Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Louis XIV »

Plausibele reden van vertrek : uittocht van spelers is nog niet gedaan , geen inkomende transfers..dat in combinatie met Spaans temperament....
Of misschien eens goed zijn gedacht gezegd over da kiekekot
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door toyotacorolla »

Bij het zoeken naar een trainer wordt er een profiel opgesteld, hebben ze dan bij zijn aanstelling gesproken in gebarentaal, nu ze erachter gekomen zijn dat er een communicatie probleem is? :grappig: :grappig: :grappig:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Jack »

Stef Wijnants zegt op Sporza dat 't echt puur om communicatieproblemen ging waardoor de spelers hem niet begrepen en niet serieus namen.

Wie heeft de man binnengehaald?
Dát is de vraag!
Ik denk dat Don Duch er vanuit ging dat iedereen wel Spaans zou begrijpen. Ik zie 'm nog beschamend als tolk optreden op de persconferentie.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door stvv'er »

Jack schreef:Stef Wijnants zegt op Sporza dat 't echt puur om communicatieproblemen ging waardoor de spelers hem niet begrepen en niet serieus namen.

Wie heeft de man binnengehaald?
Dát is de vraag!
Ik denk dat Don Duch er vanuit ging dat iedereen wel Spaans zou begrijpen. Ik zie 'm nog beschamend als tolk optreden op de persconferentie.
Nu heb ik echt spijt dat ik niet eens een training ben gaan bekijken.
Dat moet daar nogal een bedoening geweest zijn ! :roll:
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Geel-Blauw »

Wijnants over ontslag Marquez: "Spelers van STVV lachten hem uit" http://sporza.be/permalink/1.3041759
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Hercules
Berichten: 196
Lid geworden op: 13 dec 2011, 11:10

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Hercules »

Amateurisme van de bovenste plank. Niet te geloven !
Zelfs bij FC de Kampioenen kunnen ze zulke scenario's niet bedenken.
Daar heb ik nog maar 1 ding op te zeggen: man man man, miserie miserie.
Afbeelding
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Mikman »

Jack schreef:Stef Wijnants zegt op Sporza dat 't echt puur om communicatieproblemen ging waardoor de spelers hem niet begrepen en niet serieus namen.

Wie heeft de man binnengehaald?
Dát is de vraag!
Ik denk dat Don Duch er vanuit ging dat iedereen wel Spaans zou begrijpen. Ik zie 'm nog beschamend als tolk optreden op de persconferentie.
Lag ook in conflict met zijn assistenten ( COL en Delorge) , onder andere een incident op een galamatch(?) voor Wouter Vranken.

En wou tijdens de winterstop een heel deel afgedankte Spanjaarden binnen halen. Waarschijnlijk is dat het "verschil in visie".

Totale miscast dus. Nadat Brugge Leko was komen weghalen dachten ze aan de Tiense waarschijnlijk dat ze visionair waren. Gewoon doen was niet goed genoeg.
Piet
Berichten: 309
Lid geworden op: 02 sep 2012, 13:57
Supporter van: STVV

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Piet »

Jack schreef:Stef Wijnants zegt op Sporza dat 't echt puur om communicatieproblemen ging waardoor de spelers hem niet begrepen en niet serieus namen.

Wie heeft de man binnengehaald?
Dát is de vraag!
Ik denk dat Don Duch er vanuit ging dat iedereen wel Spaans zou begrijpen. Ik zie 'm nog beschamend als tolk optreden op de persconferentie.
Stef Wijnants, niks te Steffe, waar zit onze Alain? Toch weer ni aan de Sangria zeker :grappig:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Jones »

Als ze Roland met zijn ego voor de slimste mens vragen kan Geubels hem eens goed uitlachen ? Met zijn vettig lang haar en kuren.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door lindoke »

Om het nog tussendoor over transfers te hebben, gaat dit de volgende zijn? Pirard?
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=125856
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Sjackie
Berichten: 25
Lid geworden op: 12 mei 2012, 11:11

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Sjackie »

