Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door Jokke »

Communicatief gaat dat dus niet van een leien dakje lopen en dat met een bestuur dat zelf niet veel kaas gegeten heeft van duidelijke communicatie. De man schijnt gekend te zijn met een uitgesproken mening wat hem siert maar gaat dat samengaan met RD ? Mix dat gegeven met COL godbetert en de problemen liggen zo op de loer.
Maar de beide heren mogen hun kans wagen uiterzaard.
Ik geef ze tot de winterstop....
Laatst gewijzigd door Jokke op 16 jun 2017, 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door AirMontella »

COL zal het niet zijn, Van Kets blijft.
Mikman
Berichten: 3682
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door Mikman »

AirMontella schreef:COL zal het niet zijn, Van Kets blijft.
Qua continuïteit is dat wel een pluspuntje.

COL T3 (video-analist) of komt er iemand bij die Spaans kan vertalen?

De officiële bevestiging van de nieuwe T1 blijft intussen wel nog altijd uit. Roland heeft waarschijnlijk zijn kar gedraaid na al de kritiek op het forum :cool:
STVV-fan
Berichten: 6019
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door STVV-fan »

Mikman schreef:
AirMontella schreef:COL zal het niet zijn, Van Kets blijft.
Qua continuïteit is dat wel een pluspuntje.

COL T3 (video-analist) of komt er iemand bij die Spaans kan vertalen?

De officiële bevestiging van de nieuwe T1 blijft intussen wel nog altijd uit. Roland heeft waarschijnlijk zijn kar gedraaid na al de kritiek op het forum :cool:
Alsof Roland zich iets aantrekt van die 20 man en ne paardekop Mikkie ;)

Ik denk dat ze wachten tot ze de volledige staf hebben, om dan in 1 keer ze allebei voor te stellen.

@Jokke: er is geen probleem, JULLIE maken een probleem.
Bijv: In de gazetten komt dat speler A zou vertrekken bij STVV en dat er tig clubs aan het praten zijn.
Jullie geven hier "gefundeerde commentaar en kritiek op", verdraaien een aantal dingen, nemen meningen voor waarheid aan en beschuldigen dan STVV van niet deftig te communiceren? (kutbestuur).

STVV moet niet communiceren als niets officieel is. Punt
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door Since '54 »

k hoop op Van Kets als T2. Dan is er toch iemand die eens een interview aan radio op TV kan geven. Alleszins zeker niet de mindere van COL.
voetballiefhebber
Berichten: 2693
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door voetballiefhebber »

vdl schreef:
Halenaar schreef:Ondertussen is Boloni de nieuwe trainer van Antwerp. Een trainer met een gigantisch palmares, die met de jeugd kan werken en garant staat voor aantrekkelijk voetbal.

En Boloni spreekt maar liefst 5 talen. Onze toekomstige trainer kan blijkbaar alleen Spaans en Frans met een heleboel haar op :drunk:
Die man is ondertussen 64 jaar ,heeft die er nog zoveel zin In?
Welke trainer je ook neemt ,zonder goede spelers ben je niets.
Trouwens Vankets zou toch T2 blijven
Het verschil is dat je door een andere naam als trainer vaak betere spelers aantrekken. Spelers overtuigen om te komen is nu nog wat moeilijker geworden voor STVV. Niet alleen het merendeel van de supporters snapt de houding van :Roland: niet.
Onlangs las ik een artikel over Garrido die niet wil werken met Roland omdat hij alleen werkt op basis van statistieken. Zijn reputatie is echt wel overal bekend precies. Dat netwerk is ook niet goed. Alcorcon werd vorig jaar 5de in tweede klasse en kon er nu nipt in blijven. Charlton werd één en al miserie. Nu is er 1 club op lager niveau kampioen geworden, maar in Duitsland mag één man niet alles beslissen. Je mag daar niet meer dan 49 % van de aandelen hebben als ik me niet vergis.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door weekenders »

voetballiefhebber schreef:
vdl schreef:
Halenaar schreef:Ondertussen is Boloni de nieuwe trainer van Antwerp. Een trainer met een gigantisch palmares, die met de jeugd kan werken en garant staat voor aantrekkelijk voetbal.

En Boloni spreekt maar liefst 5 talen. Onze toekomstige trainer kan blijkbaar alleen Spaans en Frans met een heleboel haar op :drunk:
Die man is ondertussen 64 jaar ,heeft die er nog zoveel zin In?
Welke trainer je ook neemt ,zonder goede spelers ben je niets.
Trouwens Vankets zou toch T2 blijven
Het verschil is dat je door een andere naam als trainer vaak betere spelers aantrekken. Spelers overtuigen om te komen is nu nog wat moeilijker geworden voor STVV. Niet alleen het merendeel van de supporters snapt de houding van :Roland: niet.
Onlangs las ik een artikel over Garrido die niet wil werken met Roland omdat hij alleen werkt op basis van statistieken. Zijn reputatie is echt wel overal bekend precies. Dat netwerk is ook niet goed. Alcorcon werd vorig jaar 5de in tweede klasse en kon er nu nipt in blijven. Charlton werd één en al miserie. Nu is er 1 club op lager niveau kampioen geworden, maar in Duitsland mag één man niet alles beslissen. Je mag daar niet meer dan 49 % van de aandelen hebben als ik me niet vergis.
Sorry maar uw uitleg over Garido vind ik echt lachwekkend. Me dunkt dat gij u ook gemakkelijk alles laat wijsmaken. Wie zegt dat Garido zijn kandidatuur niet is afgewezen voordat hij niet meer wilde samenwerken met RD. Wij waren er niet bij, of jij wel misschien ?
Jones
Berichten: 3190
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door Jones »

