Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door enrique »

Inderdaad
Alles staat of valt met de blijvers en de versterkingen
5 nieuwkomers en 2 vertrekkers = 7 nieuwkomers
maw dezelfde miserie van altijd

Bouwen op de huidige fundamenten
Anders wordt het niks
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door Since '54 »

Mikman schreef:Hopelijk geen Brepoels-déja-vue: bijtekenen en dan de beloofde versterkingen niet krijgen. Brepoels kreeg zelfs geen spelers tout court, laat staan versterkingen.
Dan toch nog iemand die het zich herinnert.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door Krisaias »

We kennen alvast de krantenkoppen voor de volgende twee seizoenen: "We zullen 100% moeten zijn" :lol: :lol: :lol:
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door panter »

Sorry maar Leko zijn 5 verdedigers en zonder flanken daar wordt ik echt mottig van!!
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door Jokke »

Past perfect bij de club : veel goeie wil maar telkens met de hakken over de sloot. Kommunicatief niet echt vlot , zorgt indirect voor leegloop van de tribunes , ploeg zonder flanken, amper dreiging . Maar we zijn dat soort wel gewend inmiddels.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door BoemBoem »

Jokke schreef:Past perfect bij de club : veel goeie wil maar telkens met de hakken over de sloot. Kommunicatief niet echt vlot , zorgt indirect voor leegloop van de tribunes , ploeg zonder flanken, amper dreiging . Maar we zijn dat soort wel gewend inmiddels.
Nie overdrijven he..
Leko heeft uit de ploeg gehaald wat er uit te halen viel..
Of ge nu akkoord zijt of niet bij zijn manier van spelen, hij heeft er de nodige punten bij gehaald..
De tribunes waren al leeg voor de 1e match onder leko btw..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door Tompie »

Jokke schreef:Past perfect bij de club : veel goeie wil maar telkens met de hakken over de sloot. Kommunicatief niet echt vlot , zorgt indirect voor leegloop van de tribunes , ploeg zonder flanken, amper dreiging . Maar we zijn dat soort wel gewend inmiddels.
En toch: meer punten gehaald dit seizoen in eigen huis dan onder Brepoels in ons PO1-seizoen. Dat we zo laag eindigden, is door onze zwakke uitreputatie.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Polar
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 mei 2017, 11:24

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door Polar »

Jullie moeten ook niet alles aan Leko afbreken.
Heeft gewoon zijn best gedaan met wat hij heeft. Zijn we gered ???? JA
Trouwens wat zeker een verdienste van Leko is dat is dat hij heeft gezord dat het gedaan is met rotte appels, iedereen is voor hem
gelijk. Hij ziet niet wie veel gekost heeft of niet.
MISSCHIEN OOK EENS ZIJN NAAM ROEPEN NA EEN WEDSTRIJD WANT IK DENK DAT HET DIE MAN ECHT GOED ZOU DOEN
En vergeet nu AUB eens Brepoels iedereen blijft maar over hem bezig heeft heel veel verdienste gehad in Sint-Truiden.
Maar is het een goede trainer ??????? Ik denk het niet want waar heeft hij na STVV nog iets verwezenlijkt ???????

OH JA VOOR ALLE DUIDELIJKHEID IK BEN OOK NIET ALTIJD EEN LEKO FAN. MAAR HIJ VERDIENT WEL WAT MEER RESPECT MET SOMMIGE SUPP.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door Since '54 »

Niet te veel blokletters Polar. Je lijkt wel te schreeuwen. Laten we het maar rustig houden, Ivan Leko is een middelmatig trainer die min of meer past bij het huidige STVV. Zoals het niveau Leko, en dat is geen verwijt, lopen er zeker een 10-tal Belgen rond die werkloze trainer zijn. Het is enigszins aanneembaar en goed voor beide partijen dat Leko zijn contract met 2 jaar verlengd heeft.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door BoemBoem »

Since '54 schreef:Niet te veel blokletters Polar. Je lijkt wel te schreeuwen. Laten we het maar rustig houden, Ivan Leko is een middelmatig trainer die min of meer past bij het huidige STVV. Zoals het niveau Leko, en dat is geen verwijt, lopen er zeker een 10-tal Belgen rond die werkloze trainer zijn. Het is enigszins aanneembaar en goed voor beide partijen dat Leko zijn contract met 2 jaar verlengd heeft.
Noem er mij eens 10 dan?
Kom niet af met Bob peeters, Glenn de Boeck of Lorenzo Staelens aub..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door Since '54 »

Wees niet 'gechoqueerd' BoemBoem maar je kan als eens nadenken over Leko's palmares als coach .... en je kan er misschien nog een stuk of 7 aanbrengen die ik niet mag noemen :lol:
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door Dreke »

Tompie schreef:
En toch: meer punten gehaald dit seizoen in eigen huis dan onder Brepoels in ons PO1-seizoen. Dat we zo laag eindigden, is door onze zwakke uitreputatie.
Doorgeredeneerd: als hij een pluim verdient voor het aantal punten in thuismatchen, is ook de zwakke uitreputatie voor zijn rekening.
A loyal football fan only supports the shirt...
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door BoemBoem »

Since '54 schreef:Wees niet 'gechoqueerd' BoemBoem maar je kan als eens nadenken over Leko's palmares als coach .... en je kan er misschien nog een stuk of 7 aanbrengen die ik niet mag noemen :lol:
Ik herhaal mijn vraag,
Geef mij uw 10 namen van betere Belgische trainers die werkloos zijn..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door Since '54 »

Ga verder en je komt er :lol:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door BoemBoem »

Since '54 schreef:Ga verder en je komt er :lol:
Triestig..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie