Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door stvv'er »

Er moet toch nog ergens een manège zijn waar ze iemand zoeken voor de kak op te vegen?
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door BoemBoem »

Halenaar schreef:
BoemBoem schreef:
Since '54 schreef:Inderdaad een pijnlijke vertoning waarbij ik me direct afvroeg waarvoor Bormans zich daar nog geroepen voelt.
Wat zou het menneke anders gaan doen?
Beetje bij zijn paardjes gaan spelen? Tickets gaan knippen?

Keuzes genoeg.
Als ge zo onbekwaam zijt en toch nog een degelijke job hebt, doet ge alles om die te behouden he..

Als ge snapt wat ik bedoel
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door Jones »

De grootste simpele ziel kan zien dat dit een kakofonie van jewelste is. Een allegaartje van Spaanse klojo's. En daar COl bij. Heel Belgie lacht weer met ons.
Gaat Roland de tactiek in de kleedkamer ook vertalen ? Marquez laat Roland twee keer hetzelfde vertalen, hij was het al vergeten :gek:
Geen kat gaat die kerel verstaan of gaan ze iedereen Spaanse les laten volgen ? :oops:

De bus Spanjaarden is al onderweg. Errem schoope gvd.
Nen dikken hoep sleeg mos dee Roland krijge in 't ieen of aander steegske. Sen dikken autist ! :yes:
Ik was beschaamd als ik Tom Coninckx heette. Uwe pa laten meedoen in zo een circus. OOk al ne gatlikker.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door Mikman »

Plaatsvervangende schaamte is inderdaad op zijn plaats bij het zien van die persconferentie. Normaal gezien moet de voorstelling van een nieuwe trainer voor een golf van enthousiasme zorgen bij de supporters, maar dit was een flink stukje anti-reclame voor het product STVV.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door stvv fan »

Brusselmans.

Ik heb dagelijks meer en meer het gevoel dat ge geen supporter van STVV bent. Ik ben al jaren op het forum en het enige wat u doet is het beleid beledigen ( ok begrijp ik da beleid suckt wel) of gewoon negatieve commentaar uiten.

Ik snap u wel na alle jaren kakt duchatelet op onze kop om het zo te zeggen. Maar als hij er een paar jaar geleden niet was waren we FAILLIET.

Het vertrek van Leko , Peeters en Gerkens heeft mij ook lastig gemaakt, maar als die spelers willen gaan wat doe je er tegen. Ze houden tegen hun zin loopt bijna altijd fout af.

Ik heb nog hoop dat er vervangingen komen, ik vind het heel jammer dat de krachten als peeters en gerkens weg zijn. Maar daarover blijven door jammeren ( niet alleen u natuurlijk) gaat niets oplossen.
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door Jack »

De T3 is echt wel een verloren zaak qua communicatie. Gebarentaal zeiden ze zelf. Spreekt echt niks buiten Spaans.
De T2 kan Engels en Nederlands. Op zich mooi, maar hoe zit 't met zijn geloofwaardigheid binnen de groep en in hoeverre wil de T1 hem zelf wel aangezien ze aangaven dat de T2 op basis van de club kwam.
De T1 spreekt Spaans, redelijk Engels maar zogezegd ook Frans. Maar het is wel met zo'n accent dat je zelfs als je geen Spaans spreekt zoiets hebt van aub spreek gewoon Spaans. Vergelijkbaar met Chinese helpdesks die beweren Engels te spreken, daar zit je dan aan de andere kant met je quasi perfect Engels en je begrijpt er gewoon geen snars van.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door BoemBoem »

stvv fan schreef:Brusselmans.

Ik heb dagelijks meer en meer het gevoel dat ge geen supporter van STVV bent. Ik ben al jaren op het forum en het enige wat u doet is het beleid beledigen ( ok begrijp ik da beleid suckt wel) of gewoon negatieve commentaar uiten.

Ik snap u wel na alle jaren kakt duchatelet op onze kop om het zo te zeggen. Maar als hij er een paar jaar geleden niet was waren we FAILLIET.

Het vertrek van Leko , Peeters en Gerkens heeft mij ook lastig gemaakt, maar als die spelers willen gaan wat doe je er tegen. Ze houden tegen hun zin loopt bijna altijd fout af.

