Transfers ...

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Dus@n
Berichten: 64
Lid geworden op: 31 okt 2010, 00:12

Re: Transfers ...

Bericht door Dus@n »

Stijnen is transfervrij :toppie:
"We hebben misschien de beker niet gewonnen, maar wel het grootste feest" P. Voets 01/06/03 :headbang:
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Transfers ...

Bericht door zipke373 »

Dus@n schreef:Stijnen is transfervrij :toppie:
En toch moet ik hem niet... Wat er ook van waar is allemaal van al die zever, het blijft een feit dat je met Stijnen in de buurt je aan heisa en toestanden kan verwachten ... De combinatie Brepoels - Stijnen lijkt mij geen goed idee.
Marthy Mc Fly
Berichten: 80
Lid geworden op: 17 jan 2011, 16:57

Re: Transfers ...

Bericht door Marthy Mc Fly »

Ik vrees ervoor dat men op stayen kan voldoen aan de looneisen van Stijn. Niet onbelangrijk is het feit dat Stijnen vrij dikwijls vertoeft in de tribunes van stayen. Vele aanschouwen Stijn als een amokmaken en moeilijke jongen tussen de lijnen. Denk ook dat dit veel te maken heeft met de winnersmentaliteit van de persoon zelf. Dus al zeker geen aanrader om bij stvv te spelen aangezien onze bos slechts een 13 stek ambieert.
Dus@n schreef:Stijnen is transfervrij :toppie:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Transfers ...

Bericht door Jacques »

zipke373 schreef:
Dus@n schreef:Stijnen is transfervrij :toppie:
En toch moet ik hem niet... Wat er ook van waar is allemaal van al die zever, het blijft een feit dat je met Stijnen in de buurt je aan heisa en toestanden kan verwachten ... De combinatie Brepoels - Stijnen lijkt mij geen goed idee.
Die heisa lijkt me geen probleem, ik zou het niet erg vinden als de bezoekernde supporters voor wat animo zorgen. traditioneel wordt Staaien pas echt wakker als het zich onrecht aangedaan voelt, dus in die zin zou het de feer in de tribunes zelfs nog kunnen verbeteren. :)
Witsel overleeft het Brussels gegrins ook al een jaar en Verbauwhede zit bij dezelfde club en onder dezelfde trainer als 2 jaar geleden, toen hij het nodig vond de tegenstander tips te geven over zijn concurrent Mollez die op dat moment in doel stond bij Kortrijk.

Wat moeilijker ligt, is de vraag of de spelersgroep hem zou aanvaarden. Ik weiger alle indianenverhalen te geloven, maar als er zijn die het al op voorhand niet zien zitten met hem o.w.v. deze hele affaire, zit je wel met een probleem. De relatie tussen een doelman en zijn verdediging is er één op basis van vertrouwen, als dat er niet is, verlies je veel kwaliteiten.
In welke mate kloppen alle verhalen en zijn ze van hem afkomstig? In principe is een doelman met het niveau en de ervaring van Stijnen de ideale leermeester voor Henkinet, maar als dat gedeelte over anti-Coosemans spandoeken en consoorten klopt en van zijn hand afkomstig is, schiet daar natuurlijk niets van over.

De combinatie Brepoels-Stijnen kan volgens mij wel werken. 't Is te zeggen: ofwel is het boenk erop, ofwel is het boenk buiten, een middenweg zie ik daar niet meteen opduiken. Op z'n Wetstraatiaans: ça passe ou ça casse.

Ik denk dat de relatie met Roland al een pak moeilijker zal liggen.

En dan moet er natuurlijk nog over de centen gesproken worden.


Ik stel op voorhand geen veto tegen een evt. komst van Stijnen, maar ik stel wel vast dat er nog heel veel 'als...dan' en 'misschien' in de weg staat.
Overdrijven is een kunst
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Transfers ...

Bericht door Alain »

We weten allemaal dat Stijnen regelmatig op Staaien vertoeft, maar heeft iemand enig idee met wie hij dan optrekt? Zijn dit mensen van de club?

Ik ben wel eens benieuwd of Guido dit zou zien zitten. Misschien moet iemand eens laten vallen op training...
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door Cremasco »

Alain schreef:We weten allemaal dat Stijnen regelmatig op Staaien vertoeft, maar heeft iemand enig idee met wie hij dan optrekt? Zijn dit mensen van de club?

Ik ben wel eens benieuwd of Guido dit zou zien zitten. Misschien moet iemand eens laten vallen op training...
Zal ik eens iets zeggen :
1. Stijnen is dikwijls op Stayen en heeft in de zomer vorig jaar op de fiets zelfs een paar trainingen bekeken op de terreinen aan de St- Jansstraat. Ik zelf gezien. Stond wel een beetje afzijdig aan de andere kant van het terrein.
2. Stijnen heeft zich in het verleden al een aantal keer positief uitgelaten over Stayen en Mignolet en laat duidelijk uitschijnen in de media dat hij sympathie heeft voor de club.
3.STVV zit na dit seizoen met 2 doelmannen einde contract : Castro en Vd Jeugt én een Volders die nog steeds in de lappenmand zit en er niet dreigt uit te komen dit seizoen. Blijft over : enkel Henkinet
4. Pa Jempi Stijnen heeft een STVV-verleden waar hij positief op terugkijkt.

