Transfers ...

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Ugo Dorst
Berichten: 324
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:15

Transfers ...

Bericht door Ugo Dorst »

Waarom gaan ze eens niet een klapke doen in Anderlecht.
Daar lopen er genoeg op overschot, en overschot aan euro's hebben ze blijkbaar ook niet.

Het antwoord zal ik zelf maar geven zeker : Dan moet Mangel van de trap afkomen, zijne auto in gang zwieren, en 2x 70 km gaan rijden. :roll:
Wa nen tamme boer is me da toch.
Al een geluk dat de ploeg 1x per week op Stayen zelf traint. Dan kan hij toch vanuit het venster toekijken, en de visie eventueel bijsturen :ugeek:
"Er is nog niemand door het ijs gezakt" (GM).
"Alleen dode vissen drijven met de stroom mee." (M. Muggeridge)
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: Transfers ...

Bericht door Ozzy »

Sp.tter schreef:Waarom gaan ze eens niet een klapke doen in Anderlecht.
Daar lopen er genoeg op overschot, en overschot aan euro's hebben ze blijkbaar ook niet.

Het antwoord zal ik zelf maar geven zeker : Dan moet Mangel van de trap afkomen, zijne auto in gang zwieren, en 2x 70 km gaan rijden. :roll:
Wa nen tamme boer is me da toch.
Al een geluk dat de ploeg 1x per week op Stayen zelf traint. Dan kan hij toch vanuit het venster toekijken, en de visie eventueel bijsturen :ugeek:
Tja, U weet het , ik weet het en vele gewone sups weten het maar waarom zou hij het moeten weten? Hij is toch maar TD van STVV?
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door Cremasco »

Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door Jack »

Cremasco schreef:Ik wil ze allebei : http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... -de-b-kern
Hmm, ben niet overtuigd.
Daerden is eigenlijk afgeschreven voor professioneel voetbal (schijnt 't), en van Dufer ben ik gewoon geen fan.

Maar...misschien is 't allemaal sowieso welkom gezien onze kleine kern en zeer beperkte kwaliteit.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door Cremasco »

Jack schreef:
Cremasco schreef:Ik wil ze allebei : http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... -de-b-kern
Hmm, ben niet overtuigd.
Daerden is eigenlijk afgeschreven voor professioneel voetbal (schijnt 't), en van Dufer ben ik gewoon geen fan.

Maar...misschien is 't allemaal sowieso welkom gezien onze kleine kern en zeer beperkte kwaliteit.
Anders en beter is natuurlijk ook goed
Paulus
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 okt 2010, 20:53
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door Paulus »

Jack schreef: Daerden is eigenlijk afgeschreven voor professioneel voetbal (schijnt 't)
Zelfs iemand die afgeschreven is voor professioneel voetbal, kan STVV nog helpen> :lol:
Gebruikersavatar
Ugo Dorst
Berichten: 324
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:15

Re: Transfers ...

Bericht door Ugo Dorst »

Paulus schreef:
Jack schreef: Daerden is eigenlijk afgeschreven voor professioneel voetbal (schijnt 't)
Zelfs iemand die afgeschreven is voor professioneel voetbal, kan STVV nog helpen> :lol:
:twisted:
Game, set & match !!!
Dat heerlijke Sintruidense sarcasme, ik ben er dol op 8-)
"Er is nog niemand door het ijs gezakt" (GM).
"Alleen dode vissen drijven met de stroom mee." (M. Muggeridge)
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Transfers ...

Bericht door Since '54 »

'Daerden afgeschreven voor het professioneel voetbal?'

Is zijn (oude) kwetsuur ongeneeslijk of heb ik iets gemist?
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door Jack »

Since '54 schreef:'Daerden afgeschreven voor het professioneel voetbal?'

Is zijn (oude) kwetsuur ongeneeslijk of heb ik iets gemist?
De roddel gaat dat hij in Genk eigenlijk net afgekeurd was door hun medische staf toen hij bij Brugge tekende.

Maar soit, ondertussen is hij ook in Standard door de keuring geraakt, dus 't zal allemaal wat overdreven zijn.
Maar op 't oude niveau is hij toch nooit meer geraakt.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Transfers ...

Bericht door zipke373 »

Jack schreef:
Since '54 schreef:'Daerden afgeschreven voor het professioneel voetbal?'

Is zijn (oude) kwetsuur ongeneeslijk of heb ik iets gemist?
De roddel gaat dat hij in Genk eigenlijk net afgekeurd was door hun medische staf toen hij bij Brugge tekende.

Maar soit, ondertussen is hij ook in Standard door de keuring geraakt, dus 't zal allemaal wat overdreven zijn.
Maar op 't oude niveau is hij toch nooit meer geraakt.
Van spelers die hun oude niveau niet meer halen hebben we er hier genoeg gehad me dunkt...
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door Cremasco »

Vandaag even op training geweest en Mangelschots werd gevraagd of er versterking kwam waarop hij repliceerde dat het nog even wachten is tot in de winterstop. Hij zei dit terwijl hij doorliep, want staan blijven durft de man niet denk ik. Ik had veel zin om hem nog achterna te roepen maar mijn respect voor de ouder wordende mens is groot. Misschien eens auditie doen bij "Benidorm basterds" Guy ? Dat is dus maar gedeeltelijk waar he meneer Mangelschots. Erg, heel erg dat je je seizoen zo naar de kloten kan helpen, wetende dat er na de winterstop nog maar 8 matchen volgen. Per geluk is dat tegen de zwakkere broertjes dan.(uitgezonderd Gent en Anderlecht). Ze zullen direct moeten renderen, de aankopen.

In volgorde :
Uit Westerlo
Thuis Gent
Uit Anderlecht
Thuis Eupen
Uit Charleroi
Thuis GBA
Uit Zulte-Waregem
Thuis Lokeren

P.S. Kan er iemand nog eens reclame maken op het "Rolandforum", zodanig dat Jack's versie verder opgewaardeert wordt ? Ik geraak er niet meer op wegens een maand ban voor een grapje dat niet in hun kraam past :x
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Transfers ...

Bericht door zipke373 »

Cremasco schreef:Vandaag even op training geweest en Mangelschots werd gevraagd of er versterking kwam waarop hij repliceerde dat het nog even wachten is tot in de winterstop. Hij zei dit terwijl hij doorliep, want staan blijven durft de man niet denk ik. Ik had veel zin om hem nog achterna te roepen maar mijn respect voor de ouder wordende mens is groot. Misschien eens auditie doen bij "Benidorm basterds" Guy ? Dat is dus maar gedeeltelijk waar he meneer Mangelschots. Erg, heel erg dat je je seizoen zo naar de kloten kan helpen, wetende dat er na de winterstop nog maar 8 matchen volgen. Per geluk is dat tegen de zwakkere broertjes dan.(uitgezonderd Gent en Anderlecht). Ze zullen direct moeten renderen, de aankopen.

In volgorde :
Uit Westerlo
Thuis Gent
Uit Anderlecht
Thuis Eupen
Uit Charleroi
Thuis GBA
Uit Zulte-Waregem
Thuis Lokeren

P.S. Kan er iemand nog eens reclame maken op het "Rolandforum", zodanig dat Jack's versie verder opgewaardeert wordt ? Ik geraak er niet meer op wegens een maand ban voor een grapje dat niet in hun kraam past :x
Iets over een partijkaart misschien? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door Cremasco »

zipke373 schreef:
Cremasco schreef:Vandaag even op training geweest en Mangelschots werd gevraagd of er versterking kwam waarop hij repliceerde dat het nog even wachten is tot in de winterstop. Hij zei dit terwijl hij doorliep, want staan blijven durft de man niet denk ik. Ik had veel zin om hem nog achterna te roepen maar mijn respect voor de ouder wordende mens is groot. Misschien eens auditie doen bij "Benidorm basterds" Guy ? Dat is dus maar gedeeltelijk waar he meneer Mangelschots. Erg, heel erg dat je je seizoen zo naar de kloten kan helpen, wetende dat er na de winterstop nog maar 8 matchen volgen. Per geluk is dat tegen de zwakkere broertjes dan.(uitgezonderd Gent en Anderlecht). Ze zullen direct moeten renderen, de aankopen.

In volgorde :
Uit Westerlo
Thuis Gent
Uit Anderlecht
Thuis Eupen
Uit Charleroi
Thuis GBA
Uit Zulte-Waregem
Thuis Lokeren

P.S. Kan er iemand nog eens reclame maken op het "Rolandforum", zodanig dat Jack's versie verder opgewaardeert wordt ? Ik geraak er niet meer op wegens een maand ban voor een grapje dat niet in hun kraam past :x
Iets over een partijkaart misschien? :mrgreen:
Mij gedacht !
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door Jack »

Cremasco schreef:Vandaag even op training geweest en Mangelschots werd gevraagd of er versterking kwam waarop hij repliceerde dat het nog even wachten is tot in de winterstop.
Ik kijk al uit naar de winterstop.
Ik ben echt super benieuwd wie ze gaan (proberen te) halen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Transfers ...

Bericht door Halenaar »

Jack schreef:
Cremasco schreef:Vandaag even op training geweest en Mangelschots werd gevraagd of er versterking kwam waarop hij repliceerde dat het nog even wachten is tot in de winterstop.
Ik kijk al uit naar de winterstop.
Ik ben echt super benieuwd wie ze gaan (proberen te) halen.
Persoonlijk verwacht ik er niet veel van, het zou niet de eerste keer zijn dat ze sprookjes vertellen tegen de media. Kijk nog maar naar de vzomertransferperiode: ' Ons huiswerk is klaar', ' De supporters gaan hun ogen opentrekken', ' Er komen 3 toppers naar Stayen',...
Gesloten