar hij graag mee samenwerkt (cfr. zijn interview in Het Belang van Limburg) en toch blijft hij zich constant aan hen ergeren ... :roll: Het stemt me tot enig nadenken.
Tja, deze zin in het interview vond ik persoonlijk van een vrij hoog Duchakloongehalte. Zo iets zegt men niet van spelers zoals Camara die erg veel inzet toonde en leergierig was en waar meer groeimarge in zit dan bv. in Mutombo. Zo iets zegt men niet van een door de wol geverfde prof en technicus als Grégory Christ die men niet meer moet leren 'voetballen'.

Om toch nog eens Raymond Goethals anno 1965 te citeren: 'Wa wielt ge da ik zeg teige speilers als Odilon Polleunis of Frits Vandnboer. 't Zaan maan twië beste. Die speilers moet ge nie lïeëre foetballe. Die moeten allien fizieëk in orde zaan, da's alles'. :)
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door Jack »

Scandic schreef:
leuvenaar schreef:[
Misschien dat Scandic onze sympathieke Alkense erkende voetbalkenner en smurfmoderator daar een beter zicht op heeft.
http://www.rodajc.nl/a-jeugd/default.as ... #speler316" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik hoop dat dit ironisch is, want ik heb mezelf nooit een 'voetbalkenner' genoemd. Probeer maar alleen sommige dingen hier op het forum te verduidelijken, maar ik krijg al de indruk dat dit niet gesmaakt wordt bij sommige mensen. Voetbalkenner : Het woord alleen al, als we het over het Scandinavisch voetbal hebben dan geef ik je gelijk...Was het woord 'smurfmoderator ' nu weer echt nodig ?
't Was eerder voor de zever bedoeld denk ik.
Niet stressen! :)
enerkey
Berichten: 2094
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Transfers ...

Bericht door enerkey »

Luc schreef: De andere tester, de verdediger, was zoals je zegt zeer mondig, stond te roepen op alles en iedereen net of hij al langer met de anderen samenspeelde. Heeft geen verkeerde dingen gedaan, maar veel kan je er eigenlijk niet over zeggen.
Hij heet Kevin, komt idd uit Overijse, maar ik ben niet te weten gekomen waar hij nu speelt en wat zijn familienaam is.
Die tester was Kevin Taelemans van Tempo Overijse. 23 jaar en al een 7 tal jaar fanionspeler bij Tempo. Zeer stevig in de duels, tamelijk snel. Al was hij tot en met vorig seizoen iets te roekeloos, met tamelijk veel rode kaarten tot gevolg.

Hij mocht vandaag meetesten en na de match ging beslist worden of hij nog langer mag meetrainen. We zullen zien of hij er morgen nog bij is.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Transfers ...

Bericht door Since '54 »

Since '54 schreef:
Luc schreef:
Melle schreef:Die Romeo (linkshalf) zou ik toch nog een 2e keer aan het werk willen zien...
Die verdediger is zich deze voormiddag komen aanbieden. Hij komt uit Overijse maar of hij bij Overijse speelde dat betwijfel ik. Zeer mondig, goede coaching en voor de rest is hij niet aan het werk gezet door de Kroaten dus daar kan je niets over zeggen...
Lang geleden dat er hier nog een tester gepasseerd is die ik de moeite vind om een 2de keer aan het werk te zien. Ik vond Romeo vrij snel, liep zich goed vrij, heeft enkele degelijke voorzetten gegeven, goed samenspel met Rijmenants. Geen 'topspeler', maar als Guido hem een beetje kan 'bijwerken' zit er misschien wel iets in.

De andere tester, de verdediger, was zoals je zegt zeer mondig, stond te roepen op alles en iedereen net of hij al langer met de anderen samenspeelde. Heeft geen verkeerde dingen gedaan, maar veel kan je er eigenlijk niet over zeggen.
Hij heet Kevin, komt idd uit Overijse, maar ik ben niet te weten gekomen waar hij nu speelt en wat zijn familienaam is.

Verder is me opgevallen dat Guido zich blijft ergeren aan de soms nonchalante Mutombo en dat hij gedurende de ganse eerste helft blijven roepen is op Carlo Evertz wat hij moest doen en waar hij moest staan !
Wel wel al ben ik van dag 1 en fan van Guido Brepoels maar Mutombo en Evertz zijn toch 2 van dé spelers waar hij graag mee samenwerkt (cfr. zijn interview in Het Belang van Limburg) en toch blijft hij zich constant aan hen ergeren ... :roll: Het stemt me tot enig nadenken.
Tja, deze zin in het interview vond ik persoonlijk van een vrij hoog Duchakloongehalte. Zo iets zegt men niet van spelers zoals Camara die erg veel inzet toonde en leergierig was en waar meer groeimarge in zit dan bv. in Mutombo. Zo iets zegt men niet van een door de wol geverfde prof en technicus als Grégory Christ die men niet meer moet leren 'voetballen'.Om toch nog eens Raymond Goethals anno 1965 te citeren: 'Wa wielt ge da ik zeg teige speilers als Odilon Polleunis of Frits Vandnboer. 't Zaan maan twië beste. Die speilers moet ge nie lïeëre foetballe. Die moeten allien fizieëk in orde zaan, da's alles'. :)
Voor alle duidelijkheid, ik had het over het interview in HBvL dd. 11.01.11 waar men de verklaring van Guido Brepoels bloklettert als:

'De groep is uitgezuiverd'

'Nu kan ik tenminste met de jongens werken waarmee ik wil werken. Wat ben ik met spelers die hun truitje niet willen nat maken voor een ploegmaat?'

Ik hou dermate van Brepoels dat ik met veel graagte zou willen dat men mij ontlast van 'slecht denkwerk' wegens gevoelens voor enige, misschien ongewilde, natrapperij tegenover Christ, Camara en Masset. Hoedanook hij had er zich voor moeten hoeden.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door Cremasco »

Alle namen die tot nu toe werden genoteerd als ev. aanwinst waren Belgen uit tweede klasse of lager, Bojovic uitgezonderd. Enkel Daeseleire niet en die speelt dan nog op een positie die niet prioritair is in te vullen. Geen van allen is een nr.10 of een diepe spits, tenzij Bojovic.
Ik denk dat Guido hoopt op die laatste twee, aangevuld met namen als Devriese, Delande, Meunier en die Webers en die Feyenoord-man en die van Olympic. Wie weet er trouwens iets over die van Olympic ?
http://www.roccm.be/noyau/faed-arsene_112" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door Cremasco »

enerkey schreef:
Luc schreef: De andere tester, de verdediger, was zoals je zegt zeer mondig, stond te roepen op alles en iedereen net of hij al langer met de anderen samenspeelde. Heeft geen verkeerde dingen gedaan, maar veel kan je er eigenlijk niet over zeggen.
Hij heet Kevin, komt idd uit Overijse, maar ik ben niet te weten gekomen waar hij nu speelt en wat zijn familienaam is.
Die tester was Kevin Taelemans van Tempo Overijse. 23 jaar en al een 7 tal jaar fanionspeler bij Tempo. Zeer stevig in de duels, tamelijk snel. Al was hij tot en met vorig seizoen iets te roekeloos, met tamelijk veel rode kaarten tot gevolg.

Hij mocht vandaag meetesten en na de match ging beslist worden of hij nog langer mag meetrainen. We zullen zien of hij er morgen nog bij is.
http://www.tempo-overijse.be/index.php? ... Itemid=175" onclick="window.open(this.href);return false;

Hij staat tussen de verdedigers :
http://www.tempo-overijse.be/index.php? ... Itemid=175" onclick="window.open(this.href);return false;
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: Transfers ...

Bericht door wim vanaken »

stvvilvoorde schreef:Vanop Voetbalbelgië 11/01/11

Brepoels rekent op de komst van twee vaste waarden en enkele jonge spelers. STVV hoopt onder meer op een ja-woord van Thomas Meunier, de 19-jarige goalgetter van derdeklasser Excelsior Virton.
Whisful thinking dat er snel een antwoord komt van het zo begeerd talentje uit Virton....zaterdag zitten die van Marseille zelfs in de tribune, dus dat zal nog wel efkes op zich laten wachten...Voer voor een nieuwe soapreeks ?
Toch wel straf, de ultieme trainingen voor de laatste finale en beslissende wedstrijden voor het behoud zijn al 2 dagen aan de gang. Al wat we horen is dat er een hele horde onbekende testers de revue passeren en dat we lonken naar een andere trits illustere voetballers waarbij zelfs de meest doorwinterde voetbalsupporter het in Keulen hoort donderen....
In plaats van nu "au grand complet" te kunnen werken aan de "finishing touch" staan we de 11de januari 2011 nog altijd nergens......Geloof me, de mosselen zijn nog lang niet aan wal.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Transfers ...

Bericht door Since '54 »

Cremasco schreef:Alle namen die tot nu toe werden genoteerd als ev. aanwinst waren Belgen uit tweede klasse of lager, Bojovic uitgezonderd. Enkel Daeseleire niet en die speelt dan nog op een positie die niet prioritair is in te vullen. Geen van allen is een nr.10 of een diepe spits, tenzij Bojovic.
Ik denk dat Guido hoopt op die laatste twee, aangevuld met namen als Devriese, Delande, Meunier en die Webers en die Feyenoord-man en die van Olympic. Wie weet er trouwens iets over die van Olympic ?
http://www.roccm.be/noyau/faed-arsene_112" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb het volgende gevoel:

- Bojovic ondertekent deze week nog.
- Sidibé blijft zeker tot juni en mogelijks nog langer.
- Odoi wordt tot de orde geroepen en maakt geen problemen meer.
- Daerden gaat ondertekenen.
- Een paar beloften ondertekenen ook. Wie? Geen idee.
- Meunier komt niet over.

Bojovic en Daerden dit lijkt me toch het minimum minimorm zeker maar hierdoor lijkt het me goed te doen tot juni ... en naar de toekomst toe.

En daar zou ik, gelet op :Roland: & :mangel: wankele doortastendheid, al zeer tevreden mee zijn.



-------------------------- Henkinet -------------------------

Odoi ---------- Kotysch ----------- Euvrard --------- Daerden

---------- Delorge --------------------- Mennes -------------

--------------------------- Bojovic --------------------------

Dufer ------------------------------------------- Schouterden

---------------------------- Sidibé --------------------------



Bank: Van der Jeugt - Wagemakers - Buysens - Deferm - Rymenants - Mutombo - Antheunis - Bertjens - Evertz
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1427
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Transfers ...

Bericht door zipke373 »

Since '54 schreef:
Cremasco schreef:Alle namen die tot nu toe werden genoteerd als ev. aanwinst waren Belgen uit tweede klasse of lager, Bojovic uitgezonderd. Enkel Daeseleire niet en die speelt dan nog op een positie die niet prioritair is in te vullen. Geen van allen is een nr.10 of een diepe spits, tenzij Bojovic.
Ik denk dat Guido hoopt op die laatste twee, aangevuld met namen als Devriese, Delande, Meunier en die Webers en die Feyenoord-man en die van Olympic. Wie weet er trouwens iets over die van Olympic ?
http://www.roccm.be/noyau/faed-arsene_112" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb het volgende gevoel:

- Bojovic ondertekent deze week nog.
- Sidibé blijft zeker tot juni en mogelijks nog langer.
- Odoi wordt tot de orde geroepen en maakt geen problemen meer.
- Daerden gaat ondertekenen.
- Een paar beloften ondertekenen ook. Wie? Geen idee.
- Meunier komt niet over.

Bojovic en Daerden dit lijkt me toch het minimum minimorm zeker maar hierdoor lijkt het me goed te doen tot juni ... en naar de toekomst toe.

En daar zou ik, gelet op :Roland: & :mangel: wankele doortastendheid, al zeer tevreden mee zijn.



-------------------------- Henkinet -------------------------

Odoi ---------- Kotysch ----------- Euvrard --------- Daerden

---------- Delorge --------------------- Mennes -------------

--------------------------- Bojovic --------------------------

Dufer ------------------------------------------- Schouterden

---------------------------- Sidibé --------------------------



Bank: Van der Jeugt - Wagemakers - Buysens - Deferm - Rymenants - Mutombo - Antheunis - Bertjens - Evertz
Verdomme Since, gij zijt optimistisch...

Voor mij is het meer:

We wachten af voor Bojovic en dan gaat een ander ploeg er mee lopen.
Sidibe blijft, maar tekent niet bij.
Odoi begint met het koppeke te spelen.
Daerden komt op het einde van de transferperiode maar valt na 2 matchen zwaar geblesseerd uit.
Meunier komt na het betalen van een veel te hoge transferprijs maar valt compleet door de mand.

:headbang:
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Transfers ...

Bericht door Scandic »

Jack schreef:Was eerder voor de zever bedoeld denk ik.
Niet stressen! :)
Ik moet dringend ontstressen, want de voetbalmatchen vliegen me rond de oren.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Transfers ...

Bericht door the fan »

Vergeet Meunier maar!
Niet dat ik er ooit aan gedacht heb dat hij zou willen komen, maar toch ... de wonderen zijn de wereld niet uit.
Hij ging al 10 dagen beslissen en nu zaterdag komt eerst Marseille nog eens kijken, denk dus niet dat wij nog een schijn van kans maken. Nu, ... was toch pas vanaf juni,hè!

Voor de huidige transferperiode bid ik dat er niemand meer vertrekt, en dat mag je kwalitatief en kwantitatief opnemen! Van inkomende transfers zal er misschien nog één "vulsel" bijkomen.
Meer moeten we echt niet verwachten jongens, ze denken nu éénmaal dat ze gered zijn... :ill:
Gebruikersavatar
Bookie
Berichten: 129
Lid geworden op: 22 okt 2010, 08:50
Locatie: Alken

Re: Transfers ...

Bericht door Bookie »

'De groep is uitgezuiverd, nu kan ik tenminste met de jongens werken waarmee ik wil werken.
Wat ben ik met spelers die hun truitje niet willen nat maken voor een ploegmaat?'


Als ik de interviews van Guido lees dan denk ik altijd ...
"Allé man, hoe kunt gij nu zo positief blijven? Ze beloven, beloven en beloven en wat krijgt ge ... nougabollen!"
Echt ne speciale mens, nen hele speciale, respect! :heil:
Gesloten