En nu komt het : Stijnen staat op het kopen van een hoeve in Kozen, Nieuwerkerken, op een boogscheut van Stayen, gisteren vernomen van een collega die het kan weten.
Als hij het hier met het beleid kan vinden en met Guido zie ik hem hier wel eens arriveren...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Transfers ...

Bericht door Halenaar »

Waarom zouden we in godsnaam Stijnen aankopen? We zitten al met 2 excellente keepers. En Stijnen kost een pak geld.

En waarom zouden wij iemand willen die de spelersgroep verziekt? Zijn uitingen op diverse forums zijn van een belachelijk laag niveau. En wees maar zeker dat Brepoels niet zal kunnen omgaan met Stijnen, hoeveek hebben medespelers en trainers al kritiek gehad op 'luie' Stijnen vanwege zijn trainingsarbeid.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Transfers ...

Bericht door toyotacorolla »

Dat zou pas een aanwinst zijn.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Transfers ...

Bericht door Iniesta »

Stijnen kunnen wij niet gebruiken want Henkinet heeft genoeg talent. Het is dan nog eens een dure ruziemaker en daar zit Guido zeker niet op te wachten.

Frigo Piop
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Transfers ...

Bericht door voetballiefhebber »

Alain schreef:We weten allemaal dat Stijnen regelmatig op Staaien vertoeft, maar heeft iemand enig idee met wie hij dan optrekt? Zijn dit mensen van de club?

Ik ben wel eens benieuwd of Guido dit zou zien zitten. Misschien moet iemand eens laten vallen op training...
Stijnen zijn schoonfamilie is van Sint-Truiden en supportert voor STVV.
Mijn vader heeft nog ooit avondles gehad van de vader van de vriendin van Stijn Stijnen in Technicum te Sint-Truiden.

Ik weet niet of hij voor de rest echt banden heeft met de club, maar daardoor zal het komen dat hij regelmatig naar Stayen komt en Peter Vandenbempt zei eens: 'Stayen is zowat het enige stadion waar Stijnen niet wordt uitgefloten'.
Zorro
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 nov 2010, 10:12
Supporter van: STVV

Re: Transfers ...

Bericht door Zorro »

De grootouders van de vriendin van Stijn Stijnen wonen in Zepperen in de Stokstraat.

Waarom heeft men het officiele Forum van STVV gesloten , ook voor zoiets hé.
Hier is men niet gaan zoeken naar de ware identiteit van de forumposters.
Marthy Mc Fly
Berichten: 80
Lid geworden op: 17 jan 2011, 16:57

Re: Transfers ...

Bericht door Marthy Mc Fly »

Stijnen aankopen hoeft al niet want zijn contract is ontbonden bij club. Dus trasfervrij.
2 excellente keepers???? Wie is die 2de dan na Henkinet (die dan ook nog eens jong en weinig ervaren is)
het feit dat stijnen niet zal spelen voor een appel en een peer, daar is iets van.
Halenaar schreef:Waarom zouden we in godsnaam Stijnen aankopen? We zitten al met 2 excellente keepers. En Stijnen kost een pak geld.

En waarom zouden wij iemand willen die de spelersgroep verziekt? Zijn uitingen op diverse forums zijn van een belachelijk laag niveau. En wees maar zeker dat Brepoels niet zal kunnen omgaan met Stijnen, hoeveek hebben medespelers en trainers al kritiek gehad op 'luie' Stijnen vanwege zijn trainingsarbeid.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Re: Transfers ...

Bericht door Jack »

Marthy Mc Fly schreef:Stijnen aankopen hoeft al niet want zijn contract is ontbonden bij club. Dus trasfervrij.
2 excellente keepers???? Wie is die 2de dan na Henkinet (die dan ook nog eens jong en weinig ervaren is)
het feit dat stijnen niet zal spelen voor een appel en een peer, daar is iets van.
Halenaar schreef:Waarom zouden we in godsnaam Stijnen aankopen? We zitten al met 2 excellente keepers. En Stijnen kost een pak geld.

En waarom zouden wij iemand willen die de spelersgroep verziekt? Zijn uitingen op diverse forums zijn van een belachelijk laag niveau. En wees maar zeker dat Brepoels niet zal kunnen omgaan met Stijnen, hoeveek hebben medespelers en trainers al kritiek gehad op 'luie' Stijnen vanwege zijn trainingsarbeid.
Denk dat hij Castro nog bedoelde...

Sent from my HTC Desire
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Transfers ...

Bericht door Since '54 »

De keepers van STVV ?

Dengis: piepjong, totaal onervaren

Henkinet: erg jong en onervaren, speelde enkele goede wedstrijden, groeimarge maar mag niet overroepen worden.

Volders: een poenpakker waar je het ganse seizoen niks van hebt gehad.

Castro: nog niks van gezien, normaal moet hij Van der Jeugt uit de ploeg spelen maar doet het niet ondanks VDJ matigjes speelt en mijn nooit vertrouwen zal kunnen geven.

Van der Jeugt: hoogstens middelmatige tweede klasser.

Stijnen: STVV supp, een absolute klasbak met Haspengouwse mentaliteit en -roots, is zelf (nog maar) 29 en kan Henkinet veel bijbrengen zodat opvolging verzekerd is.
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Transfers ...

Bericht door enerkey »

Since '54 schreef:Volders: een poenpakker waar je het ganse seizoen niks van hebt gehad.
Volgens mij is het toch de arbeidsongevallenverzekering die betaalt. :party:
Gesloten