Dat Patrick Van kets de club trouw blijft is op zich positief. Wie we gaan kunnen overtuigen om te tekenen is natuurlijk anders. Ik zie Mechele nog wel terukomen hoor als er sportieve garanties worden waargemaakt.
Eens benieuwd of ze het geld dat ze niet aan een trainer gaven dan nu investeren in spelers. Antunes is wegens tal van blessures een groot vraagteken. De rest zijn youngkies die gehaald werden. Testers blijven best weg.

Maak een goede deal met Anderlecht of hou Gerkens. Hun huiswerk was weken geleden al af, laat maar komen dan he.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door miel »

Mikman schreef:
Jacques schreef:Kunnen we misschien via die Zwitsers een crowdfunding opstarten voor een technische staf? Ok, voor spelers mag het niet, maar niemand heeft ooit wat gezegd van de technische staf. Als 3 man samen legt, hebben we waarschijnlijk al een groter budget dan voor Marquez en COL. ;) :mrgreen:

Naar het schijnt is de nieuwe staf bereid om met dienstencheques betaald te worden :) (met alle respect voor mensen die met dienstencheques werken overigens, voordat iemand dat als beledigend voor die mensen opvat )



Ik heb overigens helemaal niét gematigd over de aanstelling van deze trainer. Ik vind het met de minieme informatie die ik heb ( dat is dan wél een grote nuance natuurlijk ) gewoonweg een rotslechte keuze: geen palmares, geen talenkennis, geen binding met de fans, geen figuur die spelers voor STVV doet kiezen, niet het charisma dat mensen begeesterd en een abo doet kopen, geen ervaring op het hoogste niveau... Ik maak me nu vooral zorgen over het spelsysteem( ik vrees voor een ramp als er straks niet meer met 3 centraal achterin wordt gespeeld ) en de komst van Vetokele.

Net zoals bij Leko zeg ik: als straks blijkt dat ik ongelijk heb en het toch beter meevalt dan verwacht, zal ik dat met veel plezier toegeven. Maar op dit moment staat de mood op :mad: :rood: :fuckyou: :headbang: :vomit:
Noem er eens een paar op die aan al die eisen voldoen en beschikbaar zijn , en trainer van STVV willen worden ?
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door miel »

Jack schreef:Ik wacht af. Kan altijd meevallen en wil de man niet op voorhand afkraken.
Maar dat je geen Engels en geen enkele van de landstalen kan is voor mij eigenlijk al een reden om 'm niet aan te nemen.
Dat is een redelijk en eerlijk argument
Mikman
Berichten: 3682
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door Mikman »

Blijkbaar zijn de onderhandelingen in vloeiend Frans verlopen en vreest STVV niet voor een taalprobleem. De reden waarom er nog vertraging is met de handtekening, is omdat de advocaten van Marquez het contract nog aan het bekijken zijn ( omwille van de vertaling). Bedoeling is wel om iemand naast Marquez te zetten die zowel Spaans, Engels, Frans als Nederlands kan.

Van Kets kreeg gewoon geen contract bij Brugge en heeft bij STVV intussen wel nog een lopend contract. In het -voor hem- slechtste geval valt hij tussen twee stoelen en heeft hij straks geen club meer. Maar dan moet STVV hem dus wel uitbetalen. Kan je hem beter gewoon houden.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door STimVV »

Jones schreef:Dat Patrick Van kets de club trouw blijft is op zich positief...
Indien Brugge hem wil moeten ze voor hem een som betalen. Indien hij daar slechts T3 zou zijn lijkt het me logisch dat ze dat dan niet opportuun vinden. Voor een T3 een transersom moeten betalen, ook al is dat een beperkt bedrag, is wat zot want die zijn makkelijk gratis aan te trekken.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4165
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door lindoke »

Mikman schreef:.....Bedoeling is wel om iemand naast Marquez te zetten die zowel Spaans, Engels, Frans als Nederlands kan.
Dat zijn talen die ik ook machtig ben + een woordje Duits. Misschien een jobke voor mij :P
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door Brusselmans »

lindoke schreef:
Mikman schreef:.....Bedoeling is wel om iemand naast Marquez te zetten die zowel Spaans, Engels, Frans als Nederlands kan.
Dat zijn talen die ik ook machtig ben + een woordje Duits. Misschien een jobke voor mij :P
Ich gon mijn vakkatuur och daurstuure !!!
Ich weid dan T6 of zoe iet :onfire:
Dan kan ik nog ewa aanpassen als het mij nie aanstaat, toch gene mens die het weet ... hoe ga je anders ooit in PO1 geraken ???

merci, gracias, thanks, danke, bedankt voor de tip lieve Mikki ...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door Since '54 »

Mikman schreef: Bedoeling is wel om iemand naast Marquez te zetten die zowel Spaans, Engels, Frans als Nederlands kan.
Wat een circus !
Plaats reactie