Ik heb nog hoop dat er vervangingen komen, ik vind het heel jammer dat de krachten als peeters en gerkens weg zijn. Maar daarover blijven door jammeren ( niet alleen u natuurlijk) gaat niets oplossen.
Ik wacht in volle spanning af op de repons van Brusselmans :lol:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door Since '54 »

Stond op Peter Delorge zijn trui en trainingsjas niet T3 of vergis ik mij? Zo ja wordt hij dan per 22 juni 2017 een T4 ? Wat een gesukkel toch. Zo ja is ook dat uniek in België zeker? Allez al maar goed dat we 4 T's hebben zo komt de groepsfoto toch min of meer gevuld.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door the fan »

Net TVL-stukje gezien van persconferentie... Deze trainwerstaf gaat NOOIT werken!
Dat zie je gewoon aan de lichaamstaal. Je mag me hier op terugpakken, ben 99% zeker...
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door miel »

De trainers moeten training geven en spelers beter maken , in welke taal dat is maakt geen bal uit .
En spelers moeten trainen en spelen en zich elke match opnieuw bewijzen .
Bla Bla Bla daar zijn genoeg programma's en Fora voor
Bossie spreekt nederlands
Wijlen Raymond zelf nedelands en frans , maar gene mens verstond ze .
Ook Leko moest onder titelt worden .
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door Brusselmans »

stvv fan schreef:Brusselmans.

Ik heb dagelijks meer en meer het gevoel dat ge geen supporter van STVV bent. Ik ben al jaren op het forum en het enige wat u doet is het beleid beledigen ( ok begrijp ik da beleid suckt wel) of gewoon negatieve commentaar uiten.

Ik snap u wel na alle jaren kakt duchatelet op onze kop om het zo te zeggen. Maar als hij er een paar jaar geleden niet was waren we FAILLIET.

Het vertrek van Leko , Peeters en Gerkens heeft mij ook lastig gemaakt, maar als die spelers willen gaan wat doe je er tegen. Ze houden tegen hun zin loopt bijna altijd fout af.

Ik heb nog hoop dat er vervangingen komen, ik vind het heel jammer dat de krachten als peeters en gerkens weg zijn. Maar daarover blijven door jammeren ( niet alleen u natuurlijk) gaat niets oplossen.
De dag dat jij evenveel voor STVV gedaan hebt als ik, mag je eens terug komen voor een klapke te doen.
Je gaat daar wel enige jaren full-time aan de slag mee moeten gaan, anders gaat het je niet lukken !


Ge begrijpt het dus, ge wordt er zelfs lastig van, maar ge snapt mij niet !
On oech is e pak werrek, doo begin ich nè oan, mersi !!!


Begin u maar voor te bereiden op mijn rood onderschrift, ge gaat uw 2 duimen nodig hebben en serieus moeten 'sutse' !!!
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door stvv fan »

Heb je daar dan gewerkt bij STVV brusselmans? Want anders snap ik uw uitleg in het blauw niet ;)
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door Dreke »

Om verwarring te vermijden: "stvv fan" is niet "STVV-fan".
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door lindoke »

Brusselmans schreef:
stvv fan schreef:Brusselmans.

Ik heb dagelijks meer en meer het gevoel dat ge geen supporter van STVV bent. Ik ben al jaren op het forum en het enige wat u doet is het beleid beledigen ( ok begrijp ik da beleid suckt wel) of gewoon negatieve commentaar uiten.

Ik snap u wel na alle jaren kakt duchatelet op onze kop om het zo te zeggen. Maar als hij er een paar jaar geleden niet was waren we FAILLIET.

Het vertrek van Leko , Peeters en Gerkens heeft mij ook lastig gemaakt, maar als die spelers willen gaan wat doe je er tegen. Ze houden tegen hun zin loopt bijna altijd fout af.

Ik heb nog hoop dat er vervangingen komen, ik vind het heel jammer dat de krachten als peeters en gerkens weg zijn. Maar daarover blijven door jammeren ( niet alleen u natuurlijk) gaat niets oplossen.
De dag dat jij evenveel voor STVV gedaan hebt als ik, mag je eens terug komen voor een klapke te doen.
Je gaat daar wel enige jaren full-time aan de slag mee moeten gaan, anders gaat het je niet lukken !


Ge begrijpt het dus, ge wordt er zelfs lastig van, maar ge snapt mij niet !
On oech is e pak werrek, doo begin ich nè oan, mersi !!!


Begin u maar voor te bereiden op mijn rood onderschrift, ge gaat uw 2 duimen nodig hebben en serieus moeten 'sutse' !!!
Dee weit né wee da djee zet Ben en wa djee allemoal gedoin het veur sintruin. Waarsccheinlijk is ter né aat genog :lol:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door stvv fan »

Waarom denkt ge al direct dat ik een jonge gast ben, omdat ik Brusselmans niet ken. Ik ken hier vrijwel niemand op het forum bij naam.
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Plaats reactie