Transfers ...

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Transfers ...

Bericht door toyotacorolla »

Gewoon niet trainen, in de voormiddag wat kikkeren en dan huiswaarts.
Gebruikersavatar
Bookie
Berichten: 129
Lid geworden op: 22 okt 2010, 08:50
Locatie: Alken

Re: Transfers ...

Bericht door Bookie »

toyotacorolla schreef:Gewoon niet trainen, in de voormiddag wat kikkeren en dan huiswaarts.
Of een matchke gaan snookeren.
Als ze Vanmarsenille bellen komt die garantie af! :lol:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door Jack »

Henri is de man schreef:
Elfaste schreef:Als Meunier verstandig is kiest hij voor Zulte Waregem... Sportief gezien is dat de beste stap die hij kan maken. Bij Brugge zal hij amper speelkansen krijgen, bij ons zijn de sportieve prestaties ondermaats en is er geen beleid. Als je daarentegen ziet hoe Zulte erin geslaagd is om uit te groeien tot een stabiele eersteklasser, dan weet je het wel.
Ik ben totaal niet akkoord met het beleid maar zelf de schup nemen om te put dieper te graven,zoals u nu doet, vind ik toch wel een stap te ver. Het zou vooral een opsteker zijn moesten we hem toch kunnen binnenrijven.
Als je 't objectief bekijkt heeft Elfaste gewoon gelijk hoor!
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Transfers ...

Bericht door stvvilvoorde »

Henri is de man schreef:
Elfaste schreef:Als Meunier verstandig is kiest hij voor Zulte Waregem... Sportief gezien is dat de beste stap die hij kan maken. Bij Brugge zal hij amper speelkansen krijgen, bij ons zijn de sportieve prestaties ondermaats en is er geen beleid. Als je daarentegen ziet hoe Zulte erin geslaagd is om uit te groeien tot een stabiele eersteklasser, dan weet je het wel.
Ik ben totaal niet akkoord met het beleid maar zelf de schup nemen om te put dieper te graven,zoals u nu doet, vind ik toch wel een stap te ver. Het zou vooral een opsteker zijn moesten we hem toch kunnen binnenrijven.
²

Al heeft Meunier volgens de geruchten zelf naar STVV gebeld dat hij niet gaat komen en zou hij ondertss effectief een handtekening onder een brugs contract gezet hebben.
Gebruikersavatar
Bookie
Berichten: 129
Lid geworden op: 22 okt 2010, 08:50
Locatie: Alken

Re: Transfers ...

Bericht door Bookie »

Nieuwsblad - 18/01/2011

Terwijl er gisteren een orkaan woedde op Club Brugge werd er ook nog een transfer afgerond.
Thomas Meunier, de 19-jarige aanvaller van derdeklasser Virton koos voor Club Brugge.
De clubs zijn officieel akkoord en de handtekeningen werden gezet.
In principe is er afgesproken dat de Waal pas op het einde van dit seizoen komt en blauw-zwart ziet de jeugdige aanvaller vooral als een aanwinst op langere termijn.
Opvallend is wel dat de komst van Meunier naar Jan Breydel de laatste Brugse transfer was van sportmanager Luc Devroe alvorens hij de laan werd uitgestuurd.
De strijd om Meunier heeft lange tijd gewoed. Marseille stuurde scouts en ook Standard, Anderlecht, Sint-Truiden en Zulte Waregem wilden het offensieve talent binnenhalen.
Club Brugge maakte er, na het mislopen van Dalibor Veselinovic (van Brussels naar Anderlecht) en Jelle Van Damme (van Wolverhampton naar Standard), evenwel een erezaak van om Meunier binnen te rijven.


Ons dus geen illusies meer maken.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door Cremasco »

Afdanketjes halen bij andere clubs : no way ! Toch zo geen. Malki, Dosumnu en Foley speelden vorig en dit seizoen bijna nooit. Kagé zou ik nog een contract durven geven maar de andere 3 niet. Geef me dan maar Jachtsjoek en Dekelver en Devriese.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Transfers ...

Bericht door Henri is de man »

Lokeren geeft Odoi niet opLokeren weigert Denis Odoi op te geven. Een eerste bod van ruim 700.000 euro werd door Sint-Truiden afgewezen. Voetbalkrant.com

STVV wil zijn sterkhouder graag nog even behouden, maar Lokeren trekt steeds meer aan de mouw van de verdediger.

Lokeren heeft het bod nu verhoogd. Om welk bedrag het precies gaat, is niet duidelijk. Odoi ligt bij STVV nog onder contract tot 2015.


Lokeren begint weer met zijn mediaspel... Verstaan die mannen geen Vlaams ?
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Transfers ...

Bericht door stvvilvoorde »

Wat hebben Bojovic of Ishiaku dan meer bewezen dan pakweg een Malki?
Foley die te oud is en Dosumnu die al een aantal keer gezegd heeft geen interesse in STVV te hebben moet van mij ook niet komen.
Malki zou ik nog het voordeel van de twijfel geven, 26jr, ex-topschutter, centrumspits en matchritme opgedaan op de asia cup en past qua spelstijl toch bij STVV denk ik.


btw als ik voetbalbelgie bekijk is het nog niet helemaal gedaan met meunier precies:

Het laatste wapenfeit van Luc Devroe als sportief manager van Club Brugge zou de transfer van Thomas Meunier zijn. Het puntje staat echter nog niet op de i.

De 19-jarige aanvaller zou het seizoen afmaken bij derdeklasser Excelsior Virton om daarna een blauw-zwart shirt aan te trekken. Zijn zaakwaarnemer Franco Iovino laat nu weten dat deze transfer nog niet officieel is. Er moeten nog enkele details doorgenomen worden.

Virton-voorzitter Philippe Emond bevestigt dat de kogel nog niet door de kerk is. Hij heeft nog geen documenten ontvangen van Club Brugge.

Thomas Meunier, die ook op belangstelling kon rekenen van Olympique Marseille, vertelde aan GvA dat hij zijn akkoord heeft gegeven aan Club Brugge, Zulte Waregem en STVV, en dat hij de knoop nog moet doorhakken."
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1204
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Transfers ...

Bericht door Luc »

Henri is de man schreef:Lokeren geeft Odoi niet opLokeren weigert Denis Odoi op te geven. Een eerste bod van ruim 700.000 euro werd door Sint-Truiden afgewezen. Voetbalkrant.com

STVV wil zijn sterkhouder graag nog even behouden, maar Lokeren trekt steeds meer aan de mouw van de verdediger.

Lokeren heeft het bod nu verhoogd. Om welk bedrag het precies gaat, is niet duidelijk. Odoi ligt bij STVV nog onder contract tot 2015.


Lokeren begint weer met zijn mediaspel... Verstaan die mannen geen Vlaams ?
Als de bandenman er nog wat eurotjes bijdoet zal de grote baas rap ja zeggen ! Zo heeft hij wat extra geld om zijn bouwplannen te realiseren. En zonder Odoi zijn we nog met 14, dus nog 3 te veel want er mogen er maar 11 spelen !
Arme voorzitter ...
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: Transfers ...

Bericht door Erik Engerd »

Jongens kom op héy, Meunier gaat dat de redder des Vaderlands worden?

Voor mij part gaat 'm naar Brugge... Die krijgt toch z'n kans niet voor Kouhemaha, Perisic, Akpala en Dirar..
Hij zal daar de strijd moeten aangaan met Sceptovic of hoe noemt dat Kroatisch talent...
Thomas zou beter nadenken, en het stap voor stap doen...ipv ieder weekend te moeten spelen met de beloften van Brühe
Talenten uit tweede (in dit geval 3de) zijn niet altijd een garrantie op succes....remember Hervé Onana...Kurt Weuts...Pieter Thys...
(ik wou ook al Perbet zeggen, maar die scoorde al 4keer in 2 matchen voor Bergen)
Wat ik wil zeggen, we hebben NAMEN nodig....geen testers of afdankers....of bevorderingspelers van Grimbergen

Na de mislukte zomertransfers verdedigde onze (lees DE) voorzitter zich met de argumenten:
-Wij willen Belgische jonge spelers
-Wij kopen alleen als er zich goede opportinuteiten voordoen
-Wij kopen alleen onmiddellijk inpasbare spelers, die NIET elders op de bank zitten

Domenic Foley laat me niet lachen...

