Transfers ...

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Transfers ...

Bericht door toyotacorolla »

En toch zou ik de komst van Stijnen verdedigen.
Het wordt stilaan tijd, een doelman te hebben die de nul kan houden.
Henkinet, kan dan stilaan in de schaduw verder groeien.
VWB
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:53

Re: Transfers ...

Bericht door VWB »

Since '54 schreef:De keepers van STVV ?
Castro: nog niks van gezien, normaal moet hij Van der Jeugt uit de ploeg spelen maar doet het niet ondanks VDJ matigjes speelt en mijn nooit vertrouwen zal kunnen geven.
Stijnen trekt zeker naar het buitenland.

Broepoels geeft Van Der Jeugd momenteel alle vertrouwen.. je kan niet iedere week van keeper wisselen omdat de andere niet mag meespelen. Na zondag mag je Castro in doel verwachten.
Gebruikersavatar
Bookie
Berichten: 129
Lid geworden op: 22 okt 2010, 08:50
Locatie: Alken

Re: Transfers ...

Bericht door Bookie »

Stijnen ... zéér welkom! :toppie:
* Hoe je het draait of keert het is een prima doelman!
* Wil zich settelen in Kozen/Nieuwerkerken
* Heeft een boontje voor STVV
* Transfervrij
* Hij wordt nog twee jaar doorbetaald door Club Brugge dus zal niet het onderste uit de kan willen

Hij heeft een fout gemaakt maar wie maakt die niet?
De 'frigo'-zangkoren blijven niet duren dus laat maar komen (als hij wil natuurlijk)! :geelblauw:
Marthy Mc Fly
Berichten: 80
Lid geworden op: 17 jan 2011, 16:57

Re: Transfers ...

Bericht door Marthy Mc Fly »

"Het zou menselijk een mooie zaak zijn als Stijn Stijnen een tweede kans krijgt bij een Belgische club", zegt Guy Mangelschots, technisch directeur van STVV, in Het Nieuwsblad. "Wij zoeken momenteel geen doelman, maar we zouden ons niet laten tegenhouden door de commotie die er nu is."

Wat als dit een paar weken vroeger gebeurd was. Misschien had er hier dan wel een stijnen ipv een castro rond gelopen.
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: Transfers ...

Bericht door Ozzy »

Na een gesprek met de supportersclubs zou het duidelijk zijn dat er geen binnenkomende transfers moeten verwacht worden deze zomer.
Duchatelet zou Appeltans terug halen bij Grimbergen en men zou hem de kans moeten geven om naast Delorge en Mennes (verlenging van een seizoen) te fungeren.
Begrijpe wie begrijpe kan, een speler die niet mee kon bij Tienen en amper bij Grimbergen moet de spelmaker worden van STVV.

STVV een dooie mus die alleen nog moet begraven worden.
zakkamakka
Berichten: 135
Lid geworden op: 18 okt 2010, 12:26

Re: Transfers ...

Bericht door zakkamakka »

En wij laten :Roland: deze mooie club naar de kloten helpen. We zouden beter ook allemaal eens in opstand komen zoals in Tunesië, Egypte of Libië.
Tizzle
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 okt 2010, 11:55
Locatie: Sint-Truiden

Re: Transfers ...

Bericht door Tizzle »

Tja, dan moet ik nog niet meer beginnen te twijfelen. Geen abo meer voor mijn vrouwke en mij volgend seizoen. Die beslissing was al voor 90 procent uitgemaakt, maar dit is de druppel.

Dat we matchen verliezen en een moeilijk seizoen doormaken, daar moet ge als Kanarie tegen kunnen. Maar het moedwillig zwak houden, en zelfs nog verzwakken, van de ploeg, dat de heer Duchatelet daar maar een andere zot zijn centen aan doet geven. Die bijna 300 Euro kan ik ook aan minder frustrerende zaken geven. :)

Sorry Guido en anderen die wel nog willen. :|
b.art
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 dec 2010, 19:09

Re: Transfers ...

