Transfers ...

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Transfers ...

Bericht door the fan »

We mogen misschien onze licentie niet kwijtspelen, feit is wel at we 20 spelers hebben, waarvan 3 doelmannen.
Maakt dat we 17 spelers hebben voor 10 posities!
Dan ga ik er nog van uit dat al die profcontracten, volwaardige, inzetbare éérsteklassers zijn... :geelblauw:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Transfers ...

Bericht door Jacques »

Scandic schreef:
Jacques schreef:Daeseleire staat ook al niet te springen terwijl hij geenszins uitzicht heeft op veel speelgelegenheid, het geeft aan hoe aantrekkelijk wij momenteel zijn. Anderzijds toeterde zijn manager ook al uitvoerig over Lokeren, beter geklasseerd en beter betalend. Als al die interesse zo concreet zou zijn, zou ik denken dat het op één twee drie beslist is dat hij naar Lokeren gaat.
Bij Daeseleire is het een spel tussen zijn makelaar en Degraen. In feite houdt Degraen voorlopig de transfer tegen.
Rekenend op nervositeit bij de clubs om de prijs wat op te drijven?

En dan Wijns die als alternatief naar voren geschoven wordt bij KSTVV?
Overdrijven is een kunst
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Transfers ...

Bericht door leuvenaar »

wie willen ze nu gaan halen bij Heist of Webers of Wijns of allebei ?
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Transfers ...

Bericht door Scandic »

Jacques schreef:Rekenend op nervositeit bij de clubs om de prijs wat op te drijven?
Ik denk het niet, want Genk en Lokeren waren bijna akkoord. De makelaar van Daeseleire is ook de makelaar van De Bruyne en achter de rug van Genk ging hij De Bruyne overal aanbieden. Degraen pikt dit niet met als gevolg dat Daeseleire mee naar Turkije is.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Transfers ...

Bericht door the fan »

Weet je wat ik raar vind?
Als LOkeren, Lierse, ... interesse in een speler hebben resulteert dit na enkele dagen in een overeenkomst of een "njet", bij STVV blijft dat duren, duren, duren, ...
Dreke
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Transfers ...

Bericht door Dreke »

the fan schreef:Weet je wat ik raar vind?
Als LOkeren, Lierse, ... interesse in een speler hebben resulteert dit na enkele dagen in een overeenkomst of een "njet", bij STVV blijft dat duren, duren, duren, ...
Ik zou beide clubs niet echt als referentie nemen voor werken op lange termijn. Als we willen dat Roland weer met geld begint te gooien en zo de put (terug) groter maakt, dan zullen de overeenkomsten ook vlug in orde zijn.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4174
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Transfers ...

Bericht door stvvilvoorde »

leuvenaar schreef:wie willen ze nu gaan halen bij Heist of Webers of Wijns of allebei ?
Voor mijn part allebei en laat Daeseleire dan maar in Genk.
Wijns is momenteel de beste rechtsback in tweede, als wij die niet halen zit die ten laatste volgend seizoen bij nen andere ploeg in eerste
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Transfers ...

Bericht door leuvenaar »

the fan schreef:Weet je wat ik raar vind?
Als LOkeren, Lierse, ... interesse in een speler hebben resulteert dit na enkele dagen in een overeenkomst of een "njet", bij STVV blijft dat duren, duren, duren, ...
eind januari 2010 stond Lokeren op een degradatieplaats en nadat hun mecenas Lambrecht die er ondertussen ook al 80 is nog eens zwaar in zijn binnenzak getast heeft en mits de nodige meeval die er altijd gepaard moet gaan bij uitgaven in de voetbalwereld,zijn ze nu top bij de subtop maar binnen 2 jaar staan ze misschien terug bij af en gaat de autobandenman dan weer eens de portefeuille opentrekken ?
En er zal verleden jaar ook wel onvrede geweest zijn op het Lokeren-forum hoor !
Lierse is in handen van een sympathieke Egyptenaar die al miljoenen Euro's er onnodig doorgejaagd heeft en staan zij verder dan STVV ?
Neen en is Sollied een garantie op behoud?
Een naam is het maar een waarborg tegen degradatie dat is glazen bol kijken.
En wat als het Lierse-project wat te lang duurt voor de Wadi-Degla investeerders,misschien is een fusie met Lyra dan wel de beste oplossing.
En op het Lierse-forum is er nu ook misnoegen over de gang van zaken hoor !
Laatst gewijzigd door leuvenaar op 13 jan 2011, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Dreke
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Transfers ...

Bericht door Dreke »

Nogmaals (tot vervelens toe): de investeringen in Lokeren komen niet enkel van Lambrecht!
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Transfers ...

Bericht door the fan »

Mensen, het ging me niet over het geld over de balk gooien...
Het gaat me over het feit dat ze interesse tonen in half België en nadien weken onderhandelen.
Andere ploegen ronden die dingen af, ten goede of ten slechte.
Lierse en Lokeren zijn inderdaad geen goede voorbeelden, had beter Zulte of Cercle opgenoemd...
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Transfers ...

Bericht door leuvenaar »

Dreke schreef:Nogmaals (tot vervelens toe): de investeringen in Lokeren komen niet enkel van Lambrecht!
hij is nog steeds de eerste investeerder en we zullen over twee seizoenen zien of het dan nog steeds gloria hallelujah zal zijn !
In Nederland is het voetbal kapot gegaan aan opbodspelletjes waarbij zelfs tweede klassers veel te veel centen op tafel legden voor beloften van bv Anderlecht.
Laat ons hopen dat het hier nooit zo ver komt en dat binnen enkele jaren ook het Belgisch voetbal niet bijna in zijn geheel onder toezicht staat.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Transfers ...

Bericht door STimVV »

ide schreef:Iemand een idee waarom Appeltans en Masset wel mee tellen en Weuts, Onana, Christ niet?
Vandaag staat in de krant dat Appeltans, Weuts en Masset wel meetellen omdat STVV hun loon nog betaald. Onana en Christ werden verhuurd en ook hun loon zal tijdelijk door hun huidige club overgenomen worden.
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Transfers ...

Bericht door Dries Herbots »

:Roland: had misschien beter zijn mond gehouden in de gazet. Want dan gaan ze die en die weer kopen springt daar een andere club op en die doet wel een beetje moeite en die hebben hem. Ik blijf het herhalen als je u een beetje inspant hebt ge die spelers à la Destorme, Dekelver, Pieroni, Wijns en Webers. Maar langs de andere kant die spelers hebben nog niet ergens anders getekend en de transferperiode is nog niet afgelopen.
K.STVV speelt op Staaien.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Transfers ...

Bericht door Since '54 »

Waarom moet nu Taelemans (HBvL dd. 13.01.2011) bij godbetert Overijse als centrale verdediger gehaald worden? We hebben op die plaats(en) Kotysch, Euvrard en Buysens en zelfs Masset had daar kunnen spelen.

Als er volgens mij één positie is die niet écht prioritair is lijkt het me toch die van centralist zeker. :headbang:
frits
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 dec 2010, 12:26

Re: Transfers ...

Bericht door frits »

Als je het mij vraagt zijn die 2 apen aan de tiense weer sterk bezig en komt er gewoon niks bij het mag gewoon niks kosten rd moet alles voor niets krijgen maar die tijden zijn wel lang voorbij hoe hij het ziet overleef je gewoonweg niet in eerste klasse als je geen investering doet in spelers een nummer 10 en een spits is voor de moment de hoofzaak en naar volgend seizoen een back bij om eventueel voor waggie zijn plaats want die wordt ook niet jonger erop.
Ik denk als het zo verder gaat bij niks aan te kopen dat guido na dit seizoen de strijd gaat staken en de handdoek gooit dit blijft die man niet doen hoor met zo 2 keikoppen boven u.Die man is al zo lang aan het vragen voor 2 inzetbare spelers aangevuld met enkele jongeren maar wat gebeurt er NIKS.
Chapeau voor guido dat hij dit volhoudt zal hem blijven steunen
Gesloten