Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Polar
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 mei 2017, 11:24

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door Polar »

Ik ga u helpen BoemBoem.
Since wil deze 10 trainers noemen.
1 Brepoels
2 Brpeoels
3 Brepoels
4 Brepoels
5 Brepoels
6 Brepoels
7 Brepoels
8 Brepoels
9 Brepoels
10 Brepoels

Trouwens Since nog een vraagje hoeveel jaar is Leko al actief als trainer in Belgie ??? Ik weet dat hij bij OHL is geweest maar dat was totaal geen geschenk. Voor de rest help mij eens AUB. En dat hoeft niet in hoofdletters als je daar allergisch voor bent.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door Jacques »

Beetje serieus blijven. OHL had toen veruit de meest getalenteerde selectie van de reeks met o.a. Thompson, Rossini, Cools, Le Postollec, Kostovski, Bostock en Croizet. Dat Ivan Leko met OHL toen op 1 periode 19 punten verloor op het STVV van Ferrera is gewoon een feit. Dat Jacky Mathijssen met dezelfde selectie promotie afdwong via de eindronde evenzeer.

Hij doet het bij ons beter dan ik gedacht had, maar mijn verwachtingen waren dan ook bijzonder laag. Alles bij elkaar is het een ok seizoen. Er was weinig memorabels aan de reguliere competitie en PO2, tja, daarin doen we het goed, maar iedereen kent mijn standpunt onderhand wel over de waarde van PO2. Mensen laten zich nogal snel leiden door perceptie, de realiteit is dat we na 30 speeldagen even veel punten hadden als in het "rampseizoen" onder COL. Het patroon/ritme waarin we punten haalden, was weliswaar anders, maar finaal heeft het na 30 speeldagen niet meer punten opgeleverd dan vorig seizoen. Laat de heiligverklaring van Ivan Leko dus nog maar even achterwege.

Voor het overige onthou ik mij graag van lijstjes.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door Since '54 »

Polar schreef:Ik ga u helpen BoemBoem.
Since wil deze 10 trainers noemen.
1 Brepoels
2 Brpeoels
3 Brepoels
4 Brepoels
5 Brepoels
6 Brepoels
7 Brepoels
8 Brepoels
9 Brepoels
10 Brepoels

Trouwens Since nog een vraagje hoeveel jaar is Leko al actief als trainer in Belgie ??? Ik weet dat hij bij OHL is geweest maar dat was totaal geen geschenk. Voor de rest help mij eens AUB. En dat hoeft niet in hoofdletters als je daar allergisch voor bent.
Ferm inkomertje Polar. uw derde post en je meent al dat je anderen voor de gek mag houden. Getuigt van uw opleiding ;)
Als je bovendien denkt dat ik Leko hier weg wil ben je ook verkeerd , dit getuigt van uw minder inschattingsvermogen. Tenslotte hoef je Brepoels niet in het belachelijke te trekken. We hadden een reuze periode met hem maar zijn tijd is hier voorbij en iedereen is zich daar bewust van.
Blijkbaar zijn er hier een paar die het niet goed kunnen slikken dat ik schreef dat Leko een middelmatige coach is en hij op zijn plaats is bij het huidige STVV. Welnu, dat is mijn overtuiging. Ik dacht dat iedereen op dit forum tot een bepaald standpunt of visie gerechtigd was.
I rest my case.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door BoemBoem »

Since '54 schreef:
Polar schreef:Ik ga u helpen BoemBoem.
Since wil deze 10 trainers noemen.
1 Brepoels
2 Brpeoels
3 Brepoels
4 Brepoels
5 Brepoels
6 Brepoels
7 Brepoels
8 Brepoels
9 Brepoels
10 Brepoels

Trouwens Since nog een vraagje hoeveel jaar is Leko al actief als trainer in Belgie ??? Ik weet dat hij bij OHL is geweest maar dat was totaal geen geschenk. Voor de rest help mij eens AUB. En dat hoeft niet in hoofdletters als je daar allergisch voor bent.
Ferm inkomertje Polar. uw derde post en je meent al dat je anderen voor de gek mag houden. Getuigt van uw opleiding ;)
Als je bovendien denkt dat ik Leko hier weg wil ben je ook verkeerd , dit getuigt van uw minder inschattingsvermogen. Tenslotte hoef je Brepoels niet in het belachelijke te trekken. We hadden een reuze periode met hem maar zijn tijd is hier voorbij en iedereen is zich daar bewust van.
Blijkbaar zijn er hier een paar die het niet goed kunnen slikken dat ik schreef dat Leko een middelmatige coach is en hij op zijn plaats is bij het huidige STVV. Welnu, dat is mijn overtuiging. Ik dacht dat iedereen op dit forum tot een bepaald standpunt of visie gerechtigd was.
I rest my case.
Geen probleem bij uw mening noch bij het feit wat ge over iemand zou schrijven, maar als gij zegt dat ge er zo maar effe 10 beter kunt noemen die Belgisch en werkloos zijn, verwacht ik dan ook dat ge ze effectief kunt opsommen..
Anders moet ge uw tekst maar anders formuleren..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Polar
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 mei 2017, 11:24

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door Polar »

Beste Since,
Het is zeker niet mijn bedoeling om mensen voor de zot te houden. Maar zoals Boemboem zegt noem er ons 10 op ?
Trouwens ik heb dezelfde opleiding als u genoten :P
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door Since '54 »

Maar ik heb nergens geschreven dat er een 10-tal Belgische werkloze trainers rondlopen die BETER zijn dan Leko maar wel dat die het niveau hebben van Leko. ppff vermoeiend zulle.
Bovendien 10 is een magisch getal, iedereen zegt al eens die is 10 keer beter dan de andere of die auto is 10 keer beter dan de mijne. Moet het hier dan allemaal zo schoolmeesterachtig uitgelegd worden.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door BoemBoem »

Since '54 schreef:Maar ik heb nergens geschreven dat er een 10-tal Belgische werkloze trainers rondlopen die BETER zijn dan Leko maar wel dat die het niveau hebben van Leko. ppff vermoeiend zulle.
Bovendien 10 is een magisch getal, iedereen zegt al eens die is 10 keer beter dan de andere of die auto is 10 keer beter dan de mijne. Moet het hier dan allemaal zo schoolmeesterachtig uitgelegd worden.
Niet iedereen kan op uw intellectueel niveau staan natuurlijk, daarop mijn herhaaldelijke vragen om uw uitspraak iets of wat te verklaren.. 1000 x mijn excuses
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door stvvilvoorde »

Leko is niet de absolute toptrainer dat is waar, vooral tactisch bijsturen tijdens de match kan beter.

maar

- Een palmares wil niet alles zeggen, zeker niet bij zo'n jonge trainer. Volgens die redenering zijn Houwaert en De Mos nog steeds toptrainers, elk beginnende trainer zou zo nooit werk vinden.
- Het is niet de koppige kikker die van zelfingenomenheid overloopt (cfr wilmots), integendeel hij is altijd bereid om zijn kennis bij te schaven.
- De Leko van nu is al niet meer te vergelijken met de Leko van OHL. Hij was daar bij de winterstop ook de controle over de kleedkamer verloren.
- Hier kreeg hij het vuur terug in een ploeg die compleet uitgeblust was, de spelers bleven ook in de moeilijke tijden achter hem staan.
- Point final: Hij verdient deze contractverlenging gewoon.
VaNeSsA
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 apr 2015, 16:03
Locatie: Sint-Truiden

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door VaNeSsA »

Lees juist op Twitter en HLN dat Leko STVV verlaat voor Club Brugge...
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door Geel-Blauw »

Ongeloofelijk, het is officieel. :headbang:
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door Brusselmans »

:grappig:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door Jack »

Haha.
Onbegrijpelijk van Brugge en Leko.
Het moet zijn dat we écht niks te bieden hebben.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door Halenaar »

Wij vangen daar een half miljoen euro voor :o

Feest :geelblauw:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Ivan Leko - nieuw contract?

Bericht door Jack »

Halenaar schreef:Wij vangen daar een half miljoen euro voor :o

Feest :geelblauw:
Wat hebben die daar gerookt?
Wat een gok neemt Brugge hier wel niet.

Ik zou zeggen...ik wil Peter Maes. Maar die gaat denk ik nooit onder RD kunnen of willen functioneren.
Plaats reactie