Bericht door b.art »

Dat kon je bij nieuwjaar toch ook al zien aankomen, maar elke vorm van protest was ineens overbodig omdat we een geblesseerde spits zonder wedstrijdritme haalden en een hongaar die het misschien wel in zich heeft maar binnen een paar maanden toch weer weg zal zijn. Heb toen al gezegd dat kans dat we volgend seizoen afgaan nog veel groter is als dit seizoen. Op deze manier gaan we het record van onder Billen misschien van de tabellen kunnen vegen.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door Cremasco »

Tja als je je als TD en voorzitter kan permitteren om elk een week of meer op verlof te gaan in volle transferperiode zonder dat uw huiswerk kwaliteit vereist en je die niet haalde, dan weet je genoeg.
Guido blijft sereen en blijft aangeven dat hij het doet met de kern die hij heeft en probeert rustig te blijven dan weet ik waarom een Vanderecken, Leekens en vele anderen hier nooit trainers zullen worden.
Guido is veel te honkvast en te braaf. Thomas Caers hielt de eer aan zichzelf nadat hij zag welk vlees hij in de kuip had in bestuurskringen met Mangel en Roland de hofnarren
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Transfers ...

Bericht door Scandic »

Smetana scoorde gisteren in de 90ste minuut op penalty voor Senica. Senica won met 3-0 tegen Dukla en komt zo op 3 punten van leider Zilina dat met 2-0 verloor.
Bal
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 nov 2010, 13:34

Re: Transfers ...

Bericht door Bal »

komt smetana ook als we naar 2de gaan, of staat der een clausule in zijn contract, da de verbintenis verbroken xordt als we degraderen?
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door Cremasco »

Scandic schreef:Smetana scoorde gisteren in de 90ste minuut op penalty voor Senica. Senica won met 3-0 tegen Dukla en komt zo op 3 punten van leider Zilina dat met 2-0 verloor.
Heb je ook info van Bojovic ?
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Transfers ...

Bericht door Scandic »

Cremasco schreef:Heb je ook info van Bojovic ?
De competitie hervat volgend weekend. De laatste oefenwedstrijden startte hij op de bank of zat hij niet in de selectie.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Transfers ...

Bericht door Scandic »

Erik Engerd schreef:Koopjes, koopjes... STVV zoekt toch in bevordering :vomit:

OP 209 pagina's staan er zoveel interessante pistes (Harbaoui, Losada, Messoudi, Wijns, De Vriese, Henckens, Ketting..) , de sportieve cel heeft er toch geen oren naar..
Hier opt forum zijn er die meer weten van bepaalde spelers dan Mangel en consoorten
Qua transfers vrees ik dat als STVV zich redt, er weer voorzichtig zal omgesprongen worden, ofwel op het allerlaatste moment zoals nu met Tisza en Ishiaku ofwel met goedkope, 3/4de klasse gokken en men trekt Soeris Badjoe van Patro aan.. :clap:

AL meen ik te lezen dat je buiten op KV Kortijk, ook op het Kiel, koopjes kan doen...Vanoppen wil de kern afslanken en meer met de jeugd gaan werken...er zijn een aantal spelers einde contract, die zouden niet verlengd worden, wie? (Monteyne's..)

Al blijf ik STVV door dik en dun steunen, op sportief gebied zie ik NIET echt verandering in de toekomst, hopelijk
maar die hoop geef ik op, ben ik mis :heil:
Wijns tekende voor Kortrijk, Martijne Monteyne voor Roda JC.
Elber
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 okt 2010, 20:53

Re: Transfers ...

Bericht door Elber »

Scandic schreef:
Erik Engerd schreef:Koopjes, koopjes... STVV zoekt toch in bevordering :vomit:

OP 209 pagina's staan er zoveel interessante pistes (Harbaoui, Losada, Messoudi, Wijns, De Vriese, Henckens, Ketting..) , de sportieve cel heeft er toch geen oren naar..
Hier opt forum zijn er die meer weten van bepaalde spelers dan Mangel en consoorten
Qua transfers vrees ik dat als STVV zich redt, er weer voorzichtig zal omgesprongen worden, ofwel op het allerlaatste moment zoals nu met Tisza en Ishiaku ofwel met goedkope, 3/4de klasse gokken en men trekt Soeris Badjoe van Patro aan.. :clap:

AL meen ik te lezen dat je buiten op KV Kortijk, ook op het Kiel, koopjes kan doen...Vanoppen wil de kern afslanken en meer met de jeugd gaan werken...er zijn een aantal spelers einde contract, die zouden niet verlengd worden, wie? (Monteyne's..)

Al blijf ik STVV door dik en dun steunen, op sportief gebied zie ik NIET echt verandering in de toekomst, hopelijk
maar die hoop geef ik op, ben ik mis :heil:
Wijns tekende voor Kortrijk, Martijne Monteyne voor Roda JC.
Alé weer ene van het lijstje van Brepoels die ons door de vingers glipt. Ik ben eens benieuwd bij een mogelijke degradatie wie of wat er volgend seizoen nog op Stayen gaat rondlopen...
Gesloten