Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door Jack »

Sacruzsa schreef:Juist naar de live stream voorstelling aant kijken van de nieuwe staf en wa een circus is mij dat
Mannen kunnen buiten Col de pattatenzak geeen woord engels
:bweik: :bweik: :bweik: :bweik: :bweik: :bweik:
Hilarisch hoe RD en Alain (ja die zit daar ook nog altijd) met een zelfvoldaan gezicht zitten te vertellen aan de pers dat de T3 de volledige match op het plein stond bij Belgie tegen Spanje met Pfaff en al he!
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door Antismurf »

Sacruzsa schreef:Juist naar de live stream voorstelling aant kijken van de nieuwe staf en wa een circus is mij dat
Mannen kunnen buiten Col de pattatenzak geeen woord engels
:bweik: :bweik: :bweik: :bweik: :bweik: :bweik:
Geen tijd om te kijken nu maar mis precies nie veel - wordt er door de 'pers' ook iets gevraagd over nieuwe spelers? Of over het recordbedrag waarvoor ze Stef willen verpatsen om Rob terug te halen? :grappig:
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door Geel-Blauw »

Antismurf schreef:
Sacruzsa schreef:Juist naar de live stream voorstelling aant kijken van de nieuwe staf en wa een circus is mij dat
Mannen kunnen buiten Col de pattatenzak geeen woord engels
:bweik: :bweik: :bweik: :bweik: :bweik: :bweik:
Geen tijd om te kijken nu maar mis precies nie veel - wordt er door de 'pers' ook iets gevraagd over nieuwe spelers? Of over het recordbedrag waarvoor ze Stef willen verpatsen om Rob terug te halen? :grappig:
Nee dat durven ze niet. Geen enkele vraag aan Bormans gesteld, ook niks gehoord over Patrick Van Kets.
Dan vraag ik mij af zijn ze zo ongeïnteresseerd of durven ze gewoon niet?
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door Jack »

Geel-Blauw schreef:
Antismurf schreef:
Sacruzsa schreef:Juist naar de live stream voorstelling aant kijken van de nieuwe staf en wa een circus is mij dat
Mannen kunnen buiten Col de pattatenzak geeen woord engels
:bweik: :bweik: :bweik: :bweik: :bweik: :bweik:
Geen tijd om te kijken nu maar mis precies nie veel - wordt er door de 'pers' ook iets gevraagd over nieuwe spelers? Of over het recordbedrag waarvoor ze Stef willen verpatsen om Rob terug te halen? :grappig:
Nee dat durven ze niet. Geen enkele vraag aan Bormans gesteld, ook niks gehoord over Patrick Van Kets.
Dan vraag ik mij af zijn ze zo ongeïnteresseerd of durven ze gewoon niet?
Strikte opdracht lijkt me.

Er werd wel even gesteld dat de opdracht enorm was met een volledig andere ploeg dan vorig jaar en enkele sterkhouders die weg waren. Daar werd gewoon bevestigend op geantwoord.
Flavus Caeruleus
Berichten: 131
Lid geworden op: 22 sep 2014, 07:33

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door Flavus Caeruleus »

Sacruzsa schreef:Juist naar de live stream voorstelling aant kijken van de nieuwe staf en wa een circus is mij dat
Mannen kunnen buiten Col de pattatenzak geeen woord engels
:bweik: :bweik: :bweik: :bweik: :bweik: :bweik:
Is die persconferentie nu nog ergens online te bekijken?
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door weekenders »

Flavus Caeruleus schreef:
Sacruzsa schreef:Juist naar de live stream voorstelling aant kijken van de nieuwe staf en wa een circus is mij dat
Mannen kunnen buiten Col de pattatenzak geeen woord engels
:bweik: :bweik: :bweik: :bweik: :bweik: :bweik:
Is die persconferentie nu nog ergens online te bekijken?
https://www.tvl.be/nieuws/herbekijk-hie ... quez-45882

De training: https://www.tvl.be/nieuws/eerste-traini ... quez-45877
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door tesneusdoek »

Geweldig...Het gevoel van Tintin na de eerste training met de groep: Er zijn drie heel goede spelers verloren en ik hoop dat mijnheer de directeur en de sportieve directeur nog genoeg goede spelers aantrekken om het seizoen aan te vangen...