Waar is dat lijstje van 1,5 seizoen geleden...
Gebruikersavatar
Bookie
Berichten: 129
Lid geworden op: 22 okt 2010, 08:50
Locatie: Alken

Re: Transfers ...

Bericht door Bookie »

April 2010: STVV heeft interesse in Dieter Van Tornhout.

Spits, 25 lentes, (bijna) einde contract in Cyprus en sluit een terugkeer naar België niet uit.
In mijn ogen wel iets voor ons (lees: beter dan de nu genoemde namen)

Wat denken jullie en weet er iemand nog iets meer over hem of zijn situatie?
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door Cremasco »

Bookie schreef:April 2010: STVV heeft interesse in Dieter Van Tornhout.

Spits, 25 lentes, (bijna) einde contract in Cyprus en sluit een terugkeer naar België niet uit.
In mijn ogen wel iets voor ons (lees: beter dan de nu genoemde namen)

Wat denken jullie en weet er iemand nog iets meer over hem of zijn situatie?
Pff neen voor mij : geen scoremachine.
Niet te geloven : STVV heeft nog steeds geen buitenlandse scouting ! In al die jaren eerste klasse gewoon buitenlanders laten aanbrengen door managers. Is dat nu zo moeilijk om 2 man te betalen hiervoor ?

Neem u een jurist die iets van voetbal kent en stuur die op pad als sterke man van Roland en we zijn vertrokken, en 2 buitenlandse scouts en we zijn vertrokken. Wilmots heeft toch tijd naast zijn job als ass.bondscoach en Boffin bv. en laat uwe jurist dan de zaak afronden.
Moeilijk kan dat toch niet zij hé. Als dat meevalt brengen die mannen hun geld meer dan dubbel op.
zakkamakka
Berichten: 135
Lid geworden op: 18 okt 2010, 12:26

Re: Transfers ...

Bericht door zakkamakka »

Het is huilen met de pet op Cremasco niet meer of niet minder. Volgens mij hebben ze nog niet eens een degelijke scouting voor het binnenland, laat staan dat ze dan één zouden hebben voor het buitenland. Onze voorzitter is op dat vlak wereldvreemd en GM zit veilig op zijn troon en bougeert niet, dus hoe wil je dan vooruit. Ze moesten alletwee eens een dikke stamp onder hun kloeten krijgen, opdat hun ogen opengaan.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4165
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door lindoke »

Meunier moet voor mij echt niet naar hier komen. Het is omdat we hier allemaal zo hopeloos zijn dat we zitten te watertanden op een talent uit 3e klasse waarvan we echt geen flauw benul hebben of die uberhaupt wel op eersteklasse niveau meekan.

Wat mij betreft een tweede geval Perbet als hij naar Bruhhe gaat. Tegen de volgende winerstop herrineren we nog amper z'n naam en staat hij bij de koopjes.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Transfers ...

Bericht door Jacques »

Bookie schreef:April 2010: STVV heeft interesse in Dieter Van Tornhout.

Spits, 25 lentes, (bijna) einde contract in Cyprus en sluit een terugkeer naar België niet uit.
In mijn ogen wel iets voor ons (lees: beter dan de nu genoemde namen)

Wat denken jullie en weet er iemand nog iets meer over hem of zijn situatie?
Tractor Van Tornhout, die kon uiteraard niet ontbreken :grappig:

Kon het niet, kan het niet, zal het nooit kunnen.

Gaan we trouwens echt al die brol die Mangel ooit op een papierke gekribbeld heeft, voorstellen als een versterking?
Ik wacht op de eerste die met Bart Vanden Eede, Tsjok of Munyaneza durft afkomen.
Baseggio staat anders ook op het punt Tubize te verlaten.

Arm KSTVV
Overdrijven is een kunst
Gesloten