Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door omeloe »

Wij hebben niet te klagen , er valt altijd wel iets te beleven . :cool:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Since '54 »

Had ik het niet twee maanden geleden voorspeld? COL WORDT TERUG T1. De grootste gebuisde coach in de geschiedenis van STVV zal, al is het voorlopig, opnieuw coach worden van het traditionsverein STVV.
Laatst gewijzigd door Since '54 op 07 aug 2017, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Vinnie
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 jul 2014, 14:32

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Vinnie »

Dat STVV nog altijd niets officieel heeft meegedeeld op de website is toch ook echt weer onbegrijpelijk. Alsof ze gewoon niet doorhebben dat er wat aan de hand is.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door miel »

Geen enkele reden is te rechtvaardigen voor dit ontslag , of is er iets gebeurt wat niemand weet ?
Ik zie tot nader order geen enkele sportieve reden
En omwille van de communicatie al zeker niet , want dat wist men vooraf , wie dat in bestuurskringen als reden zou opgeven moest zich dood schamen .
Ik heb er alvast geen enkel begrip voor :gek: :gek: :gek: :gek: :headbang:
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door toyotacorolla »

Circus Rolando ten voete uit. :boemel:

Ps: Tijd om Peter Maes binnen te halen. :beer:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Brusselmans »

Miel dee bei zenne kop teige de moer haud ! :lol:
Naa wuud het erreg zur ...
Seffes gie STVV-fan nog zegge da Roland ter een sop van ont moake is !
:grappig:
united
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 jul 2017, 16:41

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door united »

Since '54 schreef:Had ik het niet twee maanden geleden voorspeld? COL WORDT TERUG T1. De grootste gebuisde coach in de geschiedenis van STVV zal, al is het voorlopig, opnieuw coach worden van het traditionsverein STVV.
STVV is al 15 jaar geen traditionsverein meer. De enige traditie die hier in stand wordt gehouden is het gebrek aan visie en stabiliteit. Het mag een wonder heten dat we al zo lang het kopje boven water hebben kunnen houden. Van mij mag het nu definitief gedaan zijn. Plezier beleef ik niet meer aan voetbal in Sint-Truiden... Beschaamd om STVV supporter te zijn. Nog maar eens.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Iniesta »

Brusselmans schreef:Miel dee bei zenne kop teige de moer haud ! :lol:
Naa wuud het erreg zur ...
Loat em dun, dan moete fé et nè doen! ;)
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Mikman »

miel schreef:Geen enkele reden is te rechtvaardigen voor dit ontslag , of is er iets gebeurt wat niemand weet ?
Ik zie tot nader order geen enkele sportieve reden
En omwille van de communicatie al zeker niet , want dat wist men vooraf , wie dat in bestuurskringen als reden zou opgeven moest zich dood schamen .
Ik heb er alvast geen enkel begrip voor :gek: :gek: :gek: :gek: :headbang:
Drie dagen op vakantie vertrokken en de dinsdagtraining zomaar geannuleerd ZOU ( voorwaardelijke wijs) de reden zijn.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door lakie »

Die negatieve afbrekers (= geen echte supporters) toch... met hun commentaar altijd, die overal samenzweringen in zagen en alles in vraag stelden....
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Since '54 »

'Communicatieproblemen' het is niet officieel maar het kan toch bijna niet anders. Het vertrek van de Spaanse T2 was de voorbode. Nu is Marquez aan de beurt. Het is nu of nooit maak aub Peter Maes T1 en Patrick Van Kets T2 en je zit voor enkele jaren goed.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Iniesta »

Mikman schreef:Drie dagen op vakantie vertrokken en de dinsdagtraining zomaar geannuleerd ZOU ( voorwaardelijke wijs) de reden zijn.
Op vakantie vertrokken? Misschien ging hij Borremans gewoon bezoeken? Als uwe grote manager op reis kan tijdens de transferperiode kan de trainer dat toch ook, ambitie kan het probleem niet zijn bij ons.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Since '54 »

united schreef:
Since '54 schreef:Had ik het niet twee maanden geleden voorspeld? COL WORDT TERUG T1. De grootste gebuisde coach in de geschiedenis van STVV zal, al is het voorlopig, opnieuw coach worden van het traditionsverein STVV.
STVV is al 15 jaar geen traditionsverein meer. De enige traditie die hier in stand wordt gehouden is het gebrek aan visie en stabiliteit. Het mag een wonder heten dat we al zo lang het kopje boven water hebben kunnen houden. Van mij mag het nu definitief gedaan zijn. Plezier beleef ik niet meer aan voetbal in Sint-Truiden... Beschaamd om STVV supporter te zijn. Nog maar eens.
Da's uw mening United maar dan is Antwerp en Union ook geen traditieclub te noemen. Traditieclub blijf je al speel je 14 jaar in 2de klasse en dat hebben wij gedaan zelfs zonder Duchâtelet. Antwerp zelfs 18 jaar. Als is het niet meer mijn club van voorheen met fierheid noem ik me toch nog supporter en jij doet maar wat jij wenst.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door miel »

Mikman schreef:
miel schreef:Geen enkele reden is te rechtvaardigen voor dit ontslag , of is er iets gebeurt wat niemand weet ?
Ik zie tot nader order geen enkele sportieve reden
En omwille van de communicatie al zeker niet , want dat wist men vooraf , wie dat in bestuurskringen als reden zou opgeven moest zich dood schamen .
Ik heb er alvast geen enkel begrip voor :gek: :gek: :gek: :gek: :headbang:
Drie dagen op vakantie vertrokken en de dinsdagtraining zomaar geannuleerd ZOU ( voorwaardelijke wijs) de reden zijn.
Als dat de reden zou zijn , en dat is gebeurt zonder overleg met de bazen kan ik het wel plaatsen ;)
Laatst gewijzigd door miel op 07 aug 2017, 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Jan Bulder »

miel schreef:
Mikman schreef:
miel schreef:Geen enkele reden is te rechtvaardigen voor dit ontslag , of is er iets gebeurt wat niemand weet ?
Ik zie tot nader order geen enkele sportieve reden
En omwille van de communicatie al zeker niet , want dat wist men vooraf , wie dat in bestuurskringen als reden zou opgeven moest zich dood schamen .
Ik heb er alvast geen enkel begrip voor :gek: :gek: :gek: :gek: :headbang:
Drie dagen op vakantie vertrokken en de dinsdagtraining zomaar geannuleerd ZOU ( voorwaardelijke wijs) de reden zijn.
Als dat de reden zou zijn , en dat is gebeurt zonder overleg met de bazen kan ik het wel plaatsen ;)
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat die man zomaar 3 dagen 'op verlof' zou vertrekken. Niet als er geen andere dingen gebeurd zijn. En communicatieprobleem? Dat wisten ze op voorhand.

Maar ze moeten natuurlijk een plausibele uitleg (lees: leugen) hebben naar de buitenwereld toe.
Laatst gewijzigd door Jan Bulder op 07 aug 2017, 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie