Transfers ...

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Transfers ...

Bericht door Halenaar »

Scandic schreef:
Erik Engerd schreef:Koopjes, koopjes... STVV zoekt toch in bevordering :vomit:

OP 209 pagina's staan er zoveel interessante pistes (Harbaoui, Losada, Messoudi, Wijns, De Vriese, Henckens, Ketting..) , de sportieve cel heeft er toch geen oren naar..
Hier opt forum zijn er die meer weten van bepaalde spelers dan Mangel en consoorten
Qua transfers vrees ik dat als STVV zich redt, er weer voorzichtig zal omgesprongen worden, ofwel op het allerlaatste moment zoals nu met Tisza en Ishiaku ofwel met goedkope, 3/4de klasse gokken en men trekt Soeris Badjoe van Patro aan.. :clap:

AL meen ik te lezen dat je buiten op KV Kortijk, ook op het Kiel, koopjes kan doen...Vanoppen wil de kern afslanken en meer met de jeugd gaan werken...er zijn een aantal spelers einde contract, die zouden niet verlengd worden, wie? (Monteyne's..)

Al blijf ik STVV door dik en dun steunen, op sportief gebied zie ik NIET echt verandering in de toekomst, hopelijk
maar die hoop geef ik op, ben ik mis :heil:
Wijns tekende voor Kortrijk, Martijne Monteyne voor Roda JC.
Maar allé, hoevaak heeft Guido Brepoels deze speler aangehaald? Als je zelfs een speler van 2de niet kan aantrekken dan kun je er maar beter bij stoppen Roland !
Oostsupporter
Berichten: 99
Lid geworden op: 29 jan 2011, 12:39

Re: Transfers ...

Bericht door Oostsupporter »

Met deze heren aan het bewind wordt het nooit iets, dit seizoen is daar de mooiste illustratie van. Al onze goede fundamenten van vorig seizoen zijn vakkundig kapotgemaakt door onze koppige voetbalkenners. En maar blijven zeiken over parkings, kunstgras en een nieuwe tribune, daar laat die imbeciel wat voor hem een club betekend, niet het sportieve maar het commerciële, zijn vast recht maar nie meer met mijn zuur verdiende centjes. Dank u, :Roland: :mangel: voor uw onkunde, koppigheid, uw leugens naar ons supp., of hoe je in één jaar alles kunt kapotmaken. Ge gaat een mooi stadion hebben, nodig maar alle scholen van in en rond Sint-truiden uit voor da heel vol te krijgen. EZELS.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Transfers ...

Bericht door the fan »

Toch ongelooflijk wat die Duchatelet uit zijn botten slaat,hè! ...
We zitten met een krappe kern en dan ook nog es veel gekwetsten!! :shock:
Wie is gekwetst?
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Transfers ...

Bericht door Iniesta »

Er is maar één geblesseerde en dat is hijzelf, het is vooral een mentale zaak vrees ik en de kans op genezing is al opgegeven :lol:
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Transfers ...

Bericht door Scandic »

Erik Engerd schreef:op teletekst staat dat Harm VanVelthoven "interesse" heeft voor Davy De Beule, ik denk dat nog niets officiël is...op de site van Roda staat nog NIETS.. Voetbalbelgië meent dat men in zuid-Limburg ook interesse heeft in één van de twee Monteyne's

Kums dan naar Utrecht om de "vertrekkende" Mertens te doen vergeten?

Veel speculaties, al zou 't voor STVV een mogelijkheid zijn NU DeBeule eens te gaan polsen, al vrees ik dat z'n loon in Nederland VEEL hoger zal liggen, ondanks de financiële problemen van Roda..
De Beule tekende voor Roda JC : 3 jaar + 1 jaar optie.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Transfers ...

Bericht door Jacques »

Nummer 2 voor de zomer is dus ook al weg.

Ik hoop dat we ons redden en denk dat ik dan mezelf 2-3 maanden ga afsluiten van alles wat nog maar naar KSTVV ruikt tenzij het is voor de samenstelling van het vuurpeloton. Ik voel met m'n ellebogen alweer een frustrerende zomer aankomen en dat mottig kunstgras maakt het alleen nog maar erger.

ik ga m'n voorjaar en zomer niet laten verkl*ten door die 2 uit Hasselt en Antwerpen
Laatst gewijzigd door Jacques op 01 mar 2011, 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: Transfers ...

Bericht door ZANDER »

Jacques schreef:Nummer 2 voor de zomer is dus ook al weg.

