stvv fan schreef:Waarom denkt ge al direct dat ik een jonge gast ben, omdat ik Brusselmans niet ken. Ik ken hier vrijwel niemand op het forum bij naam.
Des te meer hebben mensen als Brusselmans en nog anciens hier op het forum het recht om hun gal te spuwen of hun ongenoegen neer te pennen .Wanneer je al jaar en dag bij de club vergroeid zijt en al geruime jaren dik met uw ge weet wel wat laten spelen hebt, , door loze beloftes, een hoop leugens en zever van fantasten en leeghangers telkens te moeten slikken die het dagelijks beleid voor hun rekening nemen . Er zijn ooit andere tijden geweest die gij u misschien niet kunt voorstellen wegens nog niet geboren of zo . Toen hadden we ook niet veel geld maar wel mensen in de club met een echt hart voor STVV die er het beste van probeerde te maken.Nu zijt ge vet met uw plastieken gras en grote tribunes en alle chichi en chacha erbij . Een dikke blaas van een manager en een nog groter blaas van een voorzitter die wereldvreemd is en het gewoonweg het vertikt on van STVV een stabiele middenmotor te willen maken . De mensen vragen niet meer zulle , gewoon een deftige stabiele middenmotor met een deftige structuur en beleid . Maar neen ,