Ik word er moedeloos van...ik ben één van de weinigen die nog steeds een abbo ben blijven nemen ondanks de neerwaartse spiraal van het aantal abbo s......maar wat willen ze nu eigenlijk? Waarom kan scenario Zulte of Oostende hier niet? Zoals Stef zei....potentieel supporters is aanwezig. Kijk maar naar 2003. Altijd vol huis. Verplaatsing uitverkocht. En nu.... nu zitten we met een nar. Die stopt maar niet met zijn streken. AL ik vraag is een ploeg met een beetje ambitie. Waarom kan dit wel in Waregem en.Oostende? Ik woon in Leuven. Op de eerste match van ohl was 5000 man! Op stvv hebben ze momenteel 3000 abbo s...... gewoon door de gang van zaken. Bedankt Roland. Echt.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Jacques »

Spelers zouden al tijdens de voorbereiding om zijn ontslag gevraagd hebben. Dan moet je het wel erg bont maken. Hij kan nu met zijne copain wat aan het strand in Lloret gaan liggen. Hij mag voor mijn part Roland, flippo en Marieke meepakken. En doe de verdedigers van dat "geef iedereen een kans" strontbeleid er ook maar ineens bij. Waardeloze vodden.
Overdrijven is een kunst
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door STVV-fan »

BoemBoem schreef:
STVV-fan schreef:
BoemBoem schreef:
Jack schreef:Haha, wat een grap! Circus Rolando continues!
Wat een sukkelaars toch die STVV-supporters. Wat die toch blijven pikken.
Sterker nog, heb je er hier op het forum nog een paar die zich in alle bochten wringen om dit zootje ongeregeld te verdedigen.
Ik zie het al voor mij : "jullie wouden hem toch niet" "wees dan blij dat hij weg is" ....

Die zinnen schrijven bepaalde mensen nu beter niet of ik krijg hier een forumban voor 10jaar..
jullie wouden hem toch niet? wees dan blij dat hij weg is
Pee echt.. zeg mij nu eens of het klopt dat gij in van C zit/zat en 50kg te veel weegt..?
In dat geval moogt ge gerust weten dat ik mij gedurende een heel jaar aan uw belachelijke opmerkingen heb gestoord, en iedereen om u heen ook trouwens.
Of dacht ge dat die bij u mee aan het lachen waren?
Er zijn iets te veel details die ik een heel jaar uit uw mond heb moeten horen die hier telkens op het forum terugkomen..
Toeval? Nee..
Zowel hier op het forum als in de tribune doet ge u voor als de man, maar eigenlijk zijt ge gewoon een klein kind waar ge haast medelijden mee zou krijgen..

Gij zijt zowat de dikste internettrol van de laatste 7j op het forum..
Groot bakkes, geen verstand van voetbal, constant om elke pietluttig detail een andere mening hebben die ge 0 keer kunt uitleggen, calimero syndroom, ...

Ge zat al ver onder 0 in mijn achting, maar dieper dan nu kunt ge niet meer gaan.
Constant ruzie en de confrontatie zoeken.. zijt maar fier menne jong.. gaat ge heel ver mee komen in uw leven
Nog maar goed dat het forum u heeft dan :toppie:
Nog maar goed dat de mensen in uw professioneel en privéleven u dan hebben voor het volledig spel recht te houden :toppie:

Ik heb eigenlijk ook niet zoveel zin meer om te posten. Totaal nutteloos. Want als je hier niet volledig anti Roland bent, word je hier weggehoond.

Maar jij, jij spant de kroon Boemmetje :roll: :ill:
Nog veel geluk in je leven verder!.

On topic:https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/75 ... iden-.html
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door STVV-fan »

Jacques schreef:Spelers zouden al tijdens de voorbereiding om zijn ontslag gevraagd hebben. Dan moet je het wel erg bont maken. Hij kan nu met zijne copain wat aan het strand in Lloret gaan liggen. Hij mag voor mijn part Roland, flippo en Marieke meepakken. En doe de verdedigers van dat "geef iedereen een kans" strontbeleid er ook maar ineens bij. Waardeloze vodden.
Dit somt dit volledige forum op.
Ik hoop dat jullie er in stikken :onfire: :twisted: :beer:
Plaats reactie