Ik hoop dat we ons redden en denk dat ik dan mezelf 2-3 maanden ga afsluiten van alles wat nog maar naar KSTVV ruikt tenzij het is voor de samenstelling van het vuurpeloton. Ik voel met m'n ellebogen alweer een frustrerende zomer aankomen en dat mottig kunstgras maakt het alleen nog maar erger.

ik ga m'n voorjaar en zomer niet laten verkl*ten door die 2 zakkenvullers uit Hasselt en Antwerpen
Insgelijks hier, ik zal het nog van zeer verre afstand volgen.... ik ga gewoon op 1 september alles eens overschouwen en "misschien" een evaluatie maken van het gebeuren.... maar eerlijk gezegd, ik denk dat ik al voor 80% kan invullen wat er zal gaan gebeuren, zowel in het scenario voor eerste klasse, als voor tweede klasse...
We kennen ze ondertussen al lang genoeg... mijn laatste hoop op echte beterschap werd definitief de grond ingeboord per 1 september 2010....
Aan deze mensen kan je nauwelijks nog één greintje geloofwaardigheid gaan hechten...

En dan op het laatste maar pm'kes op dat gesloten forum..... en waar nu van blijkt, wat mezelf betreft... dan mijn analyses, conclusies, gevolgtrekkingen en die paar procentjes "speculaties".... tja voor 95% juist bleken te zijn... met funderingen, onderbouw, bronvermeldingen.... want uiteindelijk gingen ze mij (ons) nog als de "leugenaars" gaan bestempelen.... tot en met politieke destabilaties.... om toch maar "de waarheid" te kunnen verdoezelen....

De conclusie is dat we nu zelfs twee speeldagen voor het einde van de reguliere competitie nog geen mathematische zekerheid zullen hebben, kwestie het ontlopen van plaatsen 15 en 16..... en daar zat ik er naast, want weliswaar een zeer moeilijk seizoen voorspellende had ik dit scenario toch niet als optie in mijn achterhoofd.... mede ingegeven door de "toenmalige" kernen van enkele andere eerste-klassers....
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: Transfers ...

Bericht door Johan Bamps »

Wij zouden beter een systeem voor scouting opzetten zoals Club Brugge nu wil gaan doen ( http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 110301_031" onclick="window.open(this.href);return false; ). Oud-spelers uit verschillende windstreken die het huis kennen en die genoeg van het spelletje kennen om de juiste spelers te scouten en door te geven.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Transfers ...

Bericht door Halenaar »

Johan Bamps schreef:Wij zouden beter een systeem voor scouting opzetten zoals Club Brugge nu wil gaan doen ( http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 110301_031" onclick="window.open(this.href);return false; ). Oud-spelers uit verschillende windstreken die het huis kennen en die genoeg van het spelletje kennen om de juiste spelers te scouten en door te geven.
Waarom? Roland doet er toch niks mee !
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: Transfers ...

Bericht door Erik Engerd »

Johan idd, dat zeg ik al jaren ZOWEL in de voetbalbond/Pro League en diverse clubs, mensen met voetbalverstand en kennis aan de macht ipv zakkenvullers uit het bedrijfsleven die geen KLOTE van voetbal kennen...

Voor mij is het uit, volgend seizoen rijd ik naar Monchenglabach, Roda of Köln, de BELGISCHE pippo's kunnen mij de boom in, SUPER amateurisme...

En lijstjes en shit maken niks uit....dictator Duchâtelet bepaald wel wie komt..
-met de "beste" speler vh moment Wagemaekers is niet eens gesproken, zoveel respect heeft RD voor z'n kern
Mark zal net als Hendrickx en Cantaloupi NIET langs de grote poort mogen vertrekken...
"in twiede klas ist oek plezant"

Nu boeit t mij ook niet meer, enkele dikke kemels van RD;
-Kums had zo goed als getekend (en had een akkoord) totdat de Heer Dictator binnenkwam; "Sven doet ge t ook voor X aantal euro's minder?" Waarop Kums opstaat en vertrekt..
-Ketting, had ook z'n handtekening bijna gezet; todat de Heer Dictator binnenkwam; "Jeroen ik wil eerst een gesprek met uw vrouw" (die op dat moment zwanger in A'dam zat), Ketting is opgestaan en vertrokken
Elber
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 okt 2010, 20:53

Re: Transfers ...

Bericht door Elber »

Rune Lange... en Anders Nielsen gaan scouten voor Club Brugge in Scandinavie.
Club zorgt trouwens wereldwijd voor een stevig netwerk. Zo gaan Mario Stanic en Paul Okon de scouting verzorgen in andere landen en continenten.

Waarom kunnen wij geen ex-spelers zoals M'Bona, Petersen, Dziuba, Cvjetkovic inschakelen?
Ach...we hebben nog niet eens een fatsoenlijk binnenlandse scouting noch aankoopbeleid.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Transfers ...

Bericht door Halenaar »

ZANDER schreef:
Jacques schreef:Nummer 2 voor de zomer is dus ook al weg.