Dat belooft... :roll:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door Brusselmans »

Ziet die Bormans daar eens zitten, kopke tussen de schouders, bang alsof ik elk ogenblik kan binnenkomen !!!
"Ik denk dit, ik denk dat" ...
Nee joeng, gij denkt just niks !!!
Als ge ballen aan uw lijf hebt, vertrekt ge daar gewoon, maar nee, nog liever de leugenaar uithangen !!!
Het staat gewoon op uw smoel geschreven, ge zijt zelfs beschaamd over uw eigen !

RD, uwe kop mens ... nie te verdragen !!!

Ben daarstraks eens de parking opgereden ... en heb er ne goeie rochel achtergelaten !

Sorry rochel, zelfs dat had je niet verdiend, maar beschouw je zelf nu maar als een martelaar !!!!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door Jacques »

Begin zegt al genoeg:
Flippo met dat schaapachtig lachje gelooft zijn eigen leugens niet. Roland komt Marquez nog effen influisteren wat hij moet zeggen en Coninckx loopt nog effen door beeld. Na een paar minuten gebroebel dat voor Frans moet doorgaan, komt Circus Rolando onder stoom en neemt hij samen met Alain en zijn zelfvoldane grijns de show over. Hij kan echt beter gewoon zelf de ploeg gaan opstellen. Hij weet het toch zo goed en da's nog meer geld uitgespaard. De persconferentie is illustratief voor het beleid: amateuristisch geknoei ten top.

Als de camera uitzoomt zie je op de eerste rij Alain, Roland, Marieke en 1 andere persoon (journalist?) zitten. Ik vermoed dat er ook nog een 2de rij was, aangezien circusdirecteur Rolando zich een paar keer omdraaide? De vraag waar ik echter mee blijf zitten: hoeveel journalisten zaten er op rij 2 en was dat voldoende om ene te kaarten of heeft Alain nog moeten meedoen om aan 4 man te geraken?

Wat een strontbeleid.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door Since '54 »

Ik heb dat filmpje halverwege afgezet. Ik kon die zever niet meer aan. Alles wat daar gebrabbeld werd hebben we al 50 keer gehoord van andere coaches. Het werd die Spanjaarden gewoon voorgekauwd. Ik heb het nog nooit in mijn mond genomen maar dit is Circus Rolando ten top. RD die de Toren van Babel moet gaan vertalen. Mijn God waar zijn we aangeland. STVV-stichters als Paul Massa, Gerard Mathijs, Alfons Everaerts, Felix Coenen en consoorten draaien zich nu om in hun graf.
Die twee Spanjaarden en COL denken dat wij menen dat ze echt hun slaap zullen gaan laten voor STVV! SUKKELAARS ALLEMAAL!
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door Halenaar »

Since '54 schreef: Die twee Spanjaarden en COL denken dat wij menen dat ze echt hun slaap zullen gaan laten voor STVV! SUKKELAARS ALLEMAAL!
Doet het dan zelf als je het denkt allemaal beter te kunnen he!












:twisted: :mrgreen:
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door Dreke »

Pijnlijke vertoning. Daar was (buiten het decor misschien) nu eens niets goed aan. Plaatsvervangende schaamte.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door Since '54 »

Inderdaad een pijnlijke vertoning waarbij ik me direct afvroeg waarvoor Bormans zich daar nog geroepen voelt.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door BoemBoem »

Since '54 schreef:Inderdaad een pijnlijke vertoning waarbij ik me direct afvroeg waarvoor Bormans zich daar nog geroepen voelt.
Wat zou het menneke anders gaan doen?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Exit Ivan Leko - Wie vervangt hem?

Bericht door Halenaar »

BoemBoem schreef:
Since '54 schreef:Inderdaad een pijnlijke vertoning waarbij ik me direct afvroeg waarvoor Bormans zich daar nog geroepen voelt.
Wat zou het menneke anders gaan doen?
Beetje bij zijn paardjes gaan spelen? Tickets gaan knippen?

Keuzes genoeg.
Plaats reactie