Ik hoop dat we ons redden en denk dat ik dan mezelf 2-3 maanden ga afsluiten van alles wat nog maar naar KSTVV ruikt tenzij het is voor de samenstelling van het vuurpeloton. Ik voel met m'n ellebogen alweer een frustrerende zomer aankomen en dat mottig kunstgras maakt het alleen nog maar erger.

ik ga m'n voorjaar en zomer niet laten verkl*ten door die 2 zakkenvullers uit Hasselt en Antwerpen
Insgelijks hier, ik zal het nog van zeer verre afstand volgen.... ik ga gewoon op 1 september alles eens overschouwen en "misschien" een evaluatie maken van het gebeuren.... maar eerlijk gezegd, ik denk dat ik al voor 80% kan invullen wat er zal gaan gebeuren, zowel in het scenario voor eerste klasse, als voor tweede klasse...
We kennen ze ondertussen al lang genoeg... mijn laatste hoop op echte beterschap werd definitief de grond ingeboord per 1 september 2010....
Aan deze mensen kan je nauwelijks nog één greintje geloofwaardigheid gaan hechten...
Ik denk dat ik dit ook ga doen. Ik jaag mij nu al op in het mislopen van Wijns/ De Beule/ Meunier, en het seizoen is nog eens niet afgelopen...
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Transfers ...

Bericht door Mikman »

Johan Bamps schreef:Wij zouden beter een systeem voor scouting opzetten zoals Club Brugge nu wil gaan doen ( http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 110301_031" onclick="window.open(this.href);return false; ). Oud-spelers uit verschillende windstreken die het huis kennen en die genoeg van het spelletje kennen om de juiste spelers te scouten en door te geven.

Brugge is goed bezig. Niet alleen het opzetten van hun scoutingsstructuur ( die ik wel een tikkeltje populistisch vind, het is niet omdat een speler ooit populair is geweest dat het een goeie scout is, ik zou in Scandinavië toch eerder mijn geld op Scandic dan op Anders Nielsen zetten ;) ) maar vooral dat ze met positiecoaches voor iedere linie gaan werken. De eerste club die dat in het ultra-conservatieve Belgische voetbalwereldje aandurft. Niet te geloven dat clubs het nooit de moeite hebben gevonden om daar een budget voor vrij te maken. Moest ik TD zijn, het was echt het allereerste wat ik deed. Knap van Club dat zij het nu ook effectief doen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Transfers ...

Bericht door Halenaar »

Mikman schreef:
Johan Bamps schreef:Wij zouden beter een systeem voor scouting opzetten zoals Club Brugge nu wil gaan doen ( http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 110301_031" onclick="window.open(this.href);return false; ). Oud-spelers uit verschillende windstreken die het huis kennen en die genoeg van het spelletje kennen om de juiste spelers te scouten en door te geven.
maar vooral dat ze met positiecoaches voor iedere linie gaan werken. De eerste club die dat in het ultra-conservatieve Belgische voetbalwereldje aandurft. Niet te geloven dat clubs het nooit de moeite hebben gevonden om daar een budget voor vrij te maken. Moest ik TD zijn, het was echt het allereerste wat ik deed. Knap van Club dat zij het nu ook effectief doen.
Ben ik ook een absolute voorstander van. Guido vraagt trouwens sinds het kampioenenfeest om positiecoaches.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Transfers ...

Bericht door Scandic »

Mikman schreef: Brugge is goed bezig. Niet alleen het opzetten van hun scoutingsstructuur ( die ik wel een tikkeltje populistisch vind, het is niet omdat een speler ooit populair is geweest dat het een goeie scout is, ik zou in Scandinavië toch eerder mijn geld op Scandic dan op Anders Nielsen zetten ;) ) maar vooral dat ze met positiecoaches voor iedere linie gaan werken. De eerste club die dat in het ultra-conservatieve Belgische voetbalwereldje aandurft. Niet te geloven dat clubs het nooit de moeite hebben gevonden om daar een budget voor vrij te maken. Moest ik TD zijn, het was echt het allereerste wat ik deed. Knap van Club dat zij het nu ook effectief doen.

Club is goed bezig en ik ben reuze benieuwd wanneer we resultaten gaan zien. De keuze voor Nielsen is een beetje verrassend, omdat Club al een scout had in Denemarken. Nielsen deed freelance scouting voor...Gent. Overigens is Nielsen de coach van de U17 van Odense.

Genk is sinds 2009 bezig met een scoutingsstructuur op poten te zetten en HOOPT daar tijdens de zomermercato de eerste vruchten van te plukken. Ook is men al enkele maanden bezig met positiescoaches en dat zal pas voor na de play-offs zijn